Skocz do zawartości
Michal1980

Passat B8 od sierpnia 2014

Rekomendowane odpowiedzi

Bodajże w ostatnim "Motorze" czytałem, że premiera nowego B8 w Polsce ma być w lipcu, a w salonach od listopada br.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowe Mondeo? W USA można je kupić od dawna

 

W juesej można kupić co najwyżej Fusiona ;-)

Tak czy siak będzie to konkurencja dla B8, równorzędna czy nie to się okaże po lokalnych premierach obydwu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To to samo auto. Tylko nazwy inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]119447[/ATTACH]

Są pierwsze oficjalne szkice...

 

Dla mnie to nowe B8 wygląda jak nowe CC z R pakietem , przód może minimalnie bardziej rozjechany w lewą i prawą stronę. Czytałem ostatnio o nowym passacie w gazecie motoryzacyjnej . Wg mnie to moc osiągnięta z tych silników to jakaś porażka... 230 koni z 2 litrowego diesla ..?! Ciekawe ile to pojeździ :)

 

To samo co robi ford ... 1.0 Turbo Ecoboost i ponad 100 koni mechanicznych. To dołowanie pojemności niczemu dobremu nie służy .

 

Pamiętam jak miałem Stare A6 w 3.0 benzyna , auto jechało z pojemności silnika , było tak elastyczne pod względem prędkości na każdym biegu.. 130 na godzinę na 2 biegu to nie problem . A teraz każdy tylko turbo turbo turbo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Euro6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ladny sedanik, ale bardziej mnie zastanawia jak kombi bedzie wygladalo :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wg mnie to moc osiągnięta z tych silników to jakaś porażka... 230 koni z 2 litrowego diesla ..?! Ciekawe ile to pojeździ :)

Wystarczy że ze 3 lata i będzie OK ;)

Bardziej mnie ciekawi JAK to będzie jeździć i czy 7-biegowe DSG tyczy się tylko słabszych wersji czy do mocniejszych silników też coś nowego wrzucą.

Ostatnio miałem okazję pojeździć nową 320d z 8-biegowym automatem i fajnie jest mieć przy 160km /h obroty poniżej 2000/min.

No i czy zawieszenie pozostanie kanapowate czy coś usztywnią...

 

 

W tym filmiku powyżej - mnie to wygląda na wersję US obecnej generacji z drobnym liftem, nawet nawigacja to RNS510 więc nic nowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DzejDzej a co ma być za 3 lata? Skrzynie 8 biegowe rozumiem, mniejsze obroty mniejsze zużycie paliwa etc. Natomiast w silnikach ten downsizing chyba na dobre nie wyjdzie. Nie wiem czy tylko ja tak uważam ze to juz jest wyżylowane do granic możliwości i długo nie pojeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z przymrużeniem oka - 3 lata i masz se kupić nowy, tak obecnie zakłada większość producentów.

 

A co do wyżyłowania - u mnie w rodzinie jest Mini Cooper S JCW, gdzie z silniczka 1.6 wychodzi 210KM, a jeździ 7 rok bez najmniejszego problemu z silnikiem / skrzynią. Więc ciężko oceniać po samych papierach ile to pojeździ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile % Polskiego społeczeństwa stać na to żeby brać co 3 lata nowke sztukę z salonu..

 

Oczywiście nie mowię ze wszystkie B8 bedą sie sypać. To jak z B6 2.0 TDI na PD .. Jest dużo osoby których nic sie nie dzieje imają takich którzy przeklinają pod nosem ten silnik ;) wszystko zalezy od egzemplarza jaki sie trafi , ale kupywanie takiego auta z mała pojemnościa a duża mocą to jakies nie porozumienie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kilka info sprawdzonych: Premiera prasowa za 2 tygodnie (lipiec) potem oficjalna prezentacja w Paryżu.

 

Auto będzie kilka procent droższe od obecnych Pasków, ale bardziej premium wykończenia i systemy. Lżejszy o 85 kg. Silniki - to już wiadomo (diesel biturbo 240 koni, i benzyna 280)

W standardzie PreCrash (z Golfa VII) XDS+ (tu nie mam pewności), oraz dodatkowo płatne: Blind Spot z monitorowaniem ruchu poprzecznego przy wyjeździe z parkowania (system debiutujący obecnie w Sportsvania), Pedestarian Alert (monitorowanie wtargnięcia pieszysch na ulicę), JamTraffic ( automatyczna jazda w korkach, start i stop i dojazd oraz monitorowania pasa ruchu - w połączeniu z Line Assist, podniesienie prędkości przy której auto może samodzielnie hamować (Citi) z 30 do 50 km.

 

i najważniejsze - auta demo w salonach od października/listopada, zamówienia możliwe, ale odbiór od stycznia 2015 :-) Warto czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zbędna elektronika na pokładzie = więcej rzeczy podatnych na jak by to powiedzieć SPIER******E SIĘ.

 

okiemserca- szczerze to wg mnie żadna z tych funkcji przydatna nie jest do codziennej jazdy i ja bym temu nie zaufał np : systemowi który ma pomóc zatrzymać auto w przypadku wtargnięcia pieszego na ulicę, jeździe w korkach.

 

Wyglądowo to kwestia gustu - mi osobiście B8 się nie podoba, co nie znaczy że jak ujrzę w realu to zacznie się podobać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne zależy co kto lubi i ile jeździ. Dla mnie DSG + tempomat to podstawa. Żałuję że nie mam ACC. Monitorowanie ruchu poprzecznego przy cofaniu jest bardzo przydatne. Traffic jam bym chciał aby w korkach czytać fora :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

to jest wersja USA i nawet się nie różni od obecnego Paska na USA.

Najlepsze jest to że nie ma nawet czujników parkowania- a wersja wystawowa powinna być na wypasie. Linia boczna jest jak w A4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno był już nieoficjalny pokaz w polsce dla dealerów...tylko sedan i podobno jest baaardzo fajny...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik nie przedstawia B8 ki. Nowy Pasek jest bardzo fajny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli mówiąc że jest b. fajny? Widziałeś go? Rozwiń swoją wypowiedź...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie widziałem na żywo, ale jak wynika z relacji osób które widziały :-) warto poczekać na ten model. Doprecyzowując chodzi przede wszystkim o jakość wykończenia i wyższy standard materiałów (wnętrze - kabina), VW systematycznie próbuje pozycjonować się ciut bliżej Premium.

Nowa, dynamiczniejsza stylistyka grila i lamp, klamki w lini bocznego przetłoczenia (jak w BMW), tył lekko zaokrąglony podobnie jak w wyższych modelach audi, wydechy ukryte w zderzaku (ale tylko w pakiecie R Line)

 

Jednak największe wrażenie robi nowy Passat CC Fastback (jesień 2016), który zastąpi CC. Będzie się mocniej różnił od sedana, zwłaszcza w lini tyłu (podnoszona tylnia szyba wraz z klapa bagażnika)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności