Skocz do zawartości

hulit

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hulit

  • Urodziny 18.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1994
  1. Witam, Wracając do WYBORU PROFILU JAZDY, to dziękuję za odpowiedzi - trochę mi się to rozjaśniło. Widzę, że większość używa trybu Indyvidual i tam raczej skrzynia normal i w razie potrzeby lewarkiem przestawienie w sport... Dzięki za potwierdzenie nt. działania układu kierowniczego, a przede wszystkim uwagi kolegi majonezzz nt. DLA - to chciałbym żeby akurat szybko działało... Pytanie jeszcze o funkcje z innej beczki: 1. Car Net App Connect - czy i jak działa dla iphone? 2. Gniazdo USB do obsługi iPhone? Czy potrzebne do tego powyżej, czy zupełnie niezależne co daje? Czy jest sens brać którąś z ww funkcji albo obie? Do tej pory w innym aucie łączyłem tel z autem przez BT i było ok Używałem nawigacji samochodowej, a na telefonie śledziłem Yanosika Z góry dzięki i pozdrawiam!
  2. Panowie, Jakiś tydzień temu pisałem o mojej rozterce: 2.0TDI 150km HL Manual czy CL DSG? Po jazdach testowych autem kolegi idę raczej w kierunku CL DSG - jazda z automatem to super zabawa, szczególnie w trybie sport skrzyni. Chociaż koledzy majonezzz i paolokos fajnie opisali jak korzystają z trybu sport skrzyni to jeszcze raz chciałem ponowić pytanie o funkcję: WYBÓR PROFILU JAZDY - w testowanym aucie - CL nie było tej funkcji i do swojej konfiguracji też musiałbym za to dopłacić. Po pierwsze czy przy ustawieniu na ekranie profilu sport dla skrzyni działa ona jak przełączenie lewarka w prawo? Czy to nie denerwuje jak się ma cały czas ustawioną skrzynię w sport i raczej nawet jak jest ta funkcja w aucie to ustawia się profil w normal i zmienia na sport lewarkiem? Po drugie czy wybór trybu sport dla układu kierowniczego jest odczuwalny czy robi się sztywniejszy? Normalnie układ kierowniczy chodzi dość lekko. Jeździłem też HL w manualu i mam sceptyczne odczucia czy się coś zmieniało? Bardziej wydawało mi się, że na korzyść ciężej pracującej kierownicy w HL vs CL miały większe felgi 17 cali i pewnie inne opony. Czy to możliwe żebym tak czuł? Testy były w odstępie kilku dni Reasumując czy funkcja WYBÓR PROFILU JAZDY w ogóle działa i czy jest sens dopłacić ok. 800pln do CL? Z góry dzięki i pozdrawiam!
  3. Witam, Ok. Dzięki za odpowiedzi. Dla HL: -szybę odpuszczę, -wentylowane fotele z masażem kierowcy i el. lędźwi dla kierowcy kosztują 1900pln, ale trzeba dokupić skóra nappa za 1420pln, pytanie jak ta skóra perforowana sprawuje się w użytkowaniu? Dla CL -profil jazdy trzeba dokupić, podpowie ktoś czy to działą? Czy jak się ustawi w sport (tryb zapamiętany) to skrzynia DSG pracuje inaczej/lepiej? Czy skrzynia wtedy jest cały czas ustawiona w trybie sport?
  4. Witam, Prośba o pomoc w podjęciu decyzji co do specyfikacji nowego auta ze względu na określony budżet: Passat B8, 2.0 TDI 150KM, kolor biały pure. 1. CL DSG + pakiet business + alarm+ ok. 3 tys pln na dodatki: - felgi 17" Nivelles, - wybór profilu jazdy (pytanie czy warto? czy to działa szczególnie jeśli chodzi o sport dla DSG?) Minusy: Brak dodatków jak niżej (Display+ np. klimatyzowane stołki) Brzydsze światła z tyłu, brak grzanych stołków -lubię tą funkcję, tapicerka , czy fotele są mniej wygodne niż w HL? 2. HL Manual + pakiet business + alarm + ok. 4 tys pln na dodatki: - Active Display, - fotele klimatyzowane (czy to działa? nigdy nie miałem okazji? Czy skóra z dziurkami sprawdza się w porównaniu do alcantary? Czy fotele są takie same jak te z alcantarą - tak samo wygodne?) lub - szyba podgrzewana i promienie podczerwone (chciałem spytać szczególnie o funkcję odbijania promieni, czy faktycznie światła nie oślepiają?) Minusy: brak DSG - chyba, że ktoś przekona mnie, że np. 2.0TDI słabo współpracuje z DSG?! Z góry dzięki za (p)odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności