Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Na stole powinien czytać normalnie, w aucie można spróbować tego trybu...

U mnie po wywaleniu przez mpps szło tylko na pająka w wolnym trybie. Po wywaleniu przez galetto, przywrócenie po kablu nie udało się nawet Darkowi, konieczne było lutowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój ożył na stole w trybie normalnym na szczęście... U mnie przyczyną wyłączenia w trakcie zapisu był prawdopodobnie spadek napięcia.

 

U mnie przyczyną były zakłócenia w sieci 230V, z powodu załączającego się cyklicznie wentylatora. Jak w czasie transmisji załączył się wiatrak to po zawodach :). Za którymś razem zorientowałem się w czym rzecz i już jest spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Podeśle ktoś ori soft 074906018c SG2520 0281010082 multivan T4 102km 2000r.? Suite mi nie znajduje mapy nastawnika pompy, dziwna sprawa... Może coś żle zgrało.

A jak piszecie o blokowaniu ecu, tak z ciekawości zgrałem program z T4 EDC15V i wgrałem na sterownik EDC15PD, nie chce wstać nawet na pająku przy najmniejszej prędkości hehe także odradzam takich eksperymentów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknijcie jak możecie na ten wsad z T4, coś mi się wydaje że jest uwalony, albo coś było mieszane.. N75 wszystko 100%?????

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

074906018C-SG 2520.doc.rar

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

N146 chyba znalazłem pod adresem 376448, czy się nie myle? Jednak ten programik chyba słabo znajduje mapy w EDC15V, a N75 to jakaś głupota..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek, wszystko dobrze się zgrało.

N146 jest pod adresem 600F8 bądź jak kto woli 393464.

To co znalazłeś wygląda dla mnie jak Inverse Driver Wish.

 

Nie zapominaj że w tym sofcie turbo jest bez zmiennej geometrii, a mapę N75 tzn jej docelowe miejsce jest poprawnie wykryte. Sterowanie turbem tutaj głównie odbywa się przez PID, mapa bazowa nie ma tutaj tak dużego znaczenia jak w VNT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne Darku i dzięki, mogłem się domyślić z N75. A jeszcze co do zablokowanego ecu, słyszałem gdzieś o metodzie flash boot pin, a mianowicie w sterownikach EDC15P, V, VM zwieranie pinu 24 do masy przez rezystor 5kOhm. Czy to u kogoś działało bo u mnie nie, chyba tylko wylut..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam pytanie odnośnie mapy napięcia pompy N146, przy VP. Jeśli założę większe wtryski, przeskaluję napięcia w tej mapie trochę w dół aby był wiarygodny pomiar paliwa w mg., a co się dzieje z mapami np SOI, Boost target, skąd program bierze wartości paliwa dla tych map, czyżby te wartości też są przeskalowane z mapy N146?

Pozdrawiam Dj_

 

Przestawiając napięcie nastawnika dla poszczególnych dawek paliwa realnie wpływasz na rzeczywistą wielkość dawki paliwa. Mapy mają na osiach dawki w mg, które odnoszą się do napięcia nastawnika również dla map, o których wspomniałeś.

 

 

wstawiam softa zgrałem mpsem, czy w tym sofcie pompki ustawione są już na maxa? silnik asz + fmic + turbo ARL wyszło jakiś rok temu 195km 398nm. Na programie zrobione ponad 50tys km i nic się nie dzieje oprócz wymiany wtrysków kilka dni temu. Zastanawiam się nad wstawieniem większego turbo ale czy pompki podleją więcej czy samym doładowaniem zyskam moc

 

[ATTACH]136905[/ATTACH]

 

Następna sprawa, słyszałem że można bipy skorygować w sofcie, to prawda? mam wtryski po regeneracji AL i bipy pokazują po 30-40, wcześniej miałem wtryski AA które padły, kumpel powiedział że AL zamienne jest z AA i nie trzeba map zmieniać. W vagedc15p można gdzieś przy bipach pogrzebać czy jest to temat nie do ruszenia i po prostu te pompki źle są zrobione? auto chodzi na nich idealnie, ale wartości są wysokie,

 

W Twoim sofcie pompki nie są wyciągnięte na maksa. Można z tego wyciągnąć więcej. Zdrowe ALki wystarczą na ok. 235-240KM (więcej to już kwestia hamowni :D, ja mierzę na MAHA LPS3000 4x4, która jest kalibrowana zgodnie z zaleceniami producenta, przez przedstawicieli firmy i nie oszukuje :), więc jak ktoś mówi, że na ALkach zrobił 260KM, to szczerze gratuluję, ale najpierw zapraszam na pomiar :D)

 

BIP można skorygować w sofcie i powinno się to zrobić, jeśli wkłada się inne pompki.

BIP na poziomie 30-40 jest do przyjęcia, ale jest już podwyższony, to nie jest ok.

Jak auto chodzi dobrze, to zapewne kwestia przeskalowania w sofcie.

 

 

Panowie, kto podjąłby się on-line w wysłanym sofcie 012 zrobić MAF-MAP switch? Daron:)? I ew. za ile? Bo mój tuner nie ma dla mnie czasu....

 

Podeślij plik to Ci zrobię. Reszta ustaleń na PW lub mail [email protected]

Edytowane przez rh.rally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ECU pin.pdf

 

Czy ktoś korzystał z tych procedur z powodzeniem?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dokładnie chodzi mi o odblokowanie EDC15P, zwarcie 24 pinu pamięci do masy. Nie udaje mi się wgrać programu zgodnie z tą procedurą bez wylutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podeślij plik to Ci zrobię. Reszta ustaleń na PW lub mail [email protected]

 

dzięki za chęci, jednak będę robił cały soft od nowa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie chodzi mi o odblokowanie EDC15P, zwarcie 24 pinu pamięci do masy. Nie udaje mi się wgrać programu zgodnie z tą procedurą bez wylutu.

 

Idzie idzie, ale najpierw przylutuj kabel do flasha a potem masuj do obudowy sterownika/ścieżki masowej naokoło płytki PCB bo inaczej możesz zewrzeć nie tą nóżkę i uwalić pamięć.

 

Reanimowałem tak kilka EDC15 (niestety nie każde chętnie wstaje i trzeba wylut), a np. robienie ME7.1.1 (przykładowo 2.7bit) po Bootmode to jedyna opcja bez konieczności ruszania flasha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór, dreczy mnie niemały problem a mianowicie spalanie w moim "kopcidełku". Jest ono zbyt duze... :)

Posiadam loga z jazdy ze stala predkością http://vaglog.pl/log_240309.html .

 

Czy stosunek paliwo/powietrze jest zły? Czy może zbyt duży kąt ?:chory

Sam już nie wiem...

 

 

PS, wiem że turbo przy bucie z dolnych obrotów wolno wstaje (wina przepływki, oraz dziury w dolocie..)

Edytowane przez motomysz9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chłopaki potrzebowałbym pomocy przy edycji wsadu w moim pasku b6 bkp edc16..... :D przejde do sedna tematu generalnie juz jakis lekki sofcik w autku był robiony lecz po ostatnim butowaniu mi turbo wydmuchało i postanowiłem dać je do zregenerowanie i roztoczenia na takie jak jest w bmr 170km :D i teraz potrzebowałbym pomocy zeby mi to ktoś był w stanie jakoś ładnie wyprostować :) lub jakim programem mozna by to zrobić, wiem ze winols'em ale bez damosów to troszke kiszka :D bedę wdzieczny za każdą podsuniętą informację :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS, wiem że turbo przy bucie z dolnych obrotów wolno wstaje (wina przepływki, oraz dziury w dolocie..)

 

Moim zdaniem napraw usterki a spalanie spadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mnie ktos nakierowac jak wyłaczyc odczyt po MAP w sterowniku 038906018GA lub nawet przerobic cała wstawiajac max wartosc 5100 w kazdej kolumnie dla wszystkich 3 kodowan? http://www.megawrzuta.pl/download/e6e09b8e1251a76d10cccd6e43a141af.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze mnie ktos nakierowac jak wyłaczyc odczyt po MAP w sterowniku 038906018GA lub nawet przerobic cała wstawiajac max wartosc 5100 w kazdej kolumnie dla wszystkich 3 kodowan? http://www.megawrzuta.pl/download/e6e09b8e1251a76d10cccd6e43a141af.html

 

 

Przełącznik maf/map masz wpisane teraz wartość "257 "zmień na" 0" i będzie czytał po mafie

Nie za bardzo rozumie o co ci chodzi z tą wartością 5100 i do jakiej mapy ma się ona odnosić

podaj adres mapy którą chcesz przerobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, jak wpisuje 0 zamiast 257 to nic sie nie dzieje dalej czyta po MAP, nie znam adresu mapy, edcsuite niby pokazuje IQ by MAP ale nie wazne jakie wartosci wstawie i tak nic sie nie zmienia, mam winolsa ale nie moge znalezc tej mapy w winolsie dlatego kieruje pytanie tutaj czy ktos pomoze mi wyłaczyc ten MAP albo pokazac jak to zrobic lub przeobic mapy wstawiajc max wartosc 51mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz wersje winolsie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Idzie idzie, ale najpierw przylutuj kabel do flasha a potem masuj do obudowy sterownika/ścieżki masowej naokoło płytki PCB bo inaczej możesz zewrzeć nie tą nóżkę i uwalić pamięć.

 

Reanimowałem tak kilka EDC15 (niestety nie każde chętnie wstaje i trzeba wylut), a np. robienie ME7.1.1 (przykładowo 2.7bit) po Bootmode to jedyna opcja bez konieczności ruszania flasha.

 

Daron masowałeś bez rezystora czy z? Może ten rezystor jest niepotrzebny, bo na angielskim forum znalazłem bez? Może dlatego mi nie poszło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez rezystora, sam kabel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności