Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Immo bedzie go blokowało

Musisz sobie kupić kabel vag can comander zgrać immo z twojego sterownikami i wgrać do drugiego

To tak w skrycie resztę u wójka google masz jak na tacy

 

A nie wystarczy odczyt kodu pin z starego sterownika i zmienić w nowym i powinno działać.,ale bez komandera się pewnie nie obejdzie.

dokładam procedurę.

 

Adaptacja przy wymianie sterownika silnika na używany:

1. Trzeba mieć kod pin swojego sterownika silnika i kod pin tego 'nowego' używanego.

2. Przed wymianą spisać kodowanie aktualnego sterownika silnika.

3. Zamontować sterownik. Dioda immo będzie migać. Wybrać w Vag-comie [01-silnik] --> [11-login]-->wpisać kod pin 'nowego' używanego sterownika--> [OK].

4. Wybrać [10-Adaptacja]--> kanał 50 -->wpisać kod pin starego sterownika silnika [OK][test][zapisz]. Rozłączamy się.

5. Wyłączyć zapłon, następnie włączyć po ok pół minuty ale nie uruchamiać silnika. Uruchomić silnik po ok dwóch minutach.

6. Sprawdzić kodowanie sterownika silnika, ew. przekodować.

W liczniku nic nie grzebiemy.

Ten opis dotyczy passatów z immo3 czyli po liftingu.

Edytowane przez GUMIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nie masz kodu pin z nowego kompa ?

To tylko vag can comander zostaje żeby go odczytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak nie masz kodu pin z nowego kompa ?

To tylko vag can comander zostaje żeby go odczytać

 

Przecież napisałem że bez comandera się nie obejdzie ale nie trzeba nic przegrywać wystarczy zmiana pinu.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy ktoś mi powie dostałem sterownik o takich samych nr jak mam w moim autku tylko że bez wirusa i mam pytanie jeśli wgram do niego soft z mojego sterownika to czy autko odpali czy będzie go blokował imo?

 

Nie potrzeba żadnego commandera ani wyciągania pinów jeżeli chcesz dopasować inny sterownik.

 

Wchodzisz w Licznik (17-Instruments),

Adaptacja 10,

Grupa 000,

Wartość 000,

Test,

Save

Gotowe, Immo spasowane z licznikiem.

 

Odpowie ktoś? Trzeba koniecznie robić mapę IQ by MAP przy przejściu? Teraz mam sterowanie po MAF a mapa IQ by MAF też jest nie zrobiona.

 

Tak, trzeba bo po aktywowaniu Switcha MAF->MAP dawka będzie 60mg/R non stop nawet bez doładowania więc dym będzie konkretny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie potrzeba żadnego commandera ani wyciągania pinów jeżeli chcesz dopasować inny sterownik.

 

Wchodzisz w Licznik (17-Instruments),

Adaptacja 10,

Grupa 000,

Wartość 000,

Test,

Save

Gotowe, Immo spasowane z licznikiem.

 

A VIN i przebieg ze starego ECU?

 

Tak, trzeba bo po aktywowaniu Switcha MAF->MAP dawka będzie 60mg/R non stop nawet bez doładowania więc dym będzie konkretny...

 

To nie będą obowiązywać żadne limitery? Co z TL, SL czy choćby driver wish?

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie jak znaleźć mapę grzania świec żarowych w AVF ? przy -5 grzeje ok 1 sekundy jest problem z odpaleniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie będą obowiązywać żadne limitery? Co z TL, SL czy choćby driver wish?

SL nie będzie bo to limiter po MAF, który zastąpisz właśnie limiterem po MAP. TL i DW jak najbardziej działają, ale one nic tu nie dadzą.

TL ogranicza tylko maksymalną dawkę, a DW limituje dawkę w zależności od pozycji pedału przyspieszenia.

Potrzebujesz limitera który dostosuje dawkę w zależności od ilości aktualnie pompowanego powietrza, czyli jak brak powietrza to przycina dawkę do takiego poziomu aby nie było dymu. Teraz masz całą mapę wypełnioną wartością 60mg, czyli paliwo leje się "z wiadra" w całym zakresie doładowania, a więc nawet jak go brakuje co skutkuje zasłoną dymną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś wie jak znaleźć mapę grzania świec żarowych w AVF ? przy -5 grzeje ok 1 sekundy jest problem z odpaleniem

Podaj numer sterownika i sw, to ci znajde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podaj numer sterownika i sw, to ci znajde.

 

 

a4 b6 038906019LJ

 

pewnie:

 

361282 manual

426818 4x4

 

mapa nazywa sie pre-glow map

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla SW 366508 dla manuala @580E8, 4x4 @680E8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie, od 3 dni próbuję rozwikłać zagadkę mapy startowej w mojej audi a4 1.9 AJM. Nabyłem kilka oryginalnych wsadów min. od ASZ AVF AJX, wszędzie mapa od dawki startowej jest bez problemu znajdowalna, u mnie nie.

 

Czy ona w ogóle ma taką mapę? Strasznie ciężko pali na ciepłym silniku, powiedzmy +80 stopni, już mi ręce opadają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest mapa startowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, spojrzy ktoś na moją prace? Robione na podstawie AVB.

Grzebałem w:

-DW,

-SL,

-TL,

-TB,

-N75 (jeszcze dopracowuje logując ciągle),

-SOI 89*C, (przyspieszone o 1* w przedziale 1500-2700, 10-30mg)

-EGR i

-SVBL

Apropo tego SVBL to coś mi nie chce to działać, turbo przeładowywało ponad granice svbl a i tak nie wpadał w tryb awaryjny zbyt ochodzo, dopiero grubo ponad mój limit powodowało notlauf (było brudne turbo, już naprawione).

Liczyłem AFR aby nie spadło poniżej ~17.

Pozdrawiam.

http://speedy.sh/uJ3HF/tuned

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, udało mi się ją znaleźć. mógłby ktoś powiedzieć o ile trzeba podwyższyć wartości aby autko odpalało normalnie? mają być takie jak przy -30-20 stopniach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zgadza sie, udało mi się ją znaleźć. mógłby ktoś powiedzieć o ile trzeba podwyższyć wartości aby autko odpalało normalnie? mają być takie jak przy -30-20 stopniach ?

 

Nie kolego zmieniasz tylko tam gdzie masz puste pola przy dużej temperaturze i nie żadne 20 ale zacznij od 5 mg.A najlepiej napraw rozrusznik za słabo kręci nie osiąga odpowiednich obrotów silnika a komputer żeby podlać potrzebuje około280 obr.na min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, potrzebuje wyłączyć całkowicie egr w silniku ARL numer sterownika 038906019KG SG5342 mógły mi ktoś podać adres albo podesłać gotowy wsad?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Poratuje ktoś instalką, bo dysk skończył żywot i poszła wppiizz...Jak coś to [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

Orientuje sie ktos co moze byc przyczyna, ze tnie mi napiecie na 4,42v ? Probowalem na kilku roznych softach (ASV, ALH) i to samo.

 

Golf 4 ASV seria.

Edytowane przez Gaszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności