ebastian Zgłoś #41 Napisano 14 Sierpnia 2015 150 fajny motor naprawdę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
psvts Zgłoś #42 Napisano 23 Sierpnia 2015 Obiecanej relacji z autobahnu niestety nie bedzie - pozmienialy sie plany wakacyjne. Potwierdzic tylko moge, ze przy cywilizowanych predkosciach 140-150 jest sprawnie i wystarczajaco dynamicznie. Co sie dzieje dalej, nie wiem. Problem z opozniona reakcja na gaz wciaz wystepuje i jest coraz bardziej denerwujacy i w sumie niebezpieczny jak musimy dynamicznie wlaczyc sie do ruchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grrr Zgłoś #43 Napisano 31 Sierpnia 2015 Passat B8 1.4 125KM, pierwsze 500km. Jazda tylko po mieście (prędkości przepisowe), średnie spalanie według komputera 7,9L. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #44 Napisano 1 Września 2015 Passat B8 1.4 125KM, pierwsze 500km. Jazda tylko po mieście (prędkości przepisowe), średnie spalanie według komputera 7,9L. A jak tam Grrr elastyczność tego silnika, bo też tą wersję zamówiłem. Da się tym w miarę poruszać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grrr Zgłoś #45 Napisano 2 Września 2015 Mmmjanas, Z uwagi, że nie chcę stracić prawa jazdy lub zobaczyć się na filmiku w Internecie,:wstyd poruszam się prędkościami przepisowymi, czy to w mieście czy na autostradach i jak dla moich wymagań jest ok. Z nikim się nie ścigam i nie staram się kogoś wyminąć na siłę. Mieszkam w jednym z większych miast w Polsce i dużo czasu spędzam w korkach. Nie wiem jak jest dla silników 1.8 i większych, ale w czasie kiedy stoję w korku, silnik spala 0,5/0,6 L na godzinę. W czasie kiedy jest włączona klimatyzacja, to jest to 0,8 L/h. Ps. Biorąc mniejszy silnik, policz sobie, ile już masz odłożone na nowego B9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #46 Napisano 3 Września 2015 Mmmjanas,Z uwagi, że nie chcę stracić prawa jazdy lub zobaczyć się na filmiku w Internecie,:wstyd poruszam się prędkościami przepisowymi, czy to w mieście czy na autostradach i jak dla moich wymagań jest ok. Z nikim się nie ścigam i nie staram się kogoś wyminąć na siłę. Mieszkam w jednym z większych miast w Polsce i dużo czasu spędzam w korkach. Nie wiem jak jest dla silników 1.8 i większych, ale w czasie kiedy stoję w korku, silnik spala 0,5/0,6 L na godzinę. W czasie kiedy jest włączona klimatyzacja, to jest to 0,8 L/h. Ps. Biorąc mniejszy silnik, policz sobie, ile już masz odłożone na nowego B9 Dzięki Grrr za odpowiedź. Chciałem właśnie więcej dodatków sobie dobrać niż mocniejszy silnik, bo też nie mam zamiaru się ścigać, a tego nowego silnika ACT 150 KM trochę się obawiałem... Pozostałe jednostki już trochę były dla mnie za drogie. Ważne, że nie narzekasz na moc tego podstawowego silnika, więc i mi z pewnością też wystarczy . Miłego użytkowania, ja jeszcze czekam kilka tygodni...:kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #47 Napisano 3 Września 2015 A ile sie czeka na taka 125KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #48 Napisano 4 Września 2015 A ile sie czeka na taka 125KM? Zamówionyw 25 tygodniu, odbiór przewidziany na tydzień 45 (Comfortline, pakiet R-line, ciemne szyby i lampy, cyfrowe zegary, discovery pro mogły trochę wydłużyć okres oczekiwania...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #49 Napisano 4 Września 2015 Zamówionyw 25 tygodniu, odbiór przewidziany na tydzień 45 (Comfortline, pakiet R-line, ciemne szyby i lampy, cyfrowe zegary, discovery pro mogły trochę wydłużyć okres oczekiwania...) a jaki kolor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #50 Napisano 5 Września 2015 a jaki kolor Zwykły biały za 500,-. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidd Zgłoś #51 Napisano 5 Września 2015 (edytowane) Zamówionyw 25 tygodniu, odbiór przewidziany na tydzień 45 (Comfortline, pakiet R-line, ciemne szyby i lampy, cyfrowe zegary, discovery pro mogły trochę wydłużyć okres oczekiwania...) Jakim cudem w Comfortline zamówiłeś cyfrowe zegary? Ok, już wiem. Jak ja zamawiałem nie było takiej możliwości. Widzę, że konfigurator się mocno uelastycznił Edytowane 5 Września 2015 przez Sidd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grrr Zgłoś #52 Napisano 5 Września 2015 Krycho, Ja na swojego czekałem 7 tygodni. W żaden sposób nie przyspieszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #53 Napisano 6 Września 2015 Krycho,Ja na swojego czekałem 7 tygodni. W żaden sposób nie przyspieszałem. To jest dopiero cud. Z tego co czytałem na tym forum większość czeka od 5-ciu do 8-miu miesięcy na zamówione auto, a tu tylko siedem tygodni. Szkoda, że zawsze tak nie jest... - - - - - aktualizacja - - - - - Przy Comfortlinie jedynie czego mi najbardziej żal to brak możliwości obniżenia zawieszenia o 15mm i szklanego dachu (opcje tylko dostępna w Highlinie). Ale cóż takie utrudnienia tylko w polskim konfiguratorze. Trochę szkoda... Wszystko to co zamówiłem w Comfortlinie w sumie wyszło o 10 tys. taniej niż w Highlinie, ale w nim była by jeszcze alcantara, ACC i silnik 150 KM w standardzie. Na tych rzeczach jednak aż tak mi nie zależało... Z reszty wyposażenia jestem bardzo zadowolony. Najbardziej cieszę się, że mogłem domówić w Comfortlinie cyfrowe zegary i pakiet R-line (obowiązkowo). W sumie fajnie to już dość wygląda (więcej chromu, końcówki w tylnym zderzaku) a felgi 18 dartfordy już niestety po za konfiguratorem z innego źródła (w Highlinie i tak dopłata 3600,-). Siedemnastki wizualnie zdecydowanie za małe. Gdyby jednak nie chodziło o kasę z pewnością dopłacił bym do Highline! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrm Zgłoś #54 Napisano 19 Września 2015 Mam mojego od maja zrobione 10 tyś km. od początku z wirusem na 160 koni i 270 nm koła 18 cali 235 spalanie z tego okresu 7.4 l wczoraj trasa ponad 400 kilometrów spokojna jazda średnia 5.5 przyspieszenie po wirusie passat b7 tdi 170 koni łeb w łeb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #55 Napisano 6 Października 2015 jeszcze nie oglądałem ale tu jest test superba 1.4 TSI. Może Zachar coś powie o tym silniku ( w końcu to ten sam co w VW): http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/wideotesty/skoda-superb-1.4-tsi-150-km-2015-test-autocentrum.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMP Zgłoś #56 Napisano 3 Grudnia 2015 Witam , jestem tu nowy , od jakichś 15 dni jestem posiadaczem Passata B8 1,4 125 KM wersja Trendline w kombi,pakiet biznes i komfort,przyciemnione szyby i kilka innych dodatków. Mam pytanie-czy wersje benzynowe 1,4 125 i 150 KM mają kolo dwu masowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #57 Napisano 3 Grudnia 2015 W salonach mówią, że 1.4 TSI 125 KM w ogóle się do Passata nie nadaje. Niektórzy mówią nawet, że 1.4 TSI 150 KM też za słaby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #58 Napisano 4 Grudnia 2015 Ja wczoraj testowałem Octavię 1.4 150KM i uważam że w Octavii też jest za słaby. Niestety nie mają 1.8 do testów. Pytanie czy ktoś jeździł Passatem porównując te dwa silniki i czy czuć dużą różnicę między nimi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebastian Zgłoś #59 Napisano 4 Grudnia 2015 Ja wczoraj testowałem Octavię 1.4 150KM i uważam że w Octavii też jest za słaby. Niestety nie mają 1.8 do testów. Pytanie czy ktoś jeździł Passatem porównując te dwa silniki i czy czuć dużą różnicę między nimi? Jam jeździł generalnie miałem kupić 1.4 ale finalnie udało się 1.8 którym obecnie jeżdżę. moment obrotowy ten sam 250NM, 1.4 bardzo fajnie zbiera się tak do 120-130, potem też idzie bez większych oporów. 1.8 jest jakby bardziej elastyczny w subiektywnej ocenie. 1.4 mniej pali w warunkach miejskich i jeździe "przepisowej". Razem z kumplem z pracy porównujemy raz na jakiś czas wyniki, ja mam 1.8 DSG Variat, on 1.4 DSG Variat, przykładowo mi ostatnio trasa do Wrocka zabrała 9,4l jemu 10l (tempomat 160), więc niby ciut więcej. Generalnie jeżeli masz możliwość dopłaty do 1.8 - bierz 1.8, jeżeli wolisz lepsze wyposażenie itp. a budżet ogranicza - to 1.4 150KM jest również spoko. Sam to przerabiałem - jakieś 2 miesiące dywagacji A finalna myśl jest taka: w pasku (w DSG w moim przypadku) jest tak cicho i spokojnie, że w 90% jestem w trybie ECO (zmiana biegu już przy 1500 obr) i jakoś nie specjalnie chce mi się silnik męczyć absolutnie nie nastraja do sportowej jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #60 Napisano 4 Grudnia 2015 Ja mogę się tylko podpisać pod słowami przedmówcy.... ja do tego wszystkiego mam jeszcze jedno spostrzeżenie - mniej ważne ale jednak - silnik 1.4 TSI brzmi jak silnik kosiarki - mi to psuło przyjemność z jazdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach