-
Liczba zawartości
151 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Krisxx
- Urodziny 05.09.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rokietnica
Samochód
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Krisxx obserwuje zawartość → Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
-
Hmm.... Jak mi kuna zżarła przewody to nikt się nie pytał czy chce auto czy nie. Przyjechali dali w zamian Yeti, a następnego dnia oddali moje auto. Dodam, że auto jeździło, tylko turbo się nie włączało, więc straszny muł był. . Oczywiście auto nie jechało na lawecie do serwisu. Sprawdź swoje AC - powinieneś posiadać jakiś assistance (zawsze go wciskają) i ewentualnie wykorzystaj tę możliwość.
-
Nie rozumiem dlaczego jesteś uziemiony? Przecież masz gwarancję mobilności VW. Działa to bardzo prosto: na czas naprawy auto zastępcze i tyle. Muszą to zrobić czy im się to podoba czy nie.
-
Podjedź do serwisu - problem leży w błędzie magistrali danych. Trzeba skasować ten błąd. U mnie za pierwszym razem eksperci z serwisu skasowali nie tylko błąd ale też mapy . Więc wizyta się przedłużyła.
-
Rachunek za wymianę dwóch przewodów wyniósł 230 Euro. Jeden z przewodów kosztował 17,35 Euro, drugi natomiast 92,70 Euro. Reszta to robocizna.
-
Co do kosztów to jeszcze nie wiem, ale na pewno będzie drożej, gdyż robi to niemiecki serwis. Możesz coś więcej powiedzieć o tym zabezpieczeniu?
-
No i pierwsza awaria przy 36000 km. Wczoraj zapaliła się kontrolka od EPC. Moc silnika automatycznie zredukowana, maksymalna prędkość ok 80 km/h, a ja 500 km od domu. Po prostu rewelacja ;(. Dzisiaj przymusowa wizyta w serwisie i mam tylko nadzieję, że się z problem uporają w miarę szybko. Update: Kabel podciśnienia dla turbiny został zjedzony przez jakieś zwierzątko.
-
Z tym przyklejeniem do jezdni to bym się kłócił. Moje poprzednie auto (Laguna III) pod tym względem było o wiele lepsze. Laguną pokonywałem zakręty z ok 10-20% wiekszą prędkością i był jeszcze zapas. Passat to jest auto bardziej autostradowe - przynajmniej dla mnie.
-
TomTom tak naprawdę rozwija skrzydła za naszą zachodnią granicą. W Polsce działa średnio. Niestety w naszym zacofanym technologicznie kraju jeszcze długo poczekamy na usługę z prawdziwego zdarzenia, która udostępni informacje o natężeniu ruchu. Nie mówię tutaj o wszystkich usługach opierających się na sieciach społecznościowych, a usłudze opartej na danych rzeczywistych. Zadał sobie ktoś kiedyś pytanie dlaczego w Polsce bramownica ma trzy czujniki na krzyż, a przykładowo w Niemczech jest ich naście? Właśnie z tych dodatkowych czujników korzysta np. TomTom. Do tego przepływ informacji o zdarzeniach drogowych w Polsce to też science-fiction. W Niemczech przeżyłem już kilka razy sytuację, że służby ratunkowe mijały mnie jadąc do wypadku, a ja już miałem informację o nim. Dodatkowo, niestety w VW usługa CarNet trochę kuleje. Wynika to z niezgodności map HERE i danych z TomTom. Mimo, iż TomTom ma informację o zdarzeniu drogowym to nie potrafi go przyporządkować do współrzędnych mapy.
-
Odważny jesteś wstawiając zdjęcia (swojego auta jak i SLW) zrobione na zakładzie VW .
-
Z tą jakością Renault to chyba lekka przesada. Na moje poprzednie auto (Laguna III) nie dam złego słowa powiedzieć. Przez cztery lata auto to odwiedzało tylko serwis w celu wykonania przeglądów okresowych. Zero trzeszczenia czy jakiś innych denerwujących odgłosów. No i Bose grało lepiej niż DynAudio w B8 (zero rezonansów itp.). Jak jest z B8 to wiadomo z opowieści innych forumowiczów. Moje sześciomiesięczne B8 przykładowo już odwiedziło serwis, gdyż nie było dostępu do map na AID. Obawiam się, że Talisman pokaże konstruktorom z VW co spierniczyli w B8, Moim zdaniem będzie doskonalszym wcieleniem B8 .
-
To chyba nie mam Passata . Na liczniku ponad 24 tys. kilometrów i jakoś jedyną rzeczą, która mi przeszkadza to rezonujące tylne drzwi podczas słuchania muzyki. Po za tym żadnych trzasków czy innych dziwnych dźwięków. A pracownikom serwisów radziłbym, aby zajęli się tym czym powinni, a plotkowanie zostawili innym.
-
Jest dokładnie tak jak pisze Tomek77 - jedno złącze USB i Aux w schowku. Mam model MJ2015 - czyli bez CarPlay'a. Dlatego wziąłem dodatkowo obsługę dla urządzeń Apple'a abym mógł z poziomu DP obsługiwać iPhona.
-
Było USB+AUX-IN. Ja domówiłem tylko obsługę dla owocowych urządzeń.
-
Jak zamawiałem to tej opcji nie było w cenniku. Jakoś kilka tygodni po złożeniu zamówienia opcja ta weszła do cennika. Więc ją domówiłem. Nikt mi nic nie mówił, że się nie da. Na fakturze cena wzrosła o 290PLN, więc chyba zaimplementowali to coś. W każdym bądź razie mogę sobie w ograniczonym zakresie sterować z poziomu DP telefonem. Chodzi np. o dostęp do muzyki zarówno tej w telefonie jak i AppleMusic. Przykładowo mam dostęp do list stworzonych w AppleMusic (listy tworzone na komputerze). Ze Spotify tak różowo nie jest . Ostatnio mój syn oglądał na YouTubie Lego Ninjago na moim telefonie i w aucie miałem Surround jak w kinie . Krótko dźwięk jest streamowany bez żadnego problemu - źródło dźwięku (muzyka, YouTube itp.) nie ma znaczenia.
-
Ciężko powiedzieć - ja przynajmniej nic w ustawieniach telefonu nie zmieniałem. Podłączyłem i działa . Jedynie co domawiałem to złącze USB z obsługą urządzeń od Apple'a. Może dlatego działa u mnie. Ale z drugiej strony Ty masz CarPlay więc powinno działać jeszcze lepiej. Ogólnie mnie przestaje cokolwiek dziwić w B8. Każde auto jest inne .