Tobol Zgłoś #8401 Napisano 4 Października 2016 Może miało być ale nie weszło. Na pewno systemy mają opcję zwiększania głośności wraz z wzrostem prędkości i ktoś coś pomylił przy tworzeniu opisu, to się często zdarza. Nie liczyłbym na dźwięki w przeciwfazie - gdyby było to oferowane to mówili by o tym przy każdej okazji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon83 Zgłoś #8402 Napisano 4 Października 2016 Pewnie masz racje. Obecnie jeszcze jeżdżę Insignią i w przypadku Opla jeden forumowicz poszedł do sądu, że w opisie na stronie było coś, czego nie było w aucie (obsługa jakiś aplikacji). Zdaje się, że skończyło się ugodą i GM zwrócić mu jakieś pieniądze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #8403 Napisano 4 Października 2016 Tak trochę w temacie, to w instrukcji czytałem, że głos kierowcy ma rzekomo być wyłapywany przez mikrofony (te od zestawu głośnomówiącego) i wzmacniany dla tylnych siedzeń, tak, żeby osoby z tyłu lepiej słyszały co mówi osoba z przodu. Niestety ja u siebie tego nie zaobserwowałem. A Wy? (mam instalację Comfort, tą bez gniazda karty sim + discovery pro) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8404 Napisano 4 Października 2016 Takie cuda to np. w Touranie. Zakładam, że da się to włączyć przez VCDS czy coś podobnego. Gdyby ta funkcja była dostępna to podczas regulacji głośności na ekranie po prawej od paska aktualnego poziomu głośności byłby dodatkowy przycisk po wciśnięciu którego można by regulować siłę wzmocnienia głosu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #8405 Napisano 5 Października 2016 Tak trochę w temacie, to w instrukcji czytałem, że głos kierowcy ma rzekomo być wyłapywany przez mikrofony (te od zestawu głośnomówiącego) i wzmacniany dla tylnych siedzeń, tak, żeby osoby z tyłu lepiej słyszały co mówi osoba z przodu. Niestety ja u siebie tego nie zaobserwowałem. A Wy? to było w standardzie w Passacie na rynek DE. w PL tego nie było. przynajmniej rok temu jak zamawiałem moje auto i się tym interesowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #8406 Napisano 6 Października 2016 natomiast dynaudio w tym samochodzie rozczarowywuje czy ma ta kompensacje czy nie. masz dynaudio w swoim B8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #8407 Napisano 6 Października 2016 Co masz na myśli pisząc, że Dynaudio rozczarowuje, wg mnie gra zdecydowanie lepiej niż w większości podobnej klasy aut, może zarzuć sobie po prostu dobry plik *.flac a nie słuchaj radia FM czy marnie nagranych, dość mocno skompresowanych mp3. Wystarczy wrzucić stacje z radia DAB i różnica w brzmieniu jest przepaścią. Wg mnie kwestia poprawnie ustawionego equalizera i subwofera a sprzet gra dużo lepiej niż w Mondeo, Mazdzie 6 czy innych autach z tego segmentu. Przy konfiguracji auta akurat porównywałem audio zwykłe i Dynaudio na żywo i różnica w brzmieniu jest znaczna. Umówmy się aby mieć highend'owe audio w samochodzie to trzeba zainwestować minimum 20-25tys. zł, popytaj profesjonalne firmy nagłośnieniowe z branży car audio i zapytaj, które fabryczne audio i w jakim samochodzie jest dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #8408 Napisano 6 Października 2016 (edytowane) masz dynaudio w swoim B8? tak, mam. - - - - - aktualizacja - - - - - Co masz na myśli pisząc, że Dynaudio rozczarowuje, wg mnie gra zdecydowanie lepiej niż w większości podobnej klasy aut, może zarzuć sobie po prostu dobry plik *.flac a nie słuchaj radia FM czy marnie nagranych, dość mocno skompresowanych mp3. Wystarczy wrzucić stacje z radia DAB i różnica w brzmieniu jest przepaścią. Wg mnie kwestia poprawnie ustawionego equalizera i subwofera a sprzet gra dużo lepiej niż w Mondeo, Mazdzie 6 czy innych autach z tego segmentu. Przy konfiguracji auta akurat porównywałem audio zwykłe i Dynaudio na żywo i różnica w brzmieniu jest znaczna. Umówmy się aby mieć highend'owe audio w samochodzie to trzeba zainwestować minimum 20-25tys. zł, popytaj profesjonalne firmy nagłośnieniowe z branży car audio i zapytaj, które fabryczne audio i w jakim samochodzie jest dobre... 1. wszystko to co piszesz wyzej to prawda 2. 80% muzyki mam w tlustych flakach i nie jest to kwestia jakosci nagrania 3. slyszales B&W w nowych volvo? nie chce rozpoczynac porownania ale gra troche inaczej niz dyna w passacie;) 4. spodziewalem sie wiecej, bo zawsze mialem zaufanie do dynaudio; wiesz, dom, poprzedni samochod, te tematy 5. po prostu dalem sie nabrac na marke dynaudio. 6. subwoofer wylaczylem po 2 dniach bo totalnie nie kumam jakie jest jego zadanie w tym zestawie. n..p...da..nie??? nie wiem. zamykajac watek, bo dzial nazywa sie "na co zwrocic uwage" wg mnie: nie spodziewajcie sie magicznych doznan po dynaudio w passacie. jesli macie dylemat pomiedzy CL a HL tylko z powodu dostepnosci nowych opcji w wyzszej wersi to dynaudio napewno nie powinno byc argumentem za HL. ja wzialem HL bo chcialem pakiet drogowy i dynaudio. reszta z HL mi lata. ACC dokupilbym do CL. kupowalem w ciemno. nie mialem mozliwosci posluchania. PS. wogole nie odwazylbym sie na okreslenie hi-end w stosunku do grania w samochodzie, gdzie akustyka jest jak w parowozie. niezaleznie od dostawcy technologii, wnetrze samochodu nie nadaje sie do hi-endowej zabawy. temat rzeka. po prostu dynaudio robiac ten zestaw do paska troche olalo temat.. i jeszcze ten subwoofer w kole zapasowym ktory jakoscia przypomina klape od kibla.. no blagam. do VW: sygnujcie ten zestaw logo philipsa, sony, LG. mniej ludzi sie nabierze. Edytowane 6 Października 2016 przez panny z wilka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #8409 Napisano 10 Października 2016 zauważyłem, że z konfiguratora wyjechały: a) możliwość wykupienia samych bocznych rolet - teraz trzeba je wziąć z tylną szybą b) foteli komfortowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamaj Zgłoś #8410 Napisano 11 Października 2016 Ale o jakiej wersji passata mowisz ? Dla HL sedan boczne łącznie z tylna są już od sierpnia (wtedy zacząłem sie interesowac paskiem). A więc teraz nic się nie zmieniło. Chyba że patrzyłeś wczesniej na kombi. Bo tam zawsze były tylko boczne bo po prostu nie ma takiej opcji w ogóle jak roleta tylnej szyby dla kombi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8411 Napisano 11 Października 2016 Nie wiem kiedy to się zmieniło ale jak ostatnio zaglądałem do cennika to znikęła opcja aktywnego tempomatu do 160 km/h. Teraz w standardzie jest do 210 jak w Niemczech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #8412 Napisano 11 Października 2016 Nie wiem kiedy to się zmieniło ale jak ostatnio zaglądałem do cennika to znikęła opcja aktywnego tempomatu do 160 km/h. Teraz w standardzie jest do 210 jak w Niemczech. Patrzyłem dzisiaj w konfigurator i aktywny tempomat do 210km/h jest jako opcja i kosztuje 2360zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8413 Napisano 11 Października 2016 Cennik zwykle aktualizują wcześniej http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2017_RP2016/passat_limousine.pdf aktualizacja 30.09.2016. 6 element od dołu na stronie 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #8414 Napisano 11 Października 2016 Cennik zwykle aktualizują wcześniejhttp://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2017_RP2016/passat_limousine.pdf aktualizacja 30.09.2016. 6 element od dołu na stronie 3. Faktycznie w cenniku w PDF jest ale w konfiguratorze nie ma dlatego ze to dopiero do samochodów produkowanych po 45 tygodniu, czyli praktycznie wychodzi rok produkcji 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #8415 Napisano 11 Października 2016 Ale chyba też ceny wzrosły. Tak zerknąłem na 190 KM i wydaje mi się, że jest 2k więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8416 Napisano 11 Października 2016 I ACC do 210km/h jest w standardzie nawet dla comfortlina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #8417 Napisano 11 Października 2016 Ale chyba też ceny wzrosły. Tak zerknąłem na 190 KM i wydaje mi się, że jest 2k więcej Ceny wyjściowe wzrosły ale wzrosły też ceny dodatków, średnio 10-50zł na każdym. Sumując trochę drożej jest.. Idzie nowy rok.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #8418 Napisano 12 Października 2016 Ale chyba też ceny wzrosły. Tak zerknąłem na 190 KM i wydaje mi się, że jest 2k więcej tyle więcej to kosztował ACC do 210 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #8419 Napisano 13 Października 2016 Za to jest nowa promo. Dają gratis 5000k;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8420 Napisano 13 Października 2016 5 milionów? Fajna promocja :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach