Skocz do zawartości

Ryży

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ryży

  • Urodziny 10.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W załączniku film w jaki sposób stukają klocki w zacisku mają za duży luz góra dół. Na filmie tarcza 340 i klocek ATE, miałem przez 10 tyś km nawiercane Zimermany waliły tak klocki, że nie dało się z tym jeździć. Po wymianie wszystko przestało jednak jak sami widzicie na filmiku ate po 12 tyś km też ma niezły luz, a te nie stukają podczas np. przejazdów przez próg. Dziękuję Rafał "wąski1" za profesjonalną obsługę oraz pomoc w dziwnych sytuacjach przy moim B8
  2. U mnie zamówili całą rączkę z podłokietnikiem i skórą. Przy mnie stwierdzili to Panowie z serwisu, była ich cała czwórka , wymiana plastiku nie pomaga. Zobaczymy co zamówili i co zamontują.
  3. Pierwsza informacja była, że samochód ma stać u nich od tygodnia do dwóch więc muszę mieć auto zastępcze. Nie wiem czy auto było z gwarancji mobilności czy z czegoś innego nie pytałem dawali to brałem co mieli.
  4. Witajcie Potwierdzam wpis Wąskiego Niniejszym Passat BiTdi odmówił posłuszeństwa problemem okazało się koło dwu-masowe, które ni z gruszki ni z pietruszki powiedziało PA PA praktycznie z dnia na dzień. Przebieg nadmienił Rafał, Aso nie chciało się przejechać stwierdzili usterkę na słuch, waliło niemiłosiernie. Według Etki silnik trzeba wyciągnąć razem ze skrzynią oraz przekładnią kontową aby wymienić dwu-mas, całe szczęście nie było takiej potrzeby. Wyciągnięto koło o numerach 03N105266E i zamontowano 03N105266F zdjęcia koła poniżej. Koszt samego kola to 3500, 00 zł plus kilo śrub za jedyne 1200 zł kosztu robocizny nie znam. Numer po zmianach w 01.11.2016, nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego po takim przebiegu, albo moc mu dała w kość i autostrady albo Eko jazda i dopinanie silnika od skrzyni nigdy się nie dowiemy. Dodatkowo mogę pochwalić serwis za szybką i bez problemową wymianę oraz miła obsługę zajęło i m to całe dwa dni. Golf co prawda to nie Passat ale przynajmniej cieszyło spalanie na odcinku 41 Km spalił całe 3,9L na 100km, normalne spalanie Golfa na moich trasach to 7,7 co i tak uznaje za niezły wynik jak na 1.2 Tsi 110KM w 3 dni nabiłem w Golfie 1800 km. Zobaczymy jak B8 będzie się sprawował dalej dzisiaj zgłosiłem usterkę uchwytów do drzwi przecierając szmatką wyłamał się kawałek plastiku. Zastanawiam się jak auto za ponad 220 000, 00 zł może mieć takie usterki, lekka kpina. PS. Dzielmy się dalej doświadczeniami aby koledzy którzy kupią Arteona mieli skąd czerpać wiedzę
  5. Mam tą funkcje już seryjnie, jedyną ciekawostką jest przekręcona gałka od ustawiania lusterek zawsze na prawe lusterko inaczej nie działa, u was po aktywacji też tak jest?
  6. W Estonii średnia temperatur w roku jest niższa niż w Polsce. Temperatura o której pisze jest maksymalna jaką udało mi się zanotować, przy prędkościach po wyżej 230 zaczyna robić się ciepło 125 stopni, zwłaszcza jak jedziesz tak 20 min non stop z taką prędkością. Co do Ad Blue to standardowo wlewam z bańki 18 litrowej, ostatnio wlałem prawie całą zostało może z 2 litry na dnie. Nie sprawdzałem ile się mieści w tym zbiorniku nie mam etki.
  7. Mam 340 z przodu oraz 310 z tyłu po 33 tyś skończyły się klocki, po różnych pomysłach i doświadczeniach z Zimermanem Ate i Ferrodo. Zdecydowałem się na żółte EBC po pierwszych 3 tyś mogę stwierdzić, że z 240 - 250 można hamować co najmniej 6 razy pod rząd i hamulec dalej jest a pamiętać trzeba, że tarcza jest już po pierwszych klockach. W porównaniu do fabrycznych zdecydowanie lepiej, serwis sprzedaje klocki po 730 zł komplet EBC żółte 680 zł brutto. ATE ceramic w granicach 350 zł.
  8. Ja zalałem swój silnik preparatem Motor Life po 15 tyś prosto to chipie. BiTdi nie ma z tym problemu każdą wymianę oleju poprzedza zalanie płukanką Wynns. http://www.petrostar.pl/chemia/plukanki/wynns/wynns-wynns-oil-system-cleaner-plukanka-325ml,p759206734
  9. Siema mam paska od 5 miesięcy, mam już 34 tyś. km zmieniam wszystkie filtry oraz olej co 15 tyś. Części kupuje w hurtowni wszystkie filtry mana oraz olej motula 5W30 kosztuje mnie to 350 zł kolejne 390 brutto płace za serwis w VW. Więc jak na serwis auta za ponad 200 tyś to nie duża wartość. Nie wiem o czym mówicie jeśli chodzi o zawieszenie chodzi perfekcyjnie, przy wyższych prędkościach sport powinien być twardszy i to moja jedyna uwaga do zawieszenia. Głównie robię trasy po polskich drogach i to z wysokimi średnimi. Mam takie urządzenie jak DPP z firmy z Opola i jestem zadowolony. Mam 272 Km i 572 Nm, na bieżąco korzystam z pełnego zakresu obrotów silnika i nic mu nie dolega. Jedyna uwaga do temperatury oleju przy wyższych prędkościach dochodzi do 130 stopni, zastanawiam się nad ściągnięciem ocieplenia miski latem może trochę się poprawi. Ktoś pyta ile wchodzi do baku maksymalnie wlałem do baku 68,30 litra ale z 25 km zrobiłem z totalnym zerem wskaźnikach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności