Skocz do zawartości

Robadv13

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.5TSI EVO 150KM
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy któryś z kolegów (lub koleżanek) posiadający B8 MY18 lub nowszy (ale przed liftem) z pakietem drogowym byłby w stanie udostępnić backup z obd11 następujących modułów? : 09 Central electric 13 adaptive cruise control 17 dashboard 19 gateway 4B multifunction module 5F information control unit A5 front sensor driver assistance system Uprzedzając pytania.Nie, nic nie zepsułem Z racji długich „zimowych” wieczorów wzięło mnie na lekkie grzebanie w kodowaniach i nie ukrywam ze analiza takiego backupu mogłaby być mi bardzo pomocna.
  2. No to chyba już czas dać mały update. Jakoś pod koniec czerwca skontaktowałem się z opiekunem w ASO (flota) w sprawie szarpania. Oczywiście pierwsza odpowiedź była że nie spotkali się z takim przypadkiem ale poszukają w dokumentacji i odezwą się do mnie. Nie było odzewu przez jakiś czas wiec im się przypominałem co 1-2 tygodnie. I jakże mogłoby być inaczej jak tylko wybrałem się na urlop odpisali że chcieliby zrobić diagnozę więc zapraszają mnie w dogodnym terminie. Jako ze problem jakby pojawiał się rzadziej a ja miałem ciekawsze zajęcia to całkowicie to olałem. Dopiero jakoś w pod koniec listopada ktoś z forum spytał mnie czy problem już rozwiązany. Traf chciał ze tego samego dnia doświadczyłem „muła” na 2 biegu który podniósł mi ciśnienie, wiec zdecydowałem ze w końcu trzeba się za to wziąć. Wysłałem maila z prośbą o termin wizyty i umówiłem się na 12 -13 grudnia. Samochód oddałem na noc bo chcieli go sprawdzić na zimno. Miałem pewne wątpliwości ponieważ od kilku tygodni nie miałem przypadku kangura. Zostawiłem wiec wiadomość ze proszę o update oprogramowania ECU. Samochód wrócił do mnie następnego dnia, gdy do niego wsiadłem był już rozgrzany (warszawskie korki) ale i tak zauważyłem różnice w ruszaniu. Ewidentne podbijał obroty przy puszczaniu sprzęgła. Jechało mi się bardzo dobrze. Test zrobiłem następnego dnia po nocy w garażu. No i tu spadła mi szczena. To zupełnie inny samochód, on w końcu zaczął się zbierać. Nie spodziewałem się takiej różnicy. Co prawda zdarzyło mi się ze przygasł mi przy ruszaniu ze świateł ale mogło to być związane z tym ze jeszcze nie rozkręcił się po tym jak zadziałał start stop a ja dość szybko puszczałem sprzęgło. Teraz po 2 tygodniach nie widzę już tak dużej różnicy ale myśle ze się przyzwyczaiłem do lepszego W każdym razie naprawdę polecam update bo różnica w zachowaniu samochodu jest zauważalna i wg mnie zdecydowanie przyjemniej jeździ się po mieście, gdzie jakby nie patrzeć jest sporo ruszania i przyspieszania na 1 i 2 biegu. dla zainteresowanych dane z OBD11 po aktualizacji ECU R4 1.5l TFS Nr sterownika 05E907309 Wersja sterownika : H22 Numer oprogramowania: 05E906018C Wersja oprogramowania: 9761
  3. Jeśli dobrze się przyjrzysz to z chwilą zatrzymania lewy reflektor ustawia się w tryb symetryczny (swieci na płasko). Po ruszeniu do około 20 km/h (jeśli dobrze pamietam) nadal tak swieci, by powyżej tej prędkości przejść w tryb asymetryczny (wiązka jest załamywania ku górze). Nie wiem jaki jest cel tego ale z pewnością ktoś to tak zaprogramował. Podobny efekt możesz zaobserwować też na postoju. ( stań sobie przodem do ściany, uruchom silnik) Wystarczy ze przełączysz światła z pozycji Auto ( lewy swieci symetrycznie, prawy asymetrycznie) na pozycje światła mijania ( oba asymetrycznie).
  4. @enriquez jesteś pewien ze system rozpoznawania pieszych jest w standardzie w comfortline? Przyznam się ze pozwoliłem sobie trzykrotnie na przetestowanie go na pieszych przechodzących przez jezdnię. Specjalnie nie ujmowałem pedału gazu-niestety samochód ani razu nie zareagował. Zaznaczam że front assist krzyczy i hamuje wykrywając zwalniające oraz nieruchome pojazdy
  5. Robadv13

    Autoalarm beep

    Widzę że w profilu masz wpisany B8 z 2019 r. Mój jest z lutego 2019 z fabrycznym alarmem i w standardzie nie ma żadnego dźwięku przy otwieraniu czy zamykaniu centralnego zamka. Widziałem ze są kodowania w aby to włączyć. Ty masz ten sygnał ? To co widziałeś na filmie to wersja US.
  6. Na to źródło wcześniej nie trafiłem. Wielkie dzięki Enriquez. Z pomocą powyższego oraz kodowania ze strony ascoding.ch udało mi się uaktywnić LA za pierwszym razem.
  7. Robadv13

    OBDeleven

    Chodzi ci o Passata MY19 przed liftem ? Jeśli tak to dla tego modelu są aplikacje. (około 35) trzeba wybrać Passat (2017 ...) Natomiast na liście wspieranych modeli jest też Passat 2019 (właśnie wchodzący model) i dla niego faktycznie nie ma jeszcze aplikacji. Myśle ze pojawią się niebawem, bo przecież teraz nie ma nawet na czym ich przetestować.
  8. Cześć. Czy któremuś z szanownych kolegów udało się kodowanie line assist w B8 MY19 z PLA? Przejrzałem wiele kodowań ale wszystko to dla starszych roczników.
  9. Wielkie dzięki za dokładny opis. Będzie to pierwsza zmiana jaką planuje zrobić jak tylko uporam się z moim odb11. Właśnie sobie uświadomiłem ze w sterowniku 9 nie mam żadnych opisów a kodowanie to same zera.
  10. @Eldar. Czy w związku z powyższym ( przeniesienie rozpoznawania pieszych z kamery na radar) istnieje możliwość dokodowania rozpoznawania pieszych w B8 2019 Comfortline? (ACC,DLA,ParkAssist) Przy okazji jeszcze spytam czy masz może kodowanie do włączenia profili kierowców ?
  11. U mnie identycznie. Wszystkie większe ulice w Warszawie pokazuje mi ograniczenie do 90km/h. Pokazywał tak samo na fabrycznych mapach jak i pokazuje teraz po upgradzie map do najnowszej wersji.
  12. Cześć, Nie spodziewałem się że przyjdzie mi zakładać wątek po 2 tygodniach od odbioru samochodu i przejechaniu niecałych 500 km. Wyglada na to że tak jak w innych samochodach VAG tak samo w B8 z 1.5 MT występuje problem z szarpaniem na wolnych obrotach i zimnym silniku. Tak wiec uruchamiamy zimny silnik i ruszamy bez gazu (lub na niskich obrotach) powoli puszczając sprzęgło. Samochód rusza płynnie bez najmniejszych problemów samoczynnie utrzymując około 1000 obr/min. Możemy tak gładko jechać przez dłuższa chwile ale tylko do czasu delikatnego dodania gazu. Tu właśnie zaczyna się problem obroty zamiast zwiększać się płynnie zaczynaja się wachac/falować od 1000 do 1300-1500 a samochód robi delikatne kangurki. Powyżej 1700 obr problem znika. Tak samo rozgrzanie silnika powoduje ze objawy nie występują. Muszę się przyznać że strasznie mnie to irytuje ponieważ z racji konieczności wyjazdu z parkingu podziemnego (manewrowanie przy niewielkiej prędkości) za każdym razem doświadczam tego typu szarpania. Na forach Skody i VW TRock’a opisywane są podobne problemy. Podobno VAG w 2Q19 zamierza wydać poprawione oprogramowanie sterujące silnikiem które ma naprawić ten problem. Czy któryś z szanownych forumowiczów także obserwuje podobne zachowania ? Jakieś macie jakieś sugestie w jaki sposób zgłosić ten problem w ASO ( jakie informacje zebrać, tak by nie dać się od razu spuścić na drzewo) jestem zupełną swieżynką jeśli chodzi o doświadczenia z ASO VW. Ps. Na YT znalazłem film pokazujący problem.
  13. Odebrałem 5-go marca czyli po 5 mc od zamówienia.
  14. Samochód dotarł do dealera w zeszły piątek. Jako że to flota i procedury wewnątrz firmy swoje trwają jestem umówiony na odbiór na wtorek 5-go
  15. Przeglądając opcje wyposażenia znalazłem GM1 Electronic engine sound measures: Standard electronic engine sound. Czy to znaczy ze b8 1.5tsi ma generator dźwięku ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności