gromchester Zgłoś #8521 Napisano 21 Października 2016 W instrukcji podane jest, że tryb parkowania wybieramy poprzez przycisk P(ten z kierownicą) Opisane jest to dokładnie od strony 270 Cytat: 1) nacisnąć przycisk P 2)uruchomić kierunkowskaz dla tej strony jezdni, po której chce się zaparkować. 3)Naciskać przycisk P, aż zostanie wybrany odp tryb parkowania (tyłem wzdłużnie, tyłem poprzecznie, przodem poprzecznie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8522 Napisano 21 Października 2016 Jesli jednak wybrał źle Dla mnie to chyba będzie kluczem. Robiłem dokładnie wg instrukcji ale w punkcie 3 czyli po ponownym naciśnięciu przycisku P asystent parkowania się wyłączał. Nie napisali, że najpierw musi znaleźć miejsce. Wydawało mi się logiczne, że to się wybiera wcześniej, żeby wiedział czego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #8523 Napisano 21 Października 2016 Witam ponownie. Nie spodziewałem się iż po napisaniu posta iż na b8 mam rabat 13% a na 330i ponad20% będzie taka dyskusja i seria porównań, wręcz kłótni Jak dla mnie plusy Passata ( znajomi mają od 220 benzyna do 240 diesel oraz 180 benzyna) - Przestrzeń plus mega bagażnik - Wyciszenie bardzo dobre I to byłoby na tyle tylko i wyłącznie w mojej opini przewagi nad 330i. Mam małą dzidzie i póki co mniejsze, mniej pakowne, oraz słabiej wyciszone auto uważam za fajniejsze dla mnie, wydech m performance i tak jest glosniejszy niż szumy lub nagłośnienie Harman kardon. Plusy bmw 330i : - Wygląd z m pakietem oraz kolorem Estoril blue - Prowadzenie rwd to inna bajka. Nie ma takiego czucia drogi jak przy przedniej osi skretnej a tylnej napedzanej. -Silnik 2.0 252 ps bardzo fajna charakterystyka oraz dźwięk z wydechem. 220 ps paska dużo wolniejsze oraz napęd na przód, 280 ps 4 motion beznadziejnie dobrane przełożenia skrzyni biegów - Skrzynia automatyczna sportowa z launch Control 8 biegów vs 6 biegów w benzynie vw (dużo niższe spalanie) Remis w kategoriach: - Wykończenie w każdym aucie nie będąc ślepo zapatrzonym w dana markę materiały z roku na rok są coraz gorsze i ani vw b8 ani f30 nie są autami z super wykończeniem. W obu coś trzeszczy, skrzypi itd Jak ktoś chce super auto to jest a8, s-ka, 7, i wiele innych.... Nie rozumiem tylko forumowiczów porownujacych b8 do serii 5 czy audi a6 lol... Ludzie zejdzcie na ziemię vw to auto dla ludu. Sam zresztą jeżdżę b6 i nawet jak kupiłem nowego z salonu w 2005 nie uważałem go za nie wiadomo jak wspaniałe auto bo to tylko passat... Tak samo dziwią mnie ludzie kupujący b8 za około 250 k... Masakra w tej cenie to można mieć 330d z rzedowa szóstka.... Tak samo ładowanie 100k w wyposażenie dodatkowe... Max co powinno zdroworozsadkowo wydać to 50 k. Powyżej rej granicy już pieniążków przy odsprzedaży nie odzyskamy. To tyle moich wywodów. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów vw jak i bmw... Każdy może mieć inna opinie i każdemu odpowiada inny model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8524 Napisano 21 Października 2016 Nie rozumiem tylko forumowiczów porownujacych b8 do serii 5 czy audi a6 lol...Ludzie zejdzcie na ziemię vw to auto dla ludu. (...) Każdy może mieć inna opinie i każdemu odpowiada inny model. Albo obrażasz innych opinie albo je akceptujesz, zdecyduj się :-) Z BMW 5, A6 itp. jak najbardziej można porównywać bo ilość miejsca w środku się zgadza. Marki premium to też auta dla ludu, to nie RR czy Bentley. Są droższe, ładniejsze i dają lepszą kawę w salonie ale często na tym przewaga się kończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #8525 Napisano 21 Października 2016 Albo obrażasz innych opinie albo je akceptujesz, zdecyduj się :-) Z BMW 5, A6 itp. jak najbardziej można porównywać bo ilość miejsca w środku się zgadza. Marki premium to też auta dla ludu, to nie RR czy Bentley. Są droższe, ładniejsze i dają lepszą kawę w salonie ale często na tym przewaga się kończy. O ile mi wiadomo: - segment aut D - auta klasy średniej vw passat. - segment aut D -premium bmw3, Mercedes C, Audi a4 - segment aut E - klasa wyższa bmw serii 5 Jeżeli sugerować się przestrzenią to skoda superb ma więcej miejsca z tyłu co audi a8 2012 którym jeździłem dłuższy czas. Brawo za obiektywizm. Passat 4 live, szkoda że tak mało użytkowników Passata którzy poteafia krytycznie spojrzeć na ten samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8526 Napisano 22 Października 2016 Prawda, nawet Passat ma więcej miejsca niż auta zaliczane często do "klasy E" więc może rzeczywiście powinno się go porównywać z A8 i BMW 7? No bo w sumie czemu nie? Co sprawia, ze coś jest premiom, a coś nie jest? Auta nie mają homologacji na dany autosegment, to jest kwestia umowna. Co więcej auta z czasem się zmieniają i tak np. Aktualny Passat będzie pod niemal każdym względem lepszy niż A6 kilka generacji wstecz. Nie rozumie też tego całego ciśnienia dotyczącego "premium". Volvo jest premium czy nie jest? I z czego to wynika? Dla mnie bycie "premium" to tylko stereotyp. Przed wyborem auta za prawie 200k patrzyłem krytycznie na wiele aut, tym BMW. Za tą cenę nic lepszego. Je znalazłem. Nadal czasem rozmyślam czy nie lepiej byłoby jakbym kupił jednak BMW ale to tylko dlatego, że wygląd i prowadzenie (jedyne przewagi BMW) są dla mnie ważne, jednak nie aż tak ważne by usprawiedliwić taką chorą cenę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #8527 Napisano 22 Października 2016 Prawda, nawet Passat ma więcej miejsca niż auta zaliczane często do "klasy E" więc może rzeczywiście powinno się go porównywać z A8 i BMW 7? No bo w sumie czemu nie? Co sprawia, ze coś jest premiom, a coś nie jest? Auta nie mają homologacji na dany autosegment, to jest kwestia umowna. Co więcej auta z czasem się zmieniają i tak np. Aktualny Passat będzie pod niemal każdym względem lepszy niż A6 kilka generacji wstecz. Nie rozumie też tego całego ciśnienia dotyczącego "premium". Volvo jest premium czy nie jest? I z czego to wynika? Dla mnie bycie "premium" to tylko stereotyp. Przed wyborem auta za prawie 200k patrzyłem krytycznie na wiele aut, tym BMW. Za tą cenę nic lepszego. Je znalazłem. Nadal czasem rozmyślam czy nie lepiej byłoby jakbym kupił jednak BMW ale to tylko dlatego, że wygląd i prowadzenie (jedyne przewagi BMW) są dla mnie ważne, jednak nie aż tak ważne by usprawiedliwić taką chorą cenę. Zgodzę się że premium to głupie określenie.... Podałem tylko klasyfikację aut ogoonie przyjęta przez wszystkich. Nie jest to homologacja etc. Każdy jeździ tym co lubi i co mu się podoba.... Podoba mi się b8 tylko jak dla mnie kolejnym minusem b8 jest to że na każdym rogu go widzę i jest to auto bardzo popularne. Chciałbym jednak mieć samochód, choć ciut inny od wszystkich. Nie jestem snobem ale miło choć troszkę inny środek przemieszczania się mieć niż to co widzimy wszędzie dookoła.... W Szczecinie nie ma praktycznie aut w kolorze Estoril blue. Bmw kupiłem tylko dlatego że z gratisami i rabatem wyszło ponad 20% taniej!! I cena była bardzo ważna bo w cenie Passata będę miał 330i. Jeżeli miałbym płacić 30-50 więcej niż za b8 to bym się nie skusil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8528 Napisano 22 Października 2016 (edytowane) jak bym chcial kupic samochod dla sasiadow to gole bmw 3 m pakiet z wydechem jest super, ale wybieralem samochod dla rodziny, wiec padlo na passata, miejsce, duzo dodatkow, ktorych nie widza sasiedzi, a umilaja nam zycie w podrozy, czuwaja tez nad bezpieczenstwem, jak wszelkiej masci asystenci, dodatkowo wszystko podgrzewane, elektryczne i inne wodotryski sa tylko dla mnie, nikt tego nie widzi, i dobrze mi z tym. Moja wygoda jak i bezpieczenswo jest dla mnie najwazniejsze, a wydech zagluszajacy naglosnienie w samochodzie juz kiedys mialem ale w wieku 20 lat, bmw 323i 4 rurki z tylu:), jak sie wzbogace to nastepnym samochodem bedzie nowe BMW 5, z wszystkim co mozliwe, bo to moja opinia tylko, ale nie widze sensu kupowanie czegos w ograniczonej funkcjonalnosci. Teraz tylko zastanawiam sie jadac do pracy moim BiTDI jak by to bylo z napedem na tyl, napewno roznica jest olbrzymia, wyczuwalna z kazdym kilometrem, ale coz, trzeba poczekac ma tem luksus:) sorki, sklamalem, Verony kupilem dla sasiadow, troche niewgodne ale co tam:) Edytowane 22 Października 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #8529 Napisano 22 Października 2016 paolokos dlaczego w Tobie tyle cynizmu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #8530 Napisano 22 Października 2016 Bo 95% passeratti drivers to tacy ludzie Życzę powodzenia ze sprzedażą b8 bitdi z kupa elektroniki za kilka lat. Odzyskasz ułamek kwoty zaplaconej... A ja za swojego ogórka ( konfiguracja na 240 k) jednak dostanę ciut więcej i jednak nie będę szarym Henrykiem jakich pełno na drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #8531 Napisano 22 Października 2016 Bo 95% passeratti drivers to tacy ludzie Weszli do elitarnego klubu, a wybierając bitdi zapewnili sobie zawsze wygraną na światłach i prawo wiecznego lewego pasa na autostradzie. Przyspieszenia jakich doświadczają są zwykłemu śmiertelnikowi obce. Rozwalają mnie teksty że w A6 czy 5-tce trzeba za wszystko płacić, w B8 też za wszystko się płaci. Ci co tak piszą nie widzą że wyjechali swoimi paskami w cenie np 250% podstawowego. Najpierw dopłacili wybierając hajlajna a później dokupili pełno guzików w też absurdalnych cenach. Dodatkowo cennik B8 daje bardzo mało swobody, w skodzie jest lepiej, w audi jest lepiej. W skodzie możesz mieć praktycznie każdy silnik w każdej wersji. W B8 płaci się rekordowo dużo dopłaty za posiadanie diesla, w A6 1.8TSI->190TDI dołata 4k, w VW 17kPLN (!). Za pięć lat trendline obok waszego hajlana tritdi będzie blisko siebie cenowo. Taka to inwestycja i oszczędność. Gołe A6 będzie conajmniej dwa razy droższe. W grupie VAG jedyne wysokie wersje które trzymają cenę to R. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #8532 Napisano 22 Października 2016 ale Wy macie kompleksy i problemy . bicie konia level hard . 1.8 tsi najszybsze, passat za 200k to najgłupszy wydatek świata, a bmw to największe cudo na świecie. masakra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wehyr84 Zgłoś #8533 Napisano 22 Października 2016 ale Wy macie kompleksy i problemy . bicie konia level hard . 1.8 tsi najszybsze, passat za 200k to najgłupszy wydatek świata, a bmw to największe cudo na świecie. masakra... Każdy jeździ czym chce Komfort+ wielkość passat Góra Przyspieszenie 330i plus prowadzenie z rwd i skrzynia 8 zamiast 6,7 biegów Góra Bawaria. Dzięki Bogu tyle jest Marek że każdy może jeździć czym chce i kia znajdzie nabywcę i nowa esaaa i pasek i bmw, dla każdego co innego. Napiszę po raz setny że sam jeżdżę paskiem od nowości z salonu i gdyby nie ranat przez znajomego ponad 20% TO nie kupiobym bmw. Choć po jazdach restowych ren silnik plus rwd plus skrzynia najlepsze prowadzenie w klasie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t111 Zgłoś #8534 Napisano 22 Października 2016 Czy ktoś ma może rolety boczne + tylne i mógłby zrobić zdjęcie jak się to prezentuje na żywo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #8535 Napisano 22 Października 2016 Czytając te wywody o odsprzedaży, można dojść do wniosku, że najlepiej byłoby zainwestować w Dacię w najbardziej gołej wersji. Na pewno w kategorii utraty wartości wywoła najmniej stresu. Dla mających parcie na nietuzinkowość jest też Ssangyong z grillem, którym się chyba inspirowano podczas projektowania grilla R-Line dla Passka . Dajcie na luz. Każdy kupuje, to co mu najbardziej odpowiada. I tego się trzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #8536 Napisano 22 Października 2016 Weszli do elitarnego klubu, a wybierając bitdi zapewnili sobie zawsze wygraną na światłach i prawo wiecznego lewego pasa na autostradzie. Przyspieszenia jakich doświadczają są zwykłemu śmiertelnikowi obce. Rozwalają mnie teksty że w A6 czy 5-tce trzeba za wszystko płacić, w B8 też za wszystko się płaci. Ci co tak piszą nie widzą że wyjechali swoimi paskami w cenie np 250% podstawowego. Najpierw dopłacili wybierając hajlajna a później dokupili pełno guzików w też absurdalnych cenach. Dodatkowo cennik B8 daje bardzo mało swobody, w skodzie jest lepiej, w audi jest lepiej. W skodzie możesz mieć praktycznie każdy silnik w każdej wersji. W B8 płaci się rekordowo dużo dopłaty za posiadanie diesla, w A6 1.8TSI->190TDI dołata 4k, w VW 17kPLN (!). Za pięć lat trendline obok waszego hajlana tritdi będzie blisko siebie cenowo. Taka to inwestycja i oszczędność. Gołe A6 będzie conajmniej dwa razy droższe. W grupie VAG jedyne wysokie wersje które trzymają cenę to R. Straszne głupoty piszesz, miałem A4/A5 z 2010 r i same problemy mimo ze nowka z salonu wszystko padało włącznie z pijącym silnikiem olej, potem mechatronika a i boczki drZwi włącznie tylna Polka od subwoofera skrzypiały. Nie mam B8 czekam na nowe CC nie jestem stronniczy, ale A6 na pełnej K to ponad 450 tys a passat 260 tys, serwis audi 2X droższy ( marka premium ��) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #8537 Napisano 22 Października 2016 Czy ktoś ma może rolety boczne + tylne i mógłby zrobić zdjęcie jak się to prezentuje na żywo? http://forum.vw-passat.pl/threads/146923-Po-pierwszym-roku-eksploatacji-ocena/page3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #8538 Napisano 22 Października 2016 Straszne głupoty piszesz, miałem A4/A5 z 2010 r i same problemy mimo ze nowka z salonu wszystko padało włącznie z pijącym silnikiem olej, potem mechatronika a i boczki drZwi włącznie tylna Polka od subwoofera skrzypiały. Nie mam B8 czekam na nowe CC nie jestem stronniczy, ale A6 na pełnej K to ponad 450 tys a passat 260 tys, serwis audi 2X droższy ( marka premium ��) Ty masz chyba ogromne kłopoty ze zrozumieniem, gdzie pisałem o niezawodności? Mi 1.8 w B6 też pił ale naprawili na gwarancji. A6 w pełnej opcji to jakieś 700. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t111 Zgłoś #8539 Napisano 22 Października 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/146923-Po-pierwszym-roku-eksploatacji-ocena/page3 Nie mogę znaleźć na tej stronie żadnych rolet. O który # post chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianl Zgłoś #8540 Napisano 22 Października 2016 Zabawnie się Was czyta. Jeżeli ktoś kupując BMW liczy ile % straci na odsprzedaży, to oznacza to tyle, że nie powinien się w to BMW pakować, bo to nie auto dla ludzi liczących każdy grosz - jak każda marka "premium" gdzie sporo płacimy za znaczek, nie zawsze współgra to z proporcjonalnym wzrostem jakości. Argument, że BMW 3 się wyróżnia z tłumu też bawi - dziś w Polsce jeśli BMW ma się rzucać w oczy to musi być to M-ka pełnoprawna i to najlepiej w krzykliwym kolorze... Powyższy wywód miałby pewnie zastosowanie gdyby w miejsce "BMW" wstawić "VW" - zrozumcie, że ludzie kupując tu VW mieli ku temu powód - sympatie do marki, realne zauroczenie autem, racjonalność decyzji, pewne cechy użytkowe itd. Tak samo jak koledzy kupując BMW mają swoje 3 grosze - żeby się pokazać, czy mieć coś co prowadzi się lepiej. PS: 1:0 dla kolegi dojeżdzającego B5-tkę w dieslu uczącego gawiedź, że radość z jazdy to prowadzenie i moc tak jakby to była jego filozofia życia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach