Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

A wiedz tak, wiem, że to nie jest miejsce do takich postów, ale po wyciągnięciu bezpiecznika wyskoczył błąd poduszek, jak wejde w poduszki w Vagu to jest tam błąd 01317 i ciągle się pali poduszka na desce, po usunięciu tego błędu poduszka gaśnie i wgl się już nie zapala, tak jakby wgl ją wykasował z modułu. Co jest nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po wyciągnięciu bezpiecznika wyskoczył błąd poduszek, jak wejde w poduszki w Vagu to jest tam błąd 01317 i ciągle się pali poduszka na desce, po usunięciu tego błędu poduszka gaśnie i wgl się już nie zapala, tak jakby wgl ją wykasował z modułu. Co jest nie tak?

 

Licznik i sterownik poduszek są zasilane tą samą linią, a jak wyciągniesz bezpiecznik od licznika to nie działają poduchy - stąd błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie do Madzi. Posiadam oryginalny soft dla avf 130KM. Czy jeśli zmienię SOI o +1' i +2' tak jak ty w tym zaznaczonym przedziale na twoim zdjeciu to zmniejszy mi się spalanie przy stałej prędkości? Teraz to tak średnio wychodzi mi 6,5l a chciałbym zejść do ok. 5,5l do 6l. Myślałem żeby zmienić w SOI 90' i SOI 75' ale nie chcę też silnika odrazu wysadzić dlatego wolę zapytać nim coś zdziałam. Tzn z czegoś takiego

 

ori.jpg

 

zrobiłem takie coś

 

soi.jpg

 

Czy to zadziała czy raczej nic nie zmieni w spalaniu?

Edytowane przez 1general1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałabym zobaczyć w jakim przedziale zmieniałam, ale robiłam tak, ze dluga prosta, i logowanie grup z SOI i dawka, przy stalych prędkościach. Najpierw 80kmh, pozniej 90kmh, 100 i 110. Po odczycie logów wiedziałam dla jakiej dawki i przy jakiej prędkosci obrotowej zmienić SOI. MAm pozmieniane tylko przy 90', i teraz przy programie na ok. 170-180 KM, przy spokojnej jezdzie 90-100kmh, w 2 osoby na trasie spokojnie mogę zrobic spalanie 4,5l/100 jak nie ma ruchu. Przy normalnym ruchu spalanie na trasie ok. 5l przy spokojnej jezdzie.

Ja mam zmienione o 2' i zadnych negatywnych skutków, jak znajdę chwilę bedę jeszcze zwiększać o 1 stopien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mysle o programie ok. 170km i 400nm ale jeszcze nie wiem za co dana mapa odpowiada i co i jak zmieniac zeby nic nie rozwalic wiec ciagle czytam ucze sie na sucho bez wgrywania programow. Dlatego chce najpierw jakos zmniejszyc spalanie skoro soi oryginalnie sa zmniejszone ze wzgledu na ekologie. Teraz szukam jakiejs prostej drogi bez wzniesien i bede logowal tak jak mowisz. A pozniej przeanalizuje i pozmieniam soi o 2' przy odpowiednich obrotach i dawkach. Tylko zastanawiam sie czy ma znaczenie czy bede logowal na 5 czy 6 biegu? Tzn. Czy ta mapa soi jest ta sama bez roznicy ktory bieg? PS. Sorki za brak ogonkow ale pisze z telefonu:) aha i z gory dziekuje za wszelkie informacje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

wrzucam wsad z audi a6 AVF 1.9tdi który sam przerobiłem

prosiłbym kolegów i koleżanki bardziej obeznanych w temacie o zerknięcie na to czy po wgraniu nie narobie bałaganu :)

mój przerobiony.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie wgrywał.. torque smoke boost do poprawy.. tak na "prędko"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to najlepszy temat do zadania tego pytania.

Czy mógłby ktoś z Was podpowiedzieć w którym miejscu jest mapa odpowiedzialna za wyskalowanie MAP sensora i tak jak Daron pisał, poszerzenie diagnostyki?

Może jakieś wskazówki gdzie tego szukać? Ten plik jest od BXE po zmianie na map ......051C, mam również seryjne do BXE ale nie mogę sobie poradzić z odnalezieniem odpowiedniego miejsca w sofcie... http://

http://speedy.sh/w3Sum/sz-seria-pod-map-sensor-051c

 

---------- Dodano o 00:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:47 ----------

 

Myślę że to najlepszy temat do zadania tego pytania.

Czy mógłby ktoś z Was podpowiedzieć w którym miejscu jest mapa odpowiedzialna za wyskalowanie MAP sensora i tak jak Daron pisał, poszerzenie diagnostyki?

Może jakieś wskazówki gdzie tego szukać? Ten plik jest od BXE po zmianie na map ......051C, mam również seryjne do BXE ale nie mogę sobie poradzić z odnalezieniem odpowiedniego miejsca w sofcie...

http://speedy.sh/w3Sum/sz-seria-pod-map-sensor-051c

[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, szybkie pytanko mam stary sterownik od AJM z wiruskiem o symbolu 038 906 019 CE niżej napisane Diesel 1041 Da się kablem wyciągnąć mapy czy podstawka i programator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten plik

rzuć to na zipshare... a nie na jakieś "download menagery" ;-)

019 CE

 

Jesteś leniwy w kij... wstyd... 2 strony wcześniej post 399/400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym nie wgrywał.. torque smoke boost do poprawy.. tak na "prędko"

kolego zerknij w ten plik czy już jest lepiej?

 

mój przerobiony 2.zip

 

tu pozmieniałem też SOI dla 90* od 1500-2500rpm od 20mg do końca

 

 

mam jeszcze pytanie sumy kontrolne przelicza ten program po przerobieniu mapki z osobna i kliknięciu save?

czy na koniec muszę jeszcze coś kliknąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rzuć to na zipshare... a nie na jakieś "download menagery" ;-)

 

 

Jesteś leniwy w kij... wstyd... 2 strony wcześniej post 399/400

 

Ok, przyznaje się nie czytałem. Tak przez chwilę naszło mnie żeby zgrać mapkę ze sterownika i troszkę pomyśleć jak to się dzieje że to "jedzie" Jaki kabel wziąść MPPS 13 czy galletto 1260 - wiem też było ale bez jakichś konkretów.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki kabel wziąść MPPS 13 czy galletto 1260 - wiem też było ale bez jakichś konkretów.

ja mam MPPSa i zgrywa bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy na koniec muszę jeszcze coś kliknąć?

liczy z automatu, kolega dałes doładowanie 1.5 a zlimitowałeś na 1,4.. dodatkowo dajesz mu w torque 62-64. a mape smoke masz do 60.... co Ty w ogóle masz za setup? jakie turbo? wtryski? sprzegło? bo lejesz go na maksa...

Jaki kabel wziąść MPPS 13 czy galletto 1260

 

tańszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego zerknij w ten plik czy już jest lepiej?

 

[ATTACH]115455[/ATTACH]

 

tu pozmieniałem też SOI dla 90* od 1500-2500rpm od 20mg do końca

 

 

 

mam jeszcze pytanie sumy kontrolne przelicza ten program po przerobieniu mapki z osobna i kliknięciu save?

czy na koniec muszę jeszcze coś kliknąć?

 

 

Driver Wish popraw bo będzie wysokie spalanie, masz górke w mapie Bostu , coś źle wpisałeś no i BOST LIMIT MAP(odpal dwie mapy i zobaczysz o co mi chodzi)!. Według mnie za późno te maxymalne dawki w torqe :)

 

Soi wydaje się być ok. Chociaż niech wypowie się ktoś bardziej "Ogarnięty" ;)

 

 

 

Witam. Mam pytanie do Madzi. Posiadam oryginalny soft dla avf 130KM. Czy jeśli zmienię SOI o +1' i +2' tak jak ty w tym zaznaczonym przedziale na twoim zdjeciu to zmniejszy mi się spalanie przy stałej prędkości? Teraz to tak średnio wychodzi mi 6,5l a chciałbym zejść do ok. 5,5l do 6l. Myślałem żeby zmienić w SOI 90' i SOI 75' ale nie chcę też silnika odrazu wysadzić dlatego wolę zapytać nim coś zdziałam. Tzn z czegoś takiego

 

[ATTACH=CONFIG]115414[/ATTACH]

 

zrobiłem takie coś

 

[ATTACH=CONFIG]115415[/ATTACH]

 

Czy to zadziała czy raczej nic nie zmieni w spalaniu?

 

 

Jest mapa SOI limiter i raczej dzięki niej nic nie wysadzisz.

Edytowane przez motomysz9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro zaczynam zabawy z moim Paskiem. Kabelek w końcu dotarł i leży na poczcie :). Na wstępie chcę wyłączyć EGR i pobawić się z SOI. Tylko z tego co wyczytałem i znalazłem na internecie (a za wiele tego nie ma) SOI to Start of Injection a więc początek wtrysku- więc zmieniając początek automatycznie wydłużam czas wtrysku. Zgodnie z tym co Madzia opisywała i kilka innych osób powinno to dać oszczędności w paliwie. Tylko nie mogę dojść w jaki sposób- czas się wydłuży więc i dawka będzie większa. Chyba że zmienimy Duration, ale o tym nikt nie pisze.... Może ktoś początkującemu naświetlić o co z tym SOI chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

początkującemu to nie polecam się tym bawić ;-) bo dziury w tłokach wyjdą ;-) pobaw się na razie tym EGR, poznaj zależności :) w wątku jednym na tym forum ładnie jest opisana zależność długości wtrysku a dokładność spalania... fakt watek o VP ale łatwo znaleźć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukam, nie ukrywam że kusi mnie podniesienie ekonomii jazdy. Chciałem delikatnie o 1-2' bez szaleństw :) ale dzięki za przestrogę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności