Skocz do zawartości
IQM1

Praktyczne uwagi użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

Moje szyby po wymianie nie poszly a wystawilem za polowe tego co Ty...musza wiecej rozbitkow nasciagac chyba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh :D to dzięki za pocieszenie, może do jakiegoś złomowiska uda mi się to upchnąć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heh to dzięki za pocieszenie, może do jakiegoś złomowiska uda mi się to upchnąć...
zrób jakiś stolik albo półkę i za 500 zl od sztuki sprzedaj;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ha, kolejna ciekawa rzecz dziś zaobserwowana :) Tylne radary przy side assist również mają ogrzewanie ;) Miejsca w których są zamontowane odmroziły się dziś rano bardzo szybko i były łatwo widoczne na całym zaszronionym aucie. Ale przedni radar chyba niestety nie jest grzany....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AD BLUE - pierwsza dolewka przy 8 tys., druga przy 18 tys.

A może teraz każdy dostanie "zbiorniczek" z AdBLUE w ramach akcji serwisowej, żeby czyścić spaliny :lol

Przy 17 tys. dolałem 1l oleju.

 

Gdzie wykonywałeś dolewkę, samemu kupując gdzieś na dobrej stacji CPN czy w serwisie VW? Jaki koszt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam nadzieje że w dobrym dziale pisze. Mam Passata 2.0. 190 km i zauważyłem że po zgaszeniu silnika wiatraki chodzą, a z tłumika widać że coś leci w postaci lotnej z tym że nie zdarza się to za każdym razem i nie ma znaczenia czy silnik jest nagrzany czy też nie. Czy u Was też się tak dzieje czy coś u mnie jest nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie wykonywałeś dolewkę, samemu kupując gdzieś na dobrej stacji CPN czy w serwisie VW? Jaki koszt?

 

Można spokojnie samemu, ja kupuje w 10 l w sklepie z częściami do ciężarówek , trzeba tylko właściwy lejek dobrać żeby siebie i auta nie oblać ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam nadzieje że w dobrym dziale pisze. Mam Passata 2.0. 190 km i zauważyłem że po zgaszeniu silnika wiatraki chodzą, a z tłumika widać że coś leci w postaci lotnej z tym że nie zdarza się to za każdym razem i nie ma znaczenia czy silnik jest nagrzany czy też nie. Czy u Was też się tak dzieje czy coś u mnie jest nie tak?

 

Wydaję mi się, że w czasie jazdy byłeś w trakcie wypalania filtra cząstek i silnik musiał się dochłodzić na postoju. Jest coś na ten temat w instrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie wykonywałeś dolewkę, samemu kupując gdzieś na dobrej stacji CPN czy w serwisie VW? Jaki koszt?

Można spokojnie samemu, ja kupuje w 10 l w sklepie z częściami do ciężarówek , trzeba tylko właściwy lejek dobrać żeby siebie i auta nie oblać

 

Ja na razie tankowałem raz: na stacji BP, na stanowisku dla ciężarówek. Jeśli ktoś umie tankować paliwo do auta, to poradzi sobie także z AdBlue :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam nadzieje że w dobrym dziale pisze. Mam Passata 2.0. 190 km i zauważyłem że po zgaszeniu silnika wiatraki chodzą, a z tłumika widać że coś leci w postaci lotnej z tym że nie zdarza się to za każdym razem i nie ma znaczenia czy silnik jest nagrzany czy też nie. Czy u Was też się tak dzieje czy coś u mnie jest nie tak?

 

Dokładnie, jak pisał kolega Piskor. Silnik wszedł w standardową procedurę dopalania filtra. To się dzieje bez żadnego informowania kierowcy w postaci lampek czy innych komunikatów. Poznasz to po tym, że na biegu jałowym silnik ma nieco wyższe obroty i wyższe spalanie chwilowe. Jak zgasisz silnik to wiatraki przez jakiś czas pracują dla schłodzenia układu.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ja na razie tankowałem raz: na stacji BP, na stanowisku dla ciężarówek. Jeśli ktoś umie tankować paliwo do auta, to poradzi sobie także z AdBlue :-)

 

Też tankowałem na BP raz. Tankujesz jak paliwo (litr ok. 2 zł). Można oczywiście kupić w baniakach 10l na stacji (np. BP, Lotos). No i w serwisie :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie wiem gdzie to do konca zamiescic, a na nowy temat troche szkoda miejsca ;)

Zapytam tutaj.

Jadac ostatnio w trasie, tempomat zapiety na 120km/h, bawie sie zmianami ustawien profili jazdy. Przelaczam sobie pomiedzy Eco, Sport, Normal itd., az w pewnym momencie zamiast przycisku zmiany profilu wcisnal mi sie "Stop Engine" :) Silnik zgasl...

Ponowne nacisniecie przycisku "Start Engine" powodowalo pojawienie sie komunikatu na wyswietlaczy komputera pokladowego, ze jak jeszcze raz go nacisne to silnik zgasnie O_o

Doczlapalem sie rozpedem do MOP'u i tam normalnie uruchomilem auto.

 

Jest jakis normalny sposob na wyjscie z takiej sytuacji? Generalnie zglupialem w trakcie tego zdarzenia. Moze cos mi ucieklo :D

Edytowane przez idas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sumie nie wiem gdzie to do konca zamiescic, a na nowy temat troche szkoda miejsca ;)

Zapytam tutaj.

Jadac ostatnio w trasie, tempomat zapiety na 120km/h, bawie sie zmianami ustawien profili jazdy. Przelaczam sobie pomiedzy Eco, Sport, Normal itd., az w pewnym momencie zamiast przycisku zmiany profilu wcisnal mi sie "Stop Engine" :) Silnik zgasl...

Ponowne nacisniecie przycisku "Start Engine" powodowalo pojawienie sie komunikatu na wyswietlaczy komputera pokladowego, ze jak jeszcze raz go nacisne to silnik zgasnie O_o

Doczlapalem sie rozpedem do MOP'u i tam normalnie uruchomilem auto.

 

Jest jakis normalny sposob na wyjscie z takiej sytuacji? Generalnie zglupialem w trakcie tego zdarzenia. Moze cos mi ucieklo :D

 

Ostatnio na autostradzie kolega mnie zapytał co się stanie jak wcisnę przycisk Start engine w czasie jazdy.

Oczywiście odpowiedziałem że konstruktorzy to przewidzieli i na pewno silnik się nie wyłączy bo to jest bardzo niebezpieczne.

Widocznie jednak nie miałem racji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie wkurzają Ci ludzie mrugajacy że niby ich oślepiam... Właśnie oni mnie oślepiaja waląc długimi przed nosem. Widzę że ALA działa dobrze i pięknie z wyprzedzeniem wycina delikwentow, ale i tak musi czasem jakiś walnąć długim. Aż po dojechaniu do celu sprawdziłem jak to z zewnątrz wygląda i faktycznie same długie odpalone na postoju dają ogromną elektrownie bardzo to oślepia, ale przecież z działającym ALA ludzie tego nie powinni doświadczać. Może myślą że skoro obie soczewki się świecą to jadę na długich?? Nie wiem, ale bardzo chętnie bym się umówil z jakimś kolega z forum żeby wzajemnie się poOświecać ALA i zobaczyć jak to jest z drugiej strony. Nie wierzę że oślepiam, przecież ten snop światła tak wyraźnie widać gdzie świeci... Ach, zdenerwowałem się :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory odtwarzalem muzyke z USB, ale przypomnialo mi sie ze Discovery Pro ma 64GB dysk twardy. Nazywa sie to Jukebox, jesli dobrze zrozumialem instrukcje.

Tylko teraz mam jeden problem - import utworow z USB do Jukebox. Z jakis powodow Jukebox pokazuje mi tylko 11,6GB wolnego i mozliwosc importu 3000 utworow. O co chodzi? Czy fabryczna nawigacja zżera pozostaly obszar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak mnie wkurzają Ci ludzie mrugajacy że niby ich oślepiam... Właśnie oni mnie oślepiaja waląc długimi przed nosem. Widzę że ALA działa dobrze i pięknie z wyprzedzeniem wycina delikwentow, ale i tak musi czasem jakiś walnąć długim. Aż po dojechaniu do celu sprawdziłem jak to z zewnątrz wygląda i faktycznie same długie odpalone na postoju dają ogromną elektrownie bardzo to oślepia, ale przecież z działającym ALA ludzie tego nie powinni doświadczać. Może myślą że skoro obie soczewki się świecą to jadę na długich?? Nie wiem, ale bardzo chętnie bym się umówil z jakimś kolega z forum żeby wzajemnie się poOświecać ALA i zobaczyć jak to jest z drugiej strony. Nie wierzę że oślepiam, przecież ten snop światła tak wyraźnie widać gdzie świeci... Ach, zdenerwowałem się :-P

 

Ja tam ich zlewam, bo nie ma możliwości by ich oślepiało w standardowych warunkach. Zwracam uwagę tylko na TIRy wyłaniające się zza wzniesienia i kiedy widzę same obrysówki to zmieniam na mijania. Zanim system zidentyfikuje ich światła mijania to już im daję po gałach, bo siedzą wysoko.

Innych nie oślepiam. jak kiedyś pisałem w przypadku innych działają dwa efekty:

1. widzą bardzo jasne światła, które mimo że w nich nie święcą i ich nie oślepiają to uważają, że jednak ich oślepiają, bo przecież jak coś jest jaśniejsze niż przeciętnie to znaczy, że ktoś jedzie na długich. Tym bardziej, że faktycznie część oświetlenia świeci długimi (np. prawa lampa, a czasami też lewa), ale jak pisałeś strumień światła kieruje w bok względem mijanego auta;

2. jak się tak wpatrują w te światła to faktycznie w końcu ich oślepi sama jasność na tle ciemności. To tak jak sobie popatrzeć prosto w słońce. Ono świeci i nas nie oślepia, ale jak celowo sobie w nie popatrzę to mnie oślepi.

Dla mnie to tyle w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio na autostradzie kolega mnie zapytał co się stanie jak wcisnę przycisk Start engine w czasie jazdy.

Oczywiście odpowiedziałem że konstruktorzy to przewidzieli i na pewno silnik się nie wyłączy bo to jest bardzo niebezpieczne.

Widocznie jednak nie miałem racji...

Przewidzieli to. W instrukcji pisza ze jednorazowe wcisniecie przycisku START/STOP spowoduje wyswietlenie ostrzezenia w trakcie jazdy w stylu " jak wcisniesz go jeszcze raz to zgasze silnik i to niebezpieczne" testowalem to przy malej predkosci i faktycznie pierwsze nacisniecie nie gasi silnika. To niebezpieczne w trakcie jazdy. Sa jedak sytuacje w ktorych z jakiegos powodu musimy zgasic silnik stad konstruktorzy zaprojektowali podwojne wcisniecie.

 

Nie do konca zatem rozumiem przedmówce. Wcisles przycisk i silnik zgasl jednoczesnie wyswietlajac info ze kolejne wcisniecie dopiero go zgasi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tam ich zlewam...

Dla mnie to tyle w temacie.

 

No ja podobnie, ale wczoraj mnie jakiś gościu wkurzyl waląc mi długimi po oczach faktycznie mnie oslepiajac w momencie gdy go mijałem [emoji29] Trzeba będzie się uodpornic na te jednorazowe przypadki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczytem, szczytów to będzie jak ci mignie długimi taki co to sam świeci jednym światłem w lewo a drugim w górę i to nie mając DLA :-))))

Pozdrawiam wszystkich i życzę Wesołych Świąt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie zużycie chwilowe pokazuje wam komputer w 2.0 TSI (220 KM) variant, silnik w pełni rozgrzany, profil normalny stojący na skrzyżowaniu Auto-stop manualnie wyłączone , klima włączona, skrzynia na D?. U mnie jest to wartość 1,1-1,4 l/h

Edytowane przez bol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności