d7d Report post #281 Posted July 18, 2017 Pasata nie można zamówić a Arteona z tym samym silnikiem 2,0 Bi-Turbo 240KM można ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ameryka111 Report post #282 Posted July 19, 2017 Jestem bardzo mile zaskoczony że polski importer VW tak mocno i profesjonalnie dba o klientów żeby Polacy nie kupili złej wersji Passat-a 2.0 bitdi bo się psuje lub ma inne wady, tym bardziej że w Niemczech a także w Czechach nadal ta wersja jest oferowana , jak również w Arteonie. Pozdrowienia dla wszystkich użytkowników BiTDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prim Report post #283 Posted July 20, 2017 mam podobny problem... mam potwierdzony tydzień produkcji 31... ale dealer nie jest pewny czy samochód dotrze do salonu... nie wiem co robić. Zastanawiam się czy nie ma problemu z tym silnikiem. Może lepiej zamówić 190? Znowu czekanie.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
d7d Report post #284 Posted July 20, 2017 Może jest to spowodowane pozycjonowaniem Arteona? Najsilniejszy silnik diesla będzie tylko w Arteonie ?? Raczej nieprawdopodobne ale może tak kombinują? I tylko tak w Polsce bo w Niemczech nadal jest 240KM w Passacie. Ciekawe jak się sprzedaje Arteon, reklam dosyć dużo bo: - słabo sprzedaje się lub - ludzie przychodzą do salonu VW kupić Passata a tu patrzą i widzą pięknego Arteona i pytają się dlaczego VW nie chwali się takim pięknym modelem?? I dlatego są reklamy Arteona? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prim Report post #285 Posted July 20, 2017 dziwne, bo w arteonie i tiguanie biturbo jest dostępny... ciekawe może rzeczywiście w passacie nie będzie dostępny bo passat jest dla arteona jak superb dla passata... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MM_VW Report post #286 Posted July 20, 2017 I dlatego są reklamy Arteona? A myślisz, że premiera arteona zbliżona do premiery insigni to przypadek? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jopstons Report post #287 Posted July 20, 2017 Aj tam gęgolenie o dupie marynie. Silnik BI-TDI ma wzmocnioną konstrukcję tłoków, korbowodów, oraz samej głowicy. Wytrzymuje spokojnie ponad 200 tys km bez remontów silnika, już były ogłoszenia nawet w PL, Passatów z tym silnikiem z przebiegiem ponad 200.000 km. Jeżdżą bezproblemowo jak się dba i regularnie wymienia olej co najlepiej 15.000 km, Silnik ten daje dobre poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania, ale zaznaczam nie jest to żadna wyścigówka, a nawet i chipwać można do 300 KM i 600 NM. Ważne aby silnik był dobrze rozgrzany kiedy się korzysta z pełnej mocy i nie pałować go cały czas bo to mija się z celem. A to, że być może już nie będzie dostępny w Passacie to po prostu marketing mający na celu uatrakcyjnienie Arteona. Podobnie jak fakt, że już teraz w Passatach nie ma silników 6 cylindrowych a w Audi są. To takie moje wyciągnięcie wniosków po wypiciu kilku głębszych Quote Share this post Link to post Share on other sites
d7d Report post #288 Posted July 23, 2017 (edited) Aj tam gęgolenie o dupie marynie. Silnik BI-TDI ma wzmocnioną konstrukcję tłoków, korbowodów, oraz samej głowicy.Wytrzymuje spokojnie ponad 200 tys km bez remontów silnika, już były ogłoszenia nawet w PL, Passatów z tym silnikiem z przebiegiem ponad 200.000 km. Jeżdżą bezproblemowo jak się dba i regularnie wymienia olej co najlepiej 15.000 km, Silnik ten daje dobre poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania, ale zaznaczam nie jest to żadna wyścigówka, a nawet i chipwać można do 300 KM i 600 NM. Ważne aby silnik był dobrze rozgrzany kiedy się korzysta z pełnej mocy i nie pałować go cały czas bo to mija się z celem. A to, że być może już nie będzie dostępny w Passacie to po prostu marketing mający na celu uatrakcyjnienie Arteona. Podobnie jak fakt, że już teraz w Passatach nie ma silników 6 cylindrowych a w Audi są. To takie moje wyciągnięcie wniosków po wypiciu kilku głębszych Może tak jest ale zamawianie i wydawanie Passatów i Arteonów z silnikiem 2,0 Bi-Turbo 240KM została wstrzymana. Te wieści o możliwości chipowania do 300KM i 600Nm to są opowieści tuningowców czy wiadomości z biura projektowego VW? Edited July 23, 2017 by d7d Quote Share this post Link to post Share on other sites
radekrp90 Report post #289 Posted July 24, 2017 Raczej tuningowców, bo żadna marka się nigdy nie przyzna ile można wycisnąć z ich silnika po "chipie". Quote Share this post Link to post Share on other sites
pajak666 Report post #290 Posted July 24, 2017 dzisiaj wysyłam oficjalne pismo.. będę dawać znać jak potoczyła się sprawa.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prim Report post #291 Posted July 25, 2017 Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slabb Report post #292 Posted July 25, 2017 A co się dzieje z tymi silnikami ? Jest oficjalne pismo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
d7d Report post #293 Posted July 25, 2017 (edited) Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!! Przyjedzie tylko trochę później. Po modyfikacjach .... Anuluj zlecenie i zamów np. Mondeo lub Insignię A może wywalczysz duże odszkodowanie ? Edited July 25, 2017 by d7d Quote Share this post Link to post Share on other sites
pajak666 Report post #294 Posted July 25, 2017 Zamówiony biturbo nie przyjedzie.... jestem wk%^#*( mam dosyć VW!!! kiedy zamawiałeś? od kogo masz tą informację i co powiedzieli/napisali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prim Report post #295 Posted July 25, 2017 Zmówiłem A6 bardzo dobra oferta. Polecam! Mają świetne finansowanie. Samochód może trochę "przestarzały" technologicznie ale sprawdzony i mam nadzieje bezproblemowy. Gabarytowo jakby trochę ciaśniej niż w B8 ale mieścimy się. Auto będzie za 2 miesiące. W sumie wyszło lepiej..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
d7d Report post #296 Posted July 25, 2017 A6 jest większe niż Passat B8. A6 jest świetnym wyborem, tylko kosztuje co najmniej 100 tys. więcej za porównywalną wersję. Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ? Leasing 101% na 3 lata +0% lub 10% I wpłaty ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
motomouse Report post #297 Posted July 25, 2017 Jakie można uzyskać rabaty za samochód do produkcji ? Teraz ? Coś koło 25% Quote Share this post Link to post Share on other sites
jaros Report post #298 Posted July 25, 2017 A6 jest większe na zewnątrz, środek zdecydowanie mniejszy Quote Share this post Link to post Share on other sites
d7d Report post #299 Posted July 25, 2017 ... środek zdecydowanie mniejszy ? Tak, bagażnik ma zdecydowanie mniejszy. Tylko że nie tylko wielkość bagażnika ma znaczenie. A6 jest zdecydowanie droższy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Slabb Report post #300 Posted July 25, 2017 (edited) Super oferta dla osób które zniosą ten ból tzw "tracą myszka " z jednej str samochód dopracowany i sądzę bezawaryjny, wszystkie bolączki wyeliminowane, duży plus za silniki V6 ( diesle ) ale w 2018 r wchodźi następca i niestety obecny idzie w bok na którego nikt nie wzdechnie i nie popatrzy, A7 ciekawsze ale tak samo czeka zmiana modelu tylko ze design i tak ciekawsz ale i droższy druga sprawa to już premium samochody cenę tez obydwa będą lepiej trzymać, ale serwis itd tak samo 2x droższy jak coś je... Edited July 25, 2017 by Slabb Quote Share this post Link to post Share on other sites