-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tomek-Szaku
- Urodziny 26.01.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Głogów
Samochód
-
Silnik
B6 2.0TDI-PD 170KM
-
Rok produkcji
2006
-
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
Tomek-Szaku odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
pomiary robiłem jak należy, także nie ma mowy o błędach pomiaru, mapę aktualizowałem jakiś rok temu, a dopiero od kilku tygodni mam problem z prądem, na razie wyciągnąłem bezpiecznik od radia ale i tak chyba nie obejdzie się bez wizyty u elektryka, jak znajdę przyczynę to dam znać -
Rozładowujący się akumulator zbyt wysoki pobór pradu.
Tomek-Szaku odpowiedział piter25 → na temat → Elektryka, oświetlenie
kto mi pomoże? po kilku dniach postoju w garażu auto nie odpala, aku jest sprawny i prawie nowy, coś zżera prąd, bo pobór to aż 2,5A, wyciągając każdy bezpiecznik po kolei doszedłem że jest to bezpiecznik F7 od radia/navi tylko że po wyjęciu tego bezpiecznika pobór prądu jest nadal duży bo 1,2A, po wyjęciu radia (mam MFD2) nadal 1,2A, przy radiu nic nie robiłem, jedynie 3-4 lata temu wgrywałem nowy soft -
Byłem 250km. od domu kiedy auto zgasło, potem już tylko laweta i serwis VW w Opolu, siadł pompowtrysk. Auto ma 250tys.km. i jest w moim posiadaniu od 6 lat, nigdy go nie serwisowałem. Z tego co wiem w 2008 roku przy przebiegu ok.120tys.km poprzedni właściciel wymieniał już wtryski w Niemczech. Z niecierpliwością czekałem aż panowie z serwisu wyciągną te stare wtryski aby przekonać się że są te podlegające wymianie i stał się cud... na miejscu wszystkie wtryski z wiązką zostały wymienione mi za 0zł. w ramach akcji. Podziękowania dla sympatycznego serwisu w Opolu.
-
Gdzie w B6 1.9 tdi jest zawór N75
Tomek-Szaku odpowiedział wozny83 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
mam do wymiany czujnik ciśnienia doładowania, gdzie się on znajduje w silniku 2,0 tdi 170KM (BMR), łatwy jest do niego dostęp? -
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
Tomek-Szaku odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A w Gąskach k/Koszalina podobno robią też ten frez, niedługo będę się do nich udawał na regenerację dwumasy -
Mapa do navi MFD2 DVD
Tomek-Szaku odpowiedział Michał2008 → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
czy ktoś wie w czym problem?... mam MFD2 DVD, nagrałem softa ze spolszczeniem, unlocka i mapę v7 już na kilkunastu różnych dwuwarstwowych płytach DVD-R (+R) 8,5 GB i na kilku nagrywarkach. Na kilku mapy nie chodzą w ogóle, a na kilku chodzą ale do czasu tzn, na początku po wprowadzeniu celu podróży jest ok. pani ładnie mówi po polsku, jest nowa mapka, ale po kilku-kilkunastu minutach navi zaczyna widzieć coraz mniej ulic (nie rozpoznaje ich nazw, nawet tych głównych w dużych miastach) aż w końcu po jakimś czasie całkiem się blokuje i wyskakuje komunikat zła płyta. To tak jakby po nagrzaniu się navi traciła sprawność - tak tylko jest z tymi nagranymi v7, oryginalna v4 i płyty CD chodzą bez zastrzeżeń, laser był czyszczony -
odpalanie diesla w czasie mrozów
Tomek-Szaku odpowiedział gringo71 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
a u mnie jest tak, że im niższa temperatura silnika tym gorzej pali/dłużej trzeba kręcić, przy mrozach nawet do 10 sekund. Ciepły silnik pali na dotyk. Przed zimą wymieniłem akumulator, świece żarowe, przekaźnik świec oraz pompę paliwa w zbiorniku, odrobinę pomogło wyciągnięcie i przeczyszczenie wszystkich styków rozrusznika -
maciek_x jaka to barwa żarnika 6000K? Nie musiałeś przy tym zestawie przestawiać VAGiem na oświetlenie xenon?
-
Wymiana dwumasowego koła zamachowego w passat 2.0 tdi 140 dsg
Tomek-Szaku odpowiedział VWTEDE → na temat → Silnik, skrzynia biegów
ja kupiłem auto ponad rok temu z przebiegiem 150tys. były już wtedy słyszalne stuki z dwumasy na zimnym silniku, teraz mam 180tys.km i w sumie nie zauważam żeby objawy się nasiliły (są tylko te stuki przy zimnym silniku, żadnych drgań czy nierównej pracy na biegu jałowym) więc póki co jeżdżę dalej -
Pomocy problem z pasatem b6 nie zapala
Tomek-Szaku odpowiedział mzenek777 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
no właśnie czy ktoś wie gdzie się znajduje przekaźnik świec żarowych i jak go sprawdzić? ponieważ ciężko silnik mi się uruchamia jak zimny a świece mam ok. -
przy rejestracji też wywali błąd, ale dopiero jak 2 żarówki przestaną świecić, przy jednej nieświecącej błędu nie będzie
-
ja mam tak samo, dziwne postukiwanie przy zimnym silniku, im silnik cieplejszy tym mniejsza częstotliwość tych stuków, czyli po około 5 minutach całkowicie ustępuje, i tak mam od początku jak nabyłem auto, czyli od ponad roku, przejechałem prawie 30tys.km, żadnych drgań, przebieg 177tys.km, na razie nie zamierzam nic z tym robić
-
ja też wymieniłem sam wkład ale na jakiś zamiennik za 170zł. i już ponad miesiąc jeżdżę i wszystko ok.
-
mi przy przebiegu około 160tys.km zapaliła się kontrolka silnika, VAG pokazał że upalone są dwie świece żarowe, po wymianie skasowałem błąd i jest ok.
-
Wojtek jak świeci ta barwa 4300K - na biało tak jak oryginalne xenony? No i czy dużą różnice zauważyłeś w oświetleniu drogi podczas jazdy nocą? Nie zapala się na desce kontrolka informująca o przepalonej żarówce?