Skocz do zawartości
Morsart27

Na co chrapka po Passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm..coraz częsciej w wyborach na nastepce passata wymienia sie marke bmw?.Czyzby jakas niechęc juz do koncernu audi/vw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm..coraz częsciej w wyborach na nastepce passata wymienia sie marke bmw?.Czyzby jakas niechęc juz do koncernu audi/vw?

 

Dokładnie tak nowe modele vw to porażka ale teź apetyt rośnie w miarę jedzenia niemozna porównywać VW do BMW bo to inna klasa aut :swirus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poszukaj BMW 530d Alpina( E39) Touring, jak zadbana to samochód godny polecenia.

 

Ale cena jak za E60 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,wychodzi na to ze nie znajdziemy nastepcy poczciwego "paska" w nowszych konstrukcjach.Ogólnie to konstrukcje wszystkich marek po 2000 r to KIT I LIPA!!! a cene dyktuje znaczek na masce!!!.Moze zamisat szukać nastepcy pomówmy o autach ponadczasowych,wyprzedzajacych swoja epoke.Mnie osobiście przypadl do gustu model audi a8 d2! karoseria ALUMINIOWA!!! a silnik 4,2 doskonale wspólpracuje z lpg,pozatym CZYSTA MOC!!!! 300km BEZ DROGICH TURBIN!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ,wychodzi na to ze nie znajdziemy nastepcy poczciwego "paska" w nowszych konstrukcjach.Ogólnie to konstrukcje wszystkich marek po 2000 r to KIT I LIPA!!! a cene dyktuje znaczek na masce!!!.Moze zamisat szukać nastepcy pomówmy o autach ponadczasowych,wyprzedzajacych swoja epoke.Mnie osobiście przypadl do gustu model audi a8 d2! karoseria ALUMINIOWA!!! a silnik 4,2 doskonale wspólpracuje z lpg,pozatym CZYSTA MOC!!!! 300km BEZ DROGICH TURBIN!!!!

I tutaj się z tobą zgadzam lepiej kupić starszy sprawdzony wytrzymały model niź utrzymywać warsztaty i mechaników .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochody z lat 1990-2000 sa juz szczytem techniki moim zdaniem.Te współczesne to juz ślepy tor motoryzacji,to zwyczajne jednorazówki produkowane w chinach .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze marki.które testują auta dopracowane Krzysztof. Robią jak kiedyś testują w różnych warunkach klimatycznych i robią nimi milion km i niema żadnych niedorobek to Lexus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są jeszcze marki.które testują auta dopracowane Krzysztof. Robią jak kiedyś testują w różnych warunkach klimatycznych i robią nimi milion km i niema żadnych niedorobek to Lexus.

O proszę :) tej marki jeszcze nie wymieniano...niestety są to samochody ciągle jeszcze mało spotykane na rynku.Ceny na rynku wtórnym przywracaja o zawrot głowy,no i silniki z reguły sa to duże benzynowce!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla mnie coraz bardziej podoba mysle o posiadaniu 330d e46 kombi lift 184km w manualu i z hakiem bo planuje wypady z malym campingiem:) nawet jest kilka rozmow prowadzonych z zamiana na pastucha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wziąłem nawet cennik nowego Pastucha i za 167k można mieć auto super wyposażone robiące 100km/h w 6,1s, ale po pierwsze nie chcę już diesla, a po drugie miałem B5, mam B6 pora na coś z niższym numerkiem. BMW 420i coupe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są jeszcze marki.które testują auta dopracowane Krzysztof. Robią jak kiedyś testują w różnych warunkach klimatycznych i robią nimi milion km i niema żadnych niedorobek to Lexus.
O proszę :) tej marki jeszcze nie wymieniano...niestety są to samochody ciągle jeszcze mało spotykane na rynku.Ceny na rynku wtórnym przywracaja o zawrot głowy,no i silniki z reguły sa to duże benzynowce!

Tę markę wymieniono :) W połowie kwietnia napisałem:

Miałem dwa B5 3BG (1.9 i 2.5), na sprzedaż mam teraz wystawionego swojego trzeciego Passata B6... Myślałem o zakupie Passata B7, o SuperBie, przez myśl przechodził VW Touareg, Audi Q7 i Mercedes GL...

Aż w końcu odszedłem od diesla, przesiadłem się na dużą benzynę i... kupiłem Lexusa

Żeby nie było... B5 3BG 2.5 nadal zostaje w domu

Jeżdżę nim już ponad 4 miesiące i codziennie z uśmiechem na twarzy :) W końcu jest cicho w środku, wygodnie... Jak trzeba to słychać bulgot widlastej ósemki :D Przy 200km/h jedyne 3tyś obr/min w benzynce (Mercedes W221 ma podobnie). Jedna wada-zużycie paliwa, ale za przyjemności trzeba płacić ;)

Edytowane przez Krawcol82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprzedaniu VW zdecydowałem się na Hondę Accord.

Ponieważ zmiana wozidła była stosunkowo niedawno jak na razie moge powiedzieć, że materiały i jakość wykonania są zdecydowanie lepsze w Hondzie. Co do komfortu jazdy- zbliżony, na pewno jest ciszej ale to dlatego, że to benzynka. Spalanie: znośne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nitro5000

W Niemczech na pierwszym miejscu jest BMW, 2-gie Audi i 3-cie VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kilka lat temu zaraziłem się Alfą Romeo 156 1.9JTD i szczerze mówiąc zauroczyła mnie. Od tego czasu miałem kilka aut(różnych marek) i szczerze powiedziawszy, mimo swoich niezaprzeczalnych wad(np. bagażnik nie powala na kolana) i wbrew obiegowym opiniom AR była najwygodniejsza, najlepiej się prowadziła, spalanie na podobnym poziomie co obecny Paszczak(ze wskazaniem na AR). I co najważniejsze, o dziwo najmniej awaryjna!!! I gdyby nie zbieg okoliczności to teraz zamiast VW jeździłbym AR159. Przebieg mojej AR156 to ok. 200tys, a obecnego Pasia to 80tys. ale AR zawsze mnie zawiozła tam gdzie chciałem, a VW już nie jeden raz mnie zawiódł. Tak samo było z poprzednim Mondeo, który przy przebiegu 180tys. upomniał się o tylne łożyska i raz zimą stanąłem, ale to była ewidentna wina stacji paliw(wujowe paliwo). Tak więc kolejna obiegowa opinia, tym razem o solidności VW w moich oczach legła w gruzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tę markę wymieniono :) W połowie kwietnia napisałem:

 

Jeżdżę nim już ponad 4 miesiące i codziennie z uśmiechem na twarzy :) W końcu jest cicho w środku, wygodnie... Jak trzeba to słychać bulgot widlastej ósemki :D Przy 200km/h jedyne 3tyś obr/min w benzynce (Mercedes W221 ma podobnie). Jedna wada-zużycie paliwa, ale za przyjemności trzeba płacić ;)

jaki dokładnie model kupiłeś LEXUSA czy aby nie GS300?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki dokładnie model kupiłeś LEXUSA czy aby nie GS300?

Z sygnatury to prędzej LS460, GS300 to v6, a kolega ma v8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki dokładnie model kupiłeś lexusa czy aby nie gs300?
Z sygnatury to prędzej LS460

Zgadza się :)

Edytowane przez Krawcol82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ls460.

Aaaaa zgadłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie tak nowe modele vw to porażka ale teź apetyt rośnie w miarę jedzenia niemozna porównywać VW do BMW bo to inna klasa aut :swirus

 

Ja przesiadłem się z Passata na 320d i jest różnica :) BMW ma coś w sobie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności