Łysy Zgłoś #161 Napisano 2 Września 2014 Mój B6 miał 240 tysi i DSG chodziło jak nóż w maselko. Teraz mam ponad 190 i jest to samo. Jak ktoś jeździ jak malpa i jest flejtuchem to zarznie skrzynie w czołgu nawet. Ja DSG uwielbiam. Młodzież jeszcze się szkoli - za dużo podręczników za mało teorii Dawaj wątek z tym superbojem - na co tam euorcienciaki wyskrobałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #162 Napisano 2 Września 2014 Mój B6 miał 240 tysi i DSG chodziło jak nóż w maselko Mój miał przejechane 325tkm i skrzynia chodziła idealnie. Z tym przebiegiem poszedł dalej do ludzi. Warunek jeden-wymiana oleju i filtra co 60tkm. Ale wróćmy do tematu B8-silniki są wyżyłowane i długowieczności im nie wróżę. Poza tym zgrabne autko z ciekawymi systemami-jednego mi brak, o czym już chyba wcześniej wspominałem-diesla V6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #163 Napisano 2 Września 2014 Ale wróćmy do tematu B8-silniki są wyżyłowane i długowieczności im nie wróżę. Zgadzam się zupełnie. Najlepiej chyba wyjdzie biturbo bo moc realna co do sprzętu. Jakoś z 2.0 190 kucy to mnie przeraża... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #164 Napisano 2 Września 2014 Dawaj wątek z tym superbojem - na co tam euorcienciaki wyskrobałeś. Spokojnie - w niedziele cykne fote i skrobne pare zdan o Skodzinie. Co do B8 - wg mnie to najwieksza wada jest wlasnie brak diesla V6. Co z tego ze bedzie 240 konny, jak na 4 garach. Passat urosl juz do takich i rozmiarow, i prezentowany jest juz jako klasa srednia wyzsza, ze TDI V6 nalezy sie jak psu buda. Ale tak jak pisalismy wczesniej - Skoda, VW i Audi musza znac swoje miejsce szeregu - niestety. I jeszcze jedno - moze nie zwiazane z B8, ale dobrze chyba wiedziec i sobie pogdybac - jak wiecie, geniusze z UE wprowadzili rouzporzadzenia o maksymalnej mocy odkurzaczy (900W). Pozniej chca tez objac nim inne urzadzenia - pomysl zgola szalony, ale w calym tym lajnie jest jeden plus - wlasciwie nadzieja - otoz owi geniusze rozwazaja tez, czy nie wprowadzic dla urzadzen (m.in. samochodow, czy tam silnikow) norm dotyczacych minimalnej trwalosci - czyli np dla lampki byloby to 100 tysiecy godzin, dla pralki 4000 cykli, a dla silnikow np 300000km. Mysle, ze gdyby takie cos weszlo, to my bysmy zyskali - raz, jesli kupujemy nowe auto, nie martwimy sie o to, ze nam po 30000 cos ni strzeli - dwa - uzywane auta znacznie by potanialy, jesli bylyby blisko "kreytycznego" przebiegu. Wtedy takie 1.4 180KM mozna by brac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #165 Napisano 4 Września 2014 Nie zapominajmy, że w 240 Biturbo będzie siedziała skrzynia DSG - DQ500, o tym już pisałem, nie martwiłbym się o jej trwałość przy takim małym silniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #166 Napisano 4 Września 2014 Jara mnie ta moc i ta skrzynia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #167 Napisano 4 Września 2014 Jara mnie ta moc i ta skrzynia no już już rączki na kołdrze dzisiaj:) ciekawe jak się będzie kręcić takie biturbo:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #168 Napisano 4 Września 2014 To co Weso do Jarka do Krotoskiego na jazdę próbna sie umawiamy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #169 Napisano 5 Września 2014 Myślicie że 240 będzie autem dostępnym do testów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #170 Napisano 5 Września 2014 W Benepolu jest golf gti wiec moze i biturbo dadza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #171 Napisano 5 Września 2014 Ta zwyklejsza wersja 2.0TDI - 190KM też wydaje się niezła, choć tam w standardzie nie ma tego co w 240. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #172 Napisano 5 Września 2014 To co Weso do Jarka do Krotoskiego na jazdę próbna sie umawiamy ? aa widzisz czytasz mi w myślach, miałęm to pisać, ze trzeba się na jazdę próbną wybrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #173 Napisano 5 Września 2014 Nigdy nie miałem okazji zapisywać się na jazdę próbną. Jak to w ogóle wygląda? Rozumiem że jedziemy z jakimś pracownikiem VW, ale jak długo? I potem próbują nam wcisnąć takiego paska czy kulturalnie mówi się nara? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #174 Napisano 5 Września 2014 Ja z racji ze mam znajomego w Aso jezdzilem juz pare takich jazd. Sirocco jak wyszlo nowe to zrobilem prawie 100km jezdzilem z tym kolega. Prawie 2 godziny. Dalejsz w palnik miasto trasa. Fakt ze on mnie zna wiec nie wiem czy kazdemu tak by pozwolil. Tiguna dostalem na pol dnia i juz sam jezdzilem. Co do rozmowy to ja normalne pogawedki kolezenskie. Ale pewnie w innym wypadku gadaja o plusach auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #175 Napisano 5 Września 2014 Ja z racji ze mam znajomego w Aso jezdzilem juz pare takich jazd. Sirocco jak wyszlo nowe to zrobilem prawie 100km jezdzilem z tym kolega. Prawie 2 godziny. Dalejsz w palnik miasto trasa. Fakt ze on mnie zna wiec nie wiem czy kazdemu tak by pozwolil. Tiguna dostalem na pol dnia i juz sam jezdzilem. Co do rozmowy to ja normalne pogawedki kolezenskie. Ale pewnie w innym wypadku gadaja o plusach auta. przeciez w Mercedesie byłes na jazdach jeszcze:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #176 Napisano 5 Września 2014 Ano tak tam bez znajmości ale E klase cisnąłem i nic gośc nie mówił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #177 Napisano 9 Września 2014 Jak to w ogóle wygląda? Rozumiem że jedziemy z jakimś pracownikiem VW, ale jak długo? I potem próbują nam wcisnąć takiego paska czy kulturalnie mówi się nara? 30.08 jeździłem superbem w ASO Słupsk. Okazujesz prawo jazdy, wsiadasz z pracownikiem ASO do auta na miejsce kierowcy i w drogę. Ja pokręciłem się trochę po mieście, później wyskoczyłem na obwodnicę, żeby wdepnąć gaz w podłogę i zeszło mi około pół godziny. Gdybym chciał dłużej, to pewnie nie byłoby problemu. Po powrocie do ASO obejrzałem sobie auto, podziękowałem za przejażdżkę i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #178 Napisano 11 Września 2014 (edytowane) http://www.autoalgerie.com/de-tres-pres-et-en-exterieur-ce,8214 Edytowane 11 Września 2014 przez marcinrz7463 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hyper Zgłoś #179 Napisano 24 Września 2014 Nie wiem, czy było? --- Trochę zdjęć i inne filmiki do znalezienia tutaj: http://www.motor-talk.de/forum/neuer-passat-auf-der-strasse-erwischt-t5004944.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #180 Napisano 25 Września 2014 Ja w połowie sierpnia jeżdziłem Octawką 1.8 TSI i tez nie bylo problemu żebym pocisnal na autostradzie jak i pojezdzil po miescie. 40 min jazda, podziekowanie za jazde i nara z cennikiem do domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach