Skocz do zawartości

Krisxx

  • Liczba zawartości

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Krisxx

  • Urodziny 05.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rokietnica

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hmm.... Jak mi kuna zżarła przewody to nikt się nie pytał czy chce auto czy nie. Przyjechali dali w zamian Yeti, a następnego dnia oddali moje auto. Dodam, że auto jeździło, tylko turbo się nie włączało, więc straszny muł był. . Oczywiście auto nie jechało na lawecie do serwisu. Sprawdź swoje AC - powinieneś posiadać jakiś assistance (zawsze go wciskają) i ewentualnie wykorzystaj tę możliwość.
  2. Nie rozumiem dlaczego jesteś uziemiony? Przecież masz gwarancję mobilności VW. Działa to bardzo prosto: na czas naprawy auto zastępcze i tyle. Muszą to zrobić czy im się to podoba czy nie.
  3. Podjedź do serwisu - problem leży w błędzie magistrali danych. Trzeba skasować ten błąd. U mnie za pierwszym razem eksperci z serwisu skasowali nie tylko błąd ale też mapy . Więc wizyta się przedłużyła.
  4. Rachunek za wymianę dwóch przewodów wyniósł 230 Euro. Jeden z przewodów kosztował 17,35 Euro, drugi natomiast 92,70 Euro. Reszta to robocizna.
  5. Co do kosztów to jeszcze nie wiem, ale na pewno będzie drożej, gdyż robi to niemiecki serwis. Możesz coś więcej powiedzieć o tym zabezpieczeniu?
  6. No i pierwsza awaria przy 36000 km. Wczoraj zapaliła się kontrolka od EPC. Moc silnika automatycznie zredukowana, maksymalna prędkość ok 80 km/h, a ja 500 km od domu. Po prostu rewelacja ;(. Dzisiaj przymusowa wizyta w serwisie i mam tylko nadzieję, że się z problem uporają w miarę szybko. Update: Kabel podciśnienia dla turbiny został zjedzony przez jakieś zwierzątko.
  7. Z tym przyklejeniem do jezdni to bym się kłócił. Moje poprzednie auto (Laguna III) pod tym względem było o wiele lepsze. Laguną pokonywałem zakręty z ok 10-20% wiekszą prędkością i był jeszcze zapas. Passat to jest auto bardziej autostradowe - przynajmniej dla mnie.
  8. Krisxx

    Car net

    TomTom tak naprawdę rozwija skrzydła za naszą zachodnią granicą. W Polsce działa średnio. Niestety w naszym zacofanym technologicznie kraju jeszcze długo poczekamy na usługę z prawdziwego zdarzenia, która udostępni informacje o natężeniu ruchu. Nie mówię tutaj o wszystkich usługach opierających się na sieciach społecznościowych, a usłudze opartej na danych rzeczywistych. Zadał sobie ktoś kiedyś pytanie dlaczego w Polsce bramownica ma trzy czujniki na krzyż, a przykładowo w Niemczech jest ich naście? Właśnie z tych dodatkowych czujników korzysta np. TomTom. Do tego przepływ informacji o zdarzeniach drogowych w Polsce to też science-fiction. W Niemczech przeżyłem już kilka razy sytuację, że służby ratunkowe mijały mnie jadąc do wypadku, a ja już miałem informację o nim. Dodatkowo, niestety w VW usługa CarNet trochę kuleje. Wynika to z niezgodności map HERE i danych z TomTom. Mimo, iż TomTom ma informację o zdarzeniu drogowym to nie potrafi go przyporządkować do współrzędnych mapy.
  9. Odważny jesteś wstawiając zdjęcia (swojego auta jak i SLW) zrobione na zakładzie VW .
  10. Z tą jakością Renault to chyba lekka przesada. Na moje poprzednie auto (Laguna III) nie dam złego słowa powiedzieć. Przez cztery lata auto to odwiedzało tylko serwis w celu wykonania przeglądów okresowych. Zero trzeszczenia czy jakiś innych denerwujących odgłosów. No i Bose grało lepiej niż DynAudio w B8 (zero rezonansów itp.). Jak jest z B8 to wiadomo z opowieści innych forumowiczów. Moje sześciomiesięczne B8 przykładowo już odwiedziło serwis, gdyż nie było dostępu do map na AID. Obawiam się, że Talisman pokaże konstruktorom z VW co spierniczyli w B8, Moim zdaniem będzie doskonalszym wcieleniem B8 .
  11. To chyba nie mam Passata . Na liczniku ponad 24 tys. kilometrów i jakoś jedyną rzeczą, która mi przeszkadza to rezonujące tylne drzwi podczas słuchania muzyki. Po za tym żadnych trzasków czy innych dziwnych dźwięków. A pracownikom serwisów radziłbym, aby zajęli się tym czym powinni, a plotkowanie zostawili innym.
  12. Krisxx

    Car net

    Jest dokładnie tak jak pisze Tomek77 - jedno złącze USB i Aux w schowku. Mam model MJ2015 - czyli bez CarPlay'a. Dlatego wziąłem dodatkowo obsługę dla urządzeń Apple'a abym mógł z poziomu DP obsługiwać iPhona.
  13. Krisxx

    Car net

    Było USB+AUX-IN. Ja domówiłem tylko obsługę dla owocowych urządzeń.
  14. Krisxx

    Car net

    Jak zamawiałem to tej opcji nie było w cenniku. Jakoś kilka tygodni po złożeniu zamówienia opcja ta weszła do cennika. Więc ją domówiłem. Nikt mi nic nie mówił, że się nie da. Na fakturze cena wzrosła o 290PLN, więc chyba zaimplementowali to coś. W każdym bądź razie mogę sobie w ograniczonym zakresie sterować z poziomu DP telefonem. Chodzi np. o dostęp do muzyki zarówno tej w telefonie jak i AppleMusic. Przykładowo mam dostęp do list stworzonych w AppleMusic (listy tworzone na komputerze). Ze Spotify tak różowo nie jest . Ostatnio mój syn oglądał na YouTubie Lego Ninjago na moim telefonie i w aucie miałem Surround jak w kinie . Krótko dźwięk jest streamowany bez żadnego problemu - źródło dźwięku (muzyka, YouTube itp.) nie ma znaczenia.
  15. Krisxx

    Car net

    Ciężko powiedzieć - ja przynajmniej nic w ustawieniach telefonu nie zmieniałem. Podłączyłem i działa . Jedynie co domawiałem to złącze USB z obsługą urządzeń od Apple'a. Może dlatego działa u mnie. Ale z drugiej strony Ty masz CarPlay więc powinno działać jeszcze lepiej. Ogólnie mnie przestaje cokolwiek dziwić w B8. Każde auto jest inne .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności