bodzio82 Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2013 Witam Czy na podstawie tych logów: statyczne BS: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116845.html statyczne MS: Grupy: 023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116855.html dynamiczne MS: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116849.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116850.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116851.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116853.html Grupy: 023,013,002 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_116854.html mógł by ktoś mi poradzić co jest z tym silnikiem nie tak. Objawy są takie, iż jak startuje z miejsca to nie ma takiego kopa od razu tylko po 20 sek, lub jak jadę na 3 biegu i mam obroty tak gdzieś 1500 i przy tych obrotach dam do dechy gaz to tez nie wystartuje jak strzała tylko jest troszkę przymulony a dopiero po parunastu sekundach ciągnie jest po prostu jakieś lekkie przydławienie.Co może być przyczyna tych objawów proszę za bardzo nie sugerować się pompowtryskami bo sąsiad ma taki sam silnik i przy jego pompkach sto razy gorszych lepiej się zbierał i nie miał takich objawów ale mimo to wrzucam i te logi z pompkami.Do dam jeszcze ze temperatura silnika potrafi czasami wzrosnąć do 115 a potem powraca do 90 i tak czasami skacze ale nie wiem czy to od tego ze go trochę pomęczyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #2 Napisano 5 Marca 2013 czy ktoś mógł by chociaż przeanalizować logi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2013 Poratuje ktoś co mam zrobić bo nie wiem czy wszystko jest dobrze z tymi logami czy coś nie tak zrobiłem?? albo jakie dodatkowe logi wykonać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2013 pompka na pierwszym cylindrze umarła . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2013 tak zgadza się ale ona raz pracuje dobrze a raz nie.teraz akurat trafiło ,ze się przycięła i to morze być ten powód całego przyspieszania?? styki były poprawiane co morze być tego przyczyną?? A tak jak pisałem wyżej sąsiad ma taki sam silnik i prawie padnięte pompki a lepiej się zbiera. Może ktoś ma logi zdrowego AWX-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2013 ty masz całkiem padnieta ta pompke wiec nie ma opcji zeby ten silnik miał normalana moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2013 nie chce się spierać ale widać ze w logach dynamicznych ona pracuje i mieści się w tolerancji dopuszczalnej czy się mylę?A przepływkę to na jakim bloku zalogować??i czy turbo jest ok?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2013 A przepływkę to na jakim bloku zalogować??i czy turbo jest ok?? 003,008,010 i 011 dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #9 Napisano 6 Marca 2013 (edytowane) loga z jazdy oraz postoju ~ 1 min. gr. 18 oraz 13 i 23 - te możesz razem zrobić (szczególnie z tego przyśpieszania także). Może będzie tylko konektorki do poprawy albo wiązka do wymiany. Loga statycznego i dynamicznego gr.4 też zrób. Edytowane 6 Marca 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #10 Napisano 6 Marca 2013 (edytowane) nie chce się spierać ale widać ze w logach dynamicznych ona pracuje jaja sobie robisz - jak ta pompka pracuje skoro korekcja na niej to max czyli 2,99 mg na skok - ona wcale nie podaje paliwa na pierwszy gar. W kolejnym logu 013 jest lepiej ale i tak ta pompka jest do wyrzucenia. Kolega z Alhambrą miał podobne cyrki - na dwóch pompkach miał prawie 3 mg na plusie - silnik ledwo odpalał i pracował jak traktor - dopiero po zmianie uszkodzonych pompek auto dostało kopa. Edytowane 6 Marca 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #11 Napisano 6 Marca 2013 ok Panowie na razie nie sprawdzę tego ani nie za mienie bo samochód pojechał w trasę ale jak zrobię to co piszecie to się odezwę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #12 Napisano 6 Marca 2013 jest jakaś szansa jak pompka podaje czasami nawet tylko 2.99 a jej wartośc skacze od 0-do wlasnie 2.99 ,że to wina czegoś innego niż pompki ?? czegokolwiek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #13 Napisano 9 Marca 2013 Porobiłem jeszcze dodatkowe logi o które prosiliście jak można to proszę o analizę (szczególnie na grupę 004). Pompka pierwsza kwalifikuje się do wymiany tyko zastanawia mnie co powoduje ,ze ona się przywiesza aż w pewnym momencie zatrzymuje całkiem po ponownym odpaleniu znowu się odwiesza na krótko. A o to logi: Dynamiczne Grupy: 004,018 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117497.html Statyczne Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117498.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117499.html Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117500.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117501.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117502.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #14 Napisano 9 Marca 2013 Kąt synchronizacji popraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #15 Napisano 9 Marca 2013 na która pozycje w logu patrzeć ,ze jest źle ustawiony kat synchronizacji? czy to chodzi o to te 3.3 i ile powinno być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #16 Napisano 9 Marca 2013 na która pozycje w logu patrzeć ,ze jest źle ustawiony kat synchronizacji? czy to chodzi o to te 3.3 i ile powinno być?? Dokładnie, w grupie 004 ostatnia pozycja - teoretycznie kąt powinien wynosić "0", ma on wpływ na korekcje w grupie 013, oraz BIPY w 023, a także na spalanie - gr 015. http://forum.vw-passat.pl/threads/50261-Jak-sprawdzic-rozrzad-VAG-COM-1-9-tdi-PD?p=580243&viewfull=1#post580243 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #17 Napisano 9 Marca 2013 (edytowane) od siebie napisze że prościej niż kręcić śrubą to bieg 4 , popuszczasz te 3 śruby i w Twoim przypadku ciśniesz (delikatnie) auto do tyłu aż się przesunie tak ok. 1-2mm ( kreskę sobie zrób by mieć jakieś odniesienie do czego ustawiać.) Roboty 5 minut i masz ustawione. Potem zloguj gr. 4 i 13 (stat. i dynam. - na nagrzanym moto ),23, 18 ( na postoju - ok. 1 minuty log może być i dłużej) oraz możesz na nagrzanym silniku grupę 15 zlogować bez włączonych odbiorników elektrycznych oraz nadmuchu itp. Ale złudzeń raczej nie będzie, czekać Cię będzie wymiana pompki tyle że przed wymianą osobiście bym miejscami je zamienił ( przy okazji zamiany miejscami dał do myjki ultradzwiękowej tą pierwszą bo elektryka po bipach wygląda ok a może być końcówka zawalona) , a wymienił tylko 1 szt. , zresztą wskazania pozostałych na 100% się zmienią po poprawnym ustawieniu synchro wtedy można coć napisać jeszcze. Edytowane 9 Marca 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #18 Napisano 10 Marca 2013 czy aby wyjąć pompkę to trzeba mieć jakiś ściągacz czy da rady wyjąc rękoma bo widziałem coś takiego na alledrogo.pl? rozbierał może ktoś pompkę na własną rękę i wymieniał końcówkę rozpylającą jak tak to czym przemywał to wszystko wiem ze dobra jest do tego wanienka ultradźwiękowa ale jaki tam płyn zalewa się bo posiadam taka ale do telefonów gsm. no i czy trzeba coś regulować po rozebraniu i złożeniu bo jak widzę na filmikach to są tylko testy na rozpylanie ale czy oni coś regulują to nie wiem? A mam pompkę do doświadczeń wyjęta tez z AWX-a tylko inny model BA. Jak coś to nowy temat rozwinę w innym dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #19 Napisano 10 Marca 2013 Jak pompkę będziesz wkładał to taką samą jak posiadasz ( oznaczenie) co do wyjmowania z silnika to nie trzeba nic specjalnego jak mocno trzyma na uszczelkach to rozruszasz ją kręcąc w bok ( a ew. delikatnie można sobie pomóc w tym narzędziem). Po wymianie na inną ( przy zamianie miejsc można sobie odpuścić) nowe oringi na każdą wyciągniętą + regulacja ( nowe śruby do regulacji). Co do rozbierania pompki nie ma co z tym kombinować tylko serwis albo ktoś co w tym naprawdę siedzi. W czym myć to nie powiem ale na pewno w czymś co dobrze brud rozpuszcza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #20 Napisano 10 Marca 2013 kolego dev14 ale ta pompka nie ma nic w sobie zęby ją regulować(tak mi się zdaje?) po prostu zmieniam rozpylacz na nowy myje resztę skręcam tak jak było i chyba było by wszystko ok ale to tylko taka moja sugestia:manga A czy ta mosiężna podkładka schodzi łatwo przy rozpylaczu bo ja tez się wymienia oprócz oringów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach