tomogolf2
-
Liczba zawartości
48 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tomogolf2
- Urodziny 08.10.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nmr
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
tomogolf2 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Ktos wie jakie wartosci podstawic w map linearization pod mapsensor 4barowy? -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
tomogolf2 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
019fp a4 tdi.zip -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
tomogolf2 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
pytanie do znawców odnosnie wyłaczenia przeplywki, sterownik msa15 z afn postanowilem przełaczyc MAF>> MAP wpisalem 257 przerobilem mapy IQ by MAP i to niby ma działać tak? ze niby przeplywka zostanie wyłaczona?czy jeszcze cos trzeba zrobic? -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
tomogolf2 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
winols 1.500 bez damosa -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
tomogolf2 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
no wlasnie, jak wpisuje 0 zamiast 257 to nic sie nie dzieje dalej czyta po MAP, nie znam adresu mapy, edcsuite niby pokazuje IQ by MAP ale nie wazne jakie wartosci wstawie i tak nic sie nie zmienia, mam winolsa ale nie moge znalezc tej mapy w winolsie dlatego kieruje pytanie tutaj czy ktos pomoze mi wyłaczyc ten MAP albo pokazac jak to zrobic lub przeobic mapy wstawiajc max wartosc 51mg. -
Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P
tomogolf2 odpowiedział GRZECHHH → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Moze mnie ktos nakierowac jak wyłaczyc odczyt po MAP w sterowniku 038906018GA lub nawet przerobic cała wstawiajac max wartosc 5100 w kazdej kolumnie dla wszystkich 3 kodowan? http://www.megawrzuta.pl/download/e6e09b8e1251a76d10cccd6e43a141af.html -
a ktos moze wie jakie cisnienie powinna trzymac w serii 11 z AHH 107j?
-
nie trzeba dostarczac, regeneruja stare albo robia nowe,ale jezeli masz takowy zestaw mozesz wysłac na regeneracje bedzie pewnie ciut taniej.
-
tak, wszystko posżło z reni, nastawnik narazie zostawilem z afn
-
do odważnych swiat nalezy, narazie jezdze spokojnie jako ze to nowa głowica wole zrobic kilkaset kilomatrow na spokojnie bez wiekszych upalan niech sie ułozy, ale powiem ze zmiana timingu na 032 i zaworu n108 dała wymierne rezultaty, lepiej trzyma cisnienie mimo tak wielkiej głowicy
-
to trzeba sprawdzic na stole, ale jest potęga, na dawce 12mg na nastawniku, programu nie ruszałem jeszcze ale za duzo nie dymi a jedzie o niebo lepiej niz 11 z 5mg....
-
No to hula az sie wtryski zawiesiły,miedzy 11 z de110 a 12 de143 jest przepaść......
-
Oby nie, bede musial dobrze zejsc z napieciem , jutro z rana akcja "pompa" mam tylko teraz dylemat czy pakowac do takiej 12 fale de143 czy jednak zostawic de110...
-
sagon, ja wiem:D znam sie troche na budowach tloczkow, ten jest mega, na dniach go wstawaim zobacze co potrafi
-
Hehe widze ze zdjecia mojego tłoka 12 wedruja po forach potestuje sie okaze co jest wart