Skocz do zawartości

Tomek-Szaku

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomek-Szaku

  • Urodziny 26.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Głogów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. pomiary robiłem jak należy, także nie ma mowy o błędach pomiaru, mapę aktualizowałem jakiś rok temu, a dopiero od kilku tygodni mam problem z prądem, na razie wyciągnąłem bezpiecznik od radia ale i tak chyba nie obejdzie się bez wizyty u elektryka, jak znajdę przyczynę to dam znać
  2. kto mi pomoże? po kilku dniach postoju w garażu auto nie odpala, aku jest sprawny i prawie nowy, coś zżera prąd, bo pobór to aż 2,5A, wyciągając każdy bezpiecznik po kolei doszedłem że jest to bezpiecznik F7 od radia/navi tylko że po wyjęciu tego bezpiecznika pobór prądu jest nadal duży bo 1,2A, po wyjęciu radia (mam MFD2) nadal 1,2A, przy radiu nic nie robiłem, jedynie 3-4 lata temu wgrywałem nowy soft
  3. Byłem 250km. od domu kiedy auto zgasło, potem już tylko laweta i serwis VW w Opolu, siadł pompowtrysk. Auto ma 250tys.km. i jest w moim posiadaniu od 6 lat, nigdy go nie serwisowałem. Z tego co wiem w 2008 roku przy przebiegu ok.120tys.km poprzedni właściciel wymieniał już wtryski w Niemczech. Z niecierpliwością czekałem aż panowie z serwisu wyciągną te stare wtryski aby przekonać się że są te podlegające wymianie i stał się cud... na miejscu wszystkie wtryski z wiązką zostały wymienione mi za 0zł. w ramach akcji. Podziękowania dla sympatycznego serwisu w Opolu.
  4. mam do wymiany czujnik ciśnienia doładowania, gdzie się on znajduje w silniku 2,0 tdi 170KM (BMR), łatwy jest do niego dostęp?
  5. A w Gąskach k/Koszalina podobno robią też ten frez, niedługo będę się do nich udawał na regenerację dwumasy
  6. czy ktoś wie w czym problem?... mam MFD2 DVD, nagrałem softa ze spolszczeniem, unlocka i mapę v7 już na kilkunastu różnych dwuwarstwowych płytach DVD-R (+R) 8,5 GB i na kilku nagrywarkach. Na kilku mapy nie chodzą w ogóle, a na kilku chodzą ale do czasu tzn, na początku po wprowadzeniu celu podróży jest ok. pani ładnie mówi po polsku, jest nowa mapka, ale po kilku-kilkunastu minutach navi zaczyna widzieć coraz mniej ulic (nie rozpoznaje ich nazw, nawet tych głównych w dużych miastach) aż w końcu po jakimś czasie całkiem się blokuje i wyskakuje komunikat zła płyta. To tak jakby po nagrzaniu się navi traciła sprawność - tak tylko jest z tymi nagranymi v7, oryginalna v4 i płyty CD chodzą bez zastrzeżeń, laser był czyszczony
  7. a u mnie jest tak, że im niższa temperatura silnika tym gorzej pali/dłużej trzeba kręcić, przy mrozach nawet do 10 sekund. Ciepły silnik pali na dotyk. Przed zimą wymieniłem akumulator, świece żarowe, przekaźnik świec oraz pompę paliwa w zbiorniku, odrobinę pomogło wyciągnięcie i przeczyszczenie wszystkich styków rozrusznika
  8. Tomek-Szaku

    Zestaw HID

    maciek_x jaka to barwa żarnika 6000K? Nie musiałeś przy tym zestawie przestawiać VAGiem na oświetlenie xenon?
  9. ja kupiłem auto ponad rok temu z przebiegiem 150tys. były już wtedy słyszalne stuki z dwumasy na zimnym silniku, teraz mam 180tys.km i w sumie nie zauważam żeby objawy się nasiliły (są tylko te stuki przy zimnym silniku, żadnych drgań czy nierównej pracy na biegu jałowym) więc póki co jeżdżę dalej
  10. no właśnie czy ktoś wie gdzie się znajduje przekaźnik świec żarowych i jak go sprawdzić? ponieważ ciężko silnik mi się uruchamia jak zimny a świece mam ok.
  11. przy rejestracji też wywali błąd, ale dopiero jak 2 żarówki przestaną świecić, przy jednej nieświecącej błędu nie będzie
  12. ja mam tak samo, dziwne postukiwanie przy zimnym silniku, im silnik cieplejszy tym mniejsza częstotliwość tych stuków, czyli po około 5 minutach całkowicie ustępuje, i tak mam od początku jak nabyłem auto, czyli od ponad roku, przejechałem prawie 30tys.km, żadnych drgań, przebieg 177tys.km, na razie nie zamierzam nic z tym robić
  13. ja też wymieniłem sam wkład ale na jakiś zamiennik za 170zł. i już ponad miesiąc jeżdżę i wszystko ok.
  14. mi przy przebiegu około 160tys.km zapaliła się kontrolka silnika, VAG pokazał że upalone są dwie świece żarowe, po wymianie skasowałem błąd i jest ok.
  15. Wojtek jak świeci ta barwa 4300K - na biało tak jak oryginalne xenony? No i czy dużą różnice zauważyłeś w oświetleniu drogi podczas jazdy nocą? Nie zapala się na desce kontrolka informująca o przepalonej żarówce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności