Skocz do zawartości
Gość MMarcu

[B5] Rozrząd w TDI, ceny i firmy

Rekomendowane odpowiedzi

A w taki sposób za jak pasek (alternatora) dostanie się miedzy kolo zębate a pasek rozrządu, to w tym momencie kolo zębate walu nie zazębia się z zębami paska rozrządu i przestawia się położenie walu względem zaworów. I następuje bliskie spotkanie tłoków z otwartymi zaworami.

 

---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 15:08 ----------

 

Efekty tego masz TUTAJ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!! to mnie nastraszyliście ja niedawno kupilem paska i mam fakture z serwisu na wymiane rozrzadu jeszcze u niemca na 175 tyś teraz na liczniku mam 209 ale zastanawiam sie czy licznik nie byl krecony (zazwyczaj jest) juz zrobilem 2000 km i chyba nie bede kusil losu i też wymienie zeby nie mieć takiej niespodzianki jak kolega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowalem passka to gosciu mowil ze niemiec wymienial rorzad 25 tys km przed sprzedaza wiec ja zrobilem juz 8 tys i narazie spokoj. ale jak bede w lubelskim to zrobie zmiane bo tam tansza robocizna :D:D:D

 

Czy to prawda ze w B5 trzeba pol przodu rozebrac zeby zmienic rorzad??

 

A co do autora watku to bym wolal chyba kupic 2 silnik przy takich stratach jakie zrobil pekniety passek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby zmienić rozrząd trzeba zrzucić przód.

 

Troche się przeraziłem tematem tego wątku, po kupnie zmienilem kompletny rozrząd, natomiast paseka wielorowkowego nie ruszalem, pozostal dalej ten sam. Myślalem, że już mogę spać spokojnie, a tu się okazuje że niekoniecznie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w b5 musisz sciagac zderzak, pas przedni chlodnice ...... ogolnie jak mialem wymiane rozrzadu jak zajechalem za wczesniej to mechanika to pierwsze wrarzenie : "KU**A auto mi rozbili" :)

a rozrzad lepiej wymienic odrazu po kupnie nawet jeli ktos zapewnia ze byl wymieniany chyba ze jest jakas faktura czy inne papiery - poza ksiazka serwisowa bo to mozna w stodole podrobic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki ze pytam ale kto pyta to mniej placi :D:D:D

A odnosnie chlodnic bo woda ok a klima tzreba czynnik odessac a to juz nie kazdy mechanik zrobi. Pytam bo zeby mechanik mi nie powiedzial ze klima ma nieszczelnosc i ze musze sobie ja dopelnic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z tego co pamiętam i sam tak robię,przy wymianie paska wielorowkowego wymienia się również pompę wodną(koszt pompy to ok.200pln),a jak już mamy wszystko zwalone i dostęp do wszystkiego,to nie ma sensu się rozdrabniać.Wymieniam wszystko i mam spokój.

Inną sprawą jest to że zazwyczaj przed pęknięciem paska auto zaczyna głośniej pracować,a przed samym zerwaniem czuć w kabinie z nawiewu zapaszki.Tak było u mnie.

Szerokości!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klima tzreba czynnik odessac

K...a, o czym ta mowa, jaki czynnik odessać do wymiany rozrządu??? Przód lekko się odchyla i po sprawie. Co za frajer pruje wszystko i rozszczelnia klimę i płyn chłodniczy spuszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę się trzymać tematu a nie pisać już jak się wymienia itd, itp...

Na forum są instrukcje z wymiany rozrządu włącznie ze zdjęciami a nie powstaje kolejny temat klon.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AFN i AHU niestety tak jest - ten sam napinacz paska wieloklinowego, który lubi się wykrzywiać...

miałem to samo. kupiłem paska i widziałem ze napinacz jest skrzywiony. Miałem w planach wymianę, ale jeszcze chwilę chciałem odczekać... ciach kontrolka aku na tablicy, jakieś telepanie... obroty spadają... zdechł :/

otworzyłem maskę i widze że paska wieloklinowego brak, jakieś strzępy na kole pasowym... i zrobiło mi się słabo :/

nie ruszając już po otwarciu maski rozrusznika, odholował mnie kumpel do domu. wydłubywałem resztki wieloklina z różnych miejsc, a kilka strzępów po ząbkowanych przez koła rozrządu mnie przeraziło :/

Ale miałem farta. nic się nie przestawiło.

po tym zdarzeniu wymieniłem napinacz na nowy, i jakiś miesiąc później (z pomocą forum :)) cały kompletny rozrząd.

jedynie od tamtej pory stale kontroluje ewentualną 'odchyłkę' napinacza, kiedy tylko podniosę maskę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie rozrządu komplet pompa wody i paski cena jaka wyszła za to 1020zł + nowy płyn w chłodnicy :) chyba dobra cena czy mozna było jeszcze taniej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO nie do końca scalenie tych dwóch wątków miało sens, ale... mod ma zawsze racje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem po wymianie rozrządu komplet pompa wody i paski cena jaka wyszła za to 1020zł + nowy płyn w chłodnicy :) chyba dobra cena czy mozna było jeszcze taniej ??

to zależy za ile kupiłeś pasek ...

jak juz wcześniej pisałem kompletny rozrząd z pompa wody i oryginalnym paskiem kosztował mnie 499 zł + wymiana 280 zł + 40 zł koncentrat G12 Shell 2,5 litra:)

 

ja miałem http://rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1772

 

do Ciebie.chyba raczej ten zestaw... myślę że ta cena idealna.. http://rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1694

lub http://rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=1693 sam nie wiem nie ma TDI

 

napisz jakie miałeś koszty rozrządu to wiele wyjaśni

Edytowane przez lofi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę miał fakturkę jakie cześć są włożone i ile kosztowały to dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie jestem po wymianie kompletnego rozrządu. Wymieniłem na oryginalny VW. Za całą usługę - wszystkie rolki, pompę wody, pasek wzmacniany i płyn G12(uzupełnienie ubytku) zapłaciłem 800zł. Normalna cena w serwisie to 750zł (wspomnianie części) - ze zniżką 550 :-). Pytanie mam takie. Czy teraz powinienem podjechać na kompa żeby z komputera wszystko wyregulować (czasy wtrysków zdaje się)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

800zł cześci i robocizna ??mi sie wydaje ze wtryski to nie jedynie mozesz sprawdzić czy dobrze jest założony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie Wszystko jest OK. Raczej nic się nie zmieniło w pracy silnika. Przed zdjęciem paska wszystko zostało zblokowane żeby nawet nie drgnęło. Ale podobno minimalnych różnic nie da się uniknąć. Gdzieś o tym czytałem na forum ale nie mogę teraz tego znaleźć. :/

A co do ceny to znajomy ma w serwisie 30% zniżki na części a 250zł za robociznę wydaje mi się OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłącz tylko pod VAG-a, jeśli nie wywali błędów to nic nie musisz ruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. Dzięki. To pewnie odwiedzę Rogala bo sam nie podłączę więc od razu się dowiem jak sprawa po wymianie rozrządu wygląda z wszelkimi regulacjami. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności