Skocz do zawartości
bodzio82

Audi A4 AWX-słabo zbiera się z dołu??

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo łatwo, a rozpylacz z tego co wiem ale mogę się mylić trzeba ustawić a nie tylko włożyć na zasadzie p&p, jak by to było tak proste to by fajnie było ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sróbuj przeczyscic pompki jakims specyfikem typu liquy - moly ale nie wlewajac go o do baku tylko bezposrednio przed filter paliwa zobacz na you tube jest tam pokazane pare filmikow jak to zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u siebie tak czyściłem , widocznych rezultatów brak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idę rozkręcać pompkę to zobaczę co tam można ustawić i tak jest zjeb....to nic nie tracę a mam takich ze trzy. Dziś pytałem się w sklepie ile końcówka kosztuje to za oryginalna boscha chcą 450zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sróbuj przeczyscic pompki jakims specyfikem typu liquy - moly ale nie wlewajac go o do baku tylko bezposrednio przed filter paliwa zobacz na you tube jest tam pokazane pare filmikow jak to zrobic

 

Jeśli pompka jest w bardzo złym stanie taki preparat już nie pomoże; tak było w przypadku mojego A4 AWX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzisiaj ustawiłem synchronizacje przyjrzyjcie się Panowie.Pompki nie zmieniałem bo nie mogę znaleźć ( ale na pewno zmienię)zastanawia mnie jedno co w niej się przycina czy górna iglica Elektro zaworu czy ta dolna przy końcówce czy na ogół brudny rozpylacz.Tak jak mówiłem rozebrałem inna pompkę (starą AL) i widziałem jak to wygląda nie mogłem rozłożyć tylko tej górnej sprężyny tłoczka(tej grubej) naprawdę nie wiem co tam można wyregulować? Jedno wiem ze był bardzo brudny w środku no i iglica wtryskiwacza lekko podrobiona.Po za tym powiedzcie mi czy w grupie 013 te parametry -2,8 to+2,8 mg/H to maja być jak najbliżej zeru i czy to się da wyregulować bo po przestawieniu synchro. troszkę się pozmieniało

 

Logi troszkę pomieszane sorki:rumieniec:

 

 

Dynamiczne i Statyczne

 

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117989.html

Grupy: 004,013,004,013,004,013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117991.html

Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117992.html

Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117993.html

Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117994.html

Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_117995.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego nie wyregulujesz , zmienia się to przy ustawieniach synchro , ale synchro jest teraz ok. Z tego co widać obawiam się że nie jedna ale 2 pompki mogą być do wymiany, no chyba że jak to się potocznie mówi reszta zrzuca się na tą wadliwą by zrównoważyć pracę silnika. Zatem najtańsza opcja to znaleźć kogoś blisko i wsadzić jedną , ustawić i sprawdzić vagiem. Jak nadal będzie reszta na taki minus ponad 1 to nie dobrze ... Wzorowo powinno być na 0 jak i bip w 23. Obstawiam że ta wadliwa będzie zapchana bo po bipa-ch wygląda jeszcze ok. Jak robić samemu to najtańszy koszt to wyjąć wymyć ultradzwiękowo i włożyć ale czy będzie ok tego się nie dowie nikt jak nie zrobi tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie pompki koledzy powiedzcie czy jest dobrze?Miałem parę perypetii z tą wymianą bo nie wiedziałem paru rzeczy.

-czy przed włożeniem pompki trzeba takie jak by lekkie zadziory sczyścić z jednej strony gniazda (przeciwna do kołka mocującego)

-końcówkę rozpylającą można czymś umyć bez wanienki lub przetrzeć szczoteczka (ja nie ruszałem chodź była lekko zalepiona tzn otworki było widać )?

-druga pompka nie była wyjmowana ale śruba regulacyjna była odkręcana po wyregulowaniu nie miała tyle gwintu co wcześniej tzn od kontry w górę zostało mniej gwintu jak było.

 

Poprawa jest taka ze nie trzęsie budą ale tego przyspieszenia niema jak było.Zrobiłem logi tych kanałów co wcześniej no i turbiny również. Zerknijcie koledzy co jeszcze dolega pacjentowi lub co mogłem źle zrobić przy składaniu pompek (może zła regulacja??).Ciekawi mnie tez turbina czy jest dobrze?

 

Basic Settings: Statyczne

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118365.html

 

Dynamiczne

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118364.html

 

Dynamiczne z Statycznymi

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118363.html

Grupy: 013,023,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118366.html

Grupy: 013,013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118367.html

Grupy: 015,015 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118368.html

Grupy: 023,023 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_118369.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo spróbuj podmienić n75 z n18 i ponowić logi, przeładowuje na początku od 2 do 2,7k obr. ale dziwne jest że jeszcze raz idzie w górę przy 3,8k obr., jak podmiana nie pomorze to do czyszczenia turbo. możesz spróbować ->http://forum.vw-passat.pl/threads/126815-Srodek-do-czyszczenia-turbin-i-egr-prawda-i-mity

 

z pompkami pierwszy log rozumie na postoju i rozgrzanym silniku, 2 log to z jazdy. Wg. 2 to jeszcze jest ok, ale wg tego z postoju to ta 1 jest nadal zła no i 2 też nie rewelacja.

 

Ustawiłeś pompki na oko jak wałek się obróci i śruba do regulacji jest w dole ? , na jaki kąt odkręciłeś. Zadziory wyczyścić tak by gum nie przetarło oraz nic na tłok nie poleciało no i z rozumem oczywiście. Rozpylacz jak zobaczyłeś w nim dziurki to gratuluje wzroku :) poważnie też taki bym chciał mieć :P możesz wyczyścić od zewnątrz jej nie zapchasz nawet i szczotką stalowa same końcówki, potraktować delikatnie:P Zapycha się od środka jak i ciśnienie nie umie tego przeciś przez otwory , z zewnątrz to co "weszło" wyciśnie spowrotem spokojnie.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki ustawiłem na 225 stopni a wałek obróciłem jak najniżej (w dole według zegara) chodź nie do końca jestem pewien czy był idealnie w dole bo jest moment taki przez który wskazówka się nie przestawia a potem idzie w druga stronę czyli wałek idzie do góry. W rozpylaczu naprawdę nie jest tak ciężko zobaczyć te malutkie otworki fakt trzeba się dobrze przyjrzeć. a te zadry lekko papierkiem wodnym przytarłem nie wiem czy nie za mało bo było jeszcze czuć te zgrubienie. To wszystko to jeszcze jest chyba i gdybanie bo pierwszy raz.W poniedziałek będzie zrzucana głowica bo uszczelka jest wydmuchana ponieważ ubywa dużo płynu (wyrzuca go przez zbiorniczek i tu jeszcze może być ten cały problem) no i temperatura skacze a zmieniany był (termostat ,korek od zbiorniczka )pompa wody pracuje dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wielkim remoncie który zajął mi trochę czasu powracam by powiedzieć iż wyeliminowałem parę usterek.Samochód stał się bardziej dynamiczny nie wygania już płynu, silnik równo pracuje.Lecz nadal jest lekkie przycięcie od dołu może już mniejsze po zamianie zaworków N75 na N18 no i ta I pompka zamieniona ale chyba jeszcze ta nowa tez nie rewelacja. Jak by ktoś mógł powiedzieć po logach co jeszcze zrobić żeby startował ostro z dołu (turbo wyczyszczone).Nachodzi mnie myśl czy nie ruszyć lekko sztangi ale obawiam się ze mogę spieprzyć bo nie wiem jak ja wyregulować??

 

Dynamiczne

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119439.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119438.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119440.html

Grupy: 013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119441.html

Grupy: 023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119442.html

 

Statyczne

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119443.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119444.html

Grupy: 023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119445.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z przeplywka nie zaniza delikatnie wartosci ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka powinna być wartość przy starcie?? i jeśli zaniża to gdzie szukać przyczyny czy w samej przepływce czy nieszczelności lub niedostatek powietrza (filtr zmieniony). Niech ktoś się wypowie na temat turbiny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina wstaje dobrze i nie ma co kręcić sztangą, bo w górnym zakresie N75 ma już 80% a to dużo.

Przepływka mierzy również wystarczającą, chociaż do pełnej jej diagnozy musiałby być jeszcze log 008.

Zrób loga 011 na 4 biegu 0d 1200obr. Jeżeli tu turbina przy ok.1600obr. lub ciut wcześniej będzie już pompować 0,8bar to będzie cacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś z tym zaworkiem n75 jest nie tak , bo cały czas wartość rośnie i próbuje zbijać ciśnienie ale turbina "słabo" na to reaguje. Więc albo n75 spróbować jeszcze podmienić , albo turbo "amatorsko" wyczyszczone co zresztą widać w logu gdzie przeładowuje od ~1,6k do ~2,2k obr. Ja bym zaczynał od podmiany tego zaworku jeszcze i zrobił logi skoro za turbo jesteś pewny że dobrze wyczyszczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo wyczyszczone elegancko pracuje lekko i płynnie( z mechanika nie mam problemów gorzej diagnostyka).Jak by mnie mógł ktoś poinstruować jak czytać te logi bo nie kumam na które wartości patrzeć czy na (Spec. intake press.) lub (Actual intake press).jak te wartości czytać no i skąd wiadomo ze N75 próbuje zbijać ciśnienie po czym to się poznaje(albo prosił bym o jakąś lekturę to sobie poczytam i do szkole się):sese

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na prosto po chłopsku

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/bogdan_filipiuk_119652.html

pierwsze obroty - tego chyba tłumaczyć nie trzeba :E

Spec. intake press. - tego ECU oczekuje i taka jest mapa

Actual intake press. tak jest aktualnie zmierzone ( czyli tyle ile dmucha realnie)

D.cycle MAP - zaworek n75 czym mniejsza wartość to podnosi doładowanie, czym większa wartość to stara się go zbić (zależne od Actual ile pokazuje w danej chwili),

jak czegoś nie wiesz jak czytać napisz na prv. postaram się wyjaśnić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na logi przepływomierza odrazu widać ze tnie dawke do 1900obr i samochód nie bedzie przyspieszał tak jak trzeba do tych obrotów. Podmień przepływke lub wyczysć. Na pewno pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakie ma dawać wartości do 1900??? Jak turbo jeszcze nie pompuje!!! Zastanów się!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności