minime Zgłoś #9181 Napisano 26 Lutego 2017 No właśnie nie mam takiej opcji w telefonie z karta Orange ... niech siew upływie ktoś kto ma karte SIM zainstalowana w aucie czy potrzeba podawać pin? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9182 Napisano 26 Lutego 2017 Poczytałem trochę i rzeczywiście jakiś czas temu Orange wprowadziło karty, w których nie da się wyłączyć PIN. Nie ma cyfrowej wersji instrukcji do Passata ale w razie potrzeby posiłkuję się tą od Superba bo większość tam jest taka sama i wg. niej można normalnie podać kod PIN do karty SIM w ustawieniach w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9183 Napisano 26 Lutego 2017 jest cyfrowa instrukcja do passata ale po niemiecku:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #9184 Napisano 26 Lutego 2017 (edytowane) Panowie, Jakiś tydzień temu pisałem o mojej rozterce: 2.0TDI 150km HL Manual czy CL DSG? Po jazdach testowych autem kolegi idę raczej w kierunku CL DSG - jazda z automatem to super zabawa, szczególnie w trybie sport skrzyni..............Reasumując czy funkcja WYBÓR PROFILU JAZDY w ogóle działa i czy jest sens dopłacić ok. 800pln do CL? Z góry dzięki i pozdrawiam! Tylko w ustawieniu ECO (w profilach jazdy) jest dostępny tryb żeglowania czyli tzw. luzu dla DSG. Wtedy puszczając pedał gazu auto mniej wytraca prędkość i toczy się dalej niż jak jest spięte biegami. Czy to jest przydatne to każdy musi ocenić sam. W ogóle tryb ECO przy dieslu to taki bielszy odcień bieli bo i tak spalanie jest małe. Ale profile jazdy to również ustawienie świateł DLA, które w trybie sport wreszcie nie ziewają na robocie jak w pozostałych ustawieniach. Usztywnienie kierownicy odczuwalne jest raczej przy większych prędkościach, ale jest. Działanie intensywności klimatyzacji ma dla mnie mniejsze znaczenie, również ACC które jest częściowo regulowane z kierownicy. W ogóle najciekawszy tryb to indywidual (własne ustawienia, a nie domyślne), w którym układ kierowniczy oraz DLA mam na sport reszta na komfort lub normal. A gdy potrzebuję zagonić silnik do roboty (rzadko bo i tak jest para) to włączam lewarkiem na tryb S. U mnie profile jazdy są razem z DCC (dodatkowe bodźce), ale starałem się pominąć same DCC w opisie profilu jazdy. W mojej ocenie da się z opcji profilu jazdy wycisnąć coś pożytecznego, chociaż spotkałem już takie osoby, które uważają to za zbędne. Podsumowując: jeżeli szukasz pretekstu do pojechania autem tu i tam, a prawie każda przejażdżka to radocha sama w sobie to bierz (koszt stosunkowo niewielki), natomiast jeżeli samochód to tylko narzędzie do przemieszczania się z A do B to odpuść. I taka drobnostka, która może niektórych rozbawi/zdziwi albo wezmą mnie za dziwaka, ale wzięcie profilu jazdy wyklucza jeden z pustych przycisków, których nie cierpię. Edytowane 26 Lutego 2017 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #9185 Napisano 26 Lutego 2017 (edytowane) Stawiałbym raczej na to, że router ma własne zasilanie bateryjne i ta bateria trzyma przy życiu router po wyłączeniu zapłonu przez jakiś czas. Dla mnie to akurat zaleta, ale jeśli komuś to przeszkadza, to wystarczy wyjąć baterię z tego urządzenia. Posiadam modem\ router Media Tech MT4222 i nie sadze aby mial jakies swoje zasilanie w postaci wbudowanego akumulatorka... Sprawdze jeszcze jak sie zachowuje po wpieciu bezposrednio w gniazdo USB. Przy okazji temazu zamyaknia to mi bardzo brakuje automatycznego ryglowania samochodu, kiedy kluczyk się oddali na np 5 minut. To było w samochodach już 10 lat temu. Talisman to ma. A tu brak takiej podstawowej funkcji... już sobie chyba ze 2 razy zostawiłem samochód otwarty gdzieś na parkingu. Hmm, nie mam Easy Open u siebie a samochod sam automatycznie rugluje sie gdy kluczyka nie ma w poblizu... Nie wiem, byc moze ta funkcja wystepuje domyslnie w High line, ale dziala. Nawet jak bylem raz na myjni samoobslugowej i odszedlem 6m (z kluczykiem w kieszeni) rozmienic drobne, po powrocie samochod byl zamkniety. Edytowane 26 Lutego 2017 przez class Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #9186 Napisano 26 Lutego 2017 Sprawdze jeszcze jak sie zachowuje po wpieciu bezposrednio w gniazdo USB Na 99,9% w gniazdach zapalniczek i usb nie ma zasilania po wyłączeniu zapłonu, więc skoro to urządzenie nie ma podtrzymania bateryjnego, to na pewno nie działa, bo nie ma prawa działać. A to, że wifi jest widoczne na telefonie jeszcze przez jakiś czas... A to, że na telefonie widać wifi to może być efekt tego, że widzimy stan sprzed kilku(dziesięciu) sekund. Prosty test: wyłączyć wifi w telefonie, wyłączyć zapłon, włączyć wifi w telefonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #9187 Napisano 26 Lutego 2017 Kolego aby nie bic piany, przed chwila sprawdzilem jeszcze raz i co nastapilo: Zaplon wylaczony, samochod zamkniety. Po odczekaniu godziny, jestem w stanie zalogowac sie do sieci z mojego laptopa (w mieszkaniu !). Fakt ze sygnal slaby, ale nie to nas przeciez interesuje. Reasumujac, jakims cudem jest w moim passacie zasilanie w gniezdzie 12V po wylaczeniu zaplonu i zaryglowaniu auta... Kiepska sprawa, gdyz w ten sposob mozna np. latwo rozladowac akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #9188 Napisano 26 Lutego 2017 Kolego aby nie bic piany To nie bij tu piany i jedź z tym do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9189 Napisano 26 Lutego 2017 ja bym tam chcial miec stale prad w bagazniku, dla lodowki na postoju fajna sprawa:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #9190 Napisano 26 Lutego 2017 ja bym tam chcial miec stale prad w bagazniku Ja bym chciał mieć też w tym gnieździe na konsoli, a gdybym się bał rozładowania, to przecież jeden ruch i mogę wyłączyć co tam było wetknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #9191 Napisano 26 Lutego 2017 Panowie, oglądałem dziś filmy z Golfem 7 po lifcie. W wersji HL ma z tyłu progresywne kierunkowskazy (podobnie jak Audi A4 B9). Już nie mogę się doczekać B8 lift. Zakładam, że te kierunkowskazy to nieuchronna ewolucja stylistyczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9192 Napisano 26 Lutego 2017 B8 lift może być pozbawiony wad obecnego ale nic nie wiadomo kiedy to nastąpi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #9193 Napisano 26 Lutego 2017 A ja dziś widziałem test a4 i w trybie normal silnik pracuje jak w pasku w trybie eco - odłącza cylindry . Taka oszczędność paliwa . vs pasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deadswine Zgłoś #9194 Napisano 26 Lutego 2017 W marcu jest premiera arteona/passata cc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9195 Napisano 26 Lutego 2017 No właśnie teraz arteon ma zerwać skojarzenia z passatem. Stąd m.in. zmiana nazwy. Ma być inaczej pozycjonowany, przez co może będzie miał też inne wnętrze niż passat. Może być ciekawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widar81 Zgłoś #9196 Napisano 26 Lutego 2017 Witam jestem na etapie poszukiwania Passata B8 Chciałbym przede wszystkim silnik 2.0 TDI 190 Koni automat i dobra wersja wyposażenia Highline. Proszę was o pomoc na co zwracać uwagę do wydania mam maksymalnie do 135000 to jest już moje maksimum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hulit Zgłoś #9197 Napisano 26 Lutego 2017 Witam, Wracając do WYBORU PROFILU JAZDY, to dziękuję za odpowiedzi - trochę mi się to rozjaśniło. Widzę, że większość używa trybu Indyvidual i tam raczej skrzynia normal i w razie potrzeby lewarkiem przestawienie w sport... Dzięki za potwierdzenie nt. działania układu kierowniczego, a przede wszystkim uwagi kolegi majonezzz nt. DLA - to chciałbym żeby akurat szybko działało... Pytanie jeszcze o funkcje z innej beczki: 1. Car Net App Connect - czy i jak działa dla iphone? 2. Gniazdo USB do obsługi iPhone? Czy potrzebne do tego powyżej, czy zupełnie niezależne co daje? Czy jest sens brać którąś z ww funkcji albo obie? Do tej pory w innym aucie łączyłem tel z autem przez BT i było ok Używałem nawigacji samochodowej, a na telefonie śledziłem Yanosika Z góry dzięki i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deadswine Zgłoś #9198 Napisano 26 Lutego 2017 o wydania mam maksymalnie do 135000 to jest już moje maksimum Kup 1.8 tsi chyba że planujesz zrobić tym autem 125 000+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9199 Napisano 26 Lutego 2017 Widar- czy za 135 chcesz auto z salonu? Da radę tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widar81 Zgłoś #9200 Napisano 27 Lutego 2017 Widar- czy za 135 chcesz auto z salonu?Da radę tak? Na nowy to nie mam szans ale szukam przy salonach może jakieś demo car kilka nawet jest - - - - - aktualizacja - - - - - Kup 1.8 tsi chyba że planujesz zrobić tym autem 125 000+ wole jednak diseal przebieg roczny to około 35000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach