Jump to content

Biszczan

  • Content Count

    272
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Biszczan

  • Birthday 03/07/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mysłowice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Zacząłbym o wymiany najtańszej rzeczy mianowicie czujnika temperatury płynu chłodzącego bądź termostatu - U Ciebie jest ona za niska (76.5C). Na falujące obroty powinno pomóc (Mnie pomogło, ale miałem inne objawy dlatego zainteresowałem się zdiagnozowaniem czy czujnik czy termostat jest walnięty).
  2. Spotkałem się na tym forum z przypadkiem gdzie osoba miała przytkany wydech i w całym zakresie obrotów turbo pompowało niewielkie wartości. U Ciebie tylko ten dół wygląda słabo. Na Twoim miejscu wgrałbym serię Piotrek i powtórzył logi - najlepiej wszystkie bo statycznych trochę brakuje; mój też nie miał mocy do 2000 obr./min. , ale miałem też więcej innych niepokojących objawów i okazało się, że problemem były pompowtryskiwacze, a nie jak mi wciskali kit pseudo-magicy z warsztatów - turbosprężarka.
  3. Zamieść poprawne logi to zostaną ocenione. Jak byk pisze, żeby dynamiczne logować od 1500 obr./min. do 4000 obr./min.
  4. Temperaturę płynu chłodzącego masz za niską - to na pewno ma wpływ na spalanie.
  5. Turbo do czyszczenia jak napisał Krzysiek. Auto po programie - Masz jakiś wykres ?
  6. Porównaj wskazania na zimnym, oraz ciepłym silniku w 01-Engine: 007, oraz 17-Instruments: 003 - powinno wyjść co jest do wymiany. Miałem tak jak Ty, że na blacie dochodziło po 10km do 90C, a na kompie pokazywało 81C i winny okazał się termostat
  7. Przepływomierz do podmiany i termostat lub czujnik temp. płynu chłodzącego do wymiany.
  8. Jest ok, ale mogłeś zrobić osobno logi dla dokładniejszego pomiaru.
  9. Mogłeś doprowadzić do ładu serię, a dopiero później robić wirusa. Masz jakieś inne logi ?
  10. Temperaturą na blacie się nie sugeruj tylko wskazaniami w vag-com. U mnie jak padł termostat to na blacie dochodziło do 90C a rzeczywista temperatura wynosiła 81C po długiej trasie.
  11. Potrzebne są logi statyczne; być może wtedy będzie można powiedzieć coś więcej. Próbowałeś jeździć z synchro ustawionym na 'minus' ?
  12. Albo ktoś Cię oszukał, albo wkleiłeś nieodpowiednie linki bo nie widać żeby ktoś dłubał przy sofcie. Dodaj logi statyczne.
  13. Teraz pedał bym wciśnięty na maksa Podmień przepływomierz.
  14. Wykres z hamowni drogowej dynomet (w V-techu wyszło bardzo podobnie): Póki co mam sam soft, ale chciałbym wsadzić skrzynię, sprzęgło z AVF + pozostałe części żeby wszystko spasowało. Do 3. biegu jeżdżę bez pedału w podłodze i jest ok Różnica po programie jest kolosalna (nawet z całą załogą na pokładzie czy bagażami) Jak zechcesz to polecę Ci forumowego kolegę, który tym się zajmuje
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy