Jump to content

Robadv13

  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.5TSI EVO 150KM
  • Rok produkcji
    2019

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wielkie dzięki za dokładny opis. Będzie to pierwsza zmiana jaką planuje zrobić jak tylko uporam się z moim odb11. Właśnie sobie uświadomiłem ze w sterowniku 9 nie mam żadnych opisów a kodowanie to same zera.
  2. @Eldar. Czy w związku z powyższym ( przeniesienie rozpoznawania pieszych z kamery na radar) istnieje możliwość dokodowania rozpoznawania pieszych w B8 2019 Comfortline? (ACC,DLA,ParkAssist) Przy okazji jeszcze spytam czy masz może kodowanie do włączenia profili kierowców ?
  3. Robadv13

    Rozpoznawanie znaków drogowych

    U mnie identycznie. Wszystkie większe ulice w Warszawie pokazuje mi ograniczenie do 90km/h. Pokazywał tak samo na fabrycznych mapach jak i pokazuje teraz po upgradzie map do najnowszej wersji.
  4. Cześć, Nie spodziewałem się że przyjdzie mi zakładać wątek po 2 tygodniach od odbioru samochodu i przejechaniu niecałych 500 km. Wyglada na to że tak jak w innych samochodach VAG tak samo w B8 z 1.5 MT występuje problem z szarpaniem na wolnych obrotach i zimnym silniku. Tak wiec uruchamiamy zimny silnik i ruszamy bez gazu (lub na niskich obrotach) powoli puszczając sprzęgło. Samochód rusza płynnie bez najmniejszych problemów samoczynnie utrzymując około 1000 obr/min. Możemy tak gładko jechać przez dłuższa chwile ale tylko do czasu delikatnego dodania gazu. Tu właśnie zaczyna się problem obroty zamiast zwiększać się płynnie zaczynaja się wachac/falować od 1000 do 1300-1500 a samochód robi delikatne kangurki. Powyżej 1700 obr problem znika. Tak samo rozgrzanie silnika powoduje ze objawy nie występują. Muszę się przyznać że strasznie mnie to irytuje ponieważ z racji konieczności wyjazdu z parkingu podziemnego (manewrowanie przy niewielkiej prędkości) za każdym razem doświadczam tego typu szarpania. Na forach Skody i VW TRock’a opisywane są podobne problemy. Podobno VAG w 2Q19 zamierza wydać poprawione oprogramowanie sterujące silnikiem które ma naprawić ten problem. Czy któryś z szanownych forumowiczów także obserwuje podobne zachowania ? Jakieś macie jakieś sugestie w jaki sposób zgłosić ten problem w ASO ( jakie informacje zebrać, tak by nie dać się od razu spuścić na drzewo) jestem zupełną swieżynką jeśli chodzi o doświadczenia z ASO VW. Ps. Na YT znalazłem film pokazujący problem.
  5. Robadv13

    Terminy realizacji zamówień B8

    Odebrałem 5-go marca czyli po 5 mc od zamówienia.
  6. Robadv13

    Terminy realizacji zamówień B8

    Samochód dotarł do dealera w zeszły piątek. Jako że to flota i procedury wewnątrz firmy swoje trwają jestem umówiony na odbiór na wtorek 5-go
  7. Przeglądając opcje wyposażenia znalazłem GM1 Electronic engine sound measures: Standard electronic engine sound. Czy to znaczy ze b8 1.5tsi ma generator dźwięku ?
  8. Robadv13

    Terminy realizacji zamówień B8

    Wyglada na to że u mnie idzie zgodnie z planem (W5). Dostałem VIN wg niego „Production date 2019-02-04”. Mam nadzieje ze niedługo opuści fabrykę.
  9. Robadv13

    Passat B8 FL w 2019

    Znalazłem na YT. Niestety po niemiecku ale zawsze coś.
  10. Robadv13

    Terminy realizacji zamówień B8

    Ja dziś zdecydowałem się zadzwonić do dealera i spytać o status mojego zamówienia. Wcześniejszy termin 5 tydzień 2019 nie zmienił się. Status: zatwierdzony do produkcji ( lub jakoś podobnie. Zobaczę za 2 tygodnie czy zmieniło się na „w produkcji”.
  11. Robadv13

    Terminy realizacji zamówień B8

    Można wiedzieć jaką specyfikację zamówiłeś ? Dziwne ze zamawiając w październiku dostałeś termin aż na marzec.
  12. Robadv13

    Awaryjne hamowanie na parkingu.

    O ile się nie mylę to funkcja ParkPilot. Ale w instrukcji nie znalazłem informacji na ten temat (natomiast w opisie Park Assist jest o tym mowa) a oto jak działa
  13. Odgrzeje temat. W październiku zamówiłem Passata Comfortline z silnikiem 1.5 TSI. Z tego co widzę w konfiguratorze linia CL i Trendline w standardzie nie ma eCalla. Czy to możliwe żeby VW omijał dyrektywy skoro jak rozumiem przy wejściu nowego silnika konieczna jest nowa homologacja?
  14. Jeśli się nie mylę turbina o zmiennej geometrii jest tylko w 1.5 130 KM a 150 konny ma zwykła turbinę. Moje pytanie o wrażenia z jazdy z tym silnikiem kilka postów wyżej zostało sprowokowane faktem iż natknąłem się na test skody Karoq gdzie ”Pertyn ględził” o tym samochodzie z silnikiem 1.5 150 KM z manualną skrzynią biegów. Jego wrażenia z jazdy były mocno negatywne. Ciekawi mnie jaka skrzynia manualna jest sparowana z tym silnikiem w przypadku Passata. W sieci nie mogę nic znaleźć na ten temat.
  15. Robadv13

    Terminy realizacji zamówień B8

    Passat comfortline 1.5 TSI MT zamówiony 10 października początkowa informacja od dilera: przewidywana produkcja 51 tydzień 2018. Teraz zmieniono na 5 tydzień 2019. Czyli ponad 4 mc.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy