Skocz do zawartości
bimbol

Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze wiedzieć, że nie mam na common rail :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko pod warunkiem że rok kończy się w marcu

Silniki z pompowtryskami były w produkcji przynajmniej do września 2008 (np. BMP), więc nie bądź taki do przodu.

Sprawdź sobie w ETKA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silniki z pompowtryskami były w produkcji przynajmniej do września 2008 (np. BMP), więc nie bądź taki do przodu.

Sprawdź sobie w ETKA.

Ale silnik Common Rail montowano już od marca 2008. Doucz się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dlatego ja polowałem na coś z 2009 roku :P albo 2010 :D jak kupowałem swojego. I śmiga miodzio. 200k już ma - prawdziwy przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale silnik Common Rail montowano już od marca 2008. Doucz się.

Równolegle oba silniki były montowane w 2008, bezpieczniej szukać z końca 2009, żeby na 100% trafić CR.

No i sam się doucz-nie zwracaj mi w ten sposób uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koniec 2008r.
Równolegle oba silniki były montowane w 2008.

Więc jak się już douczysz to się zdecyduj czy CR były od końca 2008 czy równolegle czy może wymiennie. Bo na razie tylko mieszasz ludziom w głowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dzieci... bez komentarza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co robić popcorn...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już skończyłem. Po 2 dniach dalej nie rozumie, że marzec to nie jest koniec roku to pass.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, to ty nie rozumiesz chyba... napisałem, żeby szukać z końca 2008, bo tak jest najbezpieczniej, żeby nie jechać przez pół Polski na darmo, bo miał być CR, a okazał się PD...

Nie chce mi się z tobą już dyskutować, bo górnośląski charakterek przez ciebie przebija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Literówka ;-)

Wcześniej pisałem o 2008.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie szukajcie z ciemnym przyciskiem awaryjnych, one zawsze mają CR, ale są też CR z jasnym awaryjnym Tak jak Marek pisze koło kwietnia zaczęli CR montować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie było tak, że ciemny przycisk był z cycka i miał oznaczenie 3c8....? Mówisz, że montowali je już do wszystkich jak popadnie? Ja miałem na bank jasny u siebie - auto 05.2008.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na odległość np. z ogłoszenia zdjęcia w komorze silnika widać po obudowie. CR-ki mają pod skosem te cztery prostokątne wypusty vw-passat-b6-20-tdi-cr-doinwestowany-chojna-315320972.jpg

a silniki z PD na wprost tzn pod kątem 90° np. do osi przedniej pojazdu 2q1e1ib.jpg

Poza tym oznaczenie silnika z CR zaczyna się od literki "C" i ma cztery litery w kodzie. PD ma trzy litery.

Poza tym silnik z układem Common Rail chodzi dużo ciszej.

Edytowane przez grabson7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wdając się już w polemikę z nikim. Tak informacyjnie dla wszystkich

silniki 2.0 PD o oznaczeniach BKP, BMP, BMA były montowane od 03/05 do 05/09

silnik 2.0 PD o oznaczeniu BMR był montowany od 02/06 do 05/09

silnik 2.0 PD o oznaczeniu BUZ był montowany od 10/05 do 05/09

silnik 2.0 CR o oznaczeniu CBAB był montowany od 03/08 do 11/10

silnik 2.0 CR o oznaczeniu CBBB był montowany od 05/08 do 11/10

 

Tako rzecze ETKA. Mowa oczywiście o Passacie, bo w innych autach VAG poszczególne silniki mogły być montowane wcześniej lub później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież po obudowie silnika można poznać czy to jest pd czy cr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pierwsze audi zdecydowanie lepiej wygląda. Z tym, że trochę za słabe silniki w obu przypadkach. Polecam szukać z silnikiem 2,7 diesel. Oczywiscie koszty eksploatacji zdecydowanie większe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega mówi szukaj z 2.7 bo 2.0 do tej budy nie podchodzi, sam posiadam 2,7 i jest rewelacja i ten dźwięk...

 

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To pierwsze audi zdecydowanie lepiej wygląda. Z tym, że trochę za słabe silniki w obu przypadkach. Polecam szukać z silnikiem 2,7 diesel. Oczywiscie koszty eksploatacji zdecydowanie większe.

auta szuka kumpel, przekażę mu sugestie co do silnika. dzięki

Natomiast mam pytanie jakie różnice widzicie w wyglądzie?

To pierwsze sprzedaje handlarz więc i auto jest bardziej wypicowane(polerka, wosk, itp.). To drugie jest bezpośrednio od właściciela. Moim zdaniem po miesiącu użytkowania będą wyglądać taj samo (chyba że czegoś nie widzę).

To pierwsze kolega już oglądał ale trochę go zraził handlarz wywieraniem presji( np tekst typu że jak się do wtorku nie sprzeda to auto wraca do Niemiec itp)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności