Jump to content
Slabb

Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI

Recommended Posts

Pasata nie można zamówić a Arteona z tym samym silnikiem 2,0 Bi-Turbo 240KM można ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem bardzo mile zaskoczony że polski importer VW tak mocno i profesjonalnie dba o klientów żeby Polacy nie kupili złej wersji Passat-a 2.0 bitdi bo się psuje lub ma inne wady, tym bardziej że w Niemczech a także w Czechach nadal ta wersja jest oferowana , jak również w Arteonie. Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników BiTDI :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam podobny problem... mam potwierdzony tydzień produkcji 31... ale dealer nie jest pewny czy samochód dotrze do salonu... nie wiem co robić. Zastanawiam się czy nie ma problemu z tym silnikiem. Może lepiej zamówić 190? Znowu czekanie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jest to spowodowane pozycjonowaniem Arteona? Najsilniejszy silnik diesla będzie tylko w Arteonie ??

Raczej nieprawdopodobne ale może tak kombinują? I tylko tak w Polsce bo w Niemczech nadal jest 240KM w Passacie.

Ciekawe jak się sprzedaje Arteon, reklam dosyć dużo bo:

- słabo sprzedaje się lub

- ludzie przychodzą do salonu VW kupić Passata a tu patrzą i widzą pięknego Arteona i pytają się dlaczego VW nie chwali się takim pięknym modelem??

I dlatego są reklamy Arteona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziwne, bo w arteonie i tiguanie biturbo jest dostępny... ciekawe może rzeczywiście w passacie nie będzie dostępny bo passat jest dla arteona jak superb dla passata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dlatego są reklamy Arteona?

 

A myślisz, że premiera arteona zbliżona do premiery insigni to przypadek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj tam gęgolenie o dupie marynie. Silnik BI-TDI ma wzmocnioną konstrukcję tłoków, korbowodów, oraz samej głowicy.

Wytrzymuje spokojnie ponad 200 tys km bez remontów silnika, już były ogłoszenia nawet w PL, Passatów z tym silnikiem z przebiegiem ponad 200.000 km. Jeżdżą bezproblemowo jak się dba i regularnie wymienia olej co najlepiej 15.000 km, Silnik ten daje dobre poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania, ale zaznaczam nie jest to żadna wyścigówka, a nawet i chipwać można do 300 KM i 600 NM.

Ważne aby silnik był dobrze rozgrzany kiedy się korzysta z pełnej mocy i nie pałować go cały czas bo to mija się z celem.

A to, że być może już nie będzie dostępny w Passacie to po prostu marketing mający na celu uatrakcyjnienie Arteona.

Podobnie jak fakt, że już teraz w Passatach nie ma silników 6 cylindrowych a w Audi są.

To takie moje wyciągnięcie wniosków po wypiciu kilku głębszych :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aj tam gęgolenie o dupie marynie. Silnik BI-TDI ma wzmocnioną konstrukcję tłoków, korbowodów, oraz samej głowicy.

Wytrzymuje spokojnie ponad 200 tys km bez remontów silnika, już były ogłoszenia nawet w PL, Passatów z tym silnikiem z przebiegiem ponad 200.000 km. Jeżdżą bezproblemowo jak się dba i regularnie wymienia olej co najlepiej 15.000 km, Silnik ten daje dobre poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania, ale zaznaczam nie jest to żadna wyścigówka, a nawet i chipwać można do 300 KM i 600 NM.

Ważne aby silnik był dobrze rozgrzany kiedy się korzysta z pełnej mocy i nie pałować go cały czas bo to mija się z celem.

A to, że być może już nie będzie dostępny w Passacie to po prostu marketing mający na celu uatrakcyjnienie Arteona.

Podobnie jak fakt, że już teraz w Passatach nie ma silników 6 cylindrowych a w Audi są.

To takie moje wyciągnięcie wniosków po wypiciu kilku głębszych :)

 

Może tak jest ale zamawianie i wydawanie Passatów i Arteonów z silnikiem 2,0 Bi-Turbo 240KM została wstrzymana.

Te wieści o możliwości chipowania do 300KM i 600Nm to są opowieści tuningowców czy wiadomości z biura projektowego VW?

Edited by d7d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej tuningowców, bo żadna marka się nigdy nie przyzna ile można wycisnąć z ich silnika po "chipie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj wysyłam oficjalne pismo.. będę dawać znać jak potoczyła się sprawa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co się dzieje z tymi silnikami ? Jest oficjalne pismo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!!

 

Przyjedzie tylko trochę później. Po modyfikacjach ....

Anuluj zlecenie i zamów np. Mondeo lub Insignię ;)

A może wywalczysz duże odszkodowanie ?

Edited by d7d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!!

 

kiedy zamawiałeś? od kogo masz tą informację i co powiedzieli/napisali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmówiłem A6 ;) bardzo dobra oferta. Polecam! Mają świetne finansowanie. Samochód może trochę "przestarzały" technologicznie ale sprawdzony i mam nadzieje bezproblemowy. Gabarytowo jakby trochę ciaśniej niż w B8 ale mieścimy się. Auto będzie za 2 miesiące.

W sumie wyszło lepiej.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A6 jest większe niż Passat B8.

A6 jest świetnym wyborem, tylko kosztuje co najmniej 100 tys. więcej za porównywalną wersję.

Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ?

Leasing 101% na 3 lata +0% lub 10% I wpłaty ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ?

 

Teraz ? Coś koło 25% ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A6 jest większe na zewnątrz, środek zdecydowanie mniejszy

Share this post


Link to post
Share on other sites

... środek zdecydowanie mniejszy ?

Tak, bagażnik ma zdecydowanie mniejszy.

Tylko że nie tylko wielkość bagażnika ma znaczenie.

A6 jest zdecydowanie droższy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super oferta dla osób które zniosą ten ból tzw "tracą myszka " z jednej str samochód dopracowany i sądzę bezawaryjny, wszystkie bolączki wyeliminowane, duży plus za silniki V6 ( diesle ) ale w 2018 r wchodźi następca i niestety obecny idzie w bok na którego nikt nie wzdechnie i nie popatrzy, A7 ciekawsze ale tak samo czeka zmiana modelu tylko ze design i tak ciekawsz ale i droższy druga sprawa to już premium samochody cenę tez obydwa będą lepiej trzymać, ale serwis itd tak samo 2x droższy jak coś je...

Edited by Slabb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy