Jump to content

rh.rally

  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About rh.rally

  • Birthday 02/25/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z 2001 roku to raczej będzie programowalny po OBD. Sprawdzić możesz podając tutaj numer sterownika, albo sprawdź czy sterownik jest skręcony sześcioma, czy czterema śrubami. Jeśli sześcioma, to nie jest programowalny po kablu. Ja byłbym w stanie, ale niechętnie, bo jestem pro EKO i generalnie EGR pozbawia spalin z ponad 50% NOx-ów - to tak by mieć świadomość, a w razie czego odezwij się na PW - pomogę :)
  2. Tak, da radę zgrać soft. Popcorn i LC też da radę zrobić. W razie potrzeby jestem dostępny, napisz PW lub e-mail Pozdrawiam
  3. Odezwij się do mnie na PW, widzę, że jesteś z Wrocławia.
  4. Jeśli to zawahanie doładowania jest krótkie, to sterownik nie wyłapie tego jako błąd i nie przejdzie w tryb awaryjny (jeśli przechodzi, to musi zostać zarejestrowany kod błędu). Natomiast jak odpinasz czujniki to również błędy powinny zostać zarejestrowane. Da radę przywrócić tablicę błędów bez problemu. Zgraj soft z auta i podeślij mi na maila, to powiem Ci co jest i poprawię lub wyślę oryginał (jak będziesz chciał). Pozdrawiam
  5. Trzeba przestawić limit diagnostyczny - i będzie "odblokowany", jeśli zależy Ci, żeby rzeczywiste wartości były widoczne w logach. Jak nie, to nie zwracaj na to uwagi. To samo dotyczy doładowania (ALH max. 2600mbar) Jak nie będziesz sobie mógł poradzić z przeskalowaniem diagnostyki to odezwij się na PW lub e-mail.
  6. Odezwij się na PW lub na maila i podeślij plik - jak potrzebujesz jeszcze pomocy. Nie musisz wymieniać ani MAP sensora, ani przepływki... MAP sensor musisz zmienić, jeśli chcesz pompować powyżej 1.6 bara (2.6 bara z ciśnieniem otoczenia), bo zakres seryjnego, który masz w aucie jest właśnie do 2600 mbar. Pamiętaj, że zaraz po zmianie MAP sensora konieczna jest korekta softu (trzeba prawidłowo wyskalować sensor) bez tego lepiej nie zakładać czujnika o innej charakterystyce, bo jazda stanie się problematyczna, ze względu na złą pracę turbiny.
  7. Jak potrzebujesz jeszcze pomocy, to służę Pisz na PW lub mail [email protected] Wystroję wedle potrzeb. Pozdrawiam
  8. To nie tak, mapy ze sobą korelują, ale nie w taki sposób dawka nie zostanie obcięta. Taki boost jest dla 50mg i więcej.
  9. Kogoś poniosło. Ustawił doładowanie na 1,75, ale na szczęście zapomniał o limiterach i doładowanie stoi na 1,45. Za dużo paliwa dołem po momencie, ucinane przez limiter dymu, więc generalnie nie ma strachu. Sam się soft nie może usunąć. Mógł go ktoś podmienić lub jeśli robiłeś wymianę w ASO wgrać aktualizację. Dlatego masz serie. Druga opcja, to tak jak napisał już ktoś wcześniej, poleciała synchronizacja (sprawdź jak masz możliwość). Przestawienie (nawet o ząb) skutkowałoby np. gorszym rozruchem, zmieniłby się nico dźwięk podczas pracy silnika, raczej byś się zorientował, że jest coś nie tak, ale nie wykluczałbym. Wszystko można, ale nie jest to takie proste, by zmienić kilkoma kliknięciami z poziomu aplikacji do edycji map (choć są przypadki, w których można to zrobić dość prosto). Zdecydowanie lepszym, szybszym i prostszym (oraz jak najbardziej prawidłowym) sposobem jest przeskalowanie osi i znalezienie parametrów dla ustawionych wartości np. poprzez zastosowanie ekstrapolacji. Wszystko zależy od tego co chcesz uzyskać
  10. Ad. 1. 170-180KM 380-400Nm jest realne i bezpieczne dla tego silnika. Pójdzie po kablu (zresztą chyba już poszedł, bo napisałeś, że zgrałeś MPPSem, wgrać się też powinien). Warto mieć zgrane wszystko BDMem, jak masz czas i możliwość. Ad. 2. Może nie rozumiem pytania, albo źle je interpretuję, ale nie da się tak rozpatrywać tych map. W tym wypadku obie są ważne i od siebie zależne.
  11. Mnożnik i domiar (factor i offset) używa się ich po to, by widzieć rzeczywiste wartości wielkości fizycznych. Zrozumiałe dla człowieka Np. SOI dla EDC15 ma factor 0,023437; offset -78. Mapa obrazuje na osiach prędkość obrotową, dawki paliwa i kątowy początek wtrysku paliwa. Bez użycia powyższych przeliczników zobaczysz wartość np. 2240 w systemie dziesiętnych 16-bitowym, żeby mieć tą wartość jako kąt, musisz zastosować odpowiedni factor i offset i widzisz 25 st. OWK, zamiast wspomnianych 2240.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy