Skocz do zawartości

alkrys

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O alkrys

  • Urodziny 18.04.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zduny

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Jak kolami kręcę nie ... a co to vag? sorki ale nie wiem
  2. Niestety - nikt nie miał racji... poszedł przegub.
  3. Witam. problem polega na tym że : 1.Po włączeniu silnika kontrolka gaśnie - jest ok. 2.Po ruszeniu w czasie jazdy po mieście co 2-3 naciśniecie pedału hamulca powoduje że w czasie hamowania słychać jakby tarcie z przodu , hamulec pulsuje i nie wciska gładko - jest czuć skokowy opór. Przy większej prędkości ok.70 aby zahamować trzeba mocno ze 2-3 razy docisnąć hamulec aby zahamować i jest dziwne uczucie ściągania /zarzucania samochodu. 3.Jeśli zaś jadę równo 80-100/h po paru sekundach zapala się na stałe lampka ABS ale za to hamulce działają w porządku - bez szarpnięć. - Komputer nie pokazuje żadnych błędów . - Płyn jest - zbadany - ok. - Dzisiaj wymieniłem klocki z tyłu - nic nie pomogło. - Opony są takie same na wszystkich kołach . - Z przodu nowe tarcze i klocki od ok.pół roku . Jak kojarzę to po wymianie tarcz dopiero zaczęło się to pojawiać - ale w tym samym czasie opony letnie zakładałem. Miał ktoś taki przypadek ? Pozdrawiam.
  4. Witam. Jechałem dziś autostradą , spokojnie ok.110/h. Nagle zaczęło mi ściągać w lewo samochód , musiałem mocno trzymać kierownicę i w prawo kontrować jakby tylko lewe koło "ciągnęło" , puszczało na chwilę i znów się powtarzało - pomyślałe w pierwszej chwili że prawy przegub poszedł bo już parę dni jak "strzela" - i guma popękana. Zjechałem więc na boczną drogę (mniej samochodów) i jadąc ok.60 km/h jakby ustąpiło przy tej predkości ale jakieś dziwne drgania na kierownicy co jakiś czas się pojawiały ( lewo-prawo). Jadąc na wprost wrzuciłem na luz i przy próbach delikatnego skrętu lewo/prawo( na szerokości 2 pasów drogi) właśnie jak jest skręt w prawo kierownica drga- więc przegub odpada . W dodatku dziwne jakby "przyhamowywanie '' prawego koła czuć , ale jak wciskam delikatnie hamulec drgania jakby ustawały. Proszę o pomoc co to może być? Końcówki drążka wymienione 2 lata temu (tanie...) ale we wrześniu rzetelnie przegląd robiłem i dokładnie na podnosniku wszystko sprawdzone . Opony nowe w zeszłym roku kupione( 2 miesiące były wtedy używane ) i teraz w listopadzie znów założone .
  5. A drgania w czasie włączenia klimy na postoju ? Ustają po zwiększeniu obrotów . Ostatnio przy zmianie oleju mechanik powiedział ze poduszka od strony kierowcy ( od silnika poduszka ) jest do wymiany - to może przyczyna ?
  6. A u mnie dziwnie popiskuje jak jadę i skręcam w prawo ( od strony pasażera - taki odgłos metaliczny) . Nacisnę hamulec - znika , skręcę w lewo lekko - przestaje a klocki po wymianie w zeszłym roku...
  7. Klimy czas włączyć i temat odświeżyć . Dziś demontowałem schowek - śrub jest nie 5 tylko 7 ( Passat 1999 ) , 3 u góry ( trzeba otworzyć schowek) , 2 za zawiasami ( też otwarty schowek) , 2 na dole , pod schowkiem ( może być zamkniety - widać je od spodu . Lejek jest przykręcony 1 śrubą ( klucz 10 oczkowy ) , plastikowa. Tylko że mój lejek był drożny . Natomiast włożenie palca do otworu na spływ z lejka napotyka na opór (jakaś włóknina). Czy tam powinna być dziura ? Da się ten otwór od spodu przepchać? Jutro jadę na serwis klimy - 150 z wymiana płynu , czyszczeniem , odgrzybianiem itp . Ciekawe czy zajmą się tym lejkiem - dam znać jak wrócę .
  8. WIELKIE DZIĘKI jachim8584. To był pęknięty wąż w kształcie : biegnący spod spodu od filtra powietrza (dokładnie jakby z wydecho przed katalizatorem) wchodzący pod chłodnicę. Jako ze nie dostałem w sklepie , owinąłem tą srebrną taśmą i ... pomogło . Cała robocizna to 15 minut , z wyjęciem obudowy filtra powietrza i to bez podnośnika. Pękł na długości 5 cm jakby rozcięty nożem. Ale jak go wyjąłem to w środku cienka warstwa oleju - czy to normalne? Teraz wiem skąd mam zachlapany tył świateł obok filtra powietrza ( usmarowałem się ostatnio przy wymianie żarówki i zastanawiałem skąd ten olej ...).
  9. Witam. Samochód wrócił od mechanika i.. dalej to samo. Stwierdził że wtryski "leją" stąd to kopcenie. No i trzeba je wymienić. Jak sądzicie , czy wtryski mogą być przyczyną. Jeśli tak to czy wystarczy same końcówki czy całe wtryski? No i więcej mi pali (przynajmniej wskazania komputera są takie-no i na stacji to widać..). A może za rada MAYDAY z postu powyżej wymienić IC ? Pozdrawiam wszystkich.
  10. Właśnie miałem takie objawy , i to właśnie turbo , dymił tylko na postoju i tylko na niebiesko , w czasie jazdy nie aż ...poszło turbo.
  11. Tak , węże są ok I ciągnie , nie ma spadku mocy , robiłem sprężarkę to wiem jak się to objawia. A może katalizator?
  12. Witam , coś mi szumi jak wciskam mocno pedał gazu . Jadę np. na 5 , wszystko jest ok , ale jak mocniej depnę , (na innych biegach też) to słychać zasysanie powietrza koło pasażera strony . NIE JEST TO GŁOŚ SPRĘŻARKI - uprzedzam odpowiadających. Skąd TO SIĘ BIERZE? Jeszcze jedno , w czasie wciskania gazu mocniej zaczął towazryszyć temu czarny dym z rury( sprężarka robiona rok temu). Pozdrawiam.
  13. dzieki za pomoc wszystkim!!
  14. Witam! Mam w passacie akumulator z jakim spotkałem się po raz pierwszy.A mianowicie mój akumulator posiada przezroczysty wężyk zamontowany u góry , wygląda jak odpływowy, około 20 cm.Zakończenie leży obok akumulatora na dole , poprzedni właściciel położył pod niego ściereczkę , która jest mokra. czy to normalne i o co w tym chodzi, przecież elektrolit(a chyba on wypływa rurką) jest żrący . Co to za urządzenie ? i do czego służy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności