Skocz do zawartości

dyras

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dyras

  • Urodziny 15.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    CWA/ZK

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Planuje wrzucić ostatnio polecane ROTINGER & STEINHOF
  2. Mam prośbę o sprawdzenie rozmiaru tarcz, które pasowałyby do mojej B5 '98 AFN : WVWzzz3Bzwp311202 280, 282, 288 ? Z góry dzięki.
  3. vin: wvwzzz3bzwp311202 Panowie czy z mojego nr vin da sie cos wywróżyć w sprawie tarcz i klockow? Wlepka mówi: 1LB Hamulce tarczowe przód: 282x25mm (282x25mm - 288x25mm) - pasują obie ?
  4. samym kluczem od szlifierki bez elementu dociskającego może być ciężko. U mnie tłoczek krecił się, ale w ogole nie chował.
  5. hmm kurcze moze masz racje po wymianie sączy się kolo dolnej sruby. Jak samo sie z czasem nie zaklei z czasem, w co raczej wątpie, to wyciagam jeszcze raz i na silikon, bo juz nie mam cierpliwości
  6. Prawdopodobnie tak, bo zarówno w starym jak i nowym kroćcu, czujnik ten nie siedział 'pewnie'. Element sprężysty(klamra) ma za zadanie zablokować czujnik, zeby nie wysunął się. Podłożę coś mieczy czujnik a klamre, żeby było większe parcie na oring.
  7. jestem właśnie po wymianie tego ustrojstwa, przeciekało w okolicach srób. Zastanawia mnie to, że czujnik temperatury jest bardzo luźno montowany. Klamra prawie w ogole go nie dociska do kroćca. Mam wrażenie, że jest tam wilgotno i sączy się płyn.
  8. w świetle prawa żadna różnica. Łamiesz prawo w momencie wchodzenia w posiadanie nielegalnie zdobytego programu.
  9. vacum jest do wspomagania hamulców i do sterowania n75(turbina) i n18(egr)
  10. widziałem taki patent w fordzie focus'ie. jak odnajde linka to wrzuce.
  11. hehe .. racja. Ja wiem, że na bank mam kręcony tylko pytanie ile Wole nie wiedzieć, oby sie kulał dalej zdrowo
  12. chyba dopiero w silnikach z PD można odczytać przebieg z kompa.
  13. Skomplikowane nie jest, ale czasami poprostu śruby nie dają za wygraną. Ja nie mogłem 2 odkręcić ;/ Niestety pozostaje zapłacić komuś kto ma patenty na tak zapieczone śruby.
  14. zdjęcia są pożyczone z początku wątku. Nikt do tej pory nie pisał o jakimś dodatkowym mocowaniu, dlatego trochę się zdziwiłem, że 'coś' tam jeszcze jest przykręcone. Jutro może uda mi się zrobić jakieś foto.
  15. No i poległem, nie mogłem odkręcić jednej sruby od wydechu, i gornej od strony kolektora, strasznie malo miejsca. Nie mogłem dojsc zadnym kluczem. w miejscu zaznaczonym strzałką u mnie znajduje się przykręcona rurka, która dalej połączony jest z blokiem silnika. Do czego to służy? Jakis dodatkowy wspornik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności