Skocz do zawartości
jurson_ski

1.8awt sporo bledow pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Wednesday, 09 October 2013, 20:12:04:0

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001

Software Coding: 11501

Work Shop Code: WSC 07777

VCID: 65BD3297EC79

Additional Info: WVWZZZ3BZ2E377773 VWZ7Z0A4742721

 

17748 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1340 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

 

---------- Dodano o 20:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:13 ----------

 

poszlo z programu od Ciebie Grucha. moze cos mi podpowiesz czy to wina sprzetu czy ustawienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamil nadal jak widzisz po nr błędu jest opis, że wersja niepełna. Dziwne to. Spróbuj uruchomić kilka razy ten VCDS Lite podłączając do auta, a następnie sprawdź zakładkę "about" czy wyświetla się tam na zielono napis o full wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 - -

 

na kazde sposoby robilem i tylko to mi wyskoczylo z innym opisem..

 

dodam auto chodzi normalnie tylko check engine sie pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd dotyczy obu czujników zarówno czujnika halla jak i czujnika położenia wałka rozrządu. Jesteś pewien, że rozrząd (pasek) jest ustawiony dobrze? Do sprawdzenia ustawienia wałków i dobranie się do samych czujników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do samego paska jestem pewny na 100% ustawione na znaki ze mna i mechanikiem.auto odpala elegancko chodzi tez dobrze nie widze jakis nie pokojacych objawow oprocz samej kontrolki. no nic zabiore sie za pod klawiature zobacze znaki kupie uszczelke od razu bo cieknie...bede informowac na biezaco.. z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ten błąd nie pojawił się przypadkiem po wymianie rozrządu po raz pierwszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mały update, do powyższych doszły błędy 17511 oraz 17524, a po złapaniu temperatury obroty przy zdjętej nodze z gazu rosną do 2000 obr.

 

Panowie, u mnie problem z wypadającymi zapłonami rozwiązała wymiana napinacza łańcucha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec tak zdjelem przod patrzylem rozrzadu i jednak byl przestawiony o jeden zabek...jakim cudem nie wiem aaaale przy okazji wymienilem uszczelke pod pokrywa zaworow i na walkach wszystko ok.. poki co auto chodzi duzo zwawiej. i jutro popatrze czy czujnik obrotow walu sie uspokoil;p

jakby ktos pytal mam swoj katalizator na sprzedaz;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrzad zostal poprawiony zalozona nowa sonda pierwsza druga z emulatorem nowy filtr powietrza, gwarancyjny serwis lpg z regulacja..przejechany 1tys i o to bledy:

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Tuesday, 21 January 2014, 15:30:28:0

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001

Software Coding: 11501

Work Shop Code: WSC 07777

VCID: 65BD3297EC79

Additional Info: WVWZZZ3BZ2E377773 VWZ7Z0A4742721

10 Faults Found:

17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 35-10 - - - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 35-00 - -

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

 

 

objawy:

wyzsze spalanie

auto mega zamula

no i check engine

 

 

panowie pomocy...!!! wiem ze sa potrzebne logi ale nie mam czasu na to

 

---------- Dodano o 15:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:32 ----------

 

http://vaglog.rtnet.pl/jurson100_157218.html

 

logi statyczne 030 032 033..moze cos pomoga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz czasu na logi to czego oczekujesz że ktoś ma szklana kule? Weź wykasuje te błedy bo jedne sa tymczasowe a jedna stałe, nie włanczaj gazu i pojeździj troche na benzynie i potem odczytaj błędy i tak tez zrób logi, bo nie wiadomo gdzie jest problem czy w aucie czy w lpg, druga sonda wogóle nie działa, pierwsza tez wywala błędy ale nie wiadomo czemu, ten log to na pb był czy na lpg? Zrób statycznego z 002+033 na pb i drugi na lpg, no i reszte logów dynamicznych by sie przydało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

log byl na pb..w jakich grupach zrobic logi statycznie aby dalo sie cokolwiek wyczytac? niestety dynamiczne po prostu nie sa mozliwe;/ czas, 15km do bezpiecznej drogi aby wykonac log, i bateria w laptopie... wyciecie drugiej sondy? rozwiaze sparwe chociaz w tej kwestii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile Ci ta bateria trzyma? Skoro nie możesz dynamicznych to przynajmniej statycznie i z normalnej jazdy zrób. Skasuj te błędy włącz PB przejedź się trochę, a następnie włącz logowanie z grup 002+033 z normalnej jazdy. Następnie zatrzymaj się odczytaj błędy i zapisz je. Droga powrotna na LPG i też zaloguj 002+033 i na koniec odczyt błędów. Pół godziny i jesteś tu z powrotem. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzyma jakies 5 min w dobrych porywach;p no dobra jutro postaram sie walczyc...ale pali sie znow czujnik obrotow walu i auto zmulalo moze znow przestawil sie rozrzad..mozliwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczelność dolotu sprawdzona? Jak ten kawałek loga był na pb to cos nie bardzo, na wolnych pracuje dobrze? czy faluje? może lewizne łapie gdzieś bo sonda leci na maksymalna korekcje 25%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dolocie brakuje jednej spinki w obudowie filtra powietrza;/ niestety przy wymianie wyleciala i niestety slad po niej zaginal ale to juz bylo jakies 10tys temu...i jeden przewod podcisnienia jakby byl przytarty ale jak jest odpalony i przykladam palca nie czuc aby lapal lewe czy tez dmuchal wiec jeszcze chyba ok... co do wolnych obrotow auto nie faluje ale rzeczywiecie jest na jakie 890obrotow i wydaje sie jakby utrzymywal to z truden w sensie praca silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec tak rozbiore i zobacze rozrzad "ponownie" znajde dokupie ta spinke i przejrze ew wymienei przewody podcisnienia... i teraz pytanie czy mozna wymienic przewody na customowe "kupowane na metry" czo w gre wchodzi tylko ori?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spinka od filtra nie jest ważna daj sobie z nia spokój, ważna jest szczelność za przepływomierzem do końca, przewody mogą być kupowane na metry, ważne żeby przy turbinie przy zaworku n75 były odporne na temp. najlepiej silikonowe, a statyczne logi możesz zrobić? zrób jakieś dłuższe na pb 002+033 zaraz po skasowaniu błedów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

slychajcie bo szukam tych przewodow mozecie rzucic jakas aukcje? szukam szukam szukam i tylko jakis badziew

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie logi statyczne mozna wykonac aby sprawdzic dv i n75?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności