Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz ciekawsze historie w VW. Discovery Pro i CarNet nie wie że istnieją stacje benzynowe BP :) za to proponuje takie globalne koncerny jak Cepsa Markant czy Campsa :)

 

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ;-))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szukam jakichś realnych korzyści z posiadania Discovery Pro.

Szeroko reklamowany przez VW CarNat to całościowy niewypał jak dotychczas.

Nawigacja pokazuje traffic tylko na głównych arteriach.

Jak na razie uzywam głównie jako kamera cofania i DVD :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co dostajemy zamawiając "Instalacja Rear Seat Entertainment" cena 870 PLN wg konfiguratora ?

Nie mogę nigdzie tego znaleźć....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiecie gdzie w wawie można odblokować DP aby oglądać DVD podczas jazdy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na allegro oferty odblokowania DP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 31 tydzień produkcji i wygląda że nie mam większości usterek.

Pedał cicho siedzi zaslepki spryskiwaczy proste

Z softowych wad to zostaly te znaki ograniczeń zasłonięte. Nie wykrywa zakazy wyprzedzania . I w DP ikonka mikrofonu muted/unmuted jest zamieniona :)

Nic nie skrzypi nic nie trzeszczy.

Szkoda że prawe lusterko nie jest sciemniane. Grają MP3 chyba powyżej 128 Mbit przez BT Audio. Nie probowalem z USB jeszcze.

Tryb jazdy ECO leczy całodzienny stres :) fajny jest tryb indywidual. Można sobie wszystko jak się chce ustawić.

Skrzynia DSG jak na razie działa ok. Jak do wyprzedzania to lewarek w dół i dzida. Bardziej mi sie podoba niż na stałe polozenie.

Kierownicą progresywna bardzo fajna. Nie trzeba odrywać rąk ok niej na zakrętach.

Start Stop z auto holdem ma sens i nie przeszkadza w jeździe.

Szkoda że nie ma kontroli startu :)

Dźwięk w standardzie akceptowalny. Lepszy od Oplowskiego infinity ale do Lexusa IS200 Classic 2002r niestety słabo.

Ambiente fajny bajer :) podoba się wszystkim w nocy.

AID przydatne tylko do Navi ale naprawdę pomaga.

Od tyle dobrego tym razem po 800km .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
https://www.dropbox.com/sc/kzuawl7ooixrjlw/AACUuHZGoy7JoJ6TRml0rMBha

 

Mój nieszczęsny peadł hamulca w roli głównej

Czekam na opinie

 

Faktycznie wydaje dość specyficzne dźwięki. Zwłaszcza to charakterystyczne "klik". Moim zdaniem to coś z mechanizmem włącznika (tego trzpienia w przycisku, coś ze sprężynkami, albo coś podobnego w samym mechanizmie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kwestii tego sygnału o otwartej masce to podejrzewam, że jest za wysoko ustawiony "odbojnik". Nie patrzyłem jak to w B8 jest rozwiązane, ale chodzi o zwykle regulowane (wykręcane) elementy gumowe regulujące odległość maski od błotnika/pasa przedniego. Jak jest wysoko wykręcone to po lekkim dodatkowym odkształceniu w górę może powodować załączanie czujnika (wysunięcie trzpienia).

 

Aż zszedłem do garażu i tu regulacja odległości maski jest standardowa na 4 gumowych śrubach. Spróbuj je może wkręcić z 0,5-1 obrotu i zobacz czy problem lampki otwartej maski będzie się powtarzał

 

Dzięki za wskazówkę. Mam jednak w niedługim czasie odwiedzić serwis wiec wspomnę im o tym problemie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ja zdecyduję się na 2.0 TDI 150 km. Nie jest to tytan mocy , ale w zupełności wystarcza do dynamicznego przemieszczania się ( także na autostradach). TSI jak dla mnie za głośny, no i jednak paliwożerny. .

 

W przeciwieństwie do mnie zrobiłeś prawdziwe testy przed zakupem auta, a mimo tego wyciągnąłeś błędne wnioski :). 150 km to za mało do dynamicznego przemieszania się, włączania do ruchu, wyprzedzania, itp. Wypróbuj jeszcze 190 km. Ja tego nie zrobiłem i bardzo żałuję.

Miałem ograniczony budżet ( i tak przekroczony), a mimo tego zamiast 190 km wybrałem side assist , area view i jakieś inne dupidła. Wersja HL którą mam jest bardzo fajna, ale z perspektywy czasu poszedłbym niżej z wyposażaniem a "dokupił" więcej mocy. A żaden ze mnie wyścigowiec...Przemyśl jeszcze raz te 150 km.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

. Ja przed skasowaniem długodystansowego licznika na po niecałych 8 tys, km miałem 5,9 w tdi 190 KM. Ok. 75% tego przebiegu to jazda autostradami i ekspresówkami z prędkością przepisową +10/20 km/ przy zawsze wyłączonym start-stop..

 

Kurde, miałem nadzieje :) że przynajmniej te 190 km pali dużo więcej niż 150 km. Ja po ponad 3 tys. km mam wynik 6,5. Jazda 60 % autostrady ( no wyrób autostrado podobny) i ekspresówki. Dobiłeś mnie tymi 5,9 litrami.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zapomniales dodać największej zalety TDI 150 koni. Że skrzynią DSG możesz zapodac chiptuning za 2 tysie i mieć prawie 200 koni i 400 niutkow . W 1,8 TSI możesz o tym pomarzyć.

 

A jak jest wtedy z Adblue?. Nie jest tak ze 190 km i wyżej maja osobny wlew na olej?

Mam ubezpieczenie w VW : 5 lat/ 150 tys. wiec i tak chyba się na to nie zdecyduję bo chyba nie będę ryzykować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a tak z ciekawości zapytam. Czy w MY2016 zmienili kierunkowskazy? Tzn. czy wprowadzili takie jakby wędrujące kierunkowskazy zamiast migających tak jak jest w najnowszych Audi i w Mondeo 2016?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nic w tym temacie się nie zmieniło. Trzeba coś zostawić na lifting ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierunkowskazy są "normalne" to znaczy - ledy światła do jazdy dziennej są załączone (nie przygasają), a kierunkowskaz umieszczony jako pasek ledów w linii pod tymi do jazdy dziennej miga cały, na raz.

[ATTACH=CONFIG]135932[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Kurde, miałem nadzieje :) że przynajmniej te 190 km pali dużo więcej niż 150 km. Ja po ponad 3 tys. km mam wynik 6,5. Jazda 60 % autostrady ( no wyrób autostrado podobny) i ekspresówki. Dobiłeś mnie tymi 5,9 litrami.

 

Tylko Ty masz DSG, a ja manual, stąd masz pewnie nieco wyższe spalanie + różnice w charakterystyce tras/jazdy :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy ponad 13 tys. kilometrów spalanie średnie jest na poziomie 6,3 l. Jazda 85% autostrady z maksymalną nastawą tempomatu - 160km/h. Dodatkowo ACC ustawiony w tryb Sport. Także DSG jakoś znacząco nie podnosi spalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego że u nas brak możliwości zamówienia dzwiękochlonnych szyb i aktywnego tempomatu do 210 km/h

przeglądam mobile i powiem szczerze że ceny w niemczech passata sa szkojaco wyższe wklejam link do max wypasionego B8

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/Volkswagen-Passat-Highline-4MOTION-BMT-2%2C0-l/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,mke:25200,mdl:25,frn:01-2015/pg:vipcar/214758107.html

 

ten model ma chyba wszystkie dodatki i po przeliczeniu na PL oplatach to wynosi ponad 290 tys ! gdzie u nas max 230 pare tyś

szokująca rożnica w cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gdzieś pamiętam z pierwszych artykułów bezpośrednio przed lub po premierze B8, że właśnie tłumaczyli, iż na nasz rynek skrojono ciekawe cenowo wersje wyposażeniowe, kosztem możliwości zamówienia niektórych opcji. Nie sprawdzałem na innych rynkach cen, ale może to co piszesz jest tego potwierdzeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam info dla tych którzy borykają się ze znikającymi danymi dotyczącymi dziennych przebiegów, spalania. W ubiegłym tygodniu dostałem info z ASO aby pogonić centralę VW bo oni nic więcej poza wgraniem nowego softu nic więcej nie są w stanie zrobić. A to już robiliśmy nic nie wniosło w tym temacie ale za to pomogło na zasłanianie(zachodzenie) znaków drogowych. Teraz wyświetlają się nawet 3 na raz, ograniczenia prędkości, zakaz wyprzedzania. Jak widać z lektury forum zmiana jakichkolwiek modułów nic nie wnosi. Dlatego też prośba z ich strony żeby zgłaszać do bezpośrednio do centrali.

 

Napisałem maila do VW i dostałem taką oto odpowiedź :"Szanowny Panie,

 

Przepraszamy za powstałe niedogodności. W załączniku przesyłamy formularz reklamacji, który uprzejmie proszę po wypełnieniu skierować do Volkswagen Group Polska.

Dane kontaktowe:

Volkswagen Group Polska Sp. z O.o.

ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań

e-mail: [email protected]

tel. 61 627 30 00

Pracownik Biura skontaktuje się z wyjaśnieniem dotyczącym zgłoszonego problemu tak szybko jak będzie to możliwe. Termin ustawowy to 14 dni, lecz z reguły staramy się odpowiadać Klientom wcześniej."

Do tego jest załączony odpowiedni formularz.

Jeśli ktoś jest zainteresowany takowym to powinien być do pobrania jako załącznik( mam nadzieję że się wkleił). Pozostaje mieć nadzieję że jak spłynie ich dużo to w końcu coś zrobią w tym temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym "Motorze" jest obszerny artykuł "Wszystko na temat skrzyń DSG" polecam niezdecydowanym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Panowie mam info dla tych którzy borykają się ze znikającymi danymi dotyczącymi dziennych przebiegów, spalania.

(...)

Jeśli ktoś jest zainteresowany takowym to powinien być do pobrania jako załącznik( mam nadzieję że się wkleił). Pozostaje mieć

nadzieję że jak spłynie ich dużo to w końcu coś zrobią w tym temacie.

 

Już prosiłem znacznie wcześniej, żeby to zgłaszać. Im nas więcej będzie tym zauważą, że jest problem i coś z tym zrobią...

Otrzymacie w odpowiedzi takie pismo (załącznik) oraz bon 500 zł na akcesoria lub usługi serwisowe do wykorzystania w ASO. [ATTACH=CONFIG]135935[/ATTACH]

 

Mam nadzieje, że tym was trochę zachęciłem do działania ... :)

Edytowane przez sirocco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej , ja mam takie pytanie do użytkowników DSG , jak to jest z tym że rzekomo silnik nie powinien pracować na postoju gdyż DSG nie ma smarowania i można ją uszkodzić. Ponoć zapalamy silnik i jazda , w przeciwnym wypadku jak silnik działa skrzynia ustawiona jest na "P" nie ma smarowania. Prawdo to czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności