pikopiko Zgłoś #481 Napisano 27 Listopada 2014 Teraz jestem w pakiecie full casco do 3 lat... No i znowu kupiłbym ~2 latka bez dopłacania. A jak się człowiek zżyje na lata to później dużo dopłaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #482 Napisano 27 Listopada 2014 a jakie opinie maja diesle 2,7 TDI w A6 tak rocznik 2007 ew. 2008 ? posiadam a6 z tym silnikiem i jestem zadowolony. Aktualnie chce sprzedać bo chciałbym juz wskoczyć na cos mlodszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #483 Napisano 27 Listopada 2014 A jak się człowiek zżyje na lata to później dużo dopłaca. Passat Cie tego nauczył? Mnie też, B5FL na B6, a później było juz z górki. Dlatego zmieniam często. Już nie te czasy, zeby po 20K dokładać co 2-3 lata. Bez jaj. Koniec tego. A tak to czasami jeszcze coś wpadnie na plus $ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #484 Napisano 27 Listopada 2014 Dlatego zmieniam często.Już nie te czasy, zeby po 20K dokładać co 2-3 lata. Bez jaj. Koniec tego. Nie dołożysz do jednego, to dołożysz do innego. Ty odsprzedajesz komuś problem, a ktoś Tobie więc i tak prędzej czy później człowieka dopadają koszty. Taki urok posiadania samochodu. Taka filozofia ma sens jak się kupuje nowe auto z salonu. A w przypadku auta używanego i tak zawsze coś wyskoczy - nie w tym, to w następnym. Ja tam wolę zrobić co jest do zrobienia i wiedzieć czym jeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #485 Napisano 28 Listopada 2014 Passat Cie tego nauczył? Mnie też, B5FL na B6, a później było juz z górki. Dlatego zmieniam często. Już nie te czasy, zeby po 20K dokładać co 2-3 lata. Bez jaj. Koniec tego. A tak to czasami jeszcze coś wpadnie na plus $ To jest prawda, chcąc zmienić VW na klase wyższą BMW, MERC AUDI trzeba dołożc 15k ale myślę,że warto Biszkopt, dawaj dla mnie trójeczke i masz po problemie tylko zmień wczesniej dwumas i sprzegło i rozrząd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #486 Napisano 28 Listopada 2014 Biszkopt, dawaj dla mnie trójeczke i masz po problemie tylko zmień wczesniej dwumas i sprzegło i rozrząd Przyjedziesz to wiem, że są weźmiesz na 100 procent. Rozrząd masz bezkolizyjny na łańcuchu, sprzęgło nie stuka, a wiem co to znaczy jak dwumas się kończy bo wymieniałem (musiałem) w B6. Nie dołożysz do jednego, to dołożysz do innego. Ty odsprzedajesz komuś problem, a ktoś Tobie więc i tak prędzej czy później człowieka dopadają koszty. Taki urok posiadania samochodu. Taka filozofia ma sens jak się kupuje nowe auto z salonu. A w przypadku auta używanego i tak zawsze coś wyskoczy - nie w tym, to w następnym. Ja tam wolę zrobić co jest do zrobienia i wiedzieć czym jeżdżę. Też rumpli nie kupuje ale racja, zawsze można trafić na łupę i wyjdzie to dopiero po czasie... Jak na razie od jakiegoś czasu nie było żadnych konkretnych inwestycji. Raz tylko dwumas, ale jeździłem autem dwa lata i zrobiłem 60 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #487 Napisano 28 Listopada 2014 W marcu planuje swojego wystawic i szukac takiej trójeczki mozemy zrobic deal ale o szczegolach na privie oczywiscie martwi mnie tylko fakt dokladania prawie drugiej wartosci passata do bmw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #488 Napisano 28 Listopada 2014 To może F11 za czterokrotność... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #489 Napisano 28 Listopada 2014 za pare lat....zmienią się priorytety i wtedy poszalejemy z furką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #490 Napisano 28 Listopada 2014 To może F11 za czterokrotność... Twoje F11 to ja biorę za 2-3 lata, wiec szanuj W końcu nawet galanterie skórzaną do niej dobierałem haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #491 Napisano 28 Listopada 2014 Rozsądek mówi, żeby opitolić w maju, jak skończą się aktualne ubezpieczenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #492 Napisano 28 Listopada 2014 Rozsądek mówi, żeby opitolić w maju, jak skończą się aktualne ubezpieczenia... i zostajesz przy Bawarce czy w co innego idziesz? Kolega szuka Coupe taką jak ma Twoja Pani Trójka tez idzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #493 Napisano 28 Listopada 2014 Trójka zostaje.... W sumie 5er nie ma na co zmienić: - mercedes nie ta bajka i wszystko powyżej 2 litrów - audi a6 avant 2012-> jakoś nie przemawia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #494 Napisano 28 Listopada 2014 - mercedes nie ta bajka i wszystko powyżej 2 litrów Gdyby C200 = <2000 ccm to już dawno bym nim śmigał A tak to przeklęte 2148 i fortuna zostawiona w UC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #495 Napisano 28 Listopada 2014 Czytajac co piszecie, to co niby ja mam zrobić za 2-3 lata? Auto ma 100 tysięcy przebiegu, wiec mniemam, ze jedyne co mnie czeka, to za jakis czas regeneracja turbiny i ewentualnie wymiana dwumasy. Wiec wolę cos takiego zregenerować i wymienić dwumas i jeździć dalej, niż kupić kolejnego 2-3 latka, gdzie moge trafić z niewiadomym przebiegiem i może mi się wszystko szybciej wysr...ać niz bym sądził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #496 Napisano 28 Listopada 2014 Czytajac co piszecie, to co niby ja mam zrobić za 2-3 lata? Auto ma 100 tysięcy przebiegu, wiec mniemam, ze jedyne co mnie czeka, to za jakis czas regeneracja turbiny i ewentualnie wymiana dwumasy. Wiec wolę cos takiego zregenerować i wymienić dwumas i jeździć dalej, niż kupić kolejnego 2-3 latka, gdzie moge trafić z niewiadomym przebiegiem i może mi się wszystko szybciej wysr...ać niz bym sądził. Każdy robi co chce Raz się zyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #497 Napisano 30 Listopada 2014 panowie a co powiecie na passata CC? ciagle słysze ze w passacie za słabe silniki,nie atrakcyjny wygląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #498 Napisano 1 Grudnia 2014 panowie a co powiecie na passata CC? ciagle słysze ze w passacie za słabe silniki,nie atrakcyjny wygląd Gdyby miał 6-cylindrowego diesla, to można byłoby się zastanowić Ładny, ale braku kultury pracy silnika wyglądem nie nadgonisz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #499 Napisano 2 Grudnia 2014 a koszty utrzymania 330 najlepiej są dużo wyższe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #500 Napisano 2 Grudnia 2014 takie jak w zwykłej tyle że: > masz większe hamulce... > czyli droższe > inne zawieszenie > czyli droższe > dochodzi olej w reduktorze oraz przednim dyfrze (możesz nie wymieniać.... lub zrobić to jednorazowo i mieć spokój) > niby spalanie wyższe... (ja mam 530xd ale nie wiem jak ile więcej może palić od zwykłej RWD) nie przychodzi mi nic więcej do głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach