Skocz do zawartości

tatoswinka

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tatoswinka

  • Urodziny 01.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Majdan KrasieniNski

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Czy ma ktoś symbol diod led (żółto-czerwona), ewentualnie jakieś źródło do zakupu takich diodek dobrej jakości. Chciałbym wymienić. Pozdrawiam.
  2. Witam ponownie. Może komuś się przyda. Do wymiany był moduł sterowania pompą w baku.
  3. Witam Wszystkich. Od kilku dni mam dziwny objaw w swoim B6 1.8TSI silnik BZB. Zdarzyło się na razie 3 razy. Po uruchomieniu silnika po kilkunastu sekundach (ujadę kilkadziesiąt metrów normalnie) silnik gaśnie. Nie gwałtownie tylko stopniowo. Obroty spadają i stop. Wygląda to tak jakby paliwo się skończyło. Próbuję uruchomić, kręcę 3, 4 razy i w końcu po pół minuty kręcenia rozrusznikiem startuje i pracuje ok. Zaznaczam, że dwa razy na silniku zimnym, a raz na ciepłym po tankowaniu na stacji - nie ma reguły. Normalnie uruchamia się na dotyk. Silnik pracuje bez zarzutu, chociaż ma już 203kkm. O dziwo z braniem oleju również nie ma tragedii, 1,5l między wymianami to dobry wynik. Wyprzedzę pytanie - komputer nie zapisuje błędów i to jest najgorsze. Niestety mam mały tester przenośny więc jego możliwości są ograniczone, nie mam logów. Czy jest gdzieś na zasilaniu benzyny jakiś zawór zwrotny? Może on szwankuje i cofa się benzyna - nie zawsze. Wygląda to tak jakby kończyło się paliwo. Chociaż nie wiem czy wtedy nie powinien pokazać błędu np. niskiego ciśnienia. Proszę o radę. Pozdrawiam. 20122017: pojawiły się błędy: P3044 Fuel pump: short circuit P2293 Fuel pressure regulator valve-N276: mechanical malfunction P3043 Fuel pump: mechanical malfunction Mówiąc krótko, trzeba rozglądać się za pompą.
  4. OK jest, jak wpisywałem 1.8TSI nic mi nie pokazało. Jest jeszcze pytanie - ja mam u siebie jedną sondę. Czy zastosowanie tego wynalazku nie wpłynie na pracę silnika ?
  5. Witaj. Mógłbyś podesłać link do aukcji. Dzięki
  6. Witam. Ja mam ten błąd od 2 lat. Średnio raz na 2 wypalone zbiorniki. Na razie z tym żyję. OBDII za 35zł na BT i aplikacja Torque na smartfona. Kasuję i jeżdżę dalej . Powodzenia.
  7. pompa w baku to mniejszy problem, wysokie ciśnienie jest na pompie zasilanej z wałka rozrządu, trzeba odpiąć czujnik ciśnienia i uruchomić na chwilę silnik, wtedy ciśnienie spadnie
  8. Witam. Można wymienić samą pompę tę którą wskazałeś w linku jeśli oczywiście pompa cieknie. Ja miałem pękniętą obudowę agregatu który wygląda mniej więcej tak: http://allegro.pl/termostat-pompa-wody-1-8-tsi-tfsi-06h121026dc-i5705071551.html. W aso 1200, a ja kupiłem od Skody za 550 nowy. Problem polega na tym, że trzeba zdemontować kolektor dolotowy, a tam są wtryski i wysokie ciśnienie - trzeba pamiętać, żeby je obniżyć - był gdzieś opis demontażu kolektora dolotowego.
  9. Ok też następnym razem zrobię płukanie. Ja używam Motul x-cess 5w40.
  10. Niestety w tych silnikach tylko wtryski bo już zaworów i dolotu nie wyczyścisz dodatkiem do benzyny. Ja zrobiłem czyszczenie za pomocą Jet Clean Tronic Liquimoly. Nic nie zmieniło się jeśli chodzi o szarpanie. Delikatne jest nadal. Nie próbowałem dłuższy czas jeździć na 98, może warto przetestować.
  11. Witam. Odświeżę temat. Jestem właśnie po wymianie gum stabilizatora w B6 2009r. 1.8TSI. Mój drążek ma średnicę 23,6mm. Pasują do niego idealnie tuleje firmy TED-GUM o numerze 00724685. Stalowe obejmy należy od spodu lekko nawiercić wiertłem nr 12 aby ściąć zaprasowany rant nakrętki. Wtedy bez problemu rozbiera się cały uchwyt tulei. Nowe tuleje pokazane powyżej pasują w 100%. (oczywiście jeśli jest ta średnica drążka). Cały zabieg wymaga gimnastyki, ale jest do zrobienia bez wyjmowania drążka. UWAGA - należy zwrócić uwagę aby przy manewrowaniu drążkiem nie uszkodzić osłon drążków kierowniczych ostrymi rantami obejm tulei. Powodzenia.
  12. Witam. Ja wymieniłem żarniki na osrama i jest znacznie lepiej. Oryginały były białe jakby ktoś mleka do banki nalał. Auto z 2009r
  13. Witam. Ja mam 1.8TSI 2009r. i jest 41, wymieniałem kilka dni temu. Sprzedawca sprawdził po VIN. Pozdrawiam.
  14. Zastanawiam się nad jedną rzeczą. U mnie jest jedna sonda za katalizatorem wstępnym. Po numerze odczytanym z sondy okazuje się, że jest to sonda diagnostyczna. Z zeszytu szkoleniowego dla serwisantów VW dowiedziałem się, że w tym silniku zrezygnowano z sondy regulacyjnej. Czy to oznacza, że u mnie sonda pełni tylko funkcje diagnostyczne ?
  15. to gratulacje ! Gdzie dokładnie robiłeś, to zadzwonię i pogadam bo mi lokalny tunner powiedział, że w wersji z jedną sondą jest to nie możliwe. W przypadku jednej sondy nie może jej wyłączyć bo silnik nie będzie miał skąd brać danych do mieszanki. Trochę się zdziwiłem, bo nie chodzi przecież o wyłączenie sondy tylko o wyłączenie kontroli jakości spalin. Powiedział to bez większego przekonania także może ktoś inny zrobi to bez problemu. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności