Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Może miało być ale nie weszło. Na pewno systemy mają opcję zwiększania głośności wraz z wzrostem prędkości i ktoś coś pomylił przy tworzeniu opisu, to się często zdarza. Nie liczyłbym na dźwięki w przeciwfazie - gdyby było to oferowane to mówili by o tym przy każdej okazji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz racje.

Obecnie jeszcze jeżdżę Insignią i w przypadku Opla jeden forumowicz poszedł do sądu, że w opisie na stronie było coś, czego nie było w aucie (obsługa jakiś aplikacji). Zdaje się, że skończyło się ugodą i GM zwrócić mu jakieś pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę w temacie, to w instrukcji czytałem, że głos kierowcy ma rzekomo być wyłapywany przez mikrofony (te od zestawu głośnomówiącego) i wzmacniany dla tylnych siedzeń, tak, żeby osoby z tyłu lepiej słyszały co mówi osoba z przodu. Niestety ja u siebie tego nie zaobserwowałem. A Wy?

 

(mam instalację Comfort, tą bez gniazda karty sim + discovery pro)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie cuda to np. w Touranie. Zakładam, że da się to włączyć przez VCDS czy coś podobnego. Gdyby ta funkcja była dostępna to podczas regulacji głośności na ekranie po prawej od paska aktualnego poziomu głośności byłby dodatkowy przycisk po wciśnięciu którego można by regulować siłę wzmocnienia głosu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak trochę w temacie, to w instrukcji czytałem, że głos kierowcy ma rzekomo być wyłapywany przez mikrofony (te od zestawu głośnomówiącego) i wzmacniany dla tylnych siedzeń, tak, żeby osoby z tyłu lepiej słyszały co mówi osoba z przodu. Niestety ja u siebie tego nie zaobserwowałem. A Wy?

 

to było w standardzie w Passacie na rynek DE. w PL tego nie było. przynajmniej rok temu jak zamawiałem moje auto i się tym interesowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

natomiast dynaudio w tym samochodzie rozczarowywuje czy ma ta kompensacje czy nie.

masz dynaudio w swoim B8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli pisząc, że Dynaudio rozczarowuje, wg mnie gra zdecydowanie lepiej niż w większości podobnej klasy aut, może zarzuć sobie po prostu dobry plik *.flac a nie słuchaj radia FM czy marnie nagranych, dość mocno skompresowanych mp3. Wystarczy wrzucić stacje z radia DAB i różnica w brzmieniu jest przepaścią. Wg mnie kwestia poprawnie ustawionego equalizera i subwofera a sprzet gra dużo lepiej niż w Mondeo, Mazdzie 6 czy innych autach z tego segmentu. Przy konfiguracji auta akurat porównywałem audio zwykłe i Dynaudio na żywo i różnica w brzmieniu jest znaczna. Umówmy się aby mieć highend'owe audio w samochodzie to trzeba zainwestować minimum 20-25tys. zł, popytaj profesjonalne firmy nagłośnieniowe z branży car audio i zapytaj, które fabryczne audio i w jakim samochodzie jest dobre...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz dynaudio w swoim B8?

 

tak, mam.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Co masz na myśli pisząc, że Dynaudio rozczarowuje, wg mnie gra zdecydowanie lepiej niż w większości podobnej klasy aut, może zarzuć sobie po prostu dobry plik *.flac a nie słuchaj radia FM czy marnie nagranych, dość mocno skompresowanych mp3. Wystarczy wrzucić stacje z radia DAB i różnica w brzmieniu jest przepaścią. Wg mnie kwestia poprawnie ustawionego equalizera i subwofera a sprzet gra dużo lepiej niż w Mondeo, Mazdzie 6 czy innych autach z tego segmentu. Przy konfiguracji auta akurat porównywałem audio zwykłe i Dynaudio na żywo i różnica w brzmieniu jest znaczna. Umówmy się aby mieć highend'owe audio w samochodzie to trzeba zainwestować minimum 20-25tys. zł, popytaj profesjonalne firmy nagłośnieniowe z branży car audio i zapytaj, które fabryczne audio i w jakim samochodzie jest dobre...

 

1. wszystko to co piszesz wyzej to prawda

2. 80% muzyki mam w tlustych flakach i nie jest to kwestia jakosci nagrania

3. slyszales B&W w nowych volvo? nie chce rozpoczynac porownania ale gra troche inaczej niz dyna w passacie;)

4. spodziewalem sie wiecej, bo zawsze mialem zaufanie do dynaudio; wiesz, dom, poprzedni samochod, te tematy

5. po prostu dalem sie nabrac na marke dynaudio.

6. subwoofer wylaczylem po 2 dniach bo totalnie nie kumam jakie jest jego zadanie w tym zestawie. n..p...da..nie??? nie wiem.

 

zamykajac watek, bo dzial nazywa sie "na co zwrocic uwage"

wg mnie:

nie spodziewajcie sie magicznych doznan po dynaudio w passacie. jesli macie dylemat pomiedzy CL a HL tylko z powodu dostepnosci nowych opcji w wyzszej wersi to dynaudio napewno nie powinno byc argumentem za HL.

ja wzialem HL bo chcialem pakiet drogowy i dynaudio. reszta z HL mi lata. ACC dokupilbym do CL.

kupowalem w ciemno. nie mialem mozliwosci posluchania.

 

PS. wogole nie odwazylbym sie na okreslenie hi-end w stosunku do grania w samochodzie, gdzie akustyka jest jak w parowozie. niezaleznie od dostawcy technologii, wnetrze samochodu nie nadaje sie do hi-endowej zabawy. temat rzeka.

po prostu dynaudio robiac ten zestaw do paska troche olalo temat.. i jeszcze ten subwoofer w kole zapasowym ktory jakoscia przypomina klape od kibla.. no blagam.

do VW: sygnujcie ten zestaw logo philipsa, sony, LG. mniej ludzi sie nabierze.

Edytowane przez panny z wilka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem, że z konfiguratora wyjechały:

a) możliwość wykupienia samych bocznych rolet - teraz trzeba je wziąć z tylną szybą

b) foteli komfortowych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o jakiej wersji passata mowisz ? Dla HL sedan boczne łącznie z tylna są już od sierpnia (wtedy zacząłem sie interesowac paskiem). A więc teraz nic się nie zmieniło. Chyba że patrzyłeś wczesniej na kombi. Bo tam zawsze były tylko boczne bo po prostu nie ma takiej opcji w ogóle jak roleta tylnej szyby dla kombi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy to się zmieniło ale jak ostatnio zaglądałem do cennika to znikęła opcja aktywnego tempomatu do 160 km/h. Teraz w standardzie jest do 210 jak w Niemczech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem kiedy to się zmieniło ale jak ostatnio zaglądałem do cennika to znikęła opcja aktywnego tempomatu do 160 km/h. Teraz w standardzie jest do 210 jak w Niemczech.

 

Patrzyłem dzisiaj w konfigurator i aktywny tempomat do 210km/h jest jako opcja i kosztuje 2360zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cennik zwykle aktualizują wcześniej

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2017_RP2016/passat_limousine.pdf aktualizacja 30.09.2016. 6 element od dołu na stronie 3.

 

Faktycznie w cenniku w PDF jest ale w konfiguratorze nie ma dlatego ze to dopiero do samochodów produkowanych po 45 tygodniu, czyli praktycznie wychodzi rok produkcji 2017

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba też ceny wzrosły. Tak zerknąłem na 190 KM i wydaje mi się, że jest 2k więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ACC do 210km/h jest w standardzie nawet dla comfortlina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale chyba też ceny wzrosły. Tak zerknąłem na 190 KM i wydaje mi się, że jest 2k więcej

 

Ceny wyjściowe wzrosły ale wzrosły też ceny dodatków, średnio 10-50zł na każdym. Sumując trochę drożej jest..

Idzie nowy rok..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale chyba też ceny wzrosły. Tak zerknąłem na 190 KM i wydaje mi się, że jest 2k więcej

 

tyle więcej to kosztował ACC do 210 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 milionów? Fajna promocja :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności