-
Liczba zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dyras
- Urodziny 15.02.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
CWA/ZK
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
dyras obserwuje zawartość → N75 czy zapieczone kierownice turbiny?
-
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
dyras odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Planuje wrzucić ostatnio polecane ROTINGER & STEINHOF -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
dyras odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Mam prośbę o sprawdzenie rozmiaru tarcz, które pasowałyby do mojej B5 '98 AFN : WVWzzz3Bzwp311202 280, 282, 288 ? Z góry dzięki. -
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
dyras odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
vin: wvwzzz3bzwp311202 Panowie czy z mojego nr vin da sie cos wywróżyć w sprawie tarcz i klockow? Wlepka mówi: 1LB Hamulce tarczowe przód: 282x25mm (282x25mm - 288x25mm) - pasują obie ? -
samym kluczem od szlifierki bez elementu dociskającego może być ciężko. U mnie tłoczek krecił się, ale w ogole nie chował.
-
hmm kurcze moze masz racje po wymianie sączy się kolo dolnej sruby. Jak samo sie z czasem nie zaklei z czasem, w co raczej wątpie, to wyciagam jeszcze raz i na silikon, bo juz nie mam cierpliwości
-
Prawdopodobnie tak, bo zarówno w starym jak i nowym kroćcu, czujnik ten nie siedział 'pewnie'. Element sprężysty(klamra) ma za zadanie zablokować czujnik, zeby nie wysunął się. Podłożę coś mieczy czujnik a klamre, żeby było większe parcie na oring.
-
jestem właśnie po wymianie tego ustrojstwa, przeciekało w okolicach srób. Zastanawia mnie to, że czujnik temperatury jest bardzo luźno montowany. Klamra prawie w ogole go nie dociska do kroćca. Mam wrażenie, że jest tam wilgotno i sączy się płyn.
-
w świetle prawa żadna różnica. Łamiesz prawo w momencie wchodzenia w posiadanie nielegalnie zdobytego programu.
-
vacum jest do wspomagania hamulców i do sterowania n75(turbina) i n18(egr)
-
widziałem taki patent w fordzie focus'ie. jak odnajde linka to wrzuce.
-
hehe .. racja. Ja wiem, że na bank mam kręcony tylko pytanie ile Wole nie wiedzieć, oby sie kulał dalej zdrowo
-
chyba dopiero w silnikach z PD można odczytać przebieg z kompa.
-
Skomplikowane nie jest, ale czasami poprostu śruby nie dają za wygraną. Ja nie mogłem 2 odkręcić ;/ Niestety pozostaje zapłacić komuś kto ma patenty na tak zapieczone śruby.
-
No i poległem, nie mogłem odkręcić jednej sruby od wydechu, i gornej od strony kolektora, strasznie malo miejsca. Nie mogłem dojsc zadnym kluczem. w miejscu zaznaczonym strzałką u mnie znajduje się przykręcona rurka, która dalej połączony jest z blokiem silnika. Do czego to służy? Jakis dodatkowy wspornik?