Skocz do zawartości
Gość MMarcu

[B5] Rozrząd w TDI, ceny i firmy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy mógłby mi ktoś podać wycene kompletnego już rozrządu? do passata B5FL 2003r. 1.9TDI AVF . W moim miescie zaoferowali mi wymiane za 700 zł. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czy mógłby mi ktoś podać wycene kompletnego już rozrządu? do passata B5FL 2003r. 1.9TDI AVF . W moim miescie zaoferowali mi wymiane za 700 zł. Z góry dzięki

 

To nie ten dział kolego.

Tutaj zadaj to pytanie. Kilku forumowiczów ma swoje sklepy i chętnie zrobią Ci wycenę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o info bo mnie szok ogarnął i nie mogę pojąć o co chodzi z cenami części oryginalnych.

 

Niech ktoś mi powie jak to jest z częściami oryginalnymi czeka mnie wymiana kompletna rozrządu 1.9 TDI 101KM AVB

kompletny rozrząd czyli: pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca na aukcji lub w sklepach NIBY ORYGINAŁ powiedzmy że tak to koszt 600/700 zł.

 

Dziś dzwoniłem do ASO i pan powiedział że pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca to koszt 1070 zł

i spytałem o napinacz hydrauliczny,tak mamy 700 zł.

 

to ja nie wiem albo podróby reklamowane i sprzedawane jako oryginał albo kradzione nie ubliżając nikomu bo jak to zrozumieć

 

Oryginalny zestaw rozrządu kosztuje 600zł i drigi też oryginalny 1070 zł

napinacz hydrauliczny oryginał 240 zł a drugi też oryginał 700 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginał tłumik drgań w aso to ntn japan.

może oryginał miał na myśli ten sam produkt który jest w w pudełko w aso.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się wczytasz dokładnie w te aukcje to z reguły gdzieś jest napisane "Jakość oryginału", "oryginalny (nazwa firmy)", "stosowane na pierwszy montaż". Szukaj po prostu dobrych firm rozrządu typu INA, Ruville, pasek albo z zestawu albo Contitech, pompa wody Dolz, Ruville i wtedy wszystko powinno być w porządku ;)

 

Poza tym na pierwszy montaż VW też zlecał robienie części innym firmom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginał z ASO ma wytłoczony numer katalogowy, powiedzmy że mowa o rolce NTN Japan. Ten sam rozrząd w pudełku Ruville też z rolkami NTN Japan kosztuje 2/3 taniej.

 

Słownictwo " oryginał" można dwojako rozumieć. Oryginał germany, oryginał pierwszy montaż, oryginał ASO itd... Poza tym dostawcą rozrządów np dzisiaj jest Contitech a jutro będzie Ina. To i to będzie oryginałem kupując w sklepie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat rzeka Kuczi tak jak mówisz, w różnych latach różne paski. Na pewno unikałbym teraz pomp skf ruville czy dolz. My odkąd pakujemy klientom hepu nie mamy żadnych reklamacji a wcześniej pompy ciekły bardzo. Szczególnie skf.

 

W praktyce jeśli chodzi o rozrządy,

pakować w ciemno komplety skf ntn ruville dayco , Gates, Ina czy conti, unikać pomp skfa ruville i gorszych i będzie latać bez problemu.

Pozdrówki

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zazwyczaj jak kompletuje klientom to pompa Hepu ( niewiele droższa od najtańszych) + Ina, Ruville lub najdroższy Conti ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o info bo mnie szok ogarnął i nie mogę pojąć o co chodzi z cenami części oryginalnych.

 

Niech ktoś mi powie jak to jest z częściami oryginalnymi czeka mnie wymiana kompletna rozrządu 1.9 TDI 101KM AVB

kompletny rozrząd czyli: pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca na aukcji lub w sklepach NIBY ORYGINAŁ powiedzmy że tak to koszt 600/700 zł.

 

Dziś dzwoniłem do ASO i pan powiedział że pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca to koszt 1070 zł

i spytałem o napinacz hydrauliczny,tak mamy 700 zł.

 

to ja nie wiem albo podróby reklamowane i sprzedawane jako oryginał albo kradzione nie ubliżając nikomu bo jak to zrozumieć

 

Oryginalny zestaw rozrządu kosztuje 600zł i drigi też oryginalny 1070 zł

napinacz hydrauliczny oryginał 240 zł a drugi też oryginał 700 zł

 

Ceny podali Ci normalne z ASO, sam 3 lata temu tyle płaciłem za części, tyle że napinacz dostarczyłem sam (cena z ASO powala) i nową chłodnicę zakupioną poza ASO- podczas wymiany okazało się że cieknie..., reszta + robota = 1600 zł. Ale byłem zmuszony tyle zapłacić 2 dni przed wyjazdem za granice....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest mozliwe by po wykonaniu wymiany rozrządu w autoryzowanym serwisie nie było to widoczne w historii VIn????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jest mozliwe by po wykonaniu wymiany rozrządu w autoryzowanym serwisie nie było to widoczne w historii VIn????
Tak samo możliwe, jak Passat B5 z 2007 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki powinien być maksymalny koszt wymiany rozrządu, pompy wody, osprzętu i płynu chłodniczego w b5 2000r. PD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompletny rozrząd ok 500-600 zł, robocizna 200-300 zł, płyn chłodniczy w zależności od producenta 35-100 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kompletny rozrząd ok 500-600 zł, robocizna 200-300 zł, płyn chłodniczy w zależności od producenta 35-100 zł

 

ta cena to już z rolkami osprzętu i paskiem wielorowkowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ta cena to już z rolkami osprzętu i paskiem wielorowkowym?

 

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się kompletny rozrząd z robotą w AVB zamknął 4 lata temu w 900 zł. W tym tłumik drgań i pompa wody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli normalnie, spokojnie idzie wszystko w tej cenie wymienić na najlepszych gratach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, orientuje się ktoś czy w moim passacie B5 FL AVB 1.9 2003r. występuje tłumik drgań paska? Nie we wszystkich aukcjach go sprzedają wraz z rozrządem dlatego mnie to zdziwiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniam u siebie rozrząd kompletny, zamierzam kupić coś z tych zestawów może coś doradzicie:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5678127790

http://allegro.pl/show_item.php?item=5921162307

lub http://allegro.pl/rozrzad-pompa-ina-vw-passat-b5-b5fl-1-9-2-0-tdi-i5914239731.html

 

zastanawiam się czy nie wymieniać od razu paska wieloklinowego (nie wiem czy wymienia się od razu wszystkie napinacze) i paska alternatora ,nic mi nie wiadomo jak dawno były zmieniane, a od kiedy posiadam Passata 1,5roku, jeszcze tam nic nie działałem. Czy zmieniać również uszczelniacze rozrządu?? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności