Skocz do zawartości
Gość MMarcu

[B5] Rozrząd w TDI, ceny i firmy

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Camel oprocz wymienionych czesci:

Rolka - 038109243M

Rolka - 038109244J

Amortyzator pasa napinacza - 038145299A

Krąż. Zwrotny - 38145278

Pasek wielorowkowy - 06B260849B

Łożysko - 58115136

Pompa wodna - 038121011JX

Pasek zębaty - 038109119P

 

Brakuje Ci :

Pasek 038903137T

co do drugiego paska co wymieniles ja mam 06B260849A

napinacz 058260511

 

Powyzsze dane przepisałem z FV z ASO Szewczyk Radzyminska gdzie robielm rozrzad w 2007 silnik AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym pasku wiedziałem - ale bardzo dziękuję za numerek. Napinacz też w takim razie domawiam, bo jak komplet to komplet. BTW kupuję to u Szewczyka :-)

Swoją drogą powinni wiedzieć co należy wymienić i sprzedać komplet części.

Martwi mnie trochę przedstawiona propozycja czasowa mojego mechanika, który na wymianę rozrządu, przegubów, oleju i filtrów oraz świec żarowych chce 2-3 dni! Zamierzam ten czas negocjować, tylko nie wiem ile realnie taka operacja powinna zająć mechanikowi z 10 letnim doświadczeniem a ASO VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no przgina i to ostro. U mnie kompletny rozrząd wymieniali 5godz. no to na resztę niech będzie następne 5godz ale nie 3dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. u mnie zbliza sie wymiana rozrzadu. mechanik uparl sie ze na tyle passatow co robil a robil ich duzo to niegdy nie wymienial w nich pompy wody bo nie ciekly i nie szumialy i byly ok do nastepnego rozrzadu. prponuje mi tylko pasek rolke napinajaca i prowadzaca wymienic ale pompy nie trzeba. powiedzcie mi o prawdzie jak z ta pompa jest?bo niewiem co kupywac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marko002 w przypadku Twojego silnika nie ma potrzeby wymieniać pompy wody razem z rozrządem, ponieważ nie jest ona napędzana paskiem rozrządu. Inaczej sprawa się ma w przypadku silników z pompą napędzaną paskiem rozrządu, tam niby tez nie trzeba wymieniać pompy wody, ale problem polega na tym, że jak zepsuje się pompa to trzeba znowu zmieniać pasek rozrządu.

U Ciebie nie ma czym sie martwić.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

camel mamy te same silniki i mojemu mechanikowi zajęło 2 dni. wymienił rozrząd, wszystkie oleje i filtry, gume na przegubie... tylko najpierw rozebrał, dopiero wtedy pojechał po części, żeby wiedzieć jakie częśći, bo są różne pompy wody, a my musimy wymienić od razu. czasami warto poczekać i mieć dokładnie zrobione niż na odwal się i szybko. 1 dzień myśle Cię nie zbawi. pozdrawiam...

Edytowane przez widmo_1
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki piter. bo dzis klucilem sie troche z miechanikiem o to ze pompe tez trzeba. heh ale to nic takiego czasmi trzeba . chlopaki a co z paskami co napedzaja alternator ?? zmieniac tez??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Paski i pompe wymien smieszne pieniadze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marewel po co ma zmieniać pompę, skoro nie jest kolizyjna z rozrządem?

Marek paski myślę, że warto wymienić, bo już zdarzały się przypadki, kiedy zerwany pasek wieloklinowy wpadał pod obudowę rozrządu i uszkadzał rozrząd. Chyba, że były niedawno zmieniane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jeszcze raz przeanalizuj co napisales,uszkodzona pompa moze wlasnie spowodować sytuacje którą opisałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki chlopaki za rady . co do pompy to zobaczymy jak bedzie zdjety przod passka. dzieki za rady i wesolych swiat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumie niektórych fachmanów.My jesteśmy dla nich czy oni dla nas?Nie ważne czy pompa jest napędzana jednym paskiem czy nie ,należy wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marewel nie jest to głupie co piszesz i ma sens :)

Choć pompa wody zazwyczaj najpierw ciekną zanim się zatrzymają i wtedy wiadomo że trzeba je wymienić. Nie zawsze też zrywa się pasek kiedy kończy się pompa. Natomiast Twojej logiki karol27 nie rozumiem, że koniecznie trzeba wymienić pompę wody bez względu na wszystko. Z drugiej strony też nie zamierzam się z Wami kłócić i szanuje Wasze zdanie :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pitera slowa sa jak KOPIA mego mechanika. mi tez tak powiedzial jak w ostatnim poscie piter napisal. powedzial mi tez ze jesli byla by to wersja 131 konna to by bylo wymieniac pompe ze wzgledu na to iz napedzana paskiem rozrzadu. dzieki za info chlopaki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze ze pompa wody dzieli ludzi z forum:(moj passat ma najechane 123tys mil,pasek byl wymieniony przy 88900tys mil(poprzedni wlasciciel)dzwonilem ostatnio do aso aby zapytac czy pompe tez wym i okazalo sie ze nie.przyznam ze jestem w kropce co robic:(jedni mowia ze jak nie cieknie to pompa jest ok a drudzy ze bezwarunkowo trzeba wymienic przy kazdym nowym rozrzadzie. dodam ze passat to 1.9tdi awx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gruby 30, często jest tak, że zaraz po wymianie rozrządu(bez pompy) z pompa zaczyna się coś dziać(np. cieknie) i dlatego wymienia się ją dla pewności-spokoju. Inni nie wymieniają zazwyczaj z oszczedności. Moim zdaniem u Ciebie nie mas sensu jej wymieniać, gdyz zrobiła już dobrych pare(jak piszesz) mil i spokojnie powinna wytrzymać do następnej wymiany. w lecie wymieniałem u siebie rozrząd(oczywiscie z pompą) i dodam, że stara wykazywała zerowe zużycie po 110kkm(żadnych luzów i wycieków).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uki1906,powiem Ci ze to jest dobry pomysl przy nastepnej wymianie,ale az strach pomyslec co by sie stalo jak by sie pompka zatrzymala:(dziwi mnie to ze w aso tego nie zrobili:mad:ale moze co kraj to obyczaj.ktos tez mi mowil ze po pierwszej wymianie paska pompka moze zostac stara jak jest ok natomiast przy kazdej nastepnej trzeba wymieniac.w kropce jestem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bshosa

Witam,

 

posuzkuje dobrego serwisu na terenie Warszawy, ktory zalatwi czesci, wymieni caly rozrzad i moze zajmie sie tez zawieszeniem. zalezy mi bardzo na dobrej jakosci czesci i robocizny i oczywiscie uczciwej cenie :). Chcialbym powierzyc auto w rece specjalisty, ktory od reki zdiagnozuje wszystko i zna b5 na wylot. Czy ktos ma jakies typy ??

 

z gory dzieki

 

b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
posuzkuje dobrego serwisu na terenie Warszawy,

Przejrzyj działy "Szukam usług" i "Polecam".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marko002 mam taki sam jak ty powiem tobie tak wymieniaj pompę bo czy wymiemiasz pompę czy rozrząd to mechanik pewnie zwali cały przód, a za to sobie policzy a tak za jednym razem za niewiele większe pieniądze\

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności