Janik Zgłoś #1081 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam, czy mógłby mi ktoś podać wycene kompletnego już rozrządu? do passata B5FL 2003r. 1.9TDI AVF . W moim miescie zaoferowali mi wymiane za 700 zł. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1082 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam, czy mógłby mi ktoś podać wycene kompletnego już rozrządu? do passata B5FL 2003r. 1.9TDI AVF . W moim miescie zaoferowali mi wymiane za 700 zł. Z góry dzięki To nie ten dział kolego. Tutaj zadaj to pytanie. Kilku forumowiczów ma swoje sklepy i chętnie zrobią Ci wycenę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foxtrod Zgłoś #1083 Napisano 15 Marca 2016 Proszę o info bo mnie szok ogarnął i nie mogę pojąć o co chodzi z cenami części oryginalnych. Niech ktoś mi powie jak to jest z częściami oryginalnymi czeka mnie wymiana kompletna rozrządu 1.9 TDI 101KM AVB kompletny rozrząd czyli: pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca na aukcji lub w sklepach NIBY ORYGINAŁ powiedzmy że tak to koszt 600/700 zł. Dziś dzwoniłem do ASO i pan powiedział że pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca to koszt 1070 zł i spytałem o napinacz hydrauliczny,tak mamy 700 zł. to ja nie wiem albo podróby reklamowane i sprzedawane jako oryginał albo kradzione nie ubliżając nikomu bo jak to zrozumieć Oryginalny zestaw rozrządu kosztuje 600zł i drigi też oryginalny 1070 zł napinacz hydrauliczny oryginał 240 zł a drugi też oryginał 700 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1084 Napisano 15 Marca 2016 oryginał tłumik drgań w aso to ntn japan. może oryginał miał na myśli ten sam produkt który jest w w pudełko w aso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekj001 Zgłoś #1085 Napisano 15 Marca 2016 Jak się wczytasz dokładnie w te aukcje to z reguły gdzieś jest napisane "Jakość oryginału", "oryginalny (nazwa firmy)", "stosowane na pierwszy montaż". Szukaj po prostu dobrych firm rozrządu typu INA, Ruville, pasek albo z zestawu albo Contitech, pompa wody Dolz, Ruville i wtedy wszystko powinno być w porządku Poza tym na pierwszy montaż VW też zlecał robienie części innym firmom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1086 Napisano 15 Marca 2016 Oryginał z ASO ma wytłoczony numer katalogowy, powiedzmy że mowa o rolce NTN Japan. Ten sam rozrząd w pudełku Ruville też z rolkami NTN Japan kosztuje 2/3 taniej. Słownictwo " oryginał" można dwojako rozumieć. Oryginał germany, oryginał pierwszy montaż, oryginał ASO itd... Poza tym dostawcą rozrządów np dzisiaj jest Contitech a jutro będzie Ina. To i to będzie oryginałem kupując w sklepie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1087 Napisano 15 Marca 2016 temat rzeka Kuczi tak jak mówisz, w różnych latach różne paski. Na pewno unikałbym teraz pomp skf ruville czy dolz. My odkąd pakujemy klientom hepu nie mamy żadnych reklamacji a wcześniej pompy ciekły bardzo. Szczególnie skf. W praktyce jeśli chodzi o rozrządy, pakować w ciemno komplety skf ntn ruville dayco , Gates, Ina czy conti, unikać pomp skfa ruville i gorszych i będzie latać bez problemu. Pozdrówki Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1088 Napisano 15 Marca 2016 Ja zazwyczaj jak kompletuje klientom to pompa Hepu ( niewiele droższa od najtańszych) + Ina, Ruville lub najdroższy Conti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1089 Napisano 15 Marca 2016 Proszę o info bo mnie szok ogarnął i nie mogę pojąć o co chodzi z cenami części oryginalnych. Niech ktoś mi powie jak to jest z częściami oryginalnymi czeka mnie wymiana kompletna rozrządu 1.9 TDI 101KM AVB kompletny rozrząd czyli: pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca na aukcji lub w sklepach NIBY ORYGINAŁ powiedzmy że tak to koszt 600/700 zł. Dziś dzwoniłem do ASO i pan powiedział że pasek,pompa wody,napinacz paska,rolka prowadząca to koszt 1070 zł i spytałem o napinacz hydrauliczny,tak mamy 700 zł. to ja nie wiem albo podróby reklamowane i sprzedawane jako oryginał albo kradzione nie ubliżając nikomu bo jak to zrozumieć Oryginalny zestaw rozrządu kosztuje 600zł i drigi też oryginalny 1070 zł napinacz hydrauliczny oryginał 240 zł a drugi też oryginał 700 zł Ceny podali Ci normalne z ASO, sam 3 lata temu tyle płaciłem za części, tyle że napinacz dostarczyłem sam (cena z ASO powala) i nową chłodnicę zakupioną poza ASO- podczas wymiany okazało się że cieknie..., reszta + robota = 1600 zł. Ale byłem zmuszony tyle zapłacić 2 dni przed wyjazdem za granice.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek78x Zgłoś #1090 Napisano 17 Maja 2016 czy jest mozliwe by po wykonaniu wymiany rozrządu w autoryzowanym serwisie nie było to widoczne w historii VIn???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #1091 Napisano 17 Maja 2016 czy jest mozliwe by po wykonaniu wymiany rozrządu w autoryzowanym serwisie nie było to widoczne w historii VIn????Tak samo możliwe, jak Passat B5 z 2007 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
modry Zgłoś #1092 Napisano 13 Lipca 2016 Jaki powinien być maksymalny koszt wymiany rozrządu, pompy wody, osprzętu i płynu chłodniczego w b5 2000r. PD? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1093 Napisano 13 Lipca 2016 Kompletny rozrząd ok 500-600 zł, robocizna 200-300 zł, płyn chłodniczy w zależności od producenta 35-100 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
modry Zgłoś #1094 Napisano 13 Lipca 2016 Kompletny rozrząd ok 500-600 zł, robocizna 200-300 zł, płyn chłodniczy w zależności od producenta 35-100 zł ta cena to już z rolkami osprzętu i paskiem wielorowkowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #1095 Napisano 13 Lipca 2016 ta cena to już z rolkami osprzętu i paskiem wielorowkowym? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #1096 Napisano 13 Lipca 2016 Mi się kompletny rozrząd z robotą w AVB zamknął 4 lata temu w 900 zł. W tym tłumik drgań i pompa wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1097 Napisano 13 Lipca 2016 czyli normalnie, spokojnie idzie wszystko w tej cenie wymienić na najlepszych gratach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien123 Zgłoś #1098 Napisano 15 Lipca 2016 Witam, orientuje się ktoś czy w moim passacie B5 FL AVB 1.9 2003r. występuje tłumik drgań paska? Nie we wszystkich aukcjach go sprzedają wraz z rozrządem dlatego mnie to zdziwiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #1099 Napisano 15 Lipca 2016 nie występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alien123 Zgłoś #1100 Napisano 16 Lipca 2016 Wymieniam u siebie rozrząd kompletny, zamierzam kupić coś z tych zestawów może coś doradzicie: http://allegro.pl/show_item.php?item=5678127790 http://allegro.pl/show_item.php?item=5921162307 lub http://allegro.pl/rozrzad-pompa-ina-vw-passat-b5-b5fl-1-9-2-0-tdi-i5914239731.html zastanawiam się czy nie wymieniać od razu paska wieloklinowego (nie wiem czy wymienia się od razu wszystkie napinacze) i paska alternatora ,nic mi nie wiadomo jak dawno były zmieniane, a od kiedy posiadam Passata 1,5roku, jeszcze tam nic nie działałem. Czy zmieniać również uszczelniacze rozrządu?? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach