wojtoo
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
chyba warto było poczekać. w b8 1.5 mnie nie przekonywał a cenowo nie różnił sie wiele od 2.0 tsi
-
ja mam stały rabat, wiec u mnie dylematu brak
-
prawie kupiłem ale po obejrzeniu nowości w fl jednak zamówie fl najbardziej licze na to ze 2.0 tsi 190 nie bedzie w kosmicznej cenie
-
na niemieckiej stronie jest 2.0 TSI OPF 4MOTION 200 kW (272 PS) na chwile obecną poczekam bo widzę ze nowe motory wchodzą. Tym bardziej ze mam stały rabat i wyprzedaż mnie nie rusza. chce auto z dsg a ze wględu na wykastrowany moment 1.8 nie widzę sensu kupowania tego silnika. Pewnie czuć to dopiero przy wyższych rpm gdzie 1.8 jeszcze trzyma moment a 1.5 spada. Z tego co mi sprzedawcy mówili 1.5 ma inna skrzynie niż 1.4 TSI (ale może nie wiedzieli) Arteon już ma motor 2.0 TSI 140kW/ 190KM DSG, 7-stopniowa Wiec mam nadzieje ze i w Pasku wkrótce się pojawi
-
koledzy, waham sie pomiedzy 1.5 TSI, EVO 150 KM (110 kW) DSG - 7 stopniowa 2.0 TDI, SCR 150 KM (110 kW) DSG - 7 stopniowa Ewentualnie można by poszukać 1.8 TSI wraz z DSG - 7 stopniowa https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-limousine-comfortline-1-8tsi-180km-dsg7-led-navi-aid-od-reki-ID6AcVcr.html#0c6c4e9616 cena w zasadzie podobna. jeżðze do pracy 15km i tyle samo powrót. 30% tej trasy to korki(Warszawa) Jeżdże ok 20tkm rocznie. 80% miasto 20% trasa. Pytanie, czy ten diesel nie będzie głośniejszy, czy szybko sie nagrzewał (moje 1.6 tdi w golfie nagrzewa sie tragicznie wolno). Czy będzie żwawszy. Bo widziałem porównanie w necie i wcale nie jestem przekonany. Czy ten tsi w tym aucie da rade? nie będzie przymulony?