Skocz do zawartości

widmo_1

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O widmo_1

  • Urodziny 21.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wołów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. mam to samo, będe wiedział w weekend o co chodzi. Myśle, ze to blacha, taka jakby metalowa osłona za hamulcami. Pisk jest tylko przy skręcie w lewo w prawym kole i tylko jadąc do przodu przy niedużych prędkościach.
  2. Witam forumowiczów. U mnie też jest podoba przypadłość, aczkolwiek kontrokla ABS włącza się gdy z tyłu siedzi pasażer, pozatym jest ok. Potrafi wręcz z niewyjaśnionych przyczyn zablokować (oczywiście lekko) tylne koło na ułamki sekund, podczas których słyszę ten charakterystyczny zgrzyt (ABS już zimą mnie ratował ). Nawet dwa razy podczas przyspieszania na drugim biegu z trojgiem pasażerów z tyłu (i wcale nie dostał po dupce) ABS zadziałał i lekko przyhamował:/Test climatronic nic nie wykazał pod vaga podepne się za jakiś czas, gdyż dopiero się za nim rozglądam.
  3. -przy gaszeniu auta wydaje mi się zawsze są delikatne wibracje. Co do zawieszenia to mogą być to opony, możesz to sprawdzić przekładając koła tył na przód i jak poczujesz zmiane, to wiesz co jest przyczyną.
  4. więc MITEX wydaje mi się, że wycieli Ci kawałek rury, czyli kata, a wspawali zwykła kawałek rury, może jakąś plecionke, a może strumienice. Zakładając, że miałeś oryginał kata to zarobili na Tobie ok 300zł. Tyle słyszałem (moge byc w błędzie) kosztuje wnętrze kata. Ale jak kazdy moge sie mylic;) -w ramach sprawdzenia mojej tezy można przedmuchać porządnie wydech i drżenie powinno delikatnie się zmniejszyć. Pozatym drżenie może czasami być bardziej słyszalne, czasami nieco mniej, tak miałem u siebie i to był kat;)
  5. a może to po prostu katalizator???
  6. Ja właśnie wymieniłem podszybie, bo uszkodziłem podczas wymiany aku. Sprawa jest szalenie prosta co do wymiany. Koszt 79zł w serwisie. Wydaje mi się, że po FL i przed są podobne:) wąskie;p pozdrawiam forumowiczów:)
  7. Moc którą posiadam jest mi wystarczająca. A jednak kat skoro jest, to i jest potrzebny. Zawsze to jakaś redukcja spalin.
  8. No właśnie na wysokich obrotach przy 4-tym biegu spalanie powyżej 20l/h (i to nie katując silnika) to dla mnie coś nie tak... Dzięki za informacje. Co do strumienicy to masz racje, w benzynach czuć ich pomoc, ale do diesla też widziałem egzemplarze i nad nimi się zastanawiałem. Narazie wystukam puche, nie będe go ciął bo i tak wiosna kat będzie nowy (był to ma być dalej ) może głupie podejście, ale taki jestem:P Fakt faktem tani nie jest, ale wspawywany jest dobrym jak dla mnie rozwiązaniem. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam Paweł.
  9. niestety passat dziewczyny (afn właśnie) zimą potrafi rzekomo według komputera spalić 5,4... co dla mnie jest nieosiągalne... a powiedz na jakim poziomie masz spalanie? z tego co słyszałem, to kat zabiera do 10% mocy auta. Nie myślałeś założyć strumienice???
  10. Robercie napisz jeszcze jak oceniasz dynemike auta po tym zabiegu??? JA zastanawiam się jedynie nad wystukaniem katalizatora. Odkąd mam problemy z katem, zauważyłem wzrtost spalania. jak go konkretnie przedmucham to jest znośnie (zapomniałem napisać, że lekko usztywniłem wydech i miejscach gum podtrzymujących tłumik). Także spalanie osiąga 5,8-6,3l ale jak go przymule to na odcinku 6km z 7l jest trudno zejść przy spokojnej jeżdzie:( pojawił sie też dymek przy zapalaniu, którego nie było. Od razu pisze, że nie jest niebieski:P Dziękuje z góry za informacje. bardzo fajny manual:)
  11. u mnie też się porusza lewarek przy dodawaniu gazu, dodam, że przy każdym z 6 biegów. Może szukacie dziury w całym?? Tylko nie patrzcie co się dzieje z silnikiem podczas dodawania gazu, wystrasze Was, też się przemieszcza;p według mnie nie ma czym się kłopotać jeszcze nikt nie napisał, że mu się nie przemieszcza ten lewarek;) (oczywiście zakładając, że to 3B lub 3BG)
  12. 07 to chyba dzień??? jak już to myślę, że miesiąc lub tydzień jak to jest w przypadku opon. ale gdybać sobie można...
  13. Witam. U mnie też pokazał się komunikat, który mniej wiecej oznacza niską temperature płynu chłodzącego, wraz z komunikatem STOP!!! autko garażowane i temperatura otoczeniemogła nieć maks. -15stopni. tak więc od razu zobaczyłem do zbiorniczka wyrównawczego ,a tu wszystko dobrze, zalany płyn to FEBI do -35, żadnych oznak krzepnięcia, wężyki mięciutkie, więc zaryzykowalem jazde. trasa wynosiła ok.7km niestety, dopiero po przejechaniu ok3 km. zaczął nabierać temperature. gdy pierwszy raz zapaliłem i pokazał się w/w komunikat, zgasiłem auto i uruchomiłem ponownie, komunikat nie pokazał sięm ale bywa i tak, że i po kolejnym rozruchu się pojawia... co o tym myślicie, błąd czujnika??? KERMIT FEBI który stosuje też jest różowy, a słyszałem że serwis najczęściej go stosuje, ile w tym prawdy, nie wiem.
  14. bicuomega dla Twojego silnika według serwisu bosch:)
  15. co do wypowiedzi wyżej to na ESP można "zakręcić" kołam i to chyba nie tylko przez 1 sekunde, gdyż układ z tego co czytałem działa na niskich obciążeniach, także jak dasz mu na śliskiej nawierzchni buta, to napewno będzie mieszał. pozatym zauważyłem spadek mocy przy włączonym systemie ESP ,a nawet jak lekko przyspieszam delikatnie przygasają światła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności