kriss555 Zgłoś #501 Napisano 10 Grudnia 2015 Moje szyby po wymianie nie poszly a wystawilem za polowe tego co Ty...musza wiecej rozbitkow nasciagac chyba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #502 Napisano 10 Grudnia 2015 heh to dzięki za pocieszenie, może do jakiegoś złomowiska uda mi się to upchnąć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camillo126 Zgłoś #503 Napisano 11 Grudnia 2015 heh to dzięki za pocieszenie, może do jakiegoś złomowiska uda mi się to upchnąć... zrób jakiś stolik albo półkę i za 500 zl od sztuki sprzedaj;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #504 Napisano 11 Grudnia 2015 Ha, kolejna ciekawa rzecz dziś zaobserwowana Tylne radary przy side assist również mają ogrzewanie Miejsca w których są zamontowane odmroziły się dziś rano bardzo szybko i były łatwo widoczne na całym zaszronionym aucie. Ale przedni radar chyba niestety nie jest grzany.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #505 Napisano 18 Grudnia 2015 AD BLUE - pierwsza dolewka przy 8 tys., druga przy 18 tys.A może teraz każdy dostanie "zbiorniczek" z AdBLUE w ramach akcji serwisowej, żeby czyścić spaliny Przy 17 tys. dolałem 1l oleju. Gdzie wykonywałeś dolewkę, samemu kupując gdzieś na dobrej stacji CPN czy w serwisie VW? Jaki koszt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piskor Zgłoś #506 Napisano 18 Grudnia 2015 Witam. Mam nadzieje że w dobrym dziale pisze. Mam Passata 2.0. 190 km i zauważyłem że po zgaszeniu silnika wiatraki chodzą, a z tłumika widać że coś leci w postaci lotnej z tym że nie zdarza się to za każdym razem i nie ma znaczenia czy silnik jest nagrzany czy też nie. Czy u Was też się tak dzieje czy coś u mnie jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #507 Napisano 18 Grudnia 2015 Gdzie wykonywałeś dolewkę, samemu kupując gdzieś na dobrej stacji CPN czy w serwisie VW? Jaki koszt? Można spokojnie samemu, ja kupuje w 10 l w sklepie z częściami do ciężarówek , trzeba tylko właściwy lejek dobrać żeby siebie i auta nie oblać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #508 Napisano 18 Grudnia 2015 Witam. Mam nadzieje że w dobrym dziale pisze. Mam Passata 2.0. 190 km i zauważyłem że po zgaszeniu silnika wiatraki chodzą, a z tłumika widać że coś leci w postaci lotnej z tym że nie zdarza się to za każdym razem i nie ma znaczenia czy silnik jest nagrzany czy też nie. Czy u Was też się tak dzieje czy coś u mnie jest nie tak? Wydaję mi się, że w czasie jazdy byłeś w trakcie wypalania filtra cząstek i silnik musiał się dochłodzić na postoju. Jest coś na ten temat w instrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #509 Napisano 18 Grudnia 2015 Gdzie wykonywałeś dolewkę, samemu kupując gdzieś na dobrej stacji CPN czy w serwisie VW? Jaki koszt?Można spokojnie samemu, ja kupuje w 10 l w sklepie z częściami do ciężarówek , trzeba tylko właściwy lejek dobrać żeby siebie i auta nie oblać Ja na razie tankowałem raz: na stacji BP, na stanowisku dla ciężarówek. Jeśli ktoś umie tankować paliwo do auta, to poradzi sobie także z AdBlue :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #510 Napisano 18 Grudnia 2015 Witam. Mam nadzieje że w dobrym dziale pisze. Mam Passata 2.0. 190 km i zauważyłem że po zgaszeniu silnika wiatraki chodzą, a z tłumika widać że coś leci w postaci lotnej z tym że nie zdarza się to za każdym razem i nie ma znaczenia czy silnik jest nagrzany czy też nie. Czy u Was też się tak dzieje czy coś u mnie jest nie tak? Dokładnie, jak pisał kolega Piskor. Silnik wszedł w standardową procedurę dopalania filtra. To się dzieje bez żadnego informowania kierowcy w postaci lampek czy innych komunikatów. Poznasz to po tym, że na biegu jałowym silnik ma nieco wyższe obroty i wyższe spalanie chwilowe. Jak zgasisz silnik to wiatraki przez jakiś czas pracują dla schłodzenia układu. - - - - - aktualizacja - - - - - Ja na razie tankowałem raz: na stacji BP, na stanowisku dla ciężarówek. Jeśli ktoś umie tankować paliwo do auta, to poradzi sobie także z AdBlue :-) Też tankowałem na BP raz. Tankujesz jak paliwo (litr ok. 2 zł). Można oczywiście kupić w baniakach 10l na stacji (np. BP, Lotos). No i w serwisie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #511 Napisano 18 Grudnia 2015 poczytaj ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/144071-DPF-zapali%C5%82a-si%C4%99-kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #512 Napisano 23 Grudnia 2015 (edytowane) W sumie nie wiem gdzie to do konca zamiescic, a na nowy temat troche szkoda miejsca Zapytam tutaj. Jadac ostatnio w trasie, tempomat zapiety na 120km/h, bawie sie zmianami ustawien profili jazdy. Przelaczam sobie pomiedzy Eco, Sport, Normal itd., az w pewnym momencie zamiast przycisku zmiany profilu wcisnal mi sie "Stop Engine" Silnik zgasl... Ponowne nacisniecie przycisku "Start Engine" powodowalo pojawienie sie komunikatu na wyswietlaczy komputera pokladowego, ze jak jeszcze raz go nacisne to silnik zgasnie O_o Doczlapalem sie rozpedem do MOP'u i tam normalnie uruchomilem auto. Jest jakis normalny sposob na wyjscie z takiej sytuacji? Generalnie zglupialem w trakcie tego zdarzenia. Moze cos mi ucieklo Edytowane 23 Grudnia 2015 przez idas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrekPO Zgłoś #513 Napisano 23 Grudnia 2015 W sumie nie wiem gdzie to do konca zamiescic, a na nowy temat troche szkoda miejsca Zapytam tutaj. Jadac ostatnio w trasie, tempomat zapiety na 120km/h, bawie sie zmianami ustawien profili jazdy. Przelaczam sobie pomiedzy Eco, Sport, Normal itd., az w pewnym momencie zamiast przycisku zmiany profilu wcisnal mi sie "Stop Engine" Silnik zgasl... Ponowne nacisniecie przycisku "Start Engine" powodowalo pojawienie sie komunikatu na wyswietlaczy komputera pokladowego, ze jak jeszcze raz go nacisne to silnik zgasnie O_o Doczlapalem sie rozpedem do MOP'u i tam normalnie uruchomilem auto. Jest jakis normalny sposob na wyjscie z takiej sytuacji? Generalnie zglupialem w trakcie tego zdarzenia. Moze cos mi ucieklo Ostatnio na autostradzie kolega mnie zapytał co się stanie jak wcisnę przycisk Start engine w czasie jazdy. Oczywiście odpowiedziałem że konstruktorzy to przewidzieli i na pewno silnik się nie wyłączy bo to jest bardzo niebezpieczne. Widocznie jednak nie miałem racji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #514 Napisano 23 Grudnia 2015 Jak mnie wkurzają Ci ludzie mrugajacy że niby ich oślepiam... Właśnie oni mnie oślepiaja waląc długimi przed nosem. Widzę że ALA działa dobrze i pięknie z wyprzedzeniem wycina delikwentow, ale i tak musi czasem jakiś walnąć długim. Aż po dojechaniu do celu sprawdziłem jak to z zewnątrz wygląda i faktycznie same długie odpalone na postoju dają ogromną elektrownie bardzo to oślepia, ale przecież z działającym ALA ludzie tego nie powinni doświadczać. Może myślą że skoro obie soczewki się świecą to jadę na długich?? Nie wiem, ale bardzo chętnie bym się umówil z jakimś kolega z forum żeby wzajemnie się poOświecać ALA i zobaczyć jak to jest z drugiej strony. Nie wierzę że oślepiam, przecież ten snop światła tak wyraźnie widać gdzie świeci... Ach, zdenerwowałem się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #515 Napisano 23 Grudnia 2015 Do tej pory odtwarzalem muzyke z USB, ale przypomnialo mi sie ze Discovery Pro ma 64GB dysk twardy. Nazywa sie to Jukebox, jesli dobrze zrozumialem instrukcje. Tylko teraz mam jeden problem - import utworow z USB do Jukebox. Z jakis powodow Jukebox pokazuje mi tylko 11,6GB wolnego i mozliwosc importu 3000 utworow. O co chodzi? Czy fabryczna nawigacja zżera pozostaly obszar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #516 Napisano 23 Grudnia 2015 Jak mnie wkurzają Ci ludzie mrugajacy że niby ich oślepiam... Właśnie oni mnie oślepiaja waląc długimi przed nosem. Widzę że ALA działa dobrze i pięknie z wyprzedzeniem wycina delikwentow, ale i tak musi czasem jakiś walnąć długim. Aż po dojechaniu do celu sprawdziłem jak to z zewnątrz wygląda i faktycznie same długie odpalone na postoju dają ogromną elektrownie bardzo to oślepia, ale przecież z działającym ALA ludzie tego nie powinni doświadczać. Może myślą że skoro obie soczewki się świecą to jadę na długich?? Nie wiem, ale bardzo chętnie bym się umówil z jakimś kolega z forum żeby wzajemnie się poOświecać ALA i zobaczyć jak to jest z drugiej strony. Nie wierzę że oślepiam, przecież ten snop światła tak wyraźnie widać gdzie świeci... Ach, zdenerwowałem się Ja tam ich zlewam, bo nie ma możliwości by ich oślepiało w standardowych warunkach. Zwracam uwagę tylko na TIRy wyłaniające się zza wzniesienia i kiedy widzę same obrysówki to zmieniam na mijania. Zanim system zidentyfikuje ich światła mijania to już im daję po gałach, bo siedzą wysoko. Innych nie oślepiam. jak kiedyś pisałem w przypadku innych działają dwa efekty: 1. widzą bardzo jasne światła, które mimo że w nich nie święcą i ich nie oślepiają to uważają, że jednak ich oślepiają, bo przecież jak coś jest jaśniejsze niż przeciętnie to znaczy, że ktoś jedzie na długich. Tym bardziej, że faktycznie część oświetlenia świeci długimi (np. prawa lampa, a czasami też lewa), ale jak pisałeś strumień światła kieruje w bok względem mijanego auta; 2. jak się tak wpatrują w te światła to faktycznie w końcu ich oślepi sama jasność na tle ciemności. To tak jak sobie popatrzeć prosto w słońce. Ono świeci i nas nie oślepia, ale jak celowo sobie w nie popatrzę to mnie oślepi. Dla mnie to tyle w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
john315 Zgłoś #517 Napisano 23 Grudnia 2015 Ostatnio na autostradzie kolega mnie zapytał co się stanie jak wcisnę przycisk Start engine w czasie jazdy.Oczywiście odpowiedziałem że konstruktorzy to przewidzieli i na pewno silnik się nie wyłączy bo to jest bardzo niebezpieczne. Widocznie jednak nie miałem racji... Przewidzieli to. W instrukcji pisza ze jednorazowe wcisniecie przycisku START/STOP spowoduje wyswietlenie ostrzezenia w trakcie jazdy w stylu " jak wcisniesz go jeszcze raz to zgasze silnik i to niebezpieczne" testowalem to przy malej predkosci i faktycznie pierwsze nacisniecie nie gasi silnika. To niebezpieczne w trakcie jazdy. Sa jedak sytuacje w ktorych z jakiegos powodu musimy zgasic silnik stad konstruktorzy zaprojektowali podwojne wcisniecie. Nie do konca zatem rozumiem przedmówce. Wcisles przycisk i silnik zgasl jednoczesnie wyswietlajac info ze kolejne wcisniecie dopiero go zgasi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #518 Napisano 24 Grudnia 2015 Ja tam ich zlewam...Dla mnie to tyle w temacie. No ja podobnie, ale wczoraj mnie jakiś gościu wkurzyl waląc mi długimi po oczach faktycznie mnie oslepiajac w momencie gdy go mijałem [emoji29] Trzeba będzie się uodpornic na te jednorazowe przypadki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #519 Napisano 24 Grudnia 2015 Szczytem, szczytów to będzie jak ci mignie długimi taki co to sam świeci jednym światłem w lewo a drugim w górę i to nie mając DLA :-)))) Pozdrawiam wszystkich i życzę Wesołych Świąt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bol Zgłoś #520 Napisano 25 Grudnia 2015 (edytowane) Jakie zużycie chwilowe pokazuje wam komputer w 2.0 TSI (220 KM) variant, silnik w pełni rozgrzany, profil normalny stojący na skrzyżowaniu Auto-stop manualnie wyłączone , klima włączona, skrzynia na D?. U mnie jest to wartość 1,1-1,4 l/h Edytowane 26 Grudnia 2015 przez bol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach