sebos Zgłoś #21 Napisano 14 Grudnia 2013 Tamten łączy się z 65 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #22 Napisano 14 Grudnia 2013 W gatawayu zakodowałem sterownik nr 65 , ale brak komunikacji z 65 ( j502). Paczyłem na schematy el. wygląda że wykożystywane są can'y komfortu. Bo J502 jest częścią J393 i tam jest komunikacja wewnętrzna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #23 Napisano 14 Grudnia 2013 W gatawayu mam usterkę brak komunikacji ze ster. ciś. w ogumieniu -statycznie. Więc wynika że albo uwalony j502 lub jakieś specjalne kodowanie ( może przez logowanie) przeglądałem wszystkie bity ale nic tam nie ma poza możliwością dezaktywacji tmps. Więc czarna magia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #24 Napisano 15 Grudnia 2013 Problem został rozwiązany Podczas kopiowania eepromu z jednego komfortu do drugiego zamienione zostały płytki. Tz na płytę 3c0959433ar został wgrany soft 3c0959433am przez obd sterownik przedstawiał się jako AM ale sprzętowo był AR więc bez tmps. Gdy założyłem sterownik który przez obd przedstawiał się 3c0959433ar wszystko zadziało ale okazało się że fizycznie to płytka am (sprzętowo). Osobom któży będą montować fabryczny tmps z b6 podpowiadam że po wymianie komfortu zostaje usunięte kodowanie hamulca postojowego, więc dobrze jest sobie je wcześniej spisać. Po wprowdzeniu kodu do hamulca ebp, trzeba zrobić nastawy czujnika g251. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #25 Napisano 7 Lutego 2014 (edytowane) Witam czy może ktoś przerabiał procedurę kalibracji czujników w kołach ??? Mam nowy moduł j502 wprowadziłem kodowanie 0161211 czyli ustawienia fabryczne (wg inf. producenta wartości fabrycznych nie należy zmieniać), wszystkie koła napompowane na 2,4 bara . Ale w blokach pokazuje że niby jest po 2,8 bara ,co ciekawe wartość nastawiona fabrycznie to 5,5 bara i tu oczywiście monit na zegarach o niskim ciś. w oponach. Dlaczego czujki pokazują większe ciśnienie niż fajtycznie jest ? i dlaczego fabrycze wartości to 5,5 bara ?? Edytowane 7 Lutego 2014 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Por Zgłoś #26 Napisano 7 Lutego 2014 Jakie komfortu z końcówką 799 obsługują tmps? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wooju Zgłoś #27 Napisano 15 Października 2014 (edytowane) Witam, Podepnę się pod wątek. Wszedłem w moduł komfortu 46 bit 18 i mam zaznaczoną opcje 5 czyli nie aktywny/zainstalowany TPMS. Czy jesli taka opcja się wyswietla tzn że moduł obsluguje TPMS? Moduł to: 3C0 959 433 R. Z góry dzięki. Edytowane 15 Października 2014 przez wooju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goro79 Zgłoś #28 Napisano 15 Lipca 2018 (edytowane) Odświeże trochę temat. Jestem na etapie montażu TPMS 2 , troszkę się pośpieszyłem i nie doczytałem kupując czujniki na koła 5Q0907275B z 18r. a moduł 3AA907273B. Prawdę mówiąc myślałem ,że te czujniki są tylko nowsze i moduł je wykryje jednak się pomyliłem niestety. Pytanie teraz jaki moduł byłby w stanie wykryć czujniki oraz bez problemu połączy się z autem / licznikiem? Dodam tylko ,że moduł z autem się komunikuje . Edytowane 15 Lipca 2018 przez goro79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #29 Napisano 16 Lipca 2018 Platforma MQB więc raczej nie dopasujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goro79 Zgłoś #30 Napisano 16 Lipca 2018 Na jakimś ruskim forum ktoś pisał ,że prawdopodobnie może podejść 3AA907273F który bazuje właśnie na 5Q0907273 ale pewności żadnej nie ma nie mniej postaram się to sprawdzić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #31 Napisano 11 Grudnia 2018 czy TPMS II podejdzie na GW 3C0 907 530 Q ? ,bo chce zainstalować,a jest taka opcja u mnie w tym GW tyre pressure II Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #32 Napisano 11 Grudnia 2018 @alexsatpytasz o TPMS II czyli system pośredni, działający na module ABS (4C-Tire Pressure II), a to jest temat o systemie bezpośrednim (65-Tire Pressure) - z czujnikami w kołach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #33 Napisano 12 Grudnia 2018 o ten drugi pytam właśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #34 Napisano 13 Grudnia 2018 O działaniu TPMS-High (bo tak to się powinno nazywać ) decyduje moduł komfortu, a nie gateway. Różnica jedynie taka, że chcąc montować moduł z B7 musisz mieć gateway z CAN-Extended lub chociaż 7N0 (piszę z pamięci, więc możliwe, że coś mieszam). W przypadku zestawu typowego dla B6, czujniki komunikują się bezpośrednio z modułem komfortu. Poniżej ostatnie rewizje z ETKA. Dla wersji EU (kod PR-7K3): -- Produkcja do 03.11.2008: --- 3C0 959 433 AF = TPMS 433 MHz + piloty 433.92 MHz (PR-5D1/5D9)+ dwie szyby elektryczne --- 3C0 959 433 AJ = TPMS 433 MHz + piloty 433.92 MHz (PR-5D1/5D9)+ dwie szyby elektryczne -- Produkcja po 03.11.2008: --- 3C0 959 433 AL = TPMS 433 MHz + piloty 433.92 MHz (PR-5D1)+ cztery szyby elektryczne --- 3C0 959 433 AM = TPMS 433 MHz + piloty 433.92 MHz (PR-5D1)+ cztery szyby elektryczne Dla wersji US (kod PR-7K4): --- 3C0 959 433 AN = TPMS 315 MHz + piloty 315 MHz (PR-5D2)+ dwie szyby elektryczne --- 3C0 959 433 AP = TPMS 315 MHz + piloty 315 MHz (PR-5D2)+ cztery szyby elektryczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #35 Napisano 13 Grudnia 2018 no dobra załoze GW z 7N0 czy bez problemu go zakoduje ,bo słyszałem cos o blokadzie kierownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #36 Napisano 14 Grudnia 2018 Kable trzeba przekładać w ELV - jak znajdę wrzucę link do (klasycznie dla mnie) obcojęzycznego tematu (bo my Polacy nie chcemy się za bardzo wiedzą dzielić... więc w naszym języku są zawsze skąpe info...). Chyba, że ktoś szybciej sam wrzuci. EDIT: Połączyć piny 8 i 10, i odłączyć kompletnie przewód biegnący do pinu 8. Źródło (koniec strony): https://www.drive2.com/l/505381999565865478/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #37 Napisano 16 Grudnia 2018 a jaki GW z numerem 7N0 kupic najlepiej bo mam do wzięcia o takim numerze gdzie śmigały te czujniki 7N00907530L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #38 Napisano 16 Grudnia 2018 Wrzuć autoscan swojego auta, będzie chyba najprościej coś radzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #39 Napisano 29 Grudnia 2018 kolego mam pytanko bo zacząłem podłączać GW 7N0 i niby zwarłem te piny 8z 10 i odciąłem pin 8 ale jest lipa blokada kiery świeci ,abs,nie moge w ogóle połączyć sie ze sterownikami absu licznikiem,nie wiem czy nie musze komfortu wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #40 Napisano 29 Grudnia 2018 Komfort oczywiscie ze jest do wymiany na 3aa. Napisz jaki masz samochod z ktorego roku, pompa ABS moze byc za niska. Samo zwarcie tych kabli nic nie daje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach