Robertsas Zgłoś #10401 Napisano 21 Listopada 2018 Podpisze się tą opinią, co do skrzyni biegów-wybrałem manual, więc co do DSG to się nie mogę wypowiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #10402 Napisano 21 Listopada 2018 Popieram przedmówców , poszukaj 1.8 ma około 200 koni i jeździ całkiem przyjemnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #10403 Napisano 22 Listopada 2018 W konfiguratorze pojawił się silnik 2.0 TSI 272. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek N. Zgłoś #10404 Napisano 23 Listopada 2018 23 godziny temu, brono napisał: W konfiguratorze pojawił się silnik 2.0 TSI 272. Czy ja dobrze widzę, że z napędem na przód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoo Zgłoś #10405 Napisano 26 Listopada 2018 (edytowane) na niemieckiej stronie jest 2.0 TSI OPF 4MOTION 200 kW (272 PS) na chwile obecną poczekam bo widzę ze nowe motory wchodzą. Tym bardziej ze mam stały rabat i wyprzedaż mnie nie rusza. chce auto z dsg a ze wględu na wykastrowany moment 1.8 nie widzę sensu kupowania tego silnika. Pewnie czuć to dopiero przy wyższych rpm gdzie 1.8 jeszcze trzyma moment a 1.5 spada. Z tego co mi sprzedawcy mówili 1.5 ma inna skrzynie niż 1.4 TSI (ale może nie wiedzieli) Arteon już ma motor 2.0 TSI 140kW/ 190KM DSG, 7-stopniowa Wiec mam nadzieje ze i w Pasku wkrótce się pojawi Edytowane 26 Listopada 2018 przez wojtoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #10406 Napisano 26 Listopada 2018 w .pl też ten silnik jest do konfigurowania od jakiegoś czasu dostępny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rivam Zgłoś #10407 Napisano 27 Listopada 2018 Dnia 7.11.2018 o 06:37, El Cheetos napisał: Czy ktoś mógłby pomóc w zdekodowaniu niuansów konfiguratora? Passat w Highline ma instalacje telefoniczną bluetooth w standardzie - w konfiguratorze są dodatkowe opcje instalacji Comfort i Business - Passat którego oglądam ma Discover Media i jest w Highline - na kierownicy nie ma jednak znaczka telefonu tylko napis VIEW - czy to normalne w tych modelach? U mnie jest tak. Highline, instalacja telefoniczna standardowa, Discovery Media. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kabe Zgłoś #10408 Napisano 27 Listopada 2018 Dnia 7.11.2018 o 06:37, El Cheetos napisał: - Passat którego oglądam ma Discover Media i jest w Highline - na kierownicy nie ma jednak znaczka telefonu tylko napis VIEW - czy to normalne w tych modelach? To jest kierownica już z Roku Modelowego 2019, zmieniono właśnie przyciski na kierownicy i sposób sterowania AID Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #10409 Napisano 27 Listopada 2018 kierownica wyglada na bardziej "papierową" cos jak w Skodach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kabe Zgłoś #10410 Napisano 27 Listopada 2018 4 minuty temu, M77 napisał: kierownica wyglada na bardziej "papierową" cos jak w Skodach Niczym się nie różni od tej z RM2018 poza nowymi ikonkami na klawiszach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihauł Zgłoś #10411 Napisano 27 Listopada 2018 Jestem zainteresowany zakupem nowego b8 1.4 tsi 150 km dsg. Niestety w Warszawie i okolicach żaden dealer nie dysponuje samochodem demo z takim silnikiem. Stąd moja prośba do użytkowników forum z Warszawy lub okolic o udostępnienie takiej b8 do krótkiej jazdy testowej. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #10412 Napisano 27 Listopada 2018 Godzinę temu, Mihauł napisał: Jestem zainteresowany zakupem nowego b8 1.4 tsi 150 km dsg. Niestety w Warszawie i okolicach żaden dealer nie dysponuje samochodem demo z takim silnikiem. Stąd moja prośba do użytkowników forum z Warszawy lub okolic o udostępnienie takiej b8 do krótkiej jazdy testowej. Z góry dziękuję. nie ma juz 1,4 tylko 1,5 i to jest całkiem inny silnik i inne wrażenia z jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihauł Zgłoś #10413 Napisano 27 Listopada 2018 Godzinę temu, M77 napisał: nie ma juz 1,4 tylko 1,5 i to jest całkiem inny silnik i inne wrażenia z jazdy Passaty z tymi silnikami są nadal w sprzedaży - były produkowane co najmniej do maja 2018 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robadv13 Zgłoś #10414 Napisano 27 Listopada 2018 5 godzin temu, M77 napisał: nie ma juz 1,4 tylko 1,5 i to jest całkiem inny silnik i inne wrażenia z jazdy No właśnie czy ktoś z forumowiczów jeździł już passatem z silnikiem 1.5 i manualną skrzynią biegów? Jak wrażenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihauł Zgłoś #10415 Napisano 29 Listopada 2018 To może inaczej.... jakie mogą być moje odczucia z jazdy po przesiadce z 2.0 tdi 140 km dsg do tego 1.4 tsi 150 km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #10416 Napisano 29 Listopada 2018 3 godziny temu, Mihauł napisał: To może inaczej.... jakie mogą być moje odczucia z jazdy po przesiadce z 2.0 tdi 140 km dsg do tego 1.4 tsi 150 km? generalnie różnica między tymi silnikami jest taka, że 2.0 TDI zwiększa masę pojazdu o 100 kg, ale za to masz 340 NM a nie jak w 1.4 TSI (1.5 TSI) 250 NM. Oba silniki przyśpieszają tak samo, prędkość max też taka sama. W przypadku manualnej skrzyni biegów w 2.0 TDI nie bedziesz musiał bawić sie specjalnie w redukcje bo silnik będzie lepiej ciągnąć z dołu. wrażenia z jazdy przy takich małych jednostkach nie bedzie szczególnie widać, to że masz cięzszy silnik pod maską przy mocnym deptaniu na zakretach może auto troche mocniej sie wychylać. W jeździe po mieście na pewno mniej komfortowy jest TDI ze względu na klekotanie (znacznie większe drgania pojazdu niż przy TSI). Sam obecnie mam 2.0 TDI 190KM i biore nowego passata 1.5 TSI 150 KM. Wolę benzyne ale ze nie ma 1.8 TSI 180km w sprzedaży a nowa jednostka 2.0 TSI 190km też obecnie nie jest dostępna to po prostu nie mam wyjscia. Przy okazji porownałem 1.5 TSI 150km z b8 do 1.8 TSI 160km z b7 i te silniki są bardzo podobne w parametrach więc chyba bedzie w miare ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #10417 Napisano 30 Listopada 2018 Dnia 29.11.2018 o 14:58, Tomek85 napisał: Oba silniki przyśpieszają tak samo, prędkość max też taka sama. W przypadku manualnej skrzyni biegów w 2.0 TDI nie bedziesz musiał bawić sie specjalnie w redukcje bo silnik będzie lepiej ciągnąć z dołu. 1.5 TSI ma chyba turbinę VTG więc będzie jechał tak samo jak TDI (jeśli chodzi o odczucia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robadv13 Zgłoś #10418 Napisano 30 Listopada 2018 Godzinę temu, radekrp90 napisał: 1.5 TSI ma chyba turbinę VTG więc będzie jechał tak samo jak TDI (jeśli chodzi o odczucia). Jeśli się nie mylę turbina o zmiennej geometrii jest tylko w 1.5 130 KM a 150 konny ma zwykła turbinę. Moje pytanie o wrażenia z jazdy z tym silnikiem kilka postów wyżej zostało sprowokowane faktem iż natknąłem się na test skody Karoq gdzie ”Pertyn ględził” o tym samochodzie z silnikiem 1.5 150 KM z manualną skrzynią biegów. Jego wrażenia z jazdy były mocno negatywne. Ciekawi mnie jaka skrzynia manualna jest sparowana z tym silnikiem w przypadku Passata. W sieci nie mogę nic znaleźć na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #10419 Napisano 1 Grudnia 2018 Ja mam 2.0 TDI 150KM w Audi A3. Generalnie jest to mułowata jednostka nawet jak na tak małą budę. Poza tym skrzynia manualna jest tak zestopniowana, że np. po przejechaniu progu zwalniającego nie wiadomo czy dać 2 czy pierwszy bieg. Bo na dwojce zgaśnie, albo trzeba przypalić sprzęgło. Jak to się już bujnie to spokojnie jedzie, ale na autostradzie trzeba jednak kalkulować czy wyprzedzać czy nie. Po prostu przyspieszanie trwa wieki. Spalanie przy przepisowj jeździe w mieście i na autostradzie takie samo i wynosi 6/100. Wkrótce przesiadam się na B8 z tym silnikiem i DSG. Mam niestety obawy że będzie to katastrofa. Choć, koledzy którzy tym jeźdżą są zadowoleni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #10420 Napisano 1 Grudnia 2018 Marcin czemu takie zmiany.... chyba ze służbowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach