Skocz do zawartości

vento9

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vento9

  • Urodziny 26.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zd-Wola

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. zrobilem ale poprawa byla znikoma, cisnienie w wezykach sie pojawilo lecz nie na tyle mocne aby sterowalo egr-em i n75.
  2. objawy sa takie iz nie porusza sie sztanga od turbo, a w wezykach podcisnieniowych nie ma zadnego cisnienia ponadto pedal od hamulaca robi sie twardy i kruciec pompy vacum do ktorego idzie przewod podcisnieniowy ma luz i porusza sie na boki. Zostało to stwierdone poprzez ogledziny owego krucca, nacisniecie pedalu hamulca oraz zmierzeniu cisnienia w przewodach podcisnieniowych.
  3. Witam Przeglądałem dzisiaj fotki blade13 i zaowazylem iz ma on kontrolke od swiatel mijania co mnie bardzo zafascynowalo gdyz tez bym chcial taka miec. Czy ktos moze wie cos na ten temat jak owa kontrolke np wlaczyc vagiem lub jak samemu ja zrobic? foto w zalaczniku. pozdrawiam
  4. Witam Jak się dzisiaj dowiedziałem mam uszkodzoną pompę vacum przez co nie działa mi sterowanie łopatkami w turbinie i w związku z tym mam pare pytań do osób ktore wymieniały ową pompę. Czy aby wyjać pompę należy odkręcić tylko srube 9(rys nizej)? Czy wymiana samej kapy (2) pomoze w moim problemie (bardzo slabe cisnienie z vacum)? Czy odkręcanie tej sruby (9) jest mozliwe od góry czy lepiej od dołu? Bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=924d99909c858a6b
  5. Witam Jakiś czas temu miałem problem z turbo i okazało się że po prostu się zapiekło w środku. Więc przystąpiłem do czyszczenia i zrobiłem wszystko tak jak jest to opisane w warsztacie i wszystko było dobrze do niedawna. Pasek nie chodzi tak jak powinien, a mianowicie łapie tryb awaryjny pow 3.5 tyś. obrotów, ale tylko na 3. Sztanga od gruszki się rusza, a wszystkie wężyki zostały wymienione, ponadto łapie błąd 00575, jego v-max to 140km/h, a w przewodach idących do IC (tych na górze silnika) jest olej, który znajduje się także w przewodzie łączącym turbo z filtrem powietrza. W pasku nie słychać tzw. świstu turbo, który u mojego kolegi także w AFN-ie jest wyraźnie słyszalny. Czy jest możliwe aby było to spowodowane nieprawidłowym ustawieniem sztangi od gruszki? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje
  6. Witam Mam ten sam bląd co w temacie lecz wymieniłem zarówno n75 jak i wszystkie wężyki podciśnieniowe i nadal to samo: 3 bieg 3,5 tys obrotów i zamula. Powymieniałem także opaski od węży do IC lecz to nic nie dało. Turbina takze została wyczyszcozona, a sterowanie łopatkami działa. Zastanawiam się czy jest mozliwe aby ten bląd był spowodowany np. uszkodzeniem IC lub złym ustawieniem sztangi od łopatek?? Bardzo proszę o pomoc gdyż już męczę się z tym 3 mc-e.
  7. Witam Zabrałem się za ,,udrewnianie'' mojego paska i nie wiem jak zdemontować pokrywkę od przedniej popielniczki. Bardzo bym prosił o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  8. Z tego co sie dzisiaj dowiedziałem to liczniki z automatow sa zupełnie inne niz od manualów. Może jeszcze ktoś ma inny pomysł??
  9. Witam Czy zmieniał ktoś zmieniał podświetlenie w liczniku o numerkach 3B0 919 860 D ?? Ponieważ śnij mi sie po nocach niebieskie podswietlenie zegarow lecz niestety kompletnie nie wiem jak to zrobic w tym liczniku Pozdrawiam i proszę o pomoc
  10. Witam Mam podobny problem w moim pasku a mianowicie dzwiek ostrzegawczy i mrugajace kontrolki, a ponadto nie dziala ABS. Po podlaczeniu vaga wykazuje błąd: 65535 - internal control module memory error 35-00 --. Blad da sie usunac lecz po ponownym przekreceniu zaplonu pojawia sie od nowa. Dodam jeszcze iz wszystkie czujniki abs-u przy kolach dzialaja prawidlowo, o i jeszcze jedno w sterowniku silnika mam takze ten sam blad lecz z zakonczeniem 37-00- Faulty. I jeszcze zaowazylem iz po przekreceniu zaplonu slychac dziwne odglosy z miejsca wtyczki do sterownika abs-u tego pod maska po lewej stronie wtyczke oczywiscie przeczysciłem. Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc
  11. Carbon też mi się podoba ale odpada ponieważ mam jasne wnętrze KUCZLAW Już zrobiłem ale mam jesne wnetrze i po zmatownieniu powychodziły czarne plamy
  12. Witam Ze względu iż w moim pasku mam dość mocno zniszczone wewnętrzne rączki od zamykania drzwi wpadłem na pomysł zakupienia okleiny imitującej drewno i zamontowanie takiego kompletu upiększając mojego paska. I tu mam pyatnie czy ktoś stosował tego typu okleiny?, jak się spisują tzn. czy się odrywają, jakie jest ich zużycie? Poniżej linki oklein jakie mnie interesują: http://moto.allegro.pl/item708344885_folia_drewno_do_oklejania_przedmiotow_warszawa.html http://moto.allegro.pl/item714929384_okleina_kokpitu_vw_passat_96_najwiecej_kolorow.html Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  13. http://moto.allegro.pl/item687702747_czujnik_temperatury_wody_vw_passat_b5_1_9_tdi.html http://moto.allegro.pl/item694540370_vw_passat_b5_1_9tdi_czujnik_temperatury_wody.html http://moto.allegro.pl/item703422787_czujnik_temperatury_wody_rozgaleznik_passat_b5.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności