Skocz do zawartości
marecek

Projekt - miękkie kierunkowskazy

Rekomendowane odpowiedzi

Bartek, zapomniałeś o cenie euro: 000998229A ZESTAW SPOCZYNKOWY brutto: PLN 191.00 (sklep.gajos.com.pl).

 

to fakt ojro poszło grubo w górę, tylko że nie poszło 100% by cena wzrosła prawie 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to fakt ojro poszło grubo w górę, tylko że nie poszło 100% by cena wzrosła prawie 100%

 

Zgadza sie Bartek ojro nie poszło tak wysoko , dzisiaj byłem po parę gratów w aso i z kilku zrezygnowałem bo cena poszła zdrowo do góry (niektóre nawet 300%) nawet sprzedający nie wiedział dlaczego tyle , miesiąc temu dostali nowe cenniki na czesci i takie zmiany były , tych z vw poprostu pogięło , ale czas zarabiać na częściach nie na samochodach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nabrałem wprawy w robieniu wiązki do tempomatu, mam nadzieję że z tą wiązką też dam radę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacja z ostatniej chwili, zestaw 000 998 229 A kosztuje w ASO (ul.Radzymińska W-wa) 210 zł. Montaż około 150 zł. Dziś mam nadzieję odebrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba poczekam na lepsze (tańsze) czasy!

Miałem montować razem z tempomatem na wakacje (jak będę w PL) ale coś czarno to widzę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacja z ostatniej chwili, zestaw 000 998 229 A kosztuje w ASO (ul.Radzymińska W-wa) 210 zł. Montaż około 150 zł. Dziś mam nadzieję odebrać.

 

 

ASO Zasada 200zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie jestem kolejnym forumowiczem z zamontowanymi "miękkimi" kierunkami. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, cena obecnie trochę wysoka (Rowiński & Wajdemajer -191 zł.) Montaż okazuje się banalnie prosty w/g opisu "marecka" jak i forum TDI. Trzeba się uzbroić w cierpliwość (lub przyrząd) przy rozbieraniu pinów. Gdzieś widziałem opinię że kierunek musi odklikać swoje 4 razy przed zmianą na przeciwpołożną - bzdura mój od rzu kończy i klika po drugiej stronie. Reasumując: polecam, wygodne i przydatne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś widziałem opinię że kierunek musi odklikać swoje 4 razy przed zmianą na przeciwpołożną - bzdura mój od rzu kończy i klika po drugiej stronie.

 

być może przeczytałeś moją wypowiedź, że musi się wyklikać - bo nie można wyłączyć klikania jak już zacznie mrygać ;) to w sumie jedyna jego wada... ale nigdy jeszcze nie miałem potrzeby zrezygnowania z mrygacza przez upłynięciem czwartego "klik" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś widziałem opinię że kierunek musi odklikać swoje 4 razy przed zmianą na przeciwpołożną - bzdura mój od rzu kończy i klika po drugiej stronie.

 

dokładnie nie musi aczkolwiek jak wrzuci się kierunek lecz zmienia się zdanie i chce się jechać prosto to niestety po wyłączeniu kierunku mruga on dalej 4 razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 razy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 razy

 

jak machnę manetką to mi mruga zawsze 4 razy (widzę, że nie tylko mi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm kurczę, mam w rodzinie nową Astrę 3 którą często jeżdżę i mi ten patent średnio się podoba.

Jak już wcześniej ktoś napisał - czasami dyskoteka na drodze zwłaszcza jak przy większych prędkościach nie słychać dźwięków kierunkowskazów i można się pomylić.

Poza tym odpada dziękowanie kierunkami.

I też uważam, że przy wyprzedaniu kierunek powinien migać cały czas, na trasie jest się lepiej widocznym (mało kto tak robi...)

 

Poza tym nie wiem czy wiecie ale Opel w nowej Insignii zrezygnował już z tego wynalazku i są normalne kierunkowskazy.

Także ja bym się na to do Passata nie zdecydował, w nowej Astrze mi wystarczy aż z nadmiarem :P

 

Aa! P.S

Nie wiem czy ktoś to wcześniej napisał ale w nowym Passacie (B6) też jest takie rozwiązanie (ups, chyba nie odkryłem Ameryki :P)

W każdym razie ja o tym nie wiedziałem i jak ostatnio jechałem to nie potrafiłem przez 30 sekund wyłączyć kierunku :D

Jechałem i migałem prawo lewo cały czas, myślę sobie kurde co jest!

I dopiero po chwili mój ociężały mózg załapał, że to to samo co w Oplu :P

Edytowane przez Matee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I dopiero po chwili mój ociężały mózg załapał, że to to samo co w Oplu :P

 

no i tu się mylisz, bo nie to samo... albo po prostu oplem nie jeździłeś. W oplach jest manetka "miękka", tzn. dwupołożeniowa, ale nie jest mechanicznie blokowana przy wrzucaniu kierunkowskazu. To, co robi vw/audi czy mercedes to skrzyżowanie funkcjonalności (3 mrygnięcia) z tradycją (manetka mechanicznie blokuje się po wbiciu kierunku do czasu odkręcenia kierownicy). I wg mnie jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż w oplach (ze względu na intuicyjność jego działania).

 

Fakt faktem, że dziękować ciężko (lewo-prawo-lewo). Od tego mam prawą rękę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie za 89 złotych macie takie kierunkowskazy + doświetlanie zakrętów niestety jeszcze tego nie zakładałem i nie wiem jak to sie sprawdza w praktyce.

http://cubeelectronics.com/ster_fw.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie za 89 złotych macie takie kierunkowskazy + doświetlanie zakrętów niestety jeszcze tego nie zakładałem i nie wiem jak to sie sprawdza w praktyce.

http://cubeelectronics.com/ster_fw.php

na prezentowanym filmie doświetlanie zakrętów wygląda przekozacko :) :) :) Szkoda, że się pozbyłem halogenów z auta, bo od razu mam ochotę do nich wrócić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ależ przecież napisałem, że praktycznie codziennie jeżdżę "trójką" :PP

Po prostu rzadko mam okazję jeździć tą B6stką i może dlatego nie rozróżniłem tych kierunków.

Na 1wszy rzut oka było to dla mnie takie samo rozwiązanie.

Zresztą, wolę standardowe zamiast tego co jest w Oplu - i tak jak mówię, w Insignii już tego "bajeru" nie ma :)

 

A jak to jest z tym doświetlaniem? Włącza się za każdym razem jak włączymy kierunkowskaz? (mówię o tym z linka)

Czy tylko przy skręcie?

Bo ja rozumiem to tak, że działa wspólnie z miękkim kierunkowskazem i system włączy halogen dopiero przy ciągłym miganiu?

Szkoda tylko, że nie mam halogenów :P

- a nawet gdybym miał to i tak nie są umieszczone w tym modelu na dole auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie za 89 złotych macie takie kierunkowskazy + doświetlanie zakrętów niestety jeszcze tego nie zakładałem i nie wiem jak to sie sprawdza w praktyce.

http://cubeelectronics.com/ster_fw.php

 

wychodzi na to że wyprzedzając też będą się włączać?skoro są aktywowane impulsem z kierunków, to tak by wychodziło...?jeżeli się mylę to proszę o wyjaśnienie zasady działania, jeśli ktoś wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie na filmiku z tej strony, człowiek stojąc na prostych kołach włącza kierunkowskaz i włączają mu się "na prostej drodze"

To byłoby troszkę bez sensu i oślepiałoby nadjeżdżających z przeciwka.

Mi się wydaje że to powinno być połączone z tym miękkim kierunkowskazem w takim wypadku:

- miga trzy czy ileś tam razy - halogen NIE włącza się

- miga ciągle - halogen uruchomiony.

Ktoś to może przetestuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest też pytanie czy działa to w dzień?bo jak wiemy śiwatła mamy ON cały dzień, doświetlanie w dzień mija się z celem.jak to jest rozwiązane ori ?czujnik zmierzchu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych...

 

Poszukuję osoby, która poświęciła swój czas i pomogła zamontować ten zestaw u mnie w Passacinie. Najlepiej z Wawy lub okolic... Mam dużą nawigację (MFD) i w ogóle nie mam pojęcia jak to rozebrać, żeby dostać się do wiązki.

Opis czytałem, ale zdjęcia robione są już po wyjęciu radia i włączników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności