Skocz do zawartości

pawelw

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawelw

  • Urodziny 17.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Panowie, u mnie problem z wypadającymi zapłonami rozwiązała wymiana napinacza łańcucha
  2. pawelw

    Wścibska sąsiadka/moher

    jeśli chcesz nagrywać kamerką od skypa możesz użyć programu dołączanego do lapków asusa http://asus-lifeframe3.updatestar.com/pl jest tam funkcja wykrywania ruchu (bez żadnych czujników)- wykrywa ruch, robi zdjęcia seryjne, jest możliwość regulowania czułości wykrywania ruchu tylko nie wiem czy dzaiałą na innych lapkach niż asus:)
  3. Polecam omijać z daleka opony zimowe Rikken. Miałem je w poprzednim aucie (Civic), po zmianie na Dębice Frigo było duuuużo bezpieczniej. A w Pasku mam nokian Hakkapelita 7 - bardzo przyjemne opony:D
  4. mały update, do powyższych doszły błędy 17511 oraz 17524, a po złapaniu temperatury obroty przy zdjętej nodze z gazu rosną do 2000 obr. generalnie, autem nie jeżdżę, raz w tygodniu przejadę ok. 10 km z uwagi na akumulator. Panowie, możecie polecić mechanika najlepiej w okolicach Ursusa, dobrze znającego ten silnik? Ja się nie podejmuję dalszego szukania przyczyny:niekumam
  5. Dzięki Grucha, tego lipnego (prawdopodobnie) paliwa zalałem ok. 18 litrów. Do tego dolałem po zauważeniu nierównej pracy ok. 20 litrów beny 98 na BP. Spróbuję wsłuchać się co konkretnie szumi, ale tak jakby któryś z tych zaworów w tylnej części silnika, przy podszybiu. Świece są w miarę świeże, wymieniane ok. 3000 km temu. Cewki, nie wiem w jakim stanie są, niestety, nie wiem jak sprawdzić. Możliwe żeby cewki poszły wszystkie na raz? Myślisz, że warto wyjeździć to paliwo? Nie spierdzieli się nic jak tak będę jeździł? ok, przegoniłem paska teraz ok. 20 km. Dopóki się nie nagrzał, telepał się na wolnych obrotach. Po złapaniu 90 stopni, obroty same rosną do 1000 z małym hakiem, dzięki czemu wszystkie gary palą. Poza tym idzie jak zły, pięknie się na obroty wkręca, żadnych przerw w przyśpieszaniu. Wszelkie sugestie mile widziane:) zczytane błędy: 16684 16685 16686 16687 16688 16891
  6. Panowie, mam podobny problem, błędy 16684,16685,16686, 16687 - pojawiły się po przejechaniu ok. 100km od tankowania benzyny na jakiejś dziwnej stacji przy wjeździe na A2. Czy te błędy mogą wynikać z kombinowanego paliwa? dodam, jeszcze, że oprócz nierównej pracy na wolnych obrotach, z tyłu silnika, w okolicach odmy słychać jakieś szumienie
  7. kolego valdiiaga, rozwiązałeś problem z tą pompą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności