Skocz do zawartości
Michal1980

Passat B8 od sierpnia 2014

Rekomendowane odpowiedzi

DCC i ACC w serii w HL 240 i wiele innych rzeczy w serii + pakiet business za 3k i parę innych rzeczy minus rabaty i jest niezłe auto.

 

Martwi mnie jedynie "pakiet siedzenia" dostępny jedynie gdy fotele są całe w skórze Nappa (a nie dostępny gdy jest alkantara ze skóra).

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne autko będzie. Podobają mi się te konfiguracje i silniki TDI 190 i 240 kucy malina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój typ to B8 Comfortline 2.0 TDI 150KM + pakiet biznes, oświetlenie ambiente, KESSY, Panorama, Elektroniczne zegary i park assist

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według cennika standardem dla każdej wersji jest "System Keyless Go - bezkluczykowe uruchamianie pojazdu". Dopłaty wymaga natomiast "Pakiet Easy Open - system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu oraz system bezdotykowego otwierania i elektrycznego zamykania klapy bagażnika".

 

Czy powyższe oznacza, że:

a) w standardzie jest okrojona wersja dawnego keyless access pozwalająca jedynie bezkluczykowo uruchamiać samochód, a doprowadzenie do pełnej wersji keyless access (czyli bezkluczykowe otwieranie) wymaga zamówienia przy okazji elektrycznej klapy bagażnika?

b) ktoś popełnił błąd formułując cennik i znane nam od dawna keyless access jest w standardzie, a dopłaty wymaga jedynie elektryczna klapa bagażnika?

c) ktoś ma inne pomysły?

 

W niemieckim cenniku żadna forma keyless acces nie jest standardem, więc nic nie rozumiem. Przecież na rynek polski nie przygotowano by chyba specjalnej okrojonej wersji, żeby ją dawać bez dopłaty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Martwi mnie jedynie "pakiet siedzenia" dostępny jedynie gdy fotele są całe w skórze Nappa (a nie dostępny gdy jest alkantara ze skóra).

Bo nie będziesz mieć klimatyzowanych foteli z alkantarą, a w "pakiecie siedzenia" są klimatyzowane fotele.

W końcu zostało coś sensownego wprowadzone jeśli chodzi o bezpieczeństwo, PreCollision coś tam... W niektórych markach jest ten system stosowany już od prawie 10 lat.

Ogólnie B8 jak dla mnie na plus, szkoda tylko, że TDI ma 240PS wyciągnięte z jedynie dwóch litrów pojemności-mocno wysilony będzie ten silnik, przez co dramatycznie spadnie jego trwałość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo nie będziesz mieć klimatyzowanych foteli z alkantarą, a w "pakiecie siedzenia" są klimatyzowane fotele.

W końcu zostało coś sensownego wprowadzone jeśli chodzi o bezpieczeństwo, PreCollision coś tam... W niektórych markach jest ten system stosowany już od prawie 10 lat.

Ogólnie B8 jak dla mnie na plus, szkoda tylko, że TDI ma 240PS wyciągnięte z jedynie dwóch litrów pojemności-mocno wysilony będzie ten silnik, przez co dramatycznie spadnie jego trwałość.

 

A to jest jeszcze produkowany jakiś samochód, który może zasłużyć na miano "trwałego" ?:manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to jest jeszcze produkowany jakiś samochód, który może zasłużyć na miano "trwałego" ?

Myślę, że część benzynowych wolnossących jednostek, które nie mają wyciśniętej mocy do ostatniej kropli będzie bardziej trwała od wysilonego klekota czy turbo-benzyny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo nie będziesz mieć klimatyzowanych foteli z alkantarą, a w "pakiecie siedzenia" są klimatyzowane fotele.

 

To zauważyłem, ale wolałem żeby dali "pakiet siedzenia 2" dla foteli z alkantarą (bez wentylacji). W sumie to nie wiem, bo nie jeździłem autem z wentylowaną skórą i nie wiem jak to się zachowuje w rozgrzanym w słońcu aucie itp. Jeśli skóra nie parzy, to w sumie przeboleję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według cennika standardem dla każdej wersji jest "System Keyless Go - bezkluczykowe uruchamianie pojazdu". Dopłaty wymaga natomiast "Pakiet Easy Open - system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu oraz system bezdotykowego otwierania i elektrycznego zamykania klapy bagażnika".

 

Czy powyższe oznacza, że:

a) w standardzie jest okrojona wersja dawnego keyless access pozwalająca jedynie bezkluczykowo uruchamiać samochód, a doprowadzenie do pełnej wersji keyless access (czyli bezkluczykowe otwieranie) wymaga zamówienia przy okazji elektrycznej klapy bagażnika?

b) ktoś popełnił błąd formułując cennik i znane nam od dawna keyless access jest w standardzie, a dopłaty wymaga jedynie elektryczna klapa bagażnika?

c) ktoś ma inne pomysły?

 

W niemieckim cenniku żadna forma keyless acces nie jest standardem, więc nic nie rozumiem. Przecież na rynek polski nie przygotowano by chyba specjalnej okrojonej wersji, żeby ją dawać bez dopłaty...

 

Passat B8 nie ma stacyjki przy kierownicy. Nie ma wogole niczego gdzie mozna włożyć klucz. Przycisk jest koło lewarka. Mozesz miec racje ze to uproszczona wersja KESSY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mamy cennik Passat B8

[ATTACH]122474[/ATTACH]

[ATTACH]122475[/ATTACH]

Variant Highline 240 z panoramą, navi, DCC, easy open i siedzeniami wychodzi ponad 200... Sporo, ale może się jakieś rabaty z czasem pojawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie łapię, mi wyszło 190 (navi + LED TOP w pakiecie business za 3000), panorama 4800, DCC w serii dla 240, Easy Open w pakiecie za 3400 oraz siedzenia za 6400 + Nappa za 1400.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benzyna V6 by się przydała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie łapię, mi wyszło 190 (navi + LED TOP w pakiecie business za 3000), panorama 4800, DCC w serii dla 240, Easy Open w pakiecie za 3400 oraz siedzenia za 6400 + Nappa za 1400.

Policzyłem za DCC 3910, navi Pro i chyba jeszcze hak doliczyłem. Plus lakier 2500

Jeździłem ostatnio nową Octawką z tą nawigacją Discover Media i jednak dopłaciłbym te 3200 za Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie jeździłem autem z wentylowaną skórą i nie wiem jak to się zachowuje w rozgrzanym w słońcu aucie

Wentylowana pełna skóra sprawdza się w upały wyśmienicie :D

Benzyna V6 by się przydała

Diesel V6 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ci co siedzą i pierdza w stołek na wysokich stanowiskach nie pozwolą żeby skoda zjadła VW a VW audi, dlatego Passat nie ma mocnego dizla jak choćby a4, nie mówiąc o a6.

B8 może być najładniejszym passatem w historii. Możliwe że za 3 lata się pokusze ale absolutnie nie z tymi licznikami LED.

I co wy widzicie w tym keyless? Przecież to łajno. Dla mnie włożenie kluczyka do stacyjki to swoista inauguracja każdej podróży, a koncerny robią z nas inwalidów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem nowe silniki w Passacie pojawią się mniej więcej od 9 tygodnia produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ze zdjęć nie przypadł do gusty nowy B8 w szczególności mordka a la romb, gril brzydki, światła ujdą, halogeny i te wcięcia nie pasują. Boczna linia jest super :respect, prosta, wgięcie na wysokości klamek bardzo ładnie się prezentuje. Tył... tył ujdzie w sedanie ale w kombi :wmorde Środek. Licznik to tragedia nie przemawia do mnie ten LED, mogliby by jakoś zmodyfikować te z B7 i gitara bo są bardzo ładne ale wszystko musi iść "z duchem czasu" Deska nie za ładna i te nawiewy :hmm Generalnie nie pod pasował mi wizualnie ten samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie ze zdjęć nie przypadł do gusty nowy B8 w szczególności mordka a la romb, gril brzydki, światła ujdą, halogeny i te wcięcia nie pasują. Boczna linia jest super :respect, prosta, wgięcie na wysokości klamek bardzo ładnie się prezentuje. Tył... tył ujdzie w sedanie ale w kombi :wmorde

Widać role się odwróciły. Teraz B7 jest brzydki w sedanie, a B8 w kombi. Choć znając życie i tak się opatrzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności