Skocz do zawartości
jurson_ski

1.8awt sporo bledow pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

witam...posiadam passata b5 1.8t awt i zaraz po odpaleniu autem przyszarpuje. czasem wczasie jazdy nawyzych obrotach tez przyszarpuje i wtedy przez chwile miga check silnika poczym znika.. dodam ze 10tys temu wymienilem swiece filtr powietrza..i tez czasami na zimnym autem szarpalo jednak jakos ustalo bez mojej interwencji..gaz zamontowalem 5tys temu. i teraz jest jak wyzej pisalem tylko tez nie zawsze.auto testuje na gazie i na benzynie i to samo. dzis podpielem auto pod kompa i spoooro tego wyszlo,17536, 16514(sonda pierwsza nowa ori tylna na emulatorze),16684,16685,16687 i 16688. po skasowaniu problemy ustaly dzis jeszcze pojezdze i podepne zobacze bledy ..ale jak myslicie moga to byc po prostu cewki? czy cos konkretniejszego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17536/P1128/004392 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

Mieszanka uboga: możliwe, że przez cewki, albo złą regulację LPG.

16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

Nie oznacza ubitej sondy. Często pojawia się przy problemach ze składem mieszanki.

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Wypadanie zapłonów.

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

Wypadanie zapłonów 1 cylinder.

16687/P0303/000771 - Cylinder 3 Misfire Detected

Wypadanie zapłonów 3 cylinder.

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

Wypadanie zapłonów 4 cylinder.

 

Sprawdź, które błędy powrócą. Jeżeli masz jeszcze oryginalne cewki to na bank padają i będziesz musiał je wymienić. ASO robiło akcję serwisową na cewki więc dobrze jest się dowiedzieć przed wymianą czy Twoje auto się łapie. Jeżeli zapłony nie wypadają na 2 cylindrze to możesz cewkę z tego cylindra podmieniać z innymi dla potwierdzenia czy winne są cewki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki jeszcze pozniej popatrze i jutro skocze do aso zapytac o ta akcje serwisowa..ona jest wykonywana w kazdym serwisie czy tylko w wybranych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze ze nigdy nie slyszalem o takich akcjach..i w sumie pokladam w tym spore nadzieje moze uda sie naprawic auto(o ile problem wynika z cewek) za darmo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie co do podpowiedzi o akcji seriwsowej wlasnie wrocilem z aso suwałki z nowymi cewkami:) poki co zero bledow na kompie zero szarpania i koszt 0zl...dzieki dzieki raz wielkie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam podobny problem, błędy 16684,16685,16686, 16687 - pojawiły się po przejechaniu ok. 100km od tankowania benzyny na jakiejś dziwnej stacji przy wjeździe na A2. Czy te błędy mogą wynikać z kombinowanego paliwa?

dodam, jeszcze, że oprócz nierównej pracy na wolnych obrotach, z tyłu silnika, w okolicach odmy słychać jakieś szumienie

Edytowane przez pawelw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy te błędy mogą wynikać z kombinowanego paliwa?

Mogą.

w okolicach odmy słychać jakieś szumienie

Spróbuj ustalić skąd słychać dokładnie to szumienie.

 

Dodatkowo w jakim stanie są cewki i świece?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grucha,

tego lipnego (prawdopodobnie) paliwa zalałem ok. 18 litrów. Do tego dolałem po zauważeniu nierównej pracy ok. 20 litrów beny 98 na BP. Spróbuję wsłuchać się co konkretnie szumi, ale tak jakby któryś z tych zaworów w tylnej części silnika, przy podszybiu. Świece są w miarę świeże, wymieniane ok. 3000 km temu. Cewki, nie wiem w jakim stanie są, niestety, nie wiem jak sprawdzić. Możliwe żeby cewki poszły wszystkie na raz? Myślisz, że warto wyjeździć to paliwo? Nie spierdzieli się nic jak tak będę jeździł?

 

ok, przegoniłem paska teraz ok. 20 km. Dopóki się nie nagrzał, telepał się na wolnych obrotach. Po złapaniu 90 stopni, obroty same rosną do 1000 z małym hakiem, dzięki czemu wszystkie gary palą. Poza tym idzie jak zły, pięknie się na obroty wkręca, żadnych przerw w przyśpieszaniu.

Wszelkie sugestie mile widziane:)

 

zczytane błędy:

16684

16685

16686

16687

16688

16891

Edytowane przez pawelw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

16891

...

 

Skup się na tym błędzie i poszukaj nieszczelności pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą.

 

W razie problemów możesz zwrócić się do naszych konsultantów poprzez stronę http://vwonline.pl/konsultant-online.html mogą podpowiedzieć najczęstsze przyczyny nieszczelności i jak je lokalizować.

 

Tomek z VWonline.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jednak za mocno pochwalilem ze prblem znikl po nowych cewkach...

 

aktualnie wyskakuje blad z czujnikiem sondy..sonda jest nowa ori bosch..wydaje mi sie ze katalizator jest przypchany..

auto teraz jest zamulone ciezko sie wkreca..moze to zawor n75? zaczne od kata.wrzuce downpipe i wymienie peknieta plecionke przy okazji...

numery bledow wrzuce pozniej prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
numery bledow wrzuce pozniej prosze o pomoc

Najpierw to, a może nawet wypadałoby co nieco zalogować dynamicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale dzis nie dam rady z tymi bledami;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec wyskakuje jeden blad o numerze 17563..mieszanka za uboga.. auto chodzi w miere dobrze na benzie ale gazie strszanie zalew brak mocy i szarpie...bylem u gazownika ja mam zamontowany stag4 qbox i on bierze swoja prace ze sterowanika silnika stad takie dzialanie na gazie...a moze to byc zwiazane ze zla benzyna? bo musze sie przyznac mam pol baku ruskiej 95pb od dwoch miesiecy stad moze zle dziala a pozniej gaz szwankuje...wiec wyjedze to gowno co mam w baku zaleje nitro z shella dzis auto jedzie na wymiane rozrzady od razy nowy filtr powietrza mam nowe swiece zamontuje cewki nowe..i albo bedzie dzialac albo sie powiesze;p;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiec wyskakuje jeden blad o numerze 17563..mieszanka za uboga..

A mnie się coś wydaje, że instalacja nie wystrojona ja trzeba ;) Jaki masz reduktor i wtryski?

Wyłącz LPG skasuj błędy i pojeździj na PB zobaczysz co się będzie działo. Następnie poczytaj trochę o logach dynamicznych i tu zapodaj co nie co, przynajmniej grupy 002, 033, 115, 118. Czy przed montażem LPG były takie problemy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys przez chwile byly problemy podobne ale chwilowo.. wtryski hanna 2000 i reduktor nie pamietam do 170km na pewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz niewystrojoną instalacje gazową , możliwe uszkodzenie przeplywomierza, nieszczelnsci w dolocie , a i emulator nie zawsze pomaga na 2 sonde , tylko trzeba wycinać z programu - jedyna 100% pewnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16514 taki dzis blad wyskoczyl...sonda lambda strona pierwsza...tylko ze sonda jest nowa bosch 450zl za nia dalem ale fakt troche wiecej pali...i uszkodzona sonda moze byc przyczyna zlej pracy na gazie?

 

---------- Dodano o 16:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:18 ----------

 

panowie jesli chodzi o logi to cholerka nie umiem ich wykonac..posiadam vaga 4.9 jak sie na nim da to dajcie krotka instrukcje to popracuje troche i na dodatek po wymianie rozrzadu wyskoczyl mi blad 16395...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy do logów jest vag 3.11 wchodzisz w bloki pomiarowe wybierasz po dwie grupy np. 002 020 i na dole wciskach log i start logujesz na 3 od ok 1500 obr. do odcinki. Potem drugi przejazd i log grupy 033 115 możesz też zrobić 118.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam na logi po prostu nie mam czasu..wiem ze to jest potrzebne do jednoznacznej diagnozy;/

 

ehhh check engine ciag dalszy..

 

wiec tak nowy rozrzad(dobrze ustawiony sprawdzony ponownie) filtr powietrza, wywalony kat plecionka pospawana wydech caly nie przepuszcza...

ogolnie dolegliwosci szarpania i dzwine zachowanie ustapilo z wywaleniem kata i pospawaniem pleciony..alekontrolka sie pali;/

 

bledy:

17748-czujnik obrotow silnika(dodam ze obroty wskazuje ok nie faluja)

16514-sonda lamba strona pierwsza-sonda jest nowa na gwarancji jeszcze wiec moze ja profilaktycznie wymienie..pudelko fakture i znajomego w sklepie mam wiec z tym problemow nie bedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności