Skocz do zawartości

darius

  • Liczba zawartości

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darius

  • Urodziny 09.11.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL Suwałki

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Ostatnio sprzedałem na giełdzie swego B5FL z 2001r z przebiegiem 280 tyś. Auto pojechało do innego województwa do komisu.Po 3 tygodniach znajomy spotkał pasiora w Gdańsku na miejsowych numerach.Pogadał z nowym szczęśliwcem i okazało się że cofnięty został przebieg o 100tyś.Pasek był serwisowany i człowiek doszedł prawdy,ale ze względu na stan auta dużej zadymy nie robił.Zwrócono mu 2 tyś pln. Ja kupuję kombiaka z 98r z Niemiec.Dzwonię do kolesia z serwisu by mi sprawdził auto.Okazuje się że od 5 lat nie ma żadnych wpisów z serwisu VW,chociaż twierdzono inaczej.Miesiąc wcześniej zmieniono jedynie olej w skrzyni automatycznej,do tego cofnięto licznik o 90 tyś.W****ny idę do kolesia z komisu,a on kombinuje że musi pilnie gdzieś jechać.Znajomy znając język sprowadza gościa do parteru i proponuje mu 500 euro .Komisant szczęśliwy jak dziecko,że nie będzie policji szybko wystawia papiery. Nadmienię,że w ostatnim czasie ludzie zaczęli żądać faktury.W razie problemów z pochodzeniem auta jest to jakieś zabezpieczenie.
  2. Witam. Właśnie to samo mam u siebie.Czytając posty trochę się uspokoiłem,ponieważ wcześniej był przestawiony czujnik stopu(za późno zapalał się stop). Wcześniej była zmieniona maglownica i możliwe,że płyn wlewany do zbiorniczka popłynął i robi zwarcie na czujniku(?).
  3. U mnie przyczyną takiego komunikatu była źle zapięta kostka pod podstawą kompa.Przeszedł w tryb awaryjny i zasuwałem na piątce ledwo 40 km/h
  4. Musisz kupić boczki i ew.sterowanie od europejczyka jeżeli miałeś takie.Sterowanie lusterek można zostawić i będą pracować odwrotnie,ew.do mądrego elektryka ponieważ nie wszyscy mieli z tym doświadczenie.Ja w swoim lusterka zostawiłem tak jak było.
  5. Ja zrobiłem klimę i wszystko było OK przez 2 tygodnie i zdechła.Układ napełniony,wentylator śmiga,na sprężarce niby OK bo słychać a klika.Pod spód nie zaglądał gościu bo osłona.Zmieniłem sprężarkę i wszystko lata jak należy. Żadnych błędów na klimatroniku nie pokazywało.
  6. Raczej chłodnica do auta z klimą jakoś się różni.Kupowałem do swego i sprzedawca pytał o to, więc musi być jakaś różnica.
  7. darius

    Climatronic - błąd 4F9

    Witam. U mnie w ogóle nie pokazywało błędu na klimatroniku,a na vagu był tylko błąd nastawu klapy i brak czynnika.Wentylator jednak nie chodził,a więc na serwis klimy i regeneracja przewodu zasilającego+cała reszta włącznie z wentylatorem i koszt 650pln.I całe szczęście,że czujnik zadziałał i nie włączył sprężarki.Gwarantowane rozwalenie sprężarki i kolejne browary stracone.Kombinuję sobie,że lepiej nie jeździć z właczoną klimą,gdy jest czynnik chłodzący,a wentylator nie chodzi lub na słowo honoru się włącza. Ps. czajek19 ..I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony, A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał. Ten tekst jest najlepszy!!!hehehe
  8. Witam. Jeżeli nie masz czynnika to się nie włączy.Zdejmij podszybie i masz tam wentyle od klimy.Naciśnij z wyczuciem i jeżeli jest czynnik to wiadomo,że "syknie".Mając wszystko OK z czynnikiem i napełnieniem,a wiatrak jest nie sprawny to rozwalisz sobie sprężarkę od klimy. Ja tydzeń wstecz naprawiałem ponieważ nadgorliwy mechanior w zimę wkręcił wkręt w nadkole z prawej strony(pasażera) w połowie wysokości koła i przebił przewód. Koszt regeneracji przewodu(zasilający)+czynnik,azot do sprawdzenia,kontrast,łożysko w sprężarce i wentylator,łącznie 650pln. Szerokości i chłodu w aucie.
  9. Witam. Poczytałem wypowiedzi powyżej i myślę,że może to być wina tarczy(jeżeli chodzi o wrażenie działania ABS-u).Podnieść auto i zakręcić kołem,powinno dać się zauważyć.Lepiej jak ktoś będzie w aucie i lekko ci naciśnie na hamulec po rozpędzeniu koła.A dla czujnika może pomoże spryskanie preparatem do styków. Banalne,ale może będzie efekt.
  10. (...)"- Każda kara za wykroczenie uprawomocnia się przez 7 dni - wyjaśnia komisarz Marcin Szyndler z Komendy Głównej Policji....." Właśnie tak jest,ale funkcjonarjusze zatrzmujący mego znajomka o tym nie wiedzieli i fizycznie zabrali dokument prawo jazdy.Ciekawe jest co się działo później.Otóż po kilku dniach zgłosili się niebiescy z tekstem by mój znajomu napisał prośbę o zwrot prawka.Zdziwiłem się ,bo wiadomo jak u nas jest,mają cię w d.. bo to władza ma rację.Okazało się,że znajomek miał prawko brytyjskie i ten dokument stanowi własność W.Brytanii,a więc nie mogą mu zabrać dokumentu w innym kraju UE.Znajomek odmówił i jeżdzi bez prawka,a niebiescy mają problem.Sprawa jest ciągle w toku,ale z tego co wiem to nie jest problem kumpla. Teraz rozumiem dlaczego tak mnie naciskano bym zmienił prawko na polskie.hehehehe
  11. U mnie po wymianie pompy zaczeło przeciekać i też nie wiedziałem skąd,ponieważ raz leciało w okolicach miski olejowej innym razem pod zderzakiem.Po zdjęciu zderzaka dopiero zobaczyłem,że po bokach chłodnicy jest wilgoć.
  12. Witam.Kiedyś pisałem na temat przekładki i procedury,ale chyba temat gdzieś się zawieruszył.Nadmienię tylko,że legal przekładać można tylko paski,ponieważ mają homologację na europę i anglię.Sprawdzasz nr.vin w serwisie i już wiesz,czy dana marka ma homologację na europę. Mój pasek to B5FL 130km (jak w opisie)z 2001r. Kupiłem go z komisu za 4 tyś funtów z gwarancją,a za 5 tyś można było kupić merca cupe sport-szkoda,ale nie można dziada zarejestrować tak łatwo jak paska. Procedura którą ja przechodziłem i co zostało z angola. 1.Dowód rejestracyjny (nie pamiętam jak on się nazywa) poprzedniego właściciela i odpowiednia część wypełniona już na twoje nazwisko,umowa sprzedaży kupna(musi być lub sam ją sporządzisz w domu,bo angole tego nie używają).Szczegóły na stronie: http://angliki.info/content/ Wizyta w urzędzie celnym i opłacenie cła(w/g ceny funta w dniu zakupu) oraz w urzędzie skarbowym i złożenie formularza VAT-25 celem uzyskania zwolnienia z tego podatku.Uzyskanie zaświadczenia u mnie trwało 3 dni.Uzyskanie papieru z VW Kulczyk,ze auto ma homologację na europę.Wysyłamy to przez serwis VW i płacimy ok.130zł. 2.Auto oddałem w miedzyczasie do przekładki i miało to trwać miesiąc,a wyszło ponad dwa.Auto chodzi cacy,ponieważ instalacja nie była cięta.Kable które idą do kompa mają odpowiednią długość i wystarczy tylko zawinąć na lewą stronę i starannie ułożyć. 3.Przegląd został wykonany tak jak do pierwszej rejestracji,czyli wszystko sprawdzone i opisane.(Lusterka i lampy przednie wymienione).Wiem ,że do innych marek jest potrzebna opinia rzeczoznawcy.Odradzam inne marki ponieważ producenci zgłosili protest do ministerstwa.Informują,że niby homologacja na anglię nie jest równoznaczna z tą na europę,(a może dotyczy to tylko pomysłowych ludzi z pl?) Z angola pozostał hamulec ręczny na starym miejscu(przy udzie pasażerki) i sterowanie lusterkami jest odwrotnie. Pozostaje zebrać papiery i zasuwać do wydz. komunikacji,a tam opłaty chyba ok.750zł. Szczegóły całej procedury jak i warsztaty można znaleść na stronie: http://angliki.info/content/. Szerokości!
  13. Witam.Zamówiłem wlepę i woziłem przez 6 miechów w Anglii.Wróciłem do kraju i wiecie co...?Ze względów finansowych musiałem usunąć.Suwalscy policjanci swego czasu bardzo "polubili"wszelkie auta ze wszelkiej maści wlepami.Aż mi nerw puścił,nalepę zerwałem i zamówiłem ramkę z napisem (tylna)wal śmiąło i tak ty płacisz.Teraz ,gdy zatrzymują są mniejsze problemy hehehe,pomimo założonych hidów(ustawione).Do tego nie czepiają się,ponieważ wystarczy jedno pytanie,do ilu luxów mają homologację ori lampy vw i upieram się przy wyjaśnieniu sprawy na drodze sądowej.Cisza i szerokośći życzą.Przechądzę każdy przegląd na stacjach,które oriętują się w temacie,a miałem je dwu krotnie w związku ze zdarzeniami wypadkowymi(nie z mojej winy). Szerokośći!!!!
  14. Witam. Również zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i komunikat "engine workshop".Obroty samoczynnie się ustawiły na 1200.Diagnoza-Potencjometr gazu do wymiany,ale mając trochę szczęścia może się okazać,że to problem połączeń na kostce do kompa.Ostatnio zostawiłem uchylone okno na noc,a rano woda w środku(po h.. w wodzie siedziałem hehehe).
  15. Witam. Co do auta zastępczego-przysługuje jeżeli TU uzna pojazd że nie nadawał się do jazdy.Należy więc wezwać lawetę.Człowiek spisze co trzeba i się rozjedziecie.Stawka za wynajm auta uśredniona w/g cen jakie są w okolicy.W VW blacharka do wymiany tylko na orginałach-brak elementów zastępczych. Dla mnie wyceniono szkodę na 4700pln,a w serwisie faktura na 10000pln,nikt nie grymasił. Jeżeli auto ma mniej niż 3 lata należy się rekompensata wartości auta.Ponieważ auto naprawiane odzyskuje swój wygląd,ale nie wartość rynkową.Wyrok sądowy i zapis w ustawie ministra finansów. Po naprawie musi być wykonany przegląd techniczy i dołączony do dokumentacji dla TU.W razie nie dostarczenia tego papieru,przy następnej stłuczce dostaniesz ZERO złotych pl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności