Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy dziś wymieniałem turbo w passacie AJM i ściągnołem wsad po programie w firmie zajmującej się modyfikacjami oprogramowania(firma ze śląska)

co sądzicie o nim?

038906019CE-SG 1041 ajm prg.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SOI to Start of Injection a więc początek wtrysku- więc zmieniając początek automatycznie wydłużam czas wtrysku.

 

Nie wydłużasz czasu wtrysku, tylko jego zainicjowanie. Jak dasz go 2' wczesniej, to się po prostu 2' wcześniej skończy.

Za czas wtrysku odpowiadają mapy duration.

To że się szybciej spuścisz wcale nie znaczy że będziesz miał dłuższy wytrysk <lol> A wiesz że co za szybko to też niezdrowo :P

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Koledzy dziś wymieniałem turbo w passacie AJM i ściągnołem wsad po programie w firmie zajmującej się modyfikacjami oprogramowania(firma ze śląska)

co sądzicie o nim?

 

Nic specjalnego i musi dymić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic specjalnego i musi dymić :)

 

mówisz Madzia że sie nie postarali?

a taka renomowana firma a wyszło jak zwykle

może taki lipny ten program bo auto nie dymi na nim?

 

 

kurde jakoś nie moge trafić na porządnie zrobiony program do ajma

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurde jakoś nie moge trafić na porządnie zrobiony program do ajma

 

Czytaj, szukaj a zrobisz sam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no już bardziej obrazowo się nie dało :P

więc na chwilę zmienię temat. Przyszedł mi dziś z Chin Galletto 2 ale jak zawsze jest jedno ale... Wersja v52 wymaga aktywacji której mimo dłuugiego grzebania nie udało się zrobić. Znalazłem wersję v51 bez aktywacji i prawie działa tzn widzi się z kompem, pokazuje napięcia i zaczyna pobieranie softu przekaźniki cykają, diody mrugają a później:

DATA READING

Start data reading...Error Send Wake

ERROR Send Wake

Error Send Wake

 

i klapa. Czy to możliwe że przez wersję nieodpowiednią v51 a nie 52? Wyciągałem też bezpieczniki 11 i 15 od zegarówi nic to nie dało. Próbowałem z kluczykiem i bez za każdym razem ten sam efekt.... Ktoś to może przerabiał i zna rozwiązanie??? Ecu z serii BK więc powinien iść po kablu. Co mogę jeszcze sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To że się szybciej spuścisz wcale nie znaczy że będziesz miał dłuższy wytrysk

no qwa... :bezzebow

 

No że bez szału to mało powiedziane :D :D ładowanie 1,2 limitery na 1,5 :D SVBL znowu na 1.2 :D a smoke :D prawie jak święta góra aborygenów :D Który to taki "zakład" ?? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rzyszedł mi dziś z Chin Galletto 2 ale jak zawsze jest jedno ale... Wersja v52

 

Nie ma poprawnie działającego clona Galletto 2. Nie ważne czy kupisz wersje 51,52,53 czy 54. Otwórz go, a płytka i tak będzie V48.

W lepiej wykonanych wersjach masz do wymiany kilka tranzystorów i powinno EDC15 śmigać, ale i tak na poprawnie działający BDM raczej bym nie liczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś robiłem próby łączenia z innymi autami. Seat Alhambra 1.9PD efekt taki sam brak łączności, za to połączyłem się bez problemu z Astrą G 1,6. Więc pytanie czy w takim wypadku możliwe żeby przez te tranzystory nie mogę się połączyć z Paskiem i Seatem? Czy może kabel ok, a trzeba bliżej ECU się wpiąć bo coś z instalacji go blokuje? A jeśli tak to czy nic się nie stanie jak odłączę linię K od auta i podepnę pod Galetkę ECU bezpośrednio na żywym organizmie pozostawiając zasilania i resztę podłączeń??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no qwa... :bezzebow

 

No że bez szału to mało powiedziane :D :D ładowanie 1,2 limitery na 1,5 :D SVBL znowu na 1.2 :D a smoke :D prawie jak święta góra aborygenów :D Który to taki "zakład" ?? ;-)

 

 

z tychów (renomowany)ale nazwy nie będę podawac bo mnie o zniesławienie jeszcz będą ścigać

Edytowane przez lukas313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bój się, ja mam w posiadaniu softy mega "uwielbionych" tuneRów.. wręcz performansów.... ;-) gdzie nic tylko siąść i płakać :D ale wiesz każdy się uczy... ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie bój się, ja mam w posiadaniu softy mega "uwielbionych" tuneRów.. wręcz performansów.... ;-) gdzie nic tylko siąść i płakać :D ale wiesz każdy się uczy... ;-)

 

tylko dla czego uczą sie na autach klijętów?

nie potrafie tego zrozumieć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile można na swoim? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile można na swoim? ;-)

 

aż go wysadzisz w powietrze :drive:

tego im nikt przecież nie broni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten akurat to v1 nie 2

 

Dlatego działa bez problemów w przeciwieństwie do 99% klonów v2 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to można z chin ściągnąć galleciaki i MPPSy ;-) i nie jest to oferta handlowa!Po prostu ściągamy do roboty masę elektroniki z czajna, wiec jakieś MPPSy czy inne kable nie powinny stanowić obciążenia dla kontenera ;-)

Edytowane przez arsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja z chin ciagnelem i teraz problem. Nie wiem sprawny czy nie. Opla czyta a paska ani seata nie chce :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo złasiłeś się na V2 ;-) zamiast kupić sprawdzony :) Mi wczoraj dotarło OBD na bluetooth i bangla jak należy ;-) Nawet dyno można sobie zrobić w telefonie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no już bardziej obrazowo się nie dało :P

więc na chwilę zmienię temat. Przyszedł mi dziś z Chin Galletto 2 ale jak zawsze jest jedno ale... Wersja v52 wymaga aktywacji której mimo dłuugiego grzebania nie udało się zrobić. Znalazłem wersję v51 bez aktywacji i prawie działa tzn widzi się z kompem, pokazuje napięcia i zaczyna pobieranie softu przekaźniki cykają, diody mrugają a później:

DATA READING

Start data reading...Error Send Wake

ERROR Send Wake

Error Send Wake

 

i klapa. Czy to możliwe że przez wersję nieodpowiednią v51 a nie 52? Wyciągałem też bezpieczniki 11 i 15 od zegarówi nic to nie dało. Próbowałem z kluczykiem i bez za każdym razem ten sam efekt.... Ktoś to może przerabiał i zna rozwiązanie??? Ecu z serii BK więc powinien iść po kablu. Co mogę jeszcze sprawdzić?

 

z tymi galletto to zależy, która zmiana żółtych rączek je klepała. ja mam dokładnie to samo co ty tzn. edc15, 16 i 17 ze stajni vw po prostu nie czyta, jedyne auto w którym udało mi sie zgrac wsad to peugeot 206 1.6hdi, ale wgrywac bym się tym nie odwazył. znajomy kupił też chińczyka i wszystko mu śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ja z chin ciagnelem i teraz problem. Nie wiem sprawny czy nie. Opla czyta a paska ani seata nie chce

 

Podłącz się bezpośrednio pod ECU a powinno zczytać. Ja mam MPPS, ale również ani w moim ATJ, ani sharan nie szedł po obd. Wpięcie bezpośrednio w kompa i po problemie było :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam MPPSa i bez problemu łączy się przez OBD z audi a6 AVF

 

testuję teraz ten wsad przerobiony przeze mnie auto dużo lepiej pszyśpiesza

proszę żeby ktoś bardziej obeznany zerknoł na ten wsad z logami i podpowiedział czy coś można jeszcze zmienić by polepszyć

może mape duration trzeba ruszyć?

 

przerobiony 6 poprawiony+logi.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności