Zielas Zgłoś #21 Napisano 23 Stycznia 2014 Dzięki za informacje! Właśnie powalczyłem z kluczykiem i wkładką bo chyba nigdy nie była używana, ale rozruszałem ją za w czasu. Kiedyś chyba odłączyłem aku (klemę minusową) przy uzbrojonym alarmie i nie wyło (ale nie dam sobie ręki uciąć że go uzbroiłem, choć chciałem sprawdzić ile prądu żre na postoju, więc raczej go uzbroiłem). Mój wył po zdjęciu klemy na uzbrojonym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #22 Napisano 24 Stycznia 2014 rozumiem, że jak zamknę auto z grota po wyjęciu akumulatora to co najwyżej zamkną się drzwi kierowcy (dlatego lepiej jest to zrobić póki jest prąd (centralny)). Przy zamykaniu z grota uaktywnia mi się alarm (mignęły kierunki i dioda zaczyna migać). To normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #23 Napisano 24 Stycznia 2014 rozumiem, że jak zamknę auto z grota po wyjęciu akumulatora to co najwyżej zamkną się drzwi kierowcy (dlatego lepiej jest to zrobić póki jest prąd (centralny)). Przy zamykaniu z grota uaktywnia mi się alarm (mignęły kierunki i dioda zaczyna migać). To normalne? Właśnie tego teraz nie mogę sprawdzić czy alarm się załączą z grota, wydaje mi się że tylko zamyka auto bez alarmu. Sprawdzisz jak zdejmiesz klemę. To chyba byłoby za łatwe dla złodziei wyłączyć alarm z grota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
germar Zgłoś #24 Napisano 24 Stycznia 2014 Właśnie tego teraz nie mogę sprawdzić czy alarm się załączą z grota, wydaje mi się że tylko zamyka auto bez alarmu. Sprawdzisz jak zdejmiesz klemę. To chyba byłoby za łatwe dla złodziei wyłączyć alarm z grota. W B5 właśnie łamakiem można wyłączyć alarm. Sam to przeszedłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #25 Napisano 25 Stycznia 2014 Jest tak jak pisalem, zamykajac auto grotem aktywuje sie alarm (nawet w instrukcji jest napisane Z3.1 s. 46) zatem jak zamkne auto grotem przed wyjeciem aku to bedzie wyl po odpieciu aku. Sposob jest taki: wyjac kluczyk ze stacyjki (jesli wczesniej byl w niej), pociagnac za wajche od maski, otworzyc drzwi kierowcy, rygluje sie przyciskiem na drzwiach kierowcy wszystki drzwi (zamknieta klodka), zamyka sie fizycznie drzwi kierowcy, wyjmuje sie aku, zamyka maske, zamyka sie grotem drzwi kierowcy. Auto jest szczelnie zamkniete, po naladowaniu aku, otwiera sie drzwi kierowcy grotem no i reszte wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nesepaczi Zgłoś #26 Napisano 1 Lutego 2014 Kolego nie rób tak, nie otworzysz samochodu bez prądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nesepaczi Zgłoś #27 Napisano 24 Lutego 2014 Witam, mam ten sam problem i pośrednio doszedłem co jest tego przyczyną. Mój Passat zeżarł cały prąd w 10 dni. Jeżeli masz Paska Varianta mój z roku 2006 to może być ta sama przyczyna. Oddałem akumulator na gwarancji bo myślałem, że to jego wina. Jak się okazało aku. jest super sprawny tylko rozładowany, naładowali i mi oddali. Włożyłem do samochodu, podłączyłem go przez amperomierz multimetru 20A i czekam. Prąd na początku 12A i spada do 1,6 i 0,5 A. Siedzę sobie gapie się w ten wyświetlacz z 10 minut i nagle pierdut otworzyła się tylna klapa SAMA. I za chwilę pyk pyk znowu 2 razy, i tak co kilka minut. Myślałem, że to wina mikroprzycisku w klapie, rozebrałem wydłubałem go z tego plastiku ale się okazało że jest sprawny. Ciekawostką jest, żę przy odłączonej kostce od tego pstryczka i podświetlenia rejestracji, zamek nie głupieje. Samochód daje się uśpić i pobór pądu spada poniżej 100mA. Mam koncepcję: wymienię zamek tylnej klapy i zobaczę co się będzie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek-Szaku Zgłoś #28 Napisano 29 Grudnia 2014 kto mi pomoże? po kilku dniach postoju w garażu auto nie odpala, aku jest sprawny i prawie nowy, coś zżera prąd, bo pobór to aż 2,5A, wyciągając każdy bezpiecznik po kolei doszedłem że jest to bezpiecznik F7 od radia/navi tylko że po wyjęciu tego bezpiecznika pobór prądu jest nadal duży bo 1,2A, po wyjęciu radia (mam MFD2) nadal 1,2A, przy radiu nic nie robiłem, jedynie 3-4 lata temu wgrywałem nowy soft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #29 Napisano 29 Grudnia 2014 Mierzyłeś pobór po zamknięciu auta i odczekaniu 20min aż się wszystko uśpi? Poza radiem coś jeszcze pobiera Ci za dużo prądu. Wyjmij bezpiecznik od radia i wyciągaj kolejne, aż pobór prądu spadnie do 20-50mA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrh Zgłoś #30 Napisano 30 Grudnia 2014 Witam, a może masz wgrany jakiś lewy soft do radia, może aktualizowales mapę w nawigacji, lub spolszczenie w menu. Jak ktoś to zrobił nieumiejętnie to takie są skutki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek-Szaku Zgłoś #31 Napisano 30 Grudnia 2014 pomiary robiłem jak należy, także nie ma mowy o błędach pomiaru, mapę aktualizowałem jakiś rok temu, a dopiero od kilku tygodni mam problem z prądem, na razie wyciągnąłem bezpiecznik od radia ale i tak chyba nie obejdzie się bez wizyty u elektryka, jak znajdę przyczynę to dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawciu1992 Zgłoś #32 Napisano 8 Października 2015 Witam. Mam problem w swoim pasku. Problem polega na tym że coś mi zżera prąd (0,54A), do takiego stanu że po nocce aku do zera rozladowane:/ szukałem po module komfortu,świecących sie lampkach w bagazniku,radiu, alternatorze i wszystkich opcjach ktore przeszly przez głowe. Wkońcu przypadkiem trafiłem na dziwną sprawe. Hamulec ręczny! Gdy jest zaciągniety amperomierz pokazuje 0,02A poboru czyli tak jak powinno być. W momencie gdy jest spuszczony znów pobór jest 0,54A ;/ Dodam że czujnik od ręcznego podmieniałem i nic to nie zmienia. Miał ktoś kiedyś coś takiego? Jakiś przekaznik sie skleił? z góry dzięki za pomoc. Pięć! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #33 Napisano 14 Października 2015 Ja tez wyeliminowalem nadmierny pobór prądu w moim pasku. Podłączyłem miernik w układ, poczekałem aż samochód "uśpi" wszystkie systemy i co? 0,6A co jest niedopuszczalne. Metodą prób i błędów wyjmowałem po kolei bezpieczniki ( te w komorze silnika) i okazało się że bezpiecznik odpowiedzialny na "telefon, antena, tuner tv" naprawił wszystko. Teraz mam 0,03 - 0,05A Polezam sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Balonik94 Zgłoś #34 Napisano 9 Grudnia 2015 Witam, mam podobny problem... miesięc temu wymieniałem alternator i bezpiecznik od niego 80A ponieważ w podróży padło mi to i musiałem oddać do mechanika. Wtedy jeszcze rozładował mi się akumulator ponieważ alternator nie pracował . Przedwczoraj rano wstałem odpalam auto a tutaj kicha, nie chce odpalić. Podłączyłem aku do prostownika naładowalem zrobiłem ok 15 km odstawiłam auto i następnego dnia znowu auto nie chce odpalić. .. wiecie co może być przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #35 Napisano 9 Grudnia 2015 Witam, mam podobny problem... miesięc temu wymieniałem alternator i bezpiecznik od niego 80A ponieważ w podróży padło mi to i musiałem oddać do mechanika. Wtedy jeszcze rozładował mi się akumulator ponieważ alternator nie pracował . Przedwczoraj rano wstałem odpalam auto a tutaj kicha, nie chce odpalić. Podłączyłem aku do prostownika naładowalem zrobiłem ok 15 km odstawiłam auto i następnego dnia znowu auto nie chce odpalić. .. wiecie co może być przyczyną ? no to może warto spytać tego szpeca, który wymieniał alternator czy sprawdził ładowanie, pobór prądu i aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Balonik94 Zgłoś #36 Napisano 9 Grudnia 2015 Tak, tak... wszystko sprawdzone ponieważ robił to przy mnie jest możliwość by to była wina starego akumulatora? By przez noc padł ? Jednak też ma swoje lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #37 Napisano 10 Grudnia 2015 Tak, tak... wszystko sprawdzone ponieważ robił to przy mnie jest możliwość by to była wina starego akumulatora? By przez noc padł ? Jednak też ma swoje lata oczywiście że możliwe, szczególnie teraz jak temperatura spadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wulsik Zgłoś #38 Napisano 3 Stycznia 2017 Panowie mam b7 z systemem start stop pobór prądu w stanie spoczynku to 0,12-0,15A czy to są akceptowalne wartości. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forester33 Zgłoś #39 Napisano 1 Października 2017 Dnia 17.12.2013 o 16:07, piter25 napisał: Witam ja mam taki problem w swoim passacie od pół roku zmagam się z rozładowujacym się akumulatorem.Akumulator jest nowy ma 5 miesięcy.Co jakiś 1,5-2 miesiące pada akumulator oraz ciężko odpala mi samochód z rana.Sprawdziłem miernikiem pobór pradu na postoju i pokazuje mi jakieś 0,53 ampera.z tego co czytałem podobno jest to za dużo i przez to mi sie rozładowuje aku.Nie wiem od czego zacząć sprawdzenie co może być tego przyczyna byłem ostatnio u elektryka który zajmuje się elektroniką oraz alarmami i powiedział mi że trzeba całą instalację przejrzeć od a-z.I koszt moze oscylować za samą diagnoze koło 500zł a do tego naprawa itd.Może ktoś ma w Warszawie dobrego mechanika od tych spraw który zna się na tym i nie skosi mnie nie wiadomo na ile kasy.czytałem gdzieś że może radio dużo zabiera prądu ale nie wiem jak odłączyć radio czy też bezpiecznik od radia gdzie sie znajduje.Może też alarm za dużo pobiera ale tez nie wiem jak to sprawdzić.czy ktoś ma jakąś radę dla mnie.Bo już mnie krew zalewa jak rano mi samochód ledwo co odpala a po kilkunastu dniach trzeba odlączać aku aby naładować. Passat b6 2006r 2.0tdi 170km dsg Zobacz czy układ kierowniczy nie pobiera ci prądu??? U mnie było podobnie okazało sie ze wspomaganie elektryczne miało zwarcie. Dnia 14.10.2015 o 07:40, dee_jay napisał: Ja tez wyeliminowalem nadmierny pobór prądu w moim pasku. Podłączyłem miernik w układ, poczekałem aż samochód "uśpi" wszystkie systemy i co? 0,6A co jest niedopuszczalne. Metodą prób i błędów wyjmowałem po kolei bezpieczniki ( te w komorze silnika) i okazało się że bezpiecznik odpowiedzialny na "telefon, antena, tuner tv" naprawił wszystko. Teraz mam 0,03 - 0,05A Polezam sposób. jaki to nr bezpiecznika???? co z nim zrobiłes Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #40 Napisano 2 Października 2017 Dobrze kolego że pomagasz, przez 4 lata z pewnością nie doprowadził auta do ładu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach