Koćko Zgłoś #161 Napisano 27 Lutego 2011 czy te tzw. dodatkowe klknięcia nie będą trochę mylące dla samochodów jadących za Tobą ? no właśnie czas pokaże, jeszcze się podziele uwagami, na razie za mało km przejechałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndiC Zgłoś #162 Napisano 27 Lutego 2011 Również zakupiłem w/w urządzenie i mam te same objawy a na filmiku sprzedawcy tego nie było skontaktuję się z nim jutro żeby dopytać Poza tym świetny patent jak dla mnie oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felippe Zgłoś #163 Napisano 27 Lutego 2011 Powinno to działać tylko w wtedy kiedy klikamy manetką NIE do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #164 Napisano 27 Lutego 2011 skontaktuję się z nim jutro żeby dopytać daj znać co odpisze, faktycznie nie ma tego motywu na filmiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #165 Napisano 27 Lutego 2011 Zauważcie że urządzenie jego się troszkę gubi po tym jak kliknie awaryjne. Jak długo przytrzymuje potem manetkę. I jak daje lewo prawo tak szybko też to tak dziwnie wygląda. Dajcie znać co wam napisał, bo cena jest w granicach rozsądku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #166 Napisano 27 Lutego 2011 ogolnie mowiac pojscie droga na skroty nie oplacalo sie. bo nie dziala to prawidlowo tylko hm. inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #167 Napisano 27 Lutego 2011 tak tu kosztuje to 70zł z przesyłką a w aso prawie 200zł i ile jest roboty aby podłączyć. Tu znalazłem jeszcze gościa co ma coś podobnego ale nie ma nic w tej chwili na allegro:) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=sIPkBI5UkqM&feature=related[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndiC Zgłoś #168 Napisano 27 Lutego 2011 Ten koleś z powyższego postu już się tym nie zajmuje może udostępnić schemat za konkretną kase czytałem na forum mniejszego brata (golf) Zrobiłem dzisiaj 40 kilosów i w życiu nie jechałem tak przepisowo używając kierunkowskazów i mogę powiedzieć że po kilkunastu użyciach działał jak należy tylko 3-4 razy się mu przydarzyła ta czkawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndiC Zgłoś #169 Napisano 28 Lutego 2011 Witam Kontaktowałem się ze sprzedawcą moduł zlicza mignięcia co trzy więc jeśli kierunek mignie 4 razy po wyłączeniu jeszcze 2 razy.Trochę to przeszkadza szczególnie w dużym ruchu, jeszcze potestuję i napisze co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #170 Napisano 28 Lutego 2011 Domyślam się że on wracając haczy o ten pierwszy czujnik i dlatego tak się dzieje No przeszkadzać może bardzo. Zastanowię się nad tym czy czasem go nie kupić, podoba mi się prostota instalacji Coś kosztem czegoś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #171 Napisano 3 Marca 2011 kurde no przeszkadza to klikanie po wyłączeniu kierunkowaskazu Dzisiaj skręcałem w prawo, po skręcie była uliczka w prawo z której wyjeżdzał jakiś samochód, ja jechałem prosto no i mi gośc wyjechał bo ja dalej na kierunku leciałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qjawa Zgłoś #172 Napisano 1 Lipca 2011 Panowie przepraszam, że odgrzewam starego kotleta ale może ktoś mi powie napisze w jaki sposób mogę wyjąć te piny z kostki od włącznika awaryjnych żeby podpiąć się takim modułem: http://allegro.pl/komfortowe-kierunkowskazy-kierunki-3-migniecia-vw-i1671248864.html Walcze z tym od około 2 h i NIC!!!! Już mnie cho...ra bierze na to wszystko!! Może któryś w Was dysponuje fotką takiego wyjętego pinu to wtedy bym zobaczył w którym miejscu są te uparte zatrzaski zeby je złożyć i wyjąć na zewnątrz. Próbowałem już lutować ale niestety za mało miejsca między pinami. Może lepiej jakbym odizolował kawałek kabelka i do tej części przylutować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #173 Napisano 1 Lipca 2011 Może lepiej jakbym odizolował kawałek kabelka i do tej części przylutować? Dokładnie tak samo zrobiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #174 Napisano 1 Lipca 2011 Walcze z tym od około 2 h i NIC!!!! Już mnie cho...ra bierze na to wszystko!! A wypiołeś zabezpieczenie we wtyczce bo bez tego to ni....ja to taka częś innego koloru chyba zielona jak się nie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qjawa Zgłoś #175 Napisano 1 Lipca 2011 (edytowane) A wypiołeś zabezpieczenie we wtyczce Tak tak jest wypiętę. Poprostu chodzi o to, że nie wiem gdzie te zatrzaski są umieszczone w którym miejscu. NIe wiem gdzie włożyć srubowkręt aby je dogiąć. Znalazłem w sieci takie coś ichyba to jest tego typu wsuwka ale nie dam sobie głowy uciąć Jeżeli mnie potwierdzicie, że to jest to to chyba sobię poradzę. I chyba już wiem gdzie robiłem błąd. Grzebałem cieniutkim wkrętakiem ale od strony kabla a nie od tej co wchodzi w nią moduł od awaryjek. Edytowane 1 Lipca 2011 przez Qjawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #176 Napisano 1 Lipca 2011 Zabezpieczenie masz jak poniżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #177 Napisano 1 Lipca 2011 Grzebałem cieniutkim wkrętakiem ale od strony kabla a nie od tej co wchodzi w nią moduł od awaryjek. Tak jest trzeba od strony wtyczki znaczy tego co wchodzi w przełącznik od strony kabla to tylko jeszcze bardziej rozginałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qjawa Zgłoś #178 Napisano 1 Lipca 2011 Dzięki chłopaki za pomoc. Jutro z rańca lecę do garażu dalej grzebać. Może wkońcu coś wygrzebię A jak już je wyjmę to najlepiej przylutować czy może w jakiś sposób porozginać te konektorki i podpiąć nowe kalble. Jak radzicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #179 Napisano 1 Lipca 2011 w jakiś sposób porozginać te konektorki i podpiąć nowe kalble rozginanie nie wchodzi w gre tak naprawde to najlepiej wlutować się w konkretne piny bez rozbierania wyciągania ładnie zabezpieczyć koszulką termo ew izolacją szmacianką i bedzi gites wypinanie pina ma sens jak masz nowy i zaciśniesz go na dwóch czy tam ilus kabelkach to wtedy go wpinasz i jest si ale jak chcesz robić żezbe na starym to nic nie ruszj i się wlutuj przed Ot takie moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qjawa Zgłoś #180 Napisano 1 Lipca 2011 No i pewnie będę lutował a wyjąć chciałem żeby był lepszy dostęp do nich. Jak są założone to jest bardzo mało miejsca pomiędzy nimi a to ogranicza pole manewru. Nie jestem super specjalistą w sprawach lutowania i sprzęt taki sobie ale myślę że jakoś dam radę. Muszę dać ) Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach