Skocz do zawartości

modry

  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O modry

  • Urodziny 01.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. A z ktorych stron zaslepiles blaszkami ?
  2. Mechanik wstawiając wyczyszczoną turbinę zwrócił uwagę , że mam wymienić EGR bo jeżeli turbina się zasyfi znowu to nie będzie uwzględniona reklamacja turbiny. EGR mam od dawna kulką zaślepiony więc wydaje mi się, że nie ma on wpływu na zasyfienie turbiny, chociaż może się mylę. Myślałem żeby go wyczyścić wraz z dolotem i zaślepić przed EGR i przy kolektorze rowniez blaszką. Czy takie dodatkowe zaślepienie spowoduje, że do turbiny będzie się dostawać mnie syfu ? Może jeżeli jest już zabrudzony ten EGR wstawić blaszkę za EGR jeszcze dodatkowo ? Jak prawidłowo i najlepiej wstawić te blaszki oraz jak to jest z tym syfieniem się turbiny od EGRu jeżeli jest wstawiona kulka w wężyk ?? Nie chce wymieniać EGR za 500 zł jeżeli nie ma od dużego wpływu na tą turbine a mechanik znalazł sobie punkt zaczepienia żeby w razie czego nie robić reklamacji na czyszczenie turbo.
  3. modry

    Zepsuta wkładka od zamka

    Moge wlozyc i przekrecic (jednak nic sie nie dzieje) Jak zamykam to nic nie slychac przy klapie bagaznika. Jak przytrzymam w prawo kluczyk to wszystkie szyby ida w dol.
  4. modry

    Zepsuta wkładka od zamka

    Witam zamek bagaznika nie zamyka sie z pilota ani kluczyka. Jak zamkniety jest samochod i otwieram bagaznik wlacza sie alarm i jest caly czas otwarty. Gdzies czytalem ze trzeba wyjac zawleczke wkladki zamka i wyjac i przeczyscic wkladke. Jest jakis poradnik lub zdjecie gdzie jest ta zawleczka i jak ta wkladke wyjac bez rozbierania calego zamka. Pozdrawiam
  5. modry

    Naprawa zamka i klamki tylnej klapy B5 FL- DIY

    Witam zamek bagaznika nie zamyka sie z pilota ani kluczyka. Jak zamkniety jest samochod i otwieram bagaznik wlacza sie alarm i jest caly czas otwarty. Gdzies czytalem ze trzeba wyjac zawleczke wkladki zamka i wyjac i przeczyscic wkladke. Jest jakis poradnik lub zdjecie gdzie jest ta zawleczka i jak ta wkladke wyjac bez rozbierania calego zamka. Pozdrawiam
  6. nie chce zakładać nowe tematu, ale mam małą prośbę o interpretację. Jak jest na zdjęciu gruszka w 1 poście i chcemy wydłużyć długość sztangi to popuszczamy kontrę (w lewo) i kręcimy wałkiem w odwrotną stronę niż kontrę (prawo)? Konta idzie bliżej puszki gruszki, a wałek do regulowania dalej od puszki gruszki ?
  7. Czyli gruszka jest ok bo nie puszcza sztangi. Zostaje raczej geometria turbiny. Raczej oddam do prof zakladu bo chce miec to dobrze zrobione. Wyjecie i wlozenie turbo 250zl u mechanika plus 200 czyszczenie w zakladzie od turbin. Razem 450zl. Cena dobra?
  8. ruch sztangi po odpięciu i przypięciu wężyka z gruszki puszczenie strzykawki po wcześniejszym zassaniu i ruch sztangi w dół. test bs 011 - ruch sztangi Zamieszczam kilka filmików z ruchu sztangi w moim passacie. Jak na zimnym silniku zasysałem powietrze z gruszki strzykawką to powinna się tak sama strzykawka cofać po zassaniu i sztanga iść w dół ??? W jakim przypadku można mowić ze gruszka jest nieszczelna jak sprawdzamy ją strzykawką??
  9. witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na n75 i jego wysterowanie. Korzystam z zaworka od EGR zamiast n75. Przeladowania sa konkretne i auto zbiera sie bardzo ostro do przodu tak ze osiaga doladowanie 2500 i przeladowuje. Jedne logi dynamiczne udalo sie zrobic do 4000 bez odcięcia reszta jest z blędem. EGR mam zaślepiony kulką na przewodzie. Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7dQ0V.html (kilka logów każdy z odcięciem) Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_9PGLN.html (log bez błędu) Statyczny: Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_G494zv0.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_1hczf.html Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_CU3M3M.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Z2ghS.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O40P3P.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v34580u.html
  10. modry

    Zawor n75 w roznych silnikach.

    Z 2004 r chyba nie bedzie pasowac. Z tego co widze wszystkie silnii do 2001 roku mialy ten sam potem inny pin.
  11. Witam. Czy zawor n75 z silnika passat b5 115km 1.9 tdi 2000r. Jest taki sam jak w silniku 101km lub 130km z passata b5 2004 rok ? Jezeli nie to czy podmienienie na inny z tych modeli pozwoi stwierdzic czy ten ze 115 dziala lub nie. Pozdrawiam
  12. modry

    Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Jakie tarcze najlepiej założyć do klocków FERODO?
  13. ta cena to już z rolkami osprzętu i paskiem wielorowkowym?
  14. Jaki powinien być maksymalny koszt wymiany rozrządu, pompy wody, osprzętu i płynu chłodniczego w b5 2000r. PD?
  15. modry

    Czy taki rozmiar felg będzie pasował ?

    czy felgi stalowe 5x112 et 33 rozm 15 będą pasować do b5 2000r. przed liftem na oponke 195/65/15 ???
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności