bartex28 Zgłoś #21 Napisano 25 Kwietnia 2014 Tak z ciekawości ile kosztuje nowa lampa? kpl lampa z silniczkami, przetwornicą itd to rząd ok 1000zł szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #22 Napisano 25 Kwietnia 2014 kpl lampa z silniczkami, przetwornicą itd to rząd ok 1000zł szt.za xenon?Nowa goła lampa xenonowa kosztuje ok 1500-1600 do tego przetwornica i żarnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #23 Napisano 25 Kwietnia 2014 No to rzeczywiście warto rozpatrzyć czyszczenie. I chyba zaczynam się cieszyć, że nie mam xenonów:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burnada Zgłoś #24 Napisano 25 Kwietnia 2014 Skoro brudzą się xenony to i zwykłe też wymagają czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #25 Napisano 25 Kwietnia 2014 Nie wiem skąd macie te ceny, w warszawkich ASO jeszcze 2 lata temu kompletna lampa bixenon do B6 to koszt 3200 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartex28 Zgłoś #26 Napisano 25 Kwietnia 2014 za xenon?Nowa goła lampa xenonowa kosztuje ok 1500-1600 do tego przetwornica i żarnik. Nie podałem ceny nowej tylko "dobrej" używki już wyczyszczonej. Stąd ja zleciłem czyszczenie swoich lamp bi-ksenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #27 Napisano 25 Kwietnia 2014 odpowiedziałeś na pytanie "ile kosztuje nowa lampa" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19tomek91 Zgłoś #28 Napisano 6 Marca 2015 WITAM, Może orientuje się ktoś czy w Gliwicach lub okolicy jest serwis zajmujący się czyszczeniem i regeneracja soczewek i odbłyśników? posiadam passata b6 i w nocy już praktycznie nie oświetla mi drogi a jak pada to masakra ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #29 Napisano 8 Marca 2015 Ja w tamtym roku wymieniałem żarniki i przy okazji próbowałem wyczyścić soczewki od wewnątrz. Auto z 2008 r i zero nalotów wewnątrz. IMO, ksenony w VW świecą słabo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #30 Napisano 8 Marca 2015 IMO, ksenony w VW świecą słabo.Ja w piątek zakładałem u siebie nowe xenony i jest ogień. Długich praktycznie w cale nie trzeba włączać. Mam porównanie z XC90 i w pasztecie jest o klasę lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #31 Napisano 8 Marca 2015 ja wymieniałem żarniki w grudniu i też widze że szału nie ma, bardzo kiepsko swiecą te lampy, z tym że ja mam problem z jedną soczewką i ni cholery nie wiem jak sie za to zabrać , wyczyścić, a pasowałoby mi to zrobić. chodzi o to że jedna wygląda tak jakby była zaparowana ale to nie jest para i strasznie rozprasza światło. stojąc przed autem na jedną lampe patrze i nic nie oślepia ,a jak popatrze na druga to strasznie bije bo oczach , takim rozproszonym światłem, no i ta jedna ma własnie takie czyste i mieniące się w barwach szklo a druga jakby była nie zupełnie mleczna ale coś koło tego, tak jakby zaparowana , zakurzona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatoswinka Zgłoś #32 Napisano 8 Marca 2015 Witam. Ja wymieniłem żarniki na osrama i jest znacznie lepiej. Oryginały były białe jakby ktoś mleka do banki nalał. Auto z 2009r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #33 Napisano 15 Marca 2015 panowie czy ktoś czyścił soczewke od bixenonu, ktos pomoze jak sie za to zabrac, zrobić, bardzo prosze o pomoc ponieważ nie chce nic popsuć a lampa troche kosztuje. wczoraj mając troche czasu zrobiłem taki mały wycior na wygietym drucie i wyczysciłem soczewke z zewnątrz poprzez otwór od doświetlenia. cały syf, kurz pieknie zszedł i już bańka nie jest taka mleczna jak była. niestety po właczeniu świateł, widze że teraz z zewnątrz jest super kryształ ale wewnątrz jest taka jakby ściana kurzu ewidentnie na soczewce, co bardzo ogranicza i rozprasza swiatło. ponieważ ok środy bedę wymieniał ponownie zarniki (kupiłem w grudniu i niestety okazały się chińskimi philipsami) i wyciągał lampy chce tez w jakiś sposób wyczyścic soczewke od środka, tylko teraz pytanie jak to zrobić - myśle o jakimś wyciorze, cos takiego jak patyczek do uszu wersja hard- grubsza i dłuzsza(3patyczki do uszu zwiazać razem i przedłuzyć je na patyczku do szaszłyków) tylko teraz nie wiem czy mi sie ten manewr uda bo przeciez jest tam przysłona.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #34 Napisano 15 Marca 2015 od wewnątrz będzie mega ciężko. Napewno musisz lampę wyciągnąć, czyli zrzucić zderzak też. Następnie wyjąć żarnik i próbować się tamtędy dostać, ale będzie ciężko, ja zrezygnowałem i wysłałem lampę do całkowitej regeneracji wraz z odbłyśnikiem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #35 Napisano 15 Marca 2015 tego sie właśnie boje a że auto potrzebne niemal codziennie nie chce tego gdzies wysyłać i czekać kilka dni na lampe. tak czy siak zarniki bede wymieniał na tygodniu wiec zobacze jak to wygląda, mam cichą nadzieje ze mi się uda tymi przedłużanymi patyczkami do uszów, ewentualnie zobacze jak wydrzeć w całosci tą soczewke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #36 Napisano 15 Marca 2015 soczewki w b6 z tego co widziałem nie da się wyciągnąc, bez rozklejenia, w b5 fl można było, tutaj już raczej nie przejdzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #37 Napisano 15 Marca 2015 a możesz podzielic się ile taka regeneracja cie kosztowała? ja gdzies kiedyś czytałem coś że można wyjac tylko lampe trzeba rozciąć jakies większe kono zrobić a później zespawac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #38 Napisano 16 Marca 2015 tak to się da z wycięciem większego "okna" , jak dobrze pamiętam bo to z 2 lata temu było to ok 400-500 zł/lampa, wtedy nikt nie potrafił rozkleić lampy od b6 bo podobno jakimś dziwnym klejem klejona;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #39 Napisano 17 Marca 2015 dzwoniłem dzis do goscia co regeneruje lampki, aby wyjac soczewke i odblasnik trzeba rozcinac spód lampy a poźniej zespawać, wciul roboty której się napewno nie podejme ze wzgledu na duże ryzyko zepsucia. wziołem szmatke na drucie odpowiednio powyginałem i troche płynem do szyb, pózniej spirytusem i na końcu suchym recznikiem papierowym wyczyściłem z dwuch stron. od srodka mi się wydaje ze jest dużo lepiej to zrobić niż od zewnątrz ponieważ jest oparcie i można docisnać do soczewki gdzie z zewnątrz poprzez dziure od doświetlania nie bardzo mamy jak dociskać. założyłem nowe zarniki tym razem niby ori philips i lampki zaczeły teraz w nocy pieknie świecić. nie ma już efektu rozproszenia gdy patrze na auto z przodu wiec nikogo już chyba nie bede oślepiać a i przy scianie wkońcu widze prawidlowe załamania takie jakie mają być przy xenonie, gdzie wcześniej żadnych załamań i cieni nie zauważałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #40 Napisano 30 Października 2017 Mam taki pomysł: Jak szybko ocenić, czy trzeba wymienić palniki, żarówki, wyczyścić soczewkę, czy regenerować/wymienić odbłyśnik? 1. Ustalić jak świecą nowe, czyste lampy 2. Porównać swoje 3. Podjąć decyzję. Wykonanie: ktoś z naszych forumowiczów cieszący się nowym autem (nowymi lampami) mierzy ilość luxów wychodzących z lamp w ustalonych warunkach (np 1m, lub 5m od lampy) i zapodaje na forum wartości referencyjne, czyli punkt odniesienia. Czym mierzyć: smartfon z odpowiednią aplikacją Wszystko. Dwie uwagi:- dobrze by było,żeby każdy robił pomiar tą samą aplikacją,(podał jej nazwę)żeby uzyskać maximum dokładności. No i wpływ światła zastanego- idealnie: całkowita ciemność- np garaż. Ale myślę,że zgrubny pomiar bez zachowania tych warunków i tak da do myślenia. Co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach