panny z wilka Zgłoś #3561 Napisano 15 Lipca 2015 Różnica w momencie obrotowym na poziomie 30% Ciężko o obiektywną ocenę jak zapłacił ktoś 9k za DSG, którego dużych zalet nie neguję: wygoda, komfort, szybkość działania, no i asystent jazdy w korkach. I ucięty moment :wojak i cala prawda w tym temacie. moje, osobiste, indywidualne i prawdopodobnie troche naciagane +- przy wyborze skrzyni: + pelna wspolpraca z asystentami ( korek, emergency braking itd) + wygoda, komfort, bez 2 zdan. - cena - nizszy moment obrotowy - potencjalne ognisko awarii( uwaga: potencjalne, wiem ze DSG jest dobra konstrukcja) w B8 wybralem manual. automat kupie sobie w lexusie.. kiedys;) przynajmniej z minusow zostanie juz tylko cena, a jak wiadomo dzentelmeni....itd itd;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #3562 Napisano 15 Lipca 2015 Panowie, Pytanie dotyczy Comfortline i pakietu business. czy jest podświetlenie LEDowe wnętrza i tablicy, ewentualnie lusterek z pakietem Lusterkach? Czy tylko w Highline? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #3563 Napisano 15 Lipca 2015 Jest ledowe w CL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #3564 Napisano 15 Lipca 2015 Panowie! Nie wciskajcie ludziom ciemnoty. Różnica w momencie obrotowym na poziomie 30% w zakresie obrotów użytkowych (codziennych 1400-3500) robi zasadniczą różnicę. Oczywiście po wciśnięciu kick downa osiągi są porównywalne, ale kto na codzień z użytkowników zwłaszcza nie służbowych samochodów go często używa. Ja na codzień podróżuję momentem, a nie mocą. Ciężko o obiektywną ocenę jak zapłacił ktoś 9k za DSG, którego dużych zalet nie neguję: wygoda, komfort, szybkość działania, no i asystent jazdy w korkach. I ucięty moment :wojak Chcialbym powiedziec, ze nikomu nie wciskam ciemnoty ani tez tym samym nie probuje usprawiedliwiac sobie jakos swojego wyboru. Mowie o realnych moich odczuciach. Kilka dni przed odbiorem mojego auta jechalem wersja z manualna skrzynia i nie zapadlo mi po prostu w pamieci jakies mocniejsze wciskanie w fotel niz moim passacie z dsg. Co wiecej prosze tez spojrzec na przyspieszenie w danych technicznych: miedzy tymi wersjami rozni sie tylko o 0,2 sekundy - wiem, ze to wszystkiego nie pokazuje, ja chce tylko powiedziec, ze moim odczuciu temu silnikowi w dsg nic nie brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #3565 Napisano 15 Lipca 2015 Panowie! Nie wciskajcie ludziom ciemnoty. Różnica w momencie obrotowym na poziomie 30% w zakresie obrotów użytkowych (codziennych 1400-3500) robi zasadniczą różnicę. Oczywiście po wciśnięciu kick downa osiągi są porównywalne, ale kto na codzień z użytkowników zwłaszcza nie służbowych samochodów go często używa. Ja na codzień podróżuję momentem, a nie mocą. Ciężko o obiektywną ocenę jak zapłacił ktoś 9k za DSG, którego dużych zalet nie neguję: wygoda, komfort, szybkość działania, no i asystent jazdy w korkach. I ucięty moment :wojak Idąc tym tokiem rozumowania to mogę powiedzieć ze ciezko o obiektywna ocenę osoby która tych 9k na DSG nie dolozyla... Ale nie chce iść ta droga bo ja w przeciwieństwie do Ciebie nie będę robił osobistych wycieczek. Ja po ostatnim samochodzie gdzie właśnie było mi żal 10k na automat utwierdziłem sie w przekonaniu ze nigdy więcej manuala... Dane techniczne potwierdziły tez ze różnice w osiągach są żadne wiec cyferki 250/320 w ogóle nie robią na mnie wrażenia. Nie chcesz chyba powiedzieć ze Twój manual jest iście sportowa maszyna a te z DSG autami "do poruszania sie" Nie chce sie zagłębiać w kwestie techniczne połączenia skrzyni z silnikiem w obydwu przypadkach ale możesz być pewny ze VW nie pozwoliłby sobie na stworzenie dwoch rożnych samochodów z tym samym silnikiem... Z reszta myśl co chcesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #3566 Napisano 15 Lipca 2015 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=2svvzxikDII https://www.youtube.com/watch?v=U0f5laKO_98 http://www.drive2.ru/b/2148028/ Edytowane 15 Lipca 2015 przez marcinrz7463 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidd Zgłoś #3567 Napisano 15 Lipca 2015 A gdzie zamawiałeś? Bursiak? Krotoski? Bednarek? Wybieram bramkę nr 2 ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #3568 Napisano 15 Lipca 2015 Idąc tym tokiem rozumowania to mogę powiedzieć ze ciezko o obiektywna ocenę osoby która tych 9k na DSG nie dolozyla... Ale nie chce iść ta droga bo ja w przeciwieństwie do Ciebie nie będę robił osobistych wycieczek. Ja po ostatnim samochodzie gdzie właśnie było mi żal 10k na automat utwierdziłem sie w przekonaniu ze nigdy więcej manuala... Dane techniczne potwierdziły tez ze różnice w osiągach są żadne wiec cyferki 250/320 w ogóle nie robią na mnie wrażenia. Nie chcesz chyba powiedzieć ze Twój manual jest iście sportowa maszyna a te z DSG autami "do poruszania sie" Nie chce sie zagłębiać w kwestie techniczne połączenia skrzyni z silnikiem w obydwu przypadkach ale możesz być pewny ze VW nie pozwoliłby sobie na stworzenie dwoch rożnych samochodów z tym samym silnikiem... Z reszta myśl co chcesz... Taaaa, twoje " nigdy więcej manuala" jest tak samo stronnicze jak "automat to zło, mały moment" Panowie spokojnie, to tylko VW.. a emocje jak w Ferrari. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #3569 Napisano 15 Lipca 2015 Witam. Nie wiecie czy jest już w cenniku inny dekor aniżeli brillant pinie , chodzi mi o ten matowy . Pytam bo z cennikami jest różnie , nie mam w nim np. samych rolet bocznych szyb w tylnich drzwiach a naprawdę są, bez brania tylnej elektrycznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #3570 Napisano 16 Lipca 2015 Ja jeszcze o leasingu i parę innych uwag hłe hłe. Leasing w banku na R...105,11 lub 108 razem z Gape-m czyli ichnim ubezpieczeniem 100 % od kradzieży czy kasacji. Wybrałem te 108 bo "szczerzonego" ... Wczoraj jeszcze raz sobie zrobiłem jazde probna, 150 km z DSG (taki sam jak mam w zamówieniu). Szkoda ze nie ma w okolicy auta z 190 km, chętnie bym popróbował bo te 150 km daje radę, ale...No troszkę za mało w nim mocy czuć, oczywiście moim subiektywnym zdaniem. A żaden ze mnie Mad Max... Ku mojemu zdziwieniu w salonie powiedziano mi ze bez problemu mogę zostawić zamówiony przeze mnie samochód (sprzedadzą go bez problemu) i dobrac wieksza moc. To tak a propos siły negocjacyjnej nabywcy i okresów oczekiwania na nowe auto. Nie będę jednak już kombinował. Zostaje przy 150 km, którym mam nadzieje się cieszyc w przyszłym tygodniu : ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DżejDżej Zgłoś #3571 Napisano 16 Lipca 2015 Kolega włożył kij w mrowisko tym Mondeo :-) Dla mnie "taniość" Forda czy Mazdy i "drogość" Passata są pozorne. Jak już wcześniej napisano, po zrównaniu wyposażenia wszystkich modeli (co w Mondeo będzie oznaczać kilka dodatkowych pakietów, a w Mazdzie 6 wersję SkyPassion) ich ceny są już bardzo porównywalnie, a ten "strasznie drogi Passsat" okazuje się być droższy o może 10 kzl, jeśli w ogóle. Dla mnie jest to kwota, którą warto zapłacić za więcej miejsca, lepsze wykończenie (IMHO najlepsze w klasie, przynajmniej jeśli chodzi o wersję HL) czy lepsze multimedia. I mimo, że Passat to dla mnie ciągle synonim samochodowej nudy, właśnie wnętrze mnie przekonało do wyboru "dziadkowozu" Gdyby tylko nie ta obsługa w VW i kosmiczne czasy oczekiwania... Liczyłem kilka razy i wyszło mi podobnie skonfigurowany Passat B8 TDI 190 4motion kombi Highline vs. Mazda 6 SkyPassion 175 4x4 198k PLN vs. 165k PLN - jak na moje ponad 30k różnicy. Nawet jak VW da te swoje 8-10% rabatu, i tak zostaje prawie 15k dopłaty do M6. Do tego dochodzi jeszcze utrata wartości - wg wszystkich wskaźników Passat traci szybciej, więc w przypadku wynajmu długoterminowego czy leasingu z najwyższym możliwym wykupem, rata za Passata (nawet jeśli byłby w tej samej cenie) będzie wyższa. Ja rozumiem, że to jest forum Passata, sam jeżdżę B7 i nie narzekam za bardzo (oprócz tego że elektronika czasem głupieje i po 2 latach zaczął rdzewieć) ale to nie znaczy że B8 jest jedynym słusznym wyborem w klasie. Bo (wbrew mniemaniu co niektórych użytkowników) nie dodaje on więcej prestiżu w porównaniu do Mazdy, Forda czy chociażby Skody - wszystkie to dupowozy klasy średniej i tyle, nie trzeba dorabiać dodatkowych teorii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanmike Zgłoś #3572 Napisano 16 Lipca 2015 https://www.youtube.com/watch?v=2svvzxikDII http://www.drive2.ru/b/2148028/ Ma ktoś, albo znalazł gdzieś dobre zdjęcia z brązową skórą? Mam zamówioną białą pełną ale waham się bo ta biel aż razi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3573 Napisano 16 Lipca 2015 Ile radości sprawić może elektrycznie otwierany bagażnik ... fajna Pani... Co do jasnego wnętrza. W Mondeo mam jasne i powiem tylko tyle, że mnie osobiście po pewnym czasie zaczęło denerwować ciągłe czyszczenie. Wiadomo jasne i ciemne brudzi się tak samo, ale ciemne przetrzesz i myślisz, że czyste, a jasne myjesz i końca nie widać... To jest aspekt praktyczny. Natomiast w jasnym czuje się bardziej przestronnie i mniej klaustrofobicznie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #3574 Napisano 16 Lipca 2015 miałem do pojeżdżenia wersję 2.0 biturbo 240 konną, także podzielę się moimi wrażeniami. generalnie auto naprawdę fajne. daje poczucie jeżdżenia "limuzyną"- sporo miejsca w środku na szerokość (z tyłu również), dość cicho i komfortowo. bardzo fajnie działa regulowane zawieszenie. niestety niezbyt podobał mi się sam układ kierowniczy- faktycznie jest takie poczucie odizolowania od drogi. nie chodzi tu chyba o to, że wspomaganie elektryczne, bo w mojej O3RS też mam, a układ jest zdecydowanie fajniejszy. do 100 km/h baaardzo dynamiczne, przy wyższych prędkościach już tak dobrze nie jest, ale dalej jest to szybkie auto. dźwięk diesla nie przeszkadza. "standardowe" nagłośnienie takie sobie. auto zdecydowanie fajniejsze niż B7 . aaa i porażka, czyli tempomat do 160kmh... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3575 Napisano 16 Lipca 2015 Proponuje aby udostępnić link do naszego forum Panom Prezesom z NIK http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zamowienia-publiczne-nik-kupuje-piec,157,0,1859997.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek N. Zgłoś #3576 Napisano 16 Lipca 2015 Idąc tym tokiem rozumowania to mogę powiedzieć ze ciezko o obiektywna ocenę osoby która tych 9k na DSG nie dolozyla... Ale nie chce iść ta droga bo ja w przeciwieństwie do Ciebie nie będę robił osobistych wycieczek. Ja po ostatnim samochodzie gdzie właśnie było mi żal 10k na automat utwierdziłem sie w przekonaniu ze nigdy więcej manuala... Dane techniczne potwierdziły tez ze różnice w osiągach są żadne wiec cyferki 250/320 w ogóle nie robią na mnie wrażenia. Nie chcesz chyba powiedzieć ze Twój manual jest iście sportowa maszyna a te z DSG autami "do poruszania sie" Nie chce sie zagłębiać w kwestie techniczne połączenia skrzyni z silnikiem w obydwu przypadkach ale możesz być pewny ze VW nie pozwoliłby sobie na stworzenie dwoch rożnych samochodów z tym samym silnikiem... Z reszta myśl co chcesz... Ja pisałem o momencie obrotowym, a dokładnie o jego wysokości i zakresie w jakim jest dostępny, a Ty piszesz o osobistych wycieczkach i o jakiś żalach... Nie jest to miejsce do rozmowy co lepsze automat czy manual więc zakończmy dyskusję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #3577 Napisano 16 Lipca 2015 Jeśli ktoś jest zainteresowane to moje Verony 19cali w dalszym ciagu są dostępne i będę mógł je sprzedać jako nowe po odebraniu Passata od dilera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #3578 Napisano 16 Lipca 2015 Ma ktoś, albo znalazł gdzieś dobre zdjęcia z brązową skórą? Mam zamówioną białą pełną ale waham się bo ta biel aż razi... Ja zrezygnowalem dlatego z tej jasnej skory bo jest strasznie jasna, duzo jasniejsza niz w B7. Popatrz jakies 50 , moze wiecej stron do tylu, jeden z kolegow wrzucal zdjecia brazowej skory ze swojego sanochodu po odbiorze. Mnie sie ta brazowa skora podoba , natomiast brazowe plastki deski juz nie bardzo dlatego wzialem ostatecznie czarna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #3579 Napisano 16 Lipca 2015 Tu masz zdjęcie brązowej skóry http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=130445&d=1428128467 poszukaj w załącznikach przy temacie tego wątku wokół tego numeru zdjęcia. A ta jasna tapicerka jest bajeczna, ale niestety tylko do oglądania. w użytkowaniu jest niestety bardzo niepraktyczna. Dealer mi mówił, że mieli taki egzemplarz to od dżinsów robiła się niebieska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #3580 Napisano 16 Lipca 2015 A czy fotele jak w linku dziurkowane w sensie perforacja skory to Opcja ?? Musza byc wentylowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach