Skocz do zawartości

sansai

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sansai

  • Urodziny 10.08.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    NR

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. zapewne już rozwiązałeś temat, więc napiszę dla potomnych bo sam się z tym zmagałem. Problemem jest brak napięcia na układzie od obsługi Can. Rozwiązać można robiąc zworę między nóżkami Vcc i Bat- czego nie polecambo niby będzie ok, ale przy włożeniu kluczyka się nie włączy. Inn rozwiązania opisane są tu: https://www.drive2.ru/l/470122036052623827/ oraz: Ja miałem fajnie pokombinowane radio bo awarię miałem na obu płytach, wystarczy pomierzyć miernikiem przejścia- uszkadza się połączenie w miejscu lutowania złączki łączącej 2 płyty ze sobą.
  2. Kupiłem RNS510 który miał być sprawny a po kilku dniach wyszło szydło z worka... Z wieloma rzeczami dałem sobie radę, ale nie mogę zmusić radia by włączało się po włożeniu kluczyka. Jeśli nie nastąpi pełne wyłączenie i uśpienie magistrali to radio normalnie się uruchamia, natomiast po pełnym uśpieniu (kilkanaście min) radio można włączyć tylko pokrętłem. Pierwsze naciśnięcie uruchamia stan czuwania, kolejne odpala radio. Da się coś z tym zrobić, czy tylko jakiś magik od RNSów?
  3. Koledzy mam pytanie. Ostatnio wszedłem w posiadanie modułu 5K0035730E, moduł wcześniej siedział w Golfie. Moduł jest super bo ma pełną obsługę z radia, książka, wybieranie, AUX, wszystko co trzeba. U mnie niby działa, ale..... Po jego podłączeniu na wyświetlaczu (biały 3C8 920 870 E) mam cały czas tylko zakładkę PHONE, z kierownicy zmienić nic nie mogę. Jak odłączę go odłączę lub podłączę stary BT(low bez wyświetlania na radiu i MFA) mogę zmieniać zakładki MFA na Audio i Navi. Po przewaleniu informacji w internecie doszedłem do wniosku że problemem może być kierownica (8 przycisków 3C0 953 549 E) i teraz nie wiem czy szukać innego modułu kiery czy lepiej zmienić moduł BT na 3C8. A może problem da się rozwiązać kodowaniem???
  4. No i problem namierzyłem Tak jak sugerowali koledzy nie leżał on w liczniku. Problemem był sam RNS, jednak przy okazji stworzyłem nowy problem. Zakładki audio i nawigacja są tylko kiedy odłączę moduł BT. Jak jest obecny w aucie to pokazuje się na liczniku tylko zakładka Phone i info o moim telefonie, nie reaguje wtedy na żaden przycisk z prawej strony kierownicy. Jak fizycznie odepnę moduł BT pojawia się znów pełna komunikacja z autem
  5. fajnie by było ale mimo wszystko nie ma tego, dlatego próbuję czepiać się innych rzeczy typu licznik. Gdzie szukać więc rozwiązania problemu- navi, licznik, gateway. A może jakiś polecany majster?
  6. No niestety byte 7 bit 7 był włączany i wyłączany. Nigdy nic na tym liczniku się nie pojawiło. Testowałem też najróżniejsze kodowania znalezione w internecie i nic się nie pojawiało. Godziny też radio nie czyta z liczników i nie można jej ustawić z poziomu rns edit: w sumie to ważna dla mnie informacja że vin i serial jest nie potrzebny. Dodatkowo udało się strzałką w górę dostać do setupu więc może i licznik trzeba zostawić w spokoju a ponownie zainteresować się radiem? Tylko tam już przetestowałem wszystko co było w internetach, próbowałem nawet wgrywać poprawkę do multifunkcji z Octavii, co pokazuje moją desperację w temacie
  7. niby tak, nie wiem czemu brak mu nr seryjnego i vin. Nawet bym kupił ale zagubiłem pin do rnsa a po zmianie trzeba będzie wklepać. Więc pewno trzeba będzie znaleźć kogoś kto zdekoduje pin, potem jeszcze korekta licznika więc znacznie wygodniej byłoby ten co jest jakoś zmusić do działania
  8. Tak było resetowane za każdym razem, po wgraniu nowego softu do Gateway też był reset. Dziwne jest to że na liczniku nie pokazuje się nic poza podstawowymi informacjami. Z kierownicy strzałki zmieniają wartości, mogę odebrać telefon, nie działa regulacja głośności, menu samochodu. Panel climatronica wyświetla na radiu zmiany (więc tu komunikacja jest) edit: przytrzymując z kierownicy strzałkę do góry mogę dostać się do menu ale mam tylko opcje MFD i setup. W setupie są dostępne funkcje komfortu.
  9. Witajcie. Potrzebuję pomocy kogoś mądrzejszego ode mnie Na wstępie przepraszam że opis będzie przydługi ale może to kogoś naprowadzi na rozwiązanie problemu Wszystkie prace były robione kilka lat temu. Cała historia zaczęła się od wymiana radia na RNS510. Na czerwonym liczniku wszystko działało, później aktualizacja softu i zniknęło, ok nie było problemu bo zaraz wymieniałem licznik na 3C8 920 870 E, a Gateway 3C0 907 530 H (wczoraj flashowany na Q). Dalej nic nie pokazywało więc szukałem problemów w RNS, błędnej aktualizacji itd. Po wielu próbach dałem sobie spokój i pogodziłem się z tym faktem. Teraz ponownie wróciłem do tematu. A więc do rzeczy. Żadna ze sztuczek kodowanie, zmiana/flash gatewaya nie zadziałała więc pomyślałem o liczniku i ponownie wertuję wątek licznika. Wcześniej czytając wyciągnąłem wniosek że w liczniku stracę menu i się z tym pogodziłem jednak teraz jak czytam wiem że w moim modelu powinno być a go nie ma. Licznik działa jak podstawowy, ustawienia czasu tylko z przycisków licznika, strzałkami na kierownicy mogę zmieniać wyświetlane informacje i nic więcej żadnych dodatkowych rzeczy. Zagłębiając się dalej okazało się że w liczniku brak nr seryjnego i nr VIN. Czy to może być przyczyną takiego zachowania? Po zmianie licznika przebieg mi ustawiał ktoś z Wałbrzycha i było ok (tzn brakowało menu ale wydawało mi się że go nie będę miał i tyle), przez jakiś czas pokazywało wykrzyknik przy przebiegu a po przejechaniu pewnego odcinka wróciły km. Przez VCDSa w adaptacjach też jest jakoś ubogo i wiele kanałów ma opisy a nie ma tam żadnych informacji. Jakaś pomoc sugestie? Z góry wielkie dzięki Address 17: Instruments (J285) Labels: 3C8-920-xxx-17.lbl Part No SW: 3C8 920 870 E HW: 3C8 920 870 E Component: KOMBI H02 0206 Serial number: 00000000000000 Coding: 161F00 Shop #: WSC 05314 115 12345 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE35.rod VCID: 2D51EF3F7CE4E5760F5-8078 No fault code found.
  10. Witam. Potrzebuję zmodyfikować panel climatronica, aby po kluczyku był on podświetlony. Nigdzie nie mogę znaleźć schematów tego panelu. Dysponuje ktoś schematem lub wiedzą na którym pinie idzie podświetlenie? Czy może idzie to po CAN?
  11. Nie chcę otwierać kolejnego wątku, może ktoś tu jest w stanie pomóc. Mam problem z v71, wyciągnięty silniczek, wymieniony potencjometr i silniczek dalej nie rusza. Wydaje się oczywiste że wina silniczka, ale na próbę podłączyłem go w miejsce v113 (chyba?) i chodzi bez problemu. W czasie testowania podniosłem też potencjometr i ręcznie nim regulowałem zmiany były widoczne w VCDS, wygląda jakby do silniczka prąd nie dochodził. Czy jest do tego silniczka klapy jakiś oddzielny bezpiecznik? Skąd idzie sterowanie silniczka?
  12. Koledzy szukam rozwiązania problemu aktualizacji Gateway'a w RNS (model starszawy bez żadnej literki nawet A). Na każdym sofcie wywala mi błąd GATEWAY przy około 10-11%. Nie ma znaczenia soft czy 1100, 2670,3810,4120 czy też 5238 oczywiście te wyższe w wersji A by Josi. Tymczasowe rozwiązanie to SWL_fix, jednak skutkuje to brakiem komunikacji z kierownicą i wyświetlaczem FIS. Problem błędu jest dość popularny ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania- może ktoś z Was na coś się z tym spotkał i może poratować pomocą??
  13. Witam A u mnie nic się nie sprawdza A więc po kolei: RNS z początków produkcji bez żadnej literki nawet A, w oryginale soft w wersji 0400, został zaktualizowany softem 5238 by Josi, o ile dobrze nazwę pamiętam, podczas wgrywania softu wystąpił błąd aktualizacji przy aktualizacji Gateway, pomogło SWL_fix radio odżyło jest polski język, wrzucone mapy, ale brak sterowania z kierownicy oraz wyświetlania na FIS. Mimo że aku nie rozładowywało myślę wina Gatewaya (był w wersji C) zmieniłem na H- dalej bez zmian, zaznaczanie i odznaczanie BAP nie pomaga, podobnie jak reset oraz odłączanie aku nawet na całą noc. Przyszła kolej na biały licznik i poprzednie zabiegi- odłączanie, kodowanie i wciąż nic nie wyświetla i nie daje się sterować z kiery. Na czerwonych zegarach było menu Audio i Nawi ale były puste bez żadnych komunikatów, na białych już brak tego menu, dodatkowo teraz nie da się nawet BAP wyłączyć cały czas zaznaczone pozostaje. Ktoś ma jakiś pomysł czemu to takie oporne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności