Koreczek Zgłoś #101 Napisano 14 Stycznia 2017 Dobrze wiedzieć, że nie mam na common rail . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #102 Napisano 14 Stycznia 2017 tylko pod warunkiem że rok kończy się w marcu Silniki z pompowtryskami były w produkcji przynajmniej do września 2008 (np. BMP), więc nie bądź taki do przodu. Sprawdź sobie w ETKA. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #103 Napisano 15 Stycznia 2017 Silniki z pompowtryskami były w produkcji przynajmniej do września 2008 (np. BMP), więc nie bądź taki do przodu.Sprawdź sobie w ETKA. Ale silnik Common Rail montowano już od marca 2008. Doucz się. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #104 Napisano 15 Stycznia 2017 I dlatego ja polowałem na coś z 2009 roku albo 2010 jak kupowałem swojego. I śmiga miodzio. 200k już ma - prawdziwy przebieg. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #105 Napisano 15 Stycznia 2017 Ale silnik Common Rail montowano już od marca 2008. Doucz się. Równolegle oba silniki były montowane w 2008, bezpieczniej szukać z końca 2009, żeby na 100% trafić CR. No i sam się doucz-nie zwracaj mi w ten sposób uwagi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #106 Napisano 15 Stycznia 2017 Koniec 2008r. Równolegle oba silniki były montowane w 2008. Więc jak się już douczysz to się zdecyduj czy CR były od końca 2008 czy równolegle czy może wymiennie. Bo na razie tylko mieszasz ludziom w głowie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztejn1986 Zgłoś #107 Napisano 15 Stycznia 2017 jak dzieci... bez komentarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #108 Napisano 15 Stycznia 2017 Czyli co robić popcorn... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #109 Napisano 15 Stycznia 2017 Ja już skończyłem. Po 2 dniach dalej nie rozumie, że marzec to nie jest koniec roku to pass..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #110 Napisano 15 Stycznia 2017 Człowieku, to ty nie rozumiesz chyba... napisałem, żeby szukać z końca 2008, bo tak jest najbezpieczniej, żeby nie jechać przez pół Polski na darmo, bo miał być CR, a okazał się PD... Nie chce mi się z tobą już dyskutować, bo górnośląski charakterek przez ciebie przebija. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #111 Napisano 15 Stycznia 2017 Literówka Wcześniej pisałem o 2008. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #112 Napisano 15 Stycznia 2017 Panowie szukajcie z ciemnym przyciskiem awaryjnych, one zawsze mają CR, ale są też CR z jasnym awaryjnym Tak jak Marek pisze koło kwietnia zaczęli CR montować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #113 Napisano 15 Stycznia 2017 A nie było tak, że ciemny przycisk był z cycka i miał oznaczenie 3c8....? Mówisz, że montowali je już do wszystkich jak popadnie? Ja miałem na bank jasny u siebie - auto 05.2008. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #114 Napisano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Na odległość np. z ogłoszenia zdjęcia w komorze silnika widać po obudowie. CR-ki mają pod skosem te cztery prostokątne wypusty a silniki z PD na wprost tzn pod kątem 90° np. do osi przedniej pojazdu Poza tym oznaczenie silnika z CR zaczyna się od literki "C" i ma cztery litery w kodzie. PD ma trzy litery. Poza tym silnik z układem Common Rail chodzi dużo ciszej. Edytowane 15 Stycznia 2017 przez grabson7 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #115 Napisano 15 Stycznia 2017 Nie wdając się już w polemikę z nikim. Tak informacyjnie dla wszystkich silniki 2.0 PD o oznaczeniach BKP, BMP, BMA były montowane od 03/05 do 05/09 silnik 2.0 PD o oznaczeniu BMR był montowany od 02/06 do 05/09 silnik 2.0 PD o oznaczeniu BUZ był montowany od 10/05 do 05/09 silnik 2.0 CR o oznaczeniu CBAB był montowany od 03/08 do 11/10 silnik 2.0 CR o oznaczeniu CBBB był montowany od 05/08 do 11/10 Tako rzecze ETKA. Mowa oczywiście o Passacie, bo w innych autach VAG poszczególne silniki mogły być montowane wcześniej lub później. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #116 Napisano 15 Stycznia 2017 Przecież po obudowie silnika można poznać czy to jest pd czy cr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #117 Napisano 16 Stycznia 2017 Witam, Panowie możecie ocenić te dwa autka http://allegro.pl/audi-a6-2-0-tdi-170-km-climatronic-navi-i6667172935.html https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-piekne-audi-a6-CID5-IDjG0jr.html#5b76765f99 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #118 Napisano 16 Stycznia 2017 To pierwsze audi zdecydowanie lepiej wygląda. Z tym, że trochę za słabe silniki w obu przypadkach. Polecam szukać z silnikiem 2,7 diesel. Oczywiscie koszty eksploatacji zdecydowanie większe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anazum1 Zgłoś #119 Napisano 17 Stycznia 2017 Witam, Panowie możecie ocenić te dwa autka http://allegro.pl/audi-a6-2-0-tdi-170-km-climatronic-navi-i6667172935.html https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-piekne-audi-a6-CID5-IDjG0jr.html#5b76765f99 Tak jak kolega mówi szukaj z 2.7 bo 2.0 do tej budy nie podchodzi, sam posiadam 2,7 i jest rewelacja i ten dźwięk... Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #120 Napisano 17 Stycznia 2017 To pierwsze audi zdecydowanie lepiej wygląda. Z tym, że trochę za słabe silniki w obu przypadkach. Polecam szukać z silnikiem 2,7 diesel. Oczywiscie koszty eksploatacji zdecydowanie większe. auta szuka kumpel, przekażę mu sugestie co do silnika. dzięki Natomiast mam pytanie jakie różnice widzicie w wyglądzie? To pierwsze sprzedaje handlarz więc i auto jest bardziej wypicowane(polerka, wosk, itp.). To drugie jest bezpośrednio od właściciela. Moim zdaniem po miesiącu użytkowania będą wyglądać taj samo (chyba że czegoś nie widzę). To pierwsze kolega już oglądał ale trochę go zraził handlarz wywieraniem presji( np tekst typu że jak się do wtorku nie sprzeda to auto wraca do Niemiec itp) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach