Skocz do zawartości
Morsart27

Na co chrapka po Passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz jestem w pakiecie full casco do 3 lat...

No i znowu kupiłbym ~2 latka bez dopłacania.

A jak się człowiek zżyje na lata to później dużo dopłaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jakie opinie maja diesle 2,7 TDI w A6 tak rocznik 2007 ew. 2008 ?

 

posiadam a6 z tym silnikiem i jestem zadowolony.

Aktualnie chce sprzedać bo chciałbym juz wskoczyć na cos mlodszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak się człowiek zżyje na lata to później dużo dopłaca.

 

Passat Cie tego nauczył? :D

Mnie też, B5FL na B6, a później było juz z górki.

Dlatego zmieniam często.

Już nie te czasy, zeby po 20K dokładać co 2-3 lata. Bez jaj. Koniec tego.

A tak to czasami jeszcze coś wpadnie na plus $ :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego zmieniam często.

Już nie te czasy, zeby po 20K dokładać co 2-3 lata. Bez jaj. Koniec tego.

 

Nie dołożysz do jednego, to dołożysz do innego. Ty odsprzedajesz komuś problem, a ktoś Tobie więc i tak prędzej czy później człowieka dopadają koszty. Taki urok posiadania samochodu. Taka filozofia ma sens jak się kupuje nowe auto z salonu. A w przypadku auta używanego i tak zawsze coś wyskoczy - nie w tym, to w następnym. Ja tam wolę zrobić co jest do zrobienia i wiedzieć czym jeżdżę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passat Cie tego nauczył? :D

Mnie też, B5FL na B6, a później było juz z górki.

Dlatego zmieniam często.

Już nie te czasy, zeby po 20K dokładać co 2-3 lata. Bez jaj. Koniec tego.

A tak to czasami jeszcze coś wpadnie na plus $ :)

 

To jest prawda, chcąc zmienić VW na klase wyższą BMW, MERC AUDI trzeba dołożc 15k ale myślę,że warto :)

 

Biszkopt, dawaj dla mnie trójeczke i masz po problemie :D tylko zmień wczesniej dwumas i sprzegło i rozrząd :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Biszkopt, dawaj dla mnie trójeczke i masz po problemie tylko zmień wczesniej dwumas i sprzegło i rozrząd

 

Przyjedziesz to wiem, że są weźmiesz na 100 procent. Rozrząd masz bezkolizyjny na łańcuchu, sprzęgło nie stuka, a wiem co to znaczy jak dwumas się kończy bo wymieniałem (musiałem) w B6.

 

 

Nie dołożysz do jednego, to dołożysz do innego. Ty odsprzedajesz komuś problem, a ktoś Tobie więc i tak prędzej czy później człowieka dopadają koszty. Taki urok posiadania samochodu. Taka filozofia ma sens jak się kupuje nowe auto z salonu. A w przypadku auta używanego i tak zawsze coś wyskoczy - nie w tym, to w następnym. Ja tam wolę zrobić co jest do zrobienia i wiedzieć czym jeżdżę.

 

Też rumpli nie kupuje :) ale racja, zawsze można trafić na łupę i wyjdzie to dopiero po czasie... Jak na razie od jakiegoś czasu nie było żadnych konkretnych inwestycji. Raz tylko dwumas, ale jeździłem autem dwa lata i zrobiłem 60 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W marcu planuje swojego wystawic i szukac takiej trójeczki :) mozemy zrobic deal ale o szczegolach na privie oczywiscie :) martwi mnie tylko fakt dokladania prawie drugiej wartosci passata do bmw :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może F11 za czterokrotność... :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za pare lat....zmienią się priorytety i wtedy poszalejemy z furką :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To może F11 za czterokrotność...

 

Twoje F11 to ja biorę za 2-3 lata, wiec szanuj :D

W końcu nawet galanterie skórzaną do niej dobierałem :D haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozsądek mówi, żeby opitolić w maju, jak skończą się aktualne ubezpieczenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozsądek mówi, żeby opitolić w maju, jak skończą się aktualne ubezpieczenia...

i zostajesz przy Bawarce czy w co innego idziesz? :P

 

Kolega szuka Coupe taką jak ma Twoja Pani :) Trójka tez idzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trójka zostaje....

 

W sumie 5er nie ma na co zmienić:

- mercedes nie ta bajka i wszystko powyżej 2 litrów

- audi a6 avant 2012-> jakoś nie przemawia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- mercedes nie ta bajka i wszystko powyżej 2 litrów

 

Gdyby C200 = <2000 ccm to już dawno bym nim śmigał ;) A tak to przeklęte 2148 i fortuna zostawiona w UC :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytajac co piszecie, to co niby ja mam zrobić za 2-3 lata? Auto ma 100 tysięcy przebiegu, wiec mniemam, ze jedyne co mnie czeka, to za jakis czas regeneracja turbiny i ewentualnie wymiana dwumasy. Wiec wolę cos takiego zregenerować i wymienić dwumas i jeździć dalej, niż kupić kolejnego 2-3 latka, gdzie moge trafić z niewiadomym przebiegiem i może mi się wszystko szybciej wysr...ać niz bym sądził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytajac co piszecie, to co niby ja mam zrobić za 2-3 lata? Auto ma 100 tysięcy przebiegu, wiec mniemam, ze jedyne co mnie czeka, to za jakis czas regeneracja turbiny i ewentualnie wymiana dwumasy. Wiec wolę cos takiego zregenerować i wymienić dwumas i jeździć dalej, niż kupić kolejnego 2-3 latka, gdzie moge trafić z niewiadomym przebiegiem i może mi się wszystko szybciej wysr...ać niz bym sądził.

 

Każdy robi co chce :) Raz się zyje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a co powiecie na passata CC? ciagle słysze ze w passacie za słabe silniki,nie atrakcyjny wygląd

2009-volkswagen-passat-cc_800x0w.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie a co powiecie na passata CC? ciagle słysze ze w passacie za słabe silniki,nie atrakcyjny wygląd

Gdyby miał 6-cylindrowego diesla, to można byłoby się zastanowić :)

Ładny, ale braku kultury pracy silnika wyglądem nie nadgonisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a koszty utrzymania 330 najlepiej xD są dużo wyższe ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie jak w zwykłej ;)

 

tyle że:

 

> masz większe hamulce... > czyli droższe

 

> inne zawieszenie > czyli droższe

 

> dochodzi olej w reduktorze oraz przednim dyfrze (możesz nie wymieniać.... lub zrobić to jednorazowo i mieć spokój)

 

> niby spalanie wyższe... (ja mam 530xd ale nie wiem jak ile więcej może palić od zwykłej RWD)

 

 

 

nie przychodzi mi nic więcej do głowy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności