Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Fotki po zabiegach :)

[ATTACH=CONFIG]137204[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]137202[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]137203[/ATTACH]

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

@Piokow.

 

Mozesz wrzucic jeszcze kilka fotek? Zamowilem taki sam zestaw. Biały pure + marseille + panorame. Jaki masz środek? St tropez czy czarny? Szyby przyciemniales tylko poprzez zewnetrzna firme czy miales tez pakiet sportowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszej załamce w związku z odbiorem auta z niedziałającym DCC i niemożliwością zarejestrowania do Car-netu dziś pierwsze pozytywy.

Po przejeździe standardowej trasy Wrocław-Kraków okazało się że o 30% mocniejszy silnik w stosunku do 1,8 160 KM w Superbie pali na tej trasie dokładnie tyle samo 8,5 l/100 km. :) Naprawdę super jak na auto mające na liczniku 300 km i średniej prędkości 118 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Piokow.

 

Mozesz wrzucic jeszcze kilka fotek? Zamowilem taki sam zestaw. Biały pure + marseille + panorame. Jaki masz środek? St tropez czy czarny? Szyby przyciemniales tylko poprzez zewnetrzna firme czy miales tez pakiet sportowy?

 

Środek mam brązowy z wentylacja foteli. Do tego dekor orzech i ambiente. Fotki jutro. Pakiet sportowy jest ale szyby dociemniane bo fabryczne jest do niczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dla scislosci;

na tym filmiku ani xc90 ani q7 nie jest wyposazone w boczne tylne poduszki

btw:

volvo nie wyposaza swoich samochodow w boczne poduszki z tylu, bo wg nich to bez sensu.

 

Tak dla ścisłości to wszelkie systemy zabezpieczające pasażerów działają tylko do max 60 km/h. Powyżej powodują że lepiej się w trumnie wygląda. Taka smutna prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak dla ścisłości to wszelkie systemy zabezpieczające pasażerów działają tylko do max 60 km/h. Powyżej powodują że lepiej się w trumnie wygląda. Taka smutna prawda.

Chyba jednak nie masz racji.

Po pierwsze systemy zabezpieczające nie zostają wyłączone powyżej szybkości 60 km/h więc działają nadal.

Powyżej 60km/h nadal łagodzą skutki zderzenia.

W żadnym przypadku nie zabezpieczają w 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już za kilka będę miał okazję zobaczyć Moon Rock na własne oczy. Może okaże się czarnym ........tzn. dwukolorowym :D koniem w kwestii wyboru tapicerki. Ale tak jak pisałem w mojej nieco przydługiej (sorry) relacji z testu biTDI brakuje mi w B8 takiego wnętrza na podobieństwo Latte Macchiato czy np. szarego jakie były dostępne w B6. Teraz jest za duży rozstrzał, albo prawie białe (ładne ale bardzo wymagające w utrzymaniu) albo czekolada (też ładna tapicerka, ale w całości za dużo brązu na plastikach). Uwielbiam jasne wnętrza, ale przy moim bliźniaczkach które zaczęły I klasę ten wariant odpada. Teraz przy beżowym wnętrzu jeżdżę z kocykiem na tylnym siedzeniu :bezzebow. A zatem za jakiś tydzień opiszę wrażenia i może jakieś zdjęcia z Moon Rockiem bo to chyba najrzadziej spotykane wnętrze w B8. Aaaa z tymi pokrowcami to bez urazy - ot takie skojarzenie ze zdjęć w necie. Liczę, że w realu będzie zacnie tym bardziej, że auto będzie w kolorze Tungsten (to mój nr 1).

 

Faktycznie latte macchiato było ładną tapicerką. Miałem w b6. Po 5 latach nie było śladu używania, a ani razu jej nie prałem i jednocześnie była raczej jasna. Obecnie mam takie zestawienie, o którym mówisz (Tungsten + Moon Rock). Też miałem dylemat czy brać jasne wnętrze, ponieważ moje dzieci zaraz jak wsiadają do samochodu rozpoczynają biesiadę. Poza tym mam same dobre doświadczenia z Alcantarą. Jak mi się uda w weekend wrzucę zdjęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba jednak nie masz racji.

Po pierwsze systemy zabezpieczające nie zostają wyłączone powyżej szybkości 60 km/h więc działają nadal.

Powyżej 60km/h nadal łagodzą skutki zderzenia.

W żadnym przypadku nie zabezpieczają w 100%.

 

 

Nie pisałem że się wyłączają tylko że nic nie dają. Powyżej 60 km/h obrażenia wewnętrzne są tak duże że mało kto schodzi ze stołu żywy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie pisałem że się wyłączają tylko że nic nie dają. Powyżej 60 km/h obrażenia wewnętrzne są tak duże że mało kto schodzi ze stołu żywy.

Pamiętajmy, że tuż przed wypadkiem często hamujemy i wytracając prędkość w chwili uderzenia jest na liczniku np. 60 km/h. A zatem i przy wyższych prędkościach poduszki nas ochronią, a nie tylko w mieście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętajmy, że tuż przed wypadkiem często hamujemy i wytracając prędkość w chwili uderzenia jest na liczniku np. 60 km/h. A zatem i przy wyższych prędkościach poduszki nas ochronią, a nie tylko w mieście.

 

Konkluzja jest taka, że poduszki lepiej mieć na pokładzie.

 

Dostałem informacje dot. Head Up Display (poniżej załącznik).

[ATTACH=CONFIG]137903[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie head up przy aid nie ma sensu. Wiecej zobaczymy na aid a jest niewiele nizej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się tylko, że ja nie chcę AiD (nawet za darmo :stop). Argumentację tej decyzji poruszyłem na poprzedniej stronie (test biTDI). Ale znam takich, którzy nie wyobrażają sobie B8 bez tej opcji. Na szczęście mamy wybór he he. Taką przewrotnością losu jest to, że oprócz biTDI to właśnie AiD jest jedną z dwóch rzeczy, których nie ma w Superbie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W/g mnie head up przy aid nie ma sensu. Wiecej zobaczymy na aid a jest niewiele nizej.

 

swoje zdanie o AID juz kiedys wyrazilem, wiec peace. nie bede sie powtarzal.

polityka sprzedazy tego wynalazku tez jest w mojej ocenie smieszna, ale ja nie o tym

 

dorzucajac kamyczek; w nowym audi a4, ten wynalazek kosztuje 1200pln.

a w przyszlyem roku jakas skoda w jakims pakiecie simply clever bedzie mialo AID za 660pln

i wszystko wroci do normy.

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swoje zdanie o AID juz kiedys wyrazilem, wiec peace. nie bede sie powtarzal.

polityka sprzedazy tego wynalazku tez jest w mojej ocenie smieszna, ale ja nie o tym

 

dorzucajac kamyczek; w nowym audi a4, ten wynalazek kosztuje 1200pln.

a w przyszlyem roku jakas skoda w jakims pakiecie simply clever bedzie mialo AID za 660pln

i wszystko wroci do normy.

pozdrawiam.

 

 

Plus 11420 za obowiązkowy Pakiet Technology więc nie kosztuje 1200 ...tylko 12620 !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem Ci Radek że wracałem w poniedzialek z Warszawy i wpadłem w taką zadyme śnieżna że ACC też szalał , co chwilę się wyłączał , za to jak jechałem do stolicy miałem wiatr czołowy , szumy takie że matko boska , jutro jadę do serwisu i zaraz to zgłaszam , ocipiec można jak to szumi.

 

PS

Szylton jak się włącza ten asystent zjazdu w DSG ? ....a i Tomek kupiłem Nokiany WR D3 dlatego bo kilku oponiarzy baaardzo "ciepło" :) o nich się wypowiadali , te co Ty podałeś to bardziej na autostrady chyba ...co nie

 

Witaj,

wyjaśniłeś coś może w sprawie tych szumów...

 

U mnie od strony pasażera szumi okropnie, a szumy zaczynają się juz od prędkości 90km/h, do 70 jest cisza.

Wydaje się mi, że jest to nie dopuszczalne w aucie tej klasy.

 

W dniu dzisiejszym byłem z tym problemem w ASO, przejechał się ze mną pracownik serwisu i również stwierdził, że okropnie szumi.

Następnie przejechaliśmy się autem demonstracyjnym i również szumiało lecz w moim odczuciu troszkę mniej niż w moim, ale przy prędkości 180km/h to była po prostu jakaś masakra w tym aucie...jeden wielki szum.

Wydaje się mi, że na pewno jest coś nie tak z tym wyciszeniem i będzie to problem globalny, bo nie wyobrażam sobie jeżdzić tym autem autostradą z wysokimi prędkościami, gdyż to po prostu męczarnia.

Najgorsze jest to że mam obawy usłyszeć od mądrali z serwisu że to jest cechą tego auta, gdyż w modelu porównawczym również szumiało.

Zastanawia mnie tylko to ze niektóre osoby na tym forum są niesłychanie zadowoleni z tego wyciszenia.

 

Może jest ktoś z moich okolic, kto jest zadowolony z wyciszenia paska, z chęcią bym się z nim przejechał aby to porównać.

Jestem z Zielonej Góry ale jak trzeba to mogę do kogoś podjechać aby to zweryfikować.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyświetlacz Head-Up w Audi A4 kosztuje 4.760 PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie żadnych nadmiernych szumów w mojej ocenie nie zaobserwowałem. Ocenę twojej usterki należy wziąć na logikę: auto z lewej i prawej jest takie samo, więc nie ma prawa jedna strona być wyraźnie głośniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. U mnie żadnych nadmiernych szumów w mojej ocenie nie zaobserwowałem. Ocenę twojej usterki należy wziąć na logikę: auto z lewej i prawej jest takie samo, więc nie ma prawa jedna strona być wyraźnie głośniejsza.

 

słuszna uwaga, ale w ASO mają problem z logicznym myśleniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem Pastucha dziś.

 

Jezu, co ja kupiłem. :-(

 

Przesiadam się z Golfa VII. koła 16"

 

Mój Pastuch ma DCC i koła 17"

 

Jest masakrycznie głośny na dziurach. Słychać każde dobicie amortyzatorów jak w aucie ze zużytym zawieszeniem.

 

Przykład - dojeżdzam powolutku do progu zwalniającego przed szkołą - takiego z kostki, wbudowanego w jezdnię. Samochód robi ŁUP! i wjeżdża na górę. Golf po prostu wjeżdzał bez żadnych odgłosów. Testowane na Comfort i Normal. Zresztą nie wyłączam komfort.

 

Mam coś nie tak z tym zawieszeniem? Dopiero 40 km zrobiłem - coś się jeszcze ułoży?

 

Pełna recenzja po jakimś 1000 km.

 

Emergency assist stop też nie ma przy automacie (i pakiecie drogowym). Jestem srogo zawiedziony bo dobierałem automat za radą sprzedawcy zeby mieć jam assist i emergency assist właśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odebrałem Pastucha dziś.

 

Jezu, co ja kupiłem. :-(

 

Przesiadam się z Golfa VII. koła 16"

 

Mój Pastuch ma DCC i koła 17"

 

Jest masakrycznie głośny na dziurach. Słychać każde dobicie amortyzatorów jak w aucie ze zużytym zawieszeniem.

 

Przykład - dojeżdzam powolutku do progu zwalniającego przed szkołą - takiego z kostki, wbudowanego w jezdnię. Samochód robi ŁUP! i wjeżdża na górę. Golf po prostu wjeżdzał bez żadnych odgłosów. Testowane na Comfort i Normal. Zresztą nie wyłączam komfort.

 

Mam coś nie tak z tym zawieszeniem? Dopiero 40 km zrobiłem - coś się jeszcze ułoży?

 

Pełna recenzja po jakimś 1000 km.

 

Emergency assist stop też nie ma przy automacie (i pakiecie drogowym). Jestem srogo zawiedziony bo dobierałem automat za radą sprzedawcy zeby mieć jam assist i emergency assist właśnie.

 

 

Spokojnie huczenie zawieszenia przejdzie po 1000 km, emergency assist stop jest i działa bardo dobrze. W instrukcji jest wszystko bardzo dobrze opisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności